-
αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικάΤο 60% των πωλήσεων είναι εταιρικές, εννοείται ότι είναι μέσα στα νούμερα.
Γιατί δεν λένε κάτι;Συγνώμη, δηλαδή και η εταιρία που δουλεύω εγώ αγόρασε 10 Χ1 phev για κάτι στελέχη, άρα η ελληνική αγορά ζητάει Χ1 Phev? Ή αντίστοιχα αν τα C3 τα παίρνουν για πωλητές, άρα να πούμε ότι ειναι το must της ελληνικής αγοράς;
Είναι ξεκάθαρη στρέβλωση της αγοράς στο τι ζητάει ο μέσος καταναλωτής, αυτό εννοώ.
Προφανώς και δεν τον νοιαζει τον εισαγωγέα απο την στιγμή που πουλάει, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί που λάει το κάθε μοντέλο. Τα leasing έχουν άλλα κριτήρια. -
αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικάΤο 60% των πωλήσεων είναι εταιρικές, εννοείται ότι είναι μέσα στα νούμερα.
Γιατί δεν λένε κάτι;Συγνώμη, δηλαδή και η εταιρία που δουλεύω εγώ αγόρασε 10 Χ1 phev για κάτι στελέχη, άρα η ελληνική αγορά ζητάει Χ1 Phev? Ή αντίστοιχα αν τα C3 τα παίρνουν για πωλητές, άρα να πούμε ότι ειναι το must της ελληνικής αγοράς;
Είναι ξεκάθαρη στρέβλωση της αγοράς στο τι ζητάει ο μέσος καταναλωτής, αυτό εννοώ.
Προφανώς και δεν τον νοιαζει τον εισαγωγέα απο την στιγμή που πουλάει, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί που λάει το κάθε μοντέλο. Τα leasing έχουν άλλα κριτήρια.Καταναλωτής είναι αυτός που πληρώνει και αγοράζει, όχι αυτός που το οδηγεί.
Δεν έχει να κάνει με το ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά με το ποιο είναι η καλύτερη αγορά.
Ακριβώς, την εταιρεία την νοιάζει να πουλάει.
ΥΓ.
Το Σάββατο στάθμευσα ανάμεσα σε ένα BMW X1 και ένα nissan qashqai, όλα λευκό χρώμα μαζί με το δικό μας.
με ρώτησε η σύζυγος ποιο μοντέλο είναι η BMW . Της άρεσε πολύ.
Το qashqai ούτε που το κοίταξεΑυτό είναι το προφίλ της πλειοψηφίας των αγοραστών... νομίζεις ότι όλοι μπαίνουν στο φόρουμ και ψάχνουν σαν και εμάς.
Αν ρωτήσουν δέκα στελέχη ποιο c SUV θέλουν οι 9 θα πουν BMW X1 και κανένας δεν θα πει MG ZS max
-
Οι πωλήσεις του ZS max φαίνονται καλές επειδή το ταξινομούν ως Csuv. Αν το βάλουν στα Bsuv θα έχει αρκετά μικρότερο μερίδιο.
Στα Βsuv έχουν το T-roc, εγώ θα το έβαζα μια κατηγορία πάνω.
-
Οι πωλήσεις του ZS max φαίνονται καλές επειδή το ταξινομούν ως Csuv. Αν το βάλουν στα Bsuv θα έχει αρκετά μικρότερο μερίδιο.
Στα Βsuv έχουν το T-roc, εγώ θα το έβαζα μια κατηγορία πάνω.
Με μήκος 4,25 και μεταξόνιο 2,59 το T-ROC είναι b-suv. Κάθεται πάνω στην κοντή πλατφόρμα των c hatchback του γκρουπ. Golf 5d, A3 και karoq έχουν μεταξόνιο 2,64 ενώ τα leon, Octavia k Tiguan 2,68 με την μακρια εκδοχή του πατώματος
Το zs max έχει παρόμοιο μήκος με το CC
-
αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικάΤο 60% των πωλήσεων είναι εταιρικές, εννοείται ότι είναι μέσα στα νούμερα.
Γιατί δεν λένε κάτι;Συγνώμη, δηλαδή και η εταιρία που δουλεύω εγώ αγόρασε 10 Χ1 phev για κάτι στελέχη, άρα η ελληνική αγορά ζητάει Χ1 Phev? Ή αντίστοιχα αν τα C3 τα παίρνουν για πωλητές, άρα να πούμε ότι ειναι το must της ελληνικής αγοράς;
Είναι ξεκάθαρη στρέβλωση της αγοράς στο τι ζητάει ο μέσος καταναλωτής, αυτό εννοώ.
Προφανώς και δεν τον νοιαζει τον εισαγωγέα απο την στιγμή που πουλάει, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί που λάει το κάθε μοντέλο. Τα leasing έχουν άλλα κριτήρια.Καταναλωτής είναι αυτός που πληρώνει και αγοράζει, όχι αυτός που το οδηγεί.
Δεν έχει να κάνει με το ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά με το ποιο είναι η καλύτερη αγορά.
Ακριβώς, την εταιρεία την νοιάζει να πουλάει.
ΥΓ.
Το Σάββατο στάθμευσα ανάμεσα σε ένα BMW X1 και ένα nissan qashqai, όλα λευκό χρώμα μαζί με το δικό μας.
με ρώτησε η σύζυγος ποιο μοντέλο είναι η BMW . Της άρεσε πολύ.
Το qashqai ούτε που το κοίταξεΑυτό είναι το προφίλ της πλειοψηφίας των αγοραστών... νομίζεις ότι όλοι μπαίνουν στο φόρουμ και ψάχνουν σαν και εμάς.
Αν ρωτήσουν δέκα στελέχη ποιο c SUV θέλουν οι 9 θα πουν BMW X1 και κανένας δεν θα πει MG ZS max
για να μην κανιβαλησω άλλο το νήμα, συμφωνώ αλλά εσένα αν σου έδιναν την επιλογή για Leasing με ενα budget πχ 50.000 euros, qashqai θα ζήταγες; Οι πιο πάνω έχουν range rover και κάτι τέτοια.
Όσο πιο ακριβό σου δίνουν, τόσο θα πάρεις, αυτή είναι η φάση. Του τζάμπα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.
Από την τσέπη τους όλοι αυτοί ναι μπορεί να έπαιρναν και qashqai ποιος ξέρει; Αυτό θέλω να πω. Προφανώς και ο εισαγωγέας τον MG δεν στοχεύει στα leasing. -
αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικάΤο 60% των πωλήσεων είναι εταιρικές, εννοείται ότι είναι μέσα στα νούμερα.
Γιατί δεν λένε κάτι;Συγνώμη, δηλαδή και η εταιρία που δουλεύω εγώ αγόρασε 10 Χ1 phev για κάτι στελέχη, άρα η ελληνική αγορά ζητάει Χ1 Phev? Ή αντίστοιχα αν τα C3 τα παίρνουν για πωλητές, άρα να πούμε ότι ειναι το must της ελληνικής αγοράς;
Είναι ξεκάθαρη στρέβλωση της αγοράς στο τι ζητάει ο μέσος καταναλωτής, αυτό εννοώ.
Προφανώς και δεν τον νοιαζει τον εισαγωγέα απο την στιγμή που πουλάει, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί που λάει το κάθε μοντέλο. Τα leasing έχουν άλλα κριτήρια.Καταναλωτής είναι αυτός που πληρώνει και αγοράζει, όχι αυτός που το οδηγεί.
Δεν έχει να κάνει με το ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά με το ποιο είναι η καλύτερη αγορά.
Ακριβώς, την εταιρεία την νοιάζει να πουλάει.
ΥΓ.
Το Σάββατο στάθμευσα ανάμεσα σε ένα BMW X1 και ένα nissan qashqai, όλα λευκό χρώμα μαζί με το δικό μας.
με ρώτησε η σύζυγος ποιο μοντέλο είναι η BMW . Της άρεσε πολύ.
Το qashqai ούτε που το κοίταξεΑυτό είναι το προφίλ της πλειοψηφίας των αγοραστών... νομίζεις ότι όλοι μπαίνουν στο φόρουμ και ψάχνουν σαν και εμάς.
Αν ρωτήσουν δέκα στελέχη ποιο c SUV θέλουν οι 9 θα πουν BMW X1 και κανένας δεν θα πει MG ZS max
για να μην κανιβαλησω άλλο το νήμα, συμφωνώ αλλά εσένα αν σου έδιναν την επιλογή για Leasing με ενα budget πχ 50.000 euros, qashqai θα ζήταγες; Οι πιο πάνω έχουν range rover και κάτι τέτοια.
Όσο πιο ακριβό σου δίνουν, τόσο θα πάρεις, αυτή είναι η φάση. Του τζάμπα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.
Από την τσέπη τους όλοι αυτοί ναι μπορεί να έπαιρναν και qashqai ποιος ξέρει; Αυτό θέλω να πω. Προφανώς και ο εισαγωγέας τον MG δεν στοχεύει στα leasing.Έχω την εντύπωση ότι ο Συγγελίδης πουλάει περισσότερα σε leasing, απλώς άλλο επίπεδο στελεχών θα πάρει mg και άλλο premium
-
αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικάΤο 60% των πωλήσεων είναι εταιρικές, εννοείται ότι είναι μέσα στα νούμερα.
Γιατί δεν λένε κάτι;Συγνώμη, δηλαδή και η εταιρία που δουλεύω εγώ αγόρασε 10 Χ1 phev για κάτι στελέχη, άρα η ελληνική αγορά ζητάει Χ1 Phev? Ή αντίστοιχα αν τα C3 τα παίρνουν για πωλητές, άρα να πούμε ότι ειναι το must της ελληνικής αγοράς;
Είναι ξεκάθαρη στρέβλωση της αγοράς στο τι ζητάει ο μέσος καταναλωτής, αυτό εννοώ.
Προφανώς και δεν τον νοιαζει τον εισαγωγέα απο την στιγμή που πουλάει, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί που λάει το κάθε μοντέλο. Τα leasing έχουν άλλα κριτήρια.Καταναλωτής είναι αυτός που πληρώνει και αγοράζει, όχι αυτός που το οδηγεί.
Δεν έχει να κάνει με το ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά με το ποιο είναι η καλύτερη αγορά.
Ακριβώς, την εταιρεία την νοιάζει να πουλάει.
ΥΓ.
Το Σάββατο στάθμευσα ανάμεσα σε ένα BMW X1 και ένα nissan qashqai, όλα λευκό χρώμα μαζί με το δικό μας.
με ρώτησε η σύζυγος ποιο μοντέλο είναι η BMW . Της άρεσε πολύ.
Το qashqai ούτε που το κοίταξεΑυτό είναι το προφίλ της πλειοψηφίας των αγοραστών... νομίζεις ότι όλοι μπαίνουν στο φόρουμ και ψάχνουν σαν και εμάς.
Αν ρωτήσουν δέκα στελέχη ποιο c SUV θέλουν οι 9 θα πουν BMW X1 και κανένας δεν θα πει MG ZS max
για να μην κανιβαλησω άλλο το νήμα, συμφωνώ αλλά εσένα αν σου έδιναν την επιλογή για Leasing με ενα budget πχ 50.000 euros, qashqai θα ζήταγες; Οι πιο πάνω έχουν range rover και κάτι τέτοια.
Όσο πιο ακριβό σου δίνουν, τόσο θα πάρεις, αυτή είναι η φάση. Του τζάμπα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.
Από την τσέπη τους όλοι αυτοί ναι μπορεί να έπαιρναν και qashqai ποιος ξέρει; Αυτό θέλω να πω. Προφανώς και ο εισαγωγέας τον MG δεν στοχεύει στα leasing.Έχω την εντύπωση ότι ο Συγγελίδης πουλάει περισσότερα σε leasing, απλώς άλλο επίπεδο στελεχών θα πάρει mg και άλλο premium
Μας φάγανε τα πριμιο και τα πλεμπέικα
-
Ας δούμε πως διαμορφώνονται οι πρώτες σε πωλήσεις μάρκες και μοντέλα για το πρώτο μισό του Μαρτίου:
Top 10 μαρκών
Toyota: 854 πωλήσεις
Volkswagen: 307 πωλήσεις
Suzuki: 300 πωλήσεις
Hyundai: 297 πωλήσεις
Nissan: 292 πωλήσεις
Kia: 201 πωλήσεις
Peugeot: 141 πωλήσεις
BMW: 140 πωλήσεις
Skoda: 138 πωλήσεις
MG: 105 πωλήσεις -
Βολτα στην λιμνη πλαστηρα για δοκιμες..αλλα ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ το γκαζι..ζοριστηκε αρκετα ...οδηγουσα με την ενδειξη της μοπαταριας..Εβλεπα την μπαταρια και τις εναλλαγες με τον θερμικο μιση ωρα περιπου...αναθεμα κι αν καταλαβα ποτε αρχιζει το φορτισμα απο τον θερμικο ..καταλαβαινα τα 200 αλογα μονο οταν εδωνε κινηση κι η μπαταρια ..ακομα και με 90-95 χλμ στην ανηφορα πολλες φορες δουλευε μονο με μπαταρια ..βεβαια οχι με ολα τα αλογα..καταλαβαινα οτι δεν ανεβαινω με πολυ δυναμη ..ποτέ ομως παρολο το ζορισμα και το μουγκρητο δεν ειδα κατω απο 10% φορτισης την μπαταρια ..το παραξενο ηταν οτι και με 10% η μπαταρια πολλες φορες δουλευε μονη της δινοντας κινηση στην ανηφορα ..ειναι πολυπλοκο ...κι οχι ξεκαθαρο ποτε επεμβαινει ο θερμικος για φορτιση ..σε 20 δευτερα μπορει να φορτισει κατα 30 % -40%την μπαταρια απο 10 % που ηταν πριν μπει σε λειτουργια ο θερμικος..Καταναλωση 6,4 λιτρα /100 χλμ...
-
Έχει γίνει η αναβάθμιση λογισμικού που λένε στην αντιπροσωπεία;
-
Το είδα από κοντά στην μεσαία έκδοση.
Για τα 26Κ που ζητά το λες πολύ τιμιο σε απτη ποιότητα ένα με δύο κλικ πάνω από το κορολα Κρος.
Σταθερή η κονσόλα χωρίς να κουνιέται κάτι στην προσπάθεια που έκανα χωρίς να σκουξει κάτι.
Πίσω που έκατσα όχι όμως με μπροστά ρυθμισμένη από εμένα είχα οκ για τα μακριά ποδιά μου (1.92), αργότερα μπήκα μπροστά έπρεπε να βάλω πιο πίσω το κάθισμα για να βολευτώ όπως και να έχει σίγουρα περισσότερο χώρο; που κκ για πόδια και για κεφάλι νομίζω.
Πίσω είναι για δύο ενήλικες ή 3 παιδιά.
Σαν όγκο μαζεμένο είναι για τα 4.43μ δίπλα του ήταν το νέο γκραντλαντ δείχνει μισή κατηγορία κάτω σε όγκο, έχει γίνει τεράστιο το νέο οπελ.
Η οθόνη πολυμέσων μια χαρά σε απόκριση εντάξει βγάζει μια κινεζια όπως και το ψηφιακό καντράν κυρίως λόγω των χρωμάτων και αποχρώσεων που έχει (αυτό το πορτοκαλί που κυριαρχεί βγάζει μια μπαγιατιλα).
Πολύ βολική αυτή η ρύθμιση κλίματος από το τιμόνι δεν κάνει τα πάντα μόνο αυξομείωση αέρα και +- θερμοκρασία.
Τον ρώτησα για το θέμα του αδειασματος της μπαταρίας είπε ότι έχει έρθει αναβάθμιση η οποία λύνει τα θέματα.
Επίσης μου είπε ότι και καλά θέλει να συνιθησεις τον τρόπο που πατάς γκάζι.
Δεν πατάς ποτέ τέρμα γκάζι γιατί και καλά μπερδεύεται ο εγκέφαλος... και κόβει για... δική σου προστασία... αυτά είπε. Αν πατάς γραμμικά επιταχύνει μια χαρά....
Έχω τεστ την Δευτέρα από ότι έχω ακούσει όμως δεν το βγάζεις προς τα έξω πχ προς καρδια εδώ πάνω... -
Χαζοί είναι να το ανεβάσεις Καρδία? Σκέψου να τύχει και να την ανεβαίνεις με 40 γιατί δεν πάει άλλο…..
-
Η Καρδία θέλει @@, όχι αστεία... Ειδικά για μένα που βγαίνω από Ρύσιο με 30 και πρέπει να επιταχύνω στα 120+ στην ανηφόρα, με τους άλλους να έρχονται από πίσω γκαζωμένοι.
Και μετά μου λέει ο Φάνης ότι κινείται με 30-40 κάθε μέρα και Toyota υβριδικά κλπ. -
Και μετά μου λέει ο Φάνης ότι κινείται με 30-40 κάθε μέρα και Toyota υβριδικά κλπ.
Αλλη πόλη, τι να κάνουμε!?!? Εδώ η κίνηση ειναι τέτοια που δεν επιτρέπει άλλες ταχύτητες. Για να πάω γραφείο που ειναι 7-8χλμ το πρωί θέλω 45-50'! Καταλαβαίνεις την Μ.Ω.Τ - με το Φόκους καίω 12λτ/100χλμ (και παλεύω 1η νεκρά 100 φορές) και με την Κορόλα λίγο κάτω από 4.
-
Και μετά μου λέει ο Φάνης ότι κινείται με 30-40 κάθε μέρα και Toyota υβριδικά κλπ.
Αλλη πόλη, τι να κάνουμε!?!? Εδώ η κίνηση ειναι τέτοια που δεν επιτρέπει άλλες ταχύτητες. Για να πάω γραφείο που ειναι 7-8χλμ το πρωί θέλω 45-50'! Καταλαβαίνεις την Μ.Ω.Τ - με το Φόκους καίω 12λτ/100χλμ (και παλεύω 1η νεκρά 100 φορές) και με την Κορόλα λίγο κάτω από 4.
Δεν είναι θέμα άλλης πόλης, είναι θέμα ότι δεν ζούμε όλοι στο κέντρο. Αυτό το σημείο που συζητάμε είναι η έξοδος από ένα προάστιο της Θεσσαλονίκης, προς στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Μουδανίων (προς Χαλκιδική), στην αρχή μιας ανηφόρας με κλίση 10 μοιρών, η οποία ανεβαίνει το βουνό για 5 χλμ, με αυτοκίνητα σε 2 λωρίδες να έρχονται από πίσω με 120+. Εκεί θες γκάζι, όχι αστεία.
Μια φορά με την Ferrari 430 του SV2 βγήκαμε εκεί και απλά πατήσαμε και φτάσαμε 200 πριν καν μας πλησιάσει κάποιος από πίσω. Ε αυτά είναι!!!
-
Και μετά μου λέει ο Φάνης ότι κινείται με 30-40 κάθε μέρα και Toyota υβριδικά κλπ.
Αλλη πόλη, τι να κάνουμε!?!? Εδώ η κίνηση ειναι τέτοια που δεν επιτρέπει άλλες ταχύτητες. Για να πάω γραφείο που ειναι 7-8χλμ το πρωί θέλω 45-50'! Καταλαβαίνεις την Μ.Ω.Τ - με το Φόκους καίω 12λτ/100χλμ (και παλεύω 1η νεκρά 100 φορές) και με την Κορόλα λίγο κάτω από 4.
Δεν είναι θέμα άλλης πόλης, είναι θέμα ότι δεν ζούμε όλοι στο κέντρο. Αυτό το σημείο που συζητάμε είναι η έξοδος από ένα προάστιο της Θεσσαλονίκης, προς στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Μουδανίων (προς Χαλκιδική), στην αρχή μιας ανηφόρας με κλίση 10 μοιρών, η οποία ανεβαίνει το βουνό για 5 χλμ, με αυτοκίνητα σε 3 λωρίδες να έρχονται από πίσω με 120+. Εκεί θες γκάζι, όχι αστεία.
Μια φορά με την 430 του SV2 βγήκαμε εκεί και απλά πατήσαμε και φτάσαμε 200 πριν καν μας πλησιάσει κάποιος από πίσω. Ε αυτά είναι!!!
Που να ξέρουν αυτά οι "χαμουτζηδες"
Πριν από 20-25 χρόνια εκεί ξεχώριζαν τα "γρήγορα" αυτοκίνητα, αυτά που ανέβαιναν χωρίς να κατεβάσεις ταχύτητα -
Και μετά μου λέει ο Φάνης ότι κινείται με 30-40 κάθε μέρα και Toyota υβριδικά κλπ.
Αλλη πόλη, τι να κάνουμε!?!? Εδώ η κίνηση ειναι τέτοια που δεν επιτρέπει άλλες ταχύτητες. Για να πάω γραφείο που ειναι 7-8χλμ το πρωί θέλω 45-50'! Καταλαβαίνεις την Μ.Ω.Τ - με το Φόκους καίω 12λτ/100χλμ (και παλεύω 1η νεκρά 100 φορές) και με την Κορόλα λίγο κάτω από 4.
Δεν είναι θέμα άλλης πόλης, είναι θέμα ότι δεν ζούμε όλοι στο κέντρο. Αυτό το σημείο που συζητάμε είναι η έξοδος από ένα προάστιο της Θεσσαλονίκης, προς στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Μουδανίων (προς Χαλκιδική), στην αρχή μιας ανηφόρας με κλίση 10 μοιρών, η οποία ανεβαίνει το βουνό για 5 χλμ, με αυτοκίνητα σε 3 λωρίδες να έρχονται από πίσω με 120+. Εκεί θες γκάζι, όχι αστεία.
Μια φορά με την 430 του SV2 βγήκαμε εκεί και απλά πατήσαμε και φτάσαμε 200 πριν καν μας πλησιάσει κάποιος από πίσω. Ε αυτά είναι!!!
Που να ξέρουν αυτά οι "χαμουτζηδες"
Πριν από 20-25 χρόνια εκεί ξεχώριζαν τα "γρήγορα" αυτοκίνητα, αυτά που ανέβαιναν χωρίς να κατεβάσεις ταχύτηταΜια διευκρινηση, ερχοντουσταν με 120 σε 3 λωριδες, πλεον με σεβαστο ποσοστο σε ηλεκτρικα-υβριδικα αντε βαρια να ερχονται με 90, μετα κανει τζιζ η αυτονομια στα μεν, η καταναλωση στα δε.
-
Την συγκεκριμένη παρατεταμένη ανηφόρα με στροφή την ανέβαινα με το ταπεινό scross πριν το πρόγραμμα κατεβάζοντας από 6η στην ευθεία σε 5η για να διατηρησω τα χλμ της ευθείας με το πρόγραμμα καταφέρνω να ανεβαίνω και με 6η χωρίς να κόβει βέβαια πάντα το κατέβασμα μια σχέσης στην καρδια δίνει άλλη ασφάλεια.
Θυμάμαι εποχές cx7 που έφευγα σε αυτή την ανηφόρα σαν να μην πατούσα άσφαλτο όταν η πλειοψηφία δίπλα βογκουσε... -
Ναι ρε φίλε, και μετά σου λένε τι να το κάνεις το γρήγορο αυτοκίνητο και «εγώ δεν είμαι ραλλίστας» κι άλλα τέτοια...
Για να μη μιλήσουμε για τίποτα ανηφόρες Υλίκης...
-
Το γκαζι ειναι ασφαλεια, απλα θελει εμπειρια και συνετη χρηση.
MG ZS