-
Καλησπέρα , έχω μία Alfa romeo 159 και έχω θέμα με τον αρνητικό ακροδέκτη της γείωσης (καλώδιο) μερικές φορές δεν κάνει καλή επαφή και έχω θέμα.
Ο γνήσιος ακροδέκτης είναι αυτός με το quick release

Έχω βρει αυτό

το οποίο κλειδώνει μια χαρα και σφιχτά σε σχέση με την άλλη την **αλακια , το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βγάλω τον original ακροδέκτη (είδα μετά ότι δεν ξεβιδώνεται και είναι κολλλημένος στο καλώδιο) με αποτέλεσμα να μην καταφέρω να κάνω την αλλαγή.
Δεν θέλω να κόψω το καλώδιο αν ενώσω τους 2 ακροδέκτες με καλώδιο κάτι σαν γέφυρα δηλαδή θα υπάρχει πρόβλημα ;Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος τέτοιο θέμα , εχω την γνησια μπαταρία και δεν είχε θέμα τώρα τελευταία παρατήρησα ότι δεν κουμπώνει καλά ο γνήσιος ακροδέκτης οπότε υποθέτω ότι είναι off ο μηχανισμός που σφίγγει (εκτος αν ρυθμίζεται) ??
-
Στη θέση σου θα έκοβα την κατάληξη του καλωδίου με τον παλαιό και θα προσάρμοζα τον νέο με μια τσοντα μερικών πόντων επιπλέον καλωδίου. Φυσικά με μονωτική ταινία ηλεκτρολόγου θα καλυπτα το γυμνό τμήμα της ενωσης των δύο καλωδίων. Αυτό σαν προσωρινή λύση μέχρι να έβρισκα το γνήσιο καλώδιο με τον ακροδέκτη του , βάζοντας έναν ηλεκτρολόγο αυτοκινήτου να το κάνει.
-
Παρεμπιπτόντως στο autodoc τον βρίσκεις.
https://www.autodoc.gr/hella/946288 -
@spi_duster said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Παρεμπιπτόντως στο autodoc τον βρίσκεις.
https://www.autodoc.gr/hella/946288Καλησπέρα τελικά τον αντικατέστησα με τον αντίστοιχο με την βίδα που έχω ανεβάσει πιο πάνω , έτσι για την ιστορία ο γνήσιος ακροδέκτης αφαιρείτε κανονικά , απλά θέλει πιστόλι είναι βιδωμένος τέρμα και με τα εργαλεία μου δεν μπορούσα να το ξεβιδώσω , πήγα σε συνεργείο το ξεβιδώσαμε και βιδώσαμε το άλλο που πήρα , το οποίο είναι καλύτερη λύση σε σχέση με το original quick release καθώς δεν πρόκειτε να πάθει κάτι. Ευχαριστώ.
-
Φυσικά και δε θα πάθει κάτι. Απλά αυτός που είχες επάνω ήταν πολύ πιο ποιοτικός. Πιθανό από κάποιο κακό χειρισμό να προκλήθηκε η φθορά του.
-
Απορία εγκυκλοπαιδικών γνώσεων.
Τι σημαίνει στρέβλωση αμαξώματος; Είναι η παραμόρφωση του κάτω μέρους;
-
-
@spi_duster said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Φυσικά και δε θα πάθει κάτι. Απλά αυτός που είχες επάνω ήταν πολύ πιο ποιοτικός. Πιθανό από κάποιο κακό χειρισμό να προκλήθηκε η φθορά του.
Πως μπορεί να προκληθεί η φθορά του από κακό χειρισμό ; quick release είναι ξεκουμπώνεις -κουμπώνεις δεν έχει κάτι άλλο , είναι έτσι η κατασκευή του που το ελατήριο που κρατάει κόντρα δεν πιάνει καλά και δεν κάνει καλή επαφή ο ακροδέκτης.
-
-
@green-power said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Απορία εγκυκλοπαιδικών γνώσεων.
Τι σημαίνει στρέβλωση αμαξώματος; Είναι η παραμόρφωση του κάτω μέρους;
Κάνεις δεν μπορεί να σου απαντήσει γιατί ο κάθε κατασκευαστής το αναφέρει όπως τον βολεύει
-
@green-power said in ΑLFA ROMEO FORUM:
Απορία εγκυκλοπαιδικών γνώσεων.
Τι σημαίνει στρέβλωση αμαξώματος; Είναι η παραμόρφωση του κάτω μέρους;
δες εδω διαφορα βιντεο να παρεις μια ιδεα, βασικα αν ανεβασεις ενα αυτοκινητο στο πεζοδρομιο απο την μια πλευρα ετσι ωστε η μια ροδα να μεινει στον αερα απο την πλευρα του δρομου αναλογα με το αμαξι (πχ 147 δεν θα ανοιγουν οι πορτες) θα δεις μεγαλη η μικρη παραμορφωση στο αμαξωμα.
Youtube Videoκαι στα πλοια
-
https://www.autotypos.gr/endiaferonta/telos-oi-kinitires-venzinis-tis-alfa-romeo/
RIP Alfa και επίσημα.
-
@green-power said in ΑLFA ROMEO FORUM:
https://www.autotypos.gr/endiaferonta/telos-oi-kinitires-venzinis-tis-alfa-romeo/
RIP Alfa και επίσημα.
Εεε καιρός ήταν, έχει πεθάνει από το 1985....ήρθε η ώρα να το συνειδητοποιήσει και η εταιρία.
-
Υπερβολές.
Το μοντέλο οδεύει ολοταχώς προς αντικατάσταση . Αναμενόμενο ήταν. Το θέμα είναι γιατί το παράτησαν τόσο πολύ το δίδυμο , όταν λύσεις υβριδισμού που "κούμπωναν' άμεσα της είχε αρκετά χρόνια στο συρτάρι της και της πρόσφερε μόνο στο αντίστοιχο δίδυμο της maserati. Προφανώς , είχαν αποφασίσει να φυτοζωεί το δίδυμο και ότι δεν υπήρχε ελπίδα ανάκαμψης.
Παρακάτω μάλιστα αναφέρεται ότι αναμένεται διάδοχος με 6κύλινδρο υβριδικό με 540 άλογα. Και στο κάτω κάτω εδώ καταργούσε μοντέλα χωρίς άμεση αντικατάσταση και απουσίαζε για χρόνια από δημοφιλής κατηγορίες , στους λίγους μήνες ( αν είναι λίγοι μήνες) θα "κολλήσει" η εταιρία
-
Οποίος αγοράζει άλφα ΡΟΜΕΟ πλέον έχει τάση προς τον μαζοχισμό. Για την 59 δεν υπάρχει φανοποιεία!
-
@green-power said in ΑLFA ROMEO FORUM:
https://www.autotypos.gr/endiaferonta/telos-oi-kinitires-venzinis-tis-alfa-romeo/
RIP Alfa και επίσημα.
Ήταν γνωστό από χρόνια. Κοντεύουν 10 χρόνια στην αγορά. Πόσα άλλα να κάτσουν; Το θέμα είναι ότι έχουν κολλήσει με την ηλεκτροκίνηση, πράγμα που δεν έκατσε σε κανέναν. Ελπίζω να βγάλουν και θερμικές εκδόσεις στην επόμενη γενιά.
-
Νομίζω κάπου διάβασα ότι ήδη θα βγουν και βενζινοκίνητες.
https://www.clubalfa.it/en/alfa-romeo-giulia-2026-everything-we-know-about-the-next-generation-14511 -
Η νέα γενιά αυτού, η οποία έχει την κωδική ονομασία «GME-T4 Evo», θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα και θα ενσωματώνει τόσο υβριδική όσο και Plug-in υβριδική τεχνολογία, ανάλογα με το εκάστοτε μοντέλο και την αγορά στην οποία θα πωλείται.
Τελικά ίσως υπάρχει ελπίδα για τις νέες Gulia, Giulietta & Stelvio να έχουν Ιταλική «ψυχή»
-
Αιτία είναι η αλλαγή στρατηγικής όσον αφορά τα συστήματα πρόωσης τους, καθώς πλέον η ιταλική φίρμα σκοπεύει να προσφέρει τις δύο επόμενες γενιές και με εξηλεκτρισμένα σύνολα, αντί μόνο με αμιγώς ηλεκτρικά όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί.
-
Κλασική είδηση για alfa romeo. Χρόνια τώρα, καθυστερήσεις, αναβολές, επαναπροσδιορισμός και πάλι από την αρχή. Όταν τελικά αποφασίσουν να βγάλουν το πολυπόθητο μοντέλο είναι ήδη 10 χρόνια παλιό… Κι όλα αυτά με τη σχετική αυτονομία στο FCA gruppo, τώρα με τη πολυδαίδαλη stellantis…καλά θα πάει κι αυτό
ΑLFA ROMEO FORUM