-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Θεωρω αστειο να βαλει καποιος ενα τελικο για να κανει λιγο παραπανω θορυβο χωρις καμια χρησιμοτητα σε αποδοση. Ειδικα σε αυτοκινητα που θεωρουνται οικογενειακα και μεταξυ μας δεν ειναι και τιποτα οπλα απο μεριας αποδοσης.
Οταν κανεις δουλειες σωστες αλλαζεις απο μπροστα μεχρι πισω με τις αναλογες μοντιφιες(καυσιμα/προγραμματα κλπ κλπ).Να ηταν το μοτερακι με το τουρμπο οπως στο Αμερικα με 250 αλογατα να το συζητησουμε...
Συμφωνώ, είναι πεταμένα λεφτά !
-
Να επανέλθω στο θέμα του καυσίμου που έχει συζητηθεί πολύ το ξέρω. Να πω πως μετά από πολλές δοκιμές Μεταξύ 95-98-100 από διάφορες εταιρίες ( σε δοκιμασμένα πρατήρια) έχω καταλήξει στην 95 Avin. Το μοτέρ δεν είναι τραχύ ούτε ακούγονται τα Πειρακια. Επίσης να επαναλάβω πια σίγουρος πως από τις 1.000-1600 περίπου στροφές έχει περισσότερη ροπή δεν κάνει κοιλιά όπως Μ κάνει με 98αρες, 100αρες με μεγάλες σχέσεις πχ 5η κ επιτάχυνση από 1200 στροφές όπου κάνει κομπιασματα (ελαφριά). Η καλύτερη ροπή εκεί φαίνεται κ εκτός δρόμου σε περάσματα όπου φρενάρει τους διαγωνιους τροχους κ πνίγει το μοτερ. Επίσης με την 95 άρα είναι πιο γραμμική η απόδοση ειδικά εκεί στις 3.500 με 4.000 π έχω παρατηρήσει με 98/100 οκτάνια κάνει κάποιο ελαφρύ κομπιασμα. Γενικά η 95 άρα του πάει γάντι και δεν νομίζω ότι χάνω κάτι σε επίπεδο αίσθησης από τις 4κ+ στροφές. Από κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές. Προσωπικά θα βάζω μια στο τόσο περισσότερα οκτάνια μόνο κ μόνο για τις καθαριστικές ιδιότητες. Πάντως μ έχει κάνει φοβερή εντύπωση συνολικά ενώ ήθελα να πιστέψω στα περισσότερα οκτάνια λόγω της υψηλής συμπίεσης ότι θα παίρνω κάτι σε επίπεδο επιδόσεων αλλά τελικά συμβαίνει το ανάποδο σε επίπεδο λειτουργίας... Ενδιαφέρον το SPCCI..
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Να επανέλθω στο θέμα του καυσίμου που έχει συζητηθεί πολύ το ξέρω. Να πω πως μετά από πολλές δοκιμές Μεταξύ 95-98-100 από διάφορες εταιρίες ( σε δοκιμασμένα πρατήρια) έχω καταλήξει στην 95 Avin. Το μοτέρ δεν είναι τραχύ ούτε ακούγονται τα Πειρακια. Επίσης να επαναλάβω πια σίγουρος πως από τις 1.000-1600 περίπου στροφές έχει περισσότερη ροπή δεν κάνει κοιλιά όπως Μ κάνει με 98αρες, 100αρες με μεγάλες σχέσεις πχ 5η κ επιτάχυνση από 1200 στροφές όπου κάνει κομπιασματα (ελαφριά). Η καλύτερη ροπή εκεί φαίνεται κ εκτός δρόμου σε περάσματα όπου φρενάρει τους διαγωνιους τροχους κ πνίγει το μοτερ. Επίσης με την 95 άρα είναι πιο γραμμική η απόδοση ειδικά εκεί στις 3.500 με 4.000 π έχω παρατηρήσει με 98/100 οκτάνια κάνει κάποιο ελαφρύ κομπιασμα. Γενικά η 95 άρα του πάει γάντι και δεν νομίζω ότι χάνω κάτι σε επίπεδο αίσθησης από τις 4κ+ στροφές. Από κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές. Προσωπικά θα βάζω μια στο τόσο περισσότερα οκτάνια μόνο κ μόνο για τις καθαριστικές ιδιότητες. Πάντως μ έχει κάνει φοβερή εντύπωση συνολικά ενώ ήθελα να πιστέψω στα περισσότερα οκτάνια λόγω της υψηλής συμπίεσης ότι θα παίρνω κάτι σε επίπεδο επιδόσεων αλλά τελικά συμβαίνει το ανάποδο σε επίπεδο λειτουργίας... Ενδιαφέρον το SPCCI..
Ούτε ο Verstappen δεν μπορεί να καταλάβει κάτι τέτοιο με την αίσθηση. Μόνο με μετρητικά όργανα μπορείς να ξέρεις αν υπάρχει διαφορά.
-
-
@realzeus said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Να επανέλθω στο θέμα του καυσίμου που έχει συζητηθεί πολύ το ξέρω. Να πω πως μετά από πολλές δοκιμές Μεταξύ 95-98-100 από διάφορες εταιρίες ( σε δοκιμασμένα πρατήρια) έχω καταλήξει στην 95 Avin. Το μοτέρ δεν είναι τραχύ ούτε ακούγονται τα Πειρακια. Επίσης να επαναλάβω πια σίγουρος πως από τις 1.000-1600 περίπου στροφές έχει περισσότερη ροπή δεν κάνει κοιλιά όπως Μ κάνει με 98αρες, 100αρες με μεγάλες σχέσεις πχ 5η κ επιτάχυνση από 1200 στροφές όπου κάνει κομπιασματα (ελαφριά). Η καλύτερη ροπή εκεί φαίνεται κ εκτός δρόμου σε περάσματα όπου φρενάρει τους διαγωνιους τροχους κ πνίγει το μοτερ. Επίσης με την 95 άρα είναι πιο γραμμική η απόδοση ειδικά εκεί στις 3.500 με 4.000 π έχω παρατηρήσει με 98/100 οκτάνια κάνει κάποιο ελαφρύ κομπιασμα. Γενικά η 95 άρα του πάει γάντι και δεν νομίζω ότι χάνω κάτι σε επίπεδο αίσθησης από τις 4κ+ στροφές. Από κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές. Προσωπικά θα βάζω μια στο τόσο περισσότερα οκτάνια μόνο κ μόνο για τις καθαριστικές ιδιότητες. Πάντως μ έχει κάνει φοβερή εντύπωση συνολικά ενώ ήθελα να πιστέψω στα περισσότερα οκτάνια λόγω της υψηλής συμπίεσης ότι θα παίρνω κάτι σε επίπεδο επιδόσεων αλλά τελικά συμβαίνει το ανάποδο σε επίπεδο λειτουργίας... Ενδιαφέρον το SPCCI..
Ούτε ο Verstappen δεν μπορεί να καταλάβει κάτι τέτοιο με την αίσθηση. Μόνο με μετρητικά όργανα μπορείς να ξέρεις αν υπάρχει διαφορά.
Δεν συμφωνω με τις υπεραπλουστευσεις. Στα τεστ πάντα γίνονται τόσο ποσοτικές μετρήσεις με νούμερα όσο κ η ποιοτικές /αίσθηση. Αλλιώς όλοι θα έγραφαν 5 νούμερα επιδόσεων κ g forces, θα έκαναν κ μια δυναμομετρηση κ δεν θα έλεγαν τίποτα για τα αμάξια. Το ότι κάποιοι δεν ασχολούνται με το δεύτερο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Όπως ένα ελαστικό μπορεί να έχει το καλύτερο μετρήσιμο φρενάρισμα και σε αίσθηση στον δρόμο να μην είναι το καλύτερο έτσι κ οι μετρήσεις πολλές φορές επιτάχυνσης κτλ δεν λένε πάντα την αλήθεια σε επίπεδο αίσθησης σε πραγματικές συνθήκες.
-
Έχοντας δει πως είναι η 95αρα έξω σε σχέση με την δική μας ξέρω ότι με 98αρα εδώ είμαστε οκ.
Δεν νομίζω ότι πάει/δουλευει καλύτερα με 95αρα.
Θα συνεχίσω με 98αρα. Έκανα αρκετές δοκιμές με 95αρα και μέσα σε πόλη αλλά και ταξίδια. Δεν είδα κάτι ιδιαίτερο.
Άσε που προτιμάω να έχω οκτάνια όταν το πιέζω. 15:1 συμπίεση λέμε… -
@ss_76 said in Mazda CX-30:
95 or above δεν λέει το manual?
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@realzeus said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Να επανέλθω στο θέμα του καυσίμου που έχει συζητηθεί πολύ το ξέρω. Να πω πως μετά από πολλές δοκιμές Μεταξύ 95-98-100 από διάφορες εταιρίες ( σε δοκιμασμένα πρατήρια) έχω καταλήξει στην 95 Avin. Το μοτέρ δεν είναι τραχύ ούτε ακούγονται τα Πειρακια. Επίσης να επαναλάβω πια σίγουρος πως από τις 1.000-1600 περίπου στροφές έχει περισσότερη ροπή δεν κάνει κοιλιά όπως Μ κάνει με 98αρες, 100αρες με μεγάλες σχέσεις πχ 5η κ επιτάχυνση από 1200 στροφές όπου κάνει κομπιασματα (ελαφριά). Η καλύτερη ροπή εκεί φαίνεται κ εκτός δρόμου σε περάσματα όπου φρενάρει τους διαγωνιους τροχους κ πνίγει το μοτερ. Επίσης με την 95 άρα είναι πιο γραμμική η απόδοση ειδικά εκεί στις 3.500 με 4.000 π έχω παρατηρήσει με 98/100 οκτάνια κάνει κάποιο ελαφρύ κομπιασμα. Γενικά η 95 άρα του πάει γάντι και δεν νομίζω ότι χάνω κάτι σε επίπεδο αίσθησης από τις 4κ+ στροφές. Από κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές. Προσωπικά θα βάζω μια στο τόσο περισσότερα οκτάνια μόνο κ μόνο για τις καθαριστικές ιδιότητες. Πάντως μ έχει κάνει φοβερή εντύπωση συνολικά ενώ ήθελα να πιστέψω στα περισσότερα οκτάνια λόγω της υψηλής συμπίεσης ότι θα παίρνω κάτι σε επίπεδο επιδόσεων αλλά τελικά συμβαίνει το ανάποδο σε επίπεδο λειτουργίας... Ενδιαφέρον το SPCCI..
Ούτε ο Verstappen δεν μπορεί να καταλάβει κάτι τέτοιο με την αίσθηση. Μόνο με μετρητικά όργανα μπορείς να ξέρεις αν υπάρχει διαφορά.
Δεν συμφωνω με τις υπεραπλουστευσεις. Στα τεστ πάντα γίνονται τόσο ποσοτικές μετρήσεις με νούμερα όσο κ η ποιοτικές /αίσθηση. Αλλιώς όλοι θα έγραφαν 5 νούμερα επιδόσεων κ g forces, θα έκαναν κ μια δυναμομετρηση κ δεν θα έλεγαν τίποτα για τα αμάξια. Το ότι κάποιοι δεν ασχολούνται με το δεύτερο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Όπως ένα ελαστικό μπορεί να έχει το καλύτερο μετρήσιμο φρενάρισμα και σε αίσθηση στον δρόμο να μην είναι το καλύτερο έτσι κ οι μετρήσεις πολλές φορές επιτάχυνσης κτλ δεν λένε πάντα την αλήθεια σε επίπεδο αίσθησης σε πραγματικές συνθήκες.
Το πρόβλημα με τις υποκειμενικες κρίσεις είναι ότι είναι εντελώς προσωπικές και μη αξιόπιστες. Η αίσθηση είναι αυτή που δεν λέει την αλήθεια γιατί δεν είναι μετρήσιμη και πολλές φορές ξεγελάει.
-
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Να επανέλθω στο θέμα του καυσίμου που έχει συζητηθεί πολύ το ξέρω. Να πω πως μετά από πολλές δοκιμές Μεταξύ 95-98-100 από διάφορες εταιρίες ( σε δοκιμασμένα πρατήρια) έχω καταλήξει στην 95 Avin. Το μοτέρ δεν είναι τραχύ ούτε ακούγονται τα Πειρακια. Επίσης να επαναλάβω πια σίγουρος πως από τις 1.000-1600 περίπου στροφές έχει περισσότερη ροπή δεν κάνει κοιλιά όπως Μ κάνει με 98αρες, 100αρες με μεγάλες σχέσεις πχ 5η κ επιτάχυνση από 1200 στροφές όπου κάνει κομπιασματα (ελαφριά). Η καλύτερη ροπή εκεί φαίνεται κ εκτός δρόμου σε περάσματα όπου φρενάρει τους διαγωνιους τροχους κ πνίγει το μοτερ. Επίσης με την 95 άρα είναι πιο γραμμική η απόδοση ειδικά εκεί στις 3.500 με 4.000 π έχω παρατηρήσει με 98/100 οκτάνια κάνει κάποιο ελαφρύ κομπιασμα. Γενικά η 95 άρα του πάει γάντι και δεν νομίζω ότι χάνω κάτι σε επίπεδο αίσθησης από τις 4κ+ στροφές. Από κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές. Προσωπικά θα βάζω μια στο τόσο περισσότερα οκτάνια μόνο κ μόνο για τις καθαριστικές ιδιότητες. Πάντως μ έχει κάνει φοβερή εντύπωση συνολικά ενώ ήθελα να πιστέψω στα περισσότερα οκτάνια λόγω της υψηλής συμπίεσης ότι θα παίρνω κάτι σε επίπεδο επιδόσεων αλλά τελικά συμβαίνει το ανάποδο σε επίπεδο λειτουργίας... Ενδιαφέρον το SPCCI..
Σε 1 αναλυτική δοκιμή με δυναμόμετρο με τον 1o SkyActiv-X με τα 180 άλογα, έβγαλε παραπάνω άλογα, ροπή και καλύτερη καμπύλη με 98αρα σε σχέση με 95αρα. Δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι τόσο δραματικά με τον e-SkyActiv-X με τα 186 άλογα https://magazynauto.pl/porady/czy-benzyna-98-oktanow-podnosi-moc-i-moment-obrotowy-silnika,aid,1038 .
Mazda CX-30