@pan0s-0 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Απο Toyota μου ειπαν 5/30.
Σε ευχαριστω για το top!!
Άσε τι λένε στην Toyota τι λέει το maual έχει σημασία και το manual λέει 0w20.
Please enter occupation - Please enter your interests
@pan0s-0 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Απο Toyota μου ειπαν 5/30.
Σε ευχαριστω για το top!!
Άσε τι λένε στην Toyota τι λέει το maual έχει σημασία και το manual λέει 0w20.
@pan0s-0 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Απο Toyota μου ειπαν 5/30.
Σε ευχαριστω για το top!!
Άσε τι λένε στην Toyota τι λέει το maual έχει σημασία και το manual λέει 0w20.
dark_nightfall wrote:
Κύριοι στον 2sz-fe η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα , υπάρχει περίπτωση να προκύψει διαρροή ψυκτικού υγρού και να οφείλεται στην συγκεκριμένη φλάντζα ; ρωτάω καθώς διαπιστώθηκε διαρροη ψυκτικού υγρού κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής -λάδια καθαρά , δεν έχει άσπρο καπνό πίσω το αμάξι δουλεύει άψογα.
sorry για το offtopic
Σε αυτόν τον κινητήρα περνάνε νερά από την EGR τα οποία στεγανοποιούνται μέσω της φλάτζας εξαγωγής, μάλλον έχει λασκάρει η παλλαπλή ή θέλει άλλαγμα η φλάντζα της.
Είσαι τιτανοτεράστιος τρισμεγιστος γαματος αν ισχύει αυτό που σκέφτηκα (και λες ) καθώς είχα αλλάξει την πολλαπλή μαζι με τον καταλύτη (λόγω προβληματος στον καταλύτη) και θυμάμαι μετά την αλλαγή (όχι άμεσα) παρατήρησα διαρροή κάτω απο την πολλαπλή.
Σε ερώτηση σε αντιπροσωπεία μου είπαν για φλαντζα κεφαλής
Κύριοι στον 2sz-fe η πολλαπλή εξαγωγής έχει φλάντζα , υπάρχει περίπτωση να προκύψει διαρροή ψυκτικού υγρού και να οφείλεται στην συγκεκριμένη φλάντζα ; ρωτάω καθώς διαπιστώθηκε διαρροη ψυκτικού υγρού κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής -λάδια καθαρά , δεν έχει άσπρο καπνό πίσω το αμάξι δουλεύει άψογα.
sorry για το offtopic
Βάλτε 20w60 για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο για τα καλοκαίρια της Ελλάδας , το λέει και ο μπάρμπα Μήτσος.
Σε αντιπροσωπεία Toyota πηγαίνοντας τα δικά μου λάδια για αλλαγή σε ένα yaris (5w30) άκουσα την κλασσική ατάκα απο τον μηχανικό που έκανε την αλλαγή '΄Οχι αυτα τα λάδια δεν κάνουν για Ελλάδα κτλ κτλ' ,εντωμεταξύ η ίδια αντιπροσωπεία από την αρχή των service (το πήρα καινούργιο) μου έβαζε 5w30.
Καλησπέρα κύριοι,
Θέλω μια γνώμη για ένα πρόβλημα σε ένα Yaris 2004 1,3 βενζίνη 215.000km στο οποίο πριν μερικές μέρες παρατηρήθηκε διαρροή ψυκτικού υγρού κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής.Έχω βρει το σημείο που έχει διαρροή με κάμερα και είναι ακριβώς από κάτω από την πολλαπλή εξαγωγής.Μάλλον είναι φλάντζα κεφαλής και λέω μάλλον γιατί άλλος λέει φλάντζα άλλος αντλία νερού.Η αντλία νερού είναι αριστερά και δεν νομίζω να πετάει από εκεί στο block από την μέση και κάτω ,οπότε την έχω αποκλείσει,ο θερμοστάτης επίσης είναι καθαρός χωρίς διαρροές και στα δεξιά του block,μαγιονέζα στα λάδια δεν έχω όπως επίσης και λάδια στα νερά,ανοίγοντας το καπάκι του ψυγείο είναι καθαρά όλα το μόνο που ελάχιστα χάνει ψυκτικό υγρό είναι το παγούρι.Επίσης εκεί που έχει διαρροή είναι και οι τάπες του block που αμφιβάλλω να χάνει από εκεί καθώς φαίνεται είναι από πιο ψηλά ελάχιστα και δεν φαίνεται καλά κιόλας καθώς είναι η πολλαπλή εξαγωγής.Αύριο θα περάσω μια βόλτα από αντιπροσωπεία,εγώ το βλέπω μάλλον για φλάντζα κεφαλής δεν ξέρω εσείς τι λέτε;
Πριν κάτι χρόνια ,ερώτηση σε γνωστη αντιπροσωπεία στα ΒΠ αν έχουν 0w20 η απάντηση ήταν οτι δεν το έχουν άμεσα διαθέσιμο αλλα μπορούν να το παραγγείλουν με κόστος 150 ευρώ τα 4 λίτρα :))))
Σε αντίστοιχη (περίπου) ερώτηση στην Toyota Hellas γιατί δεν βάζουν οι αντιπροσωπείες 0w20 σε κινητήρες που προτείνει το manual η απάντηση ήταν οτι όντως βάζουν 5w30 αντι 0w20 λόγω καιρικών συνθηκών Ελλάδας :)))
Τα συμπεράσματα δικά σας.
sphinxgr wrote:
Μια σύντομη παρέμβαση. Σωστά όλα αυτά που λέτε για τα φίτρα λαδιού / τις βαλβίδες και πότε ανοίγουν κλπ. Απλά στον 1NR-FE το φίλτρο είναι σκέτο (χωνευτό) και δεν είναι σε περίβλημα κλπ, οπότε η βαλβίδα είναι πάνω στον κορμό του μοτέρ και όχι στο φίλτρο οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα να ξεκινά το φιλτράρισμα πιο νωρίς ή πιο αργά.
Το φίλτρο λαδιού για τον 1ΝR-FE είναι αυτό, είναι κλασσικό φίλτρο και περιέχει τις βαλβίδες, και το φοράνε πολλοί κινητήρες της Toyota, καμμία σχέση με βαλβίδες στον κινητήρα.
Το οποίο αντικαταστάθηκε από το 90915-YZZJ1.
sphinxgr wrote:
Μια σύντομη παρέμβαση. Σωστά όλα αυτά που λέτε για τα φίτρα λαδιού / τις βαλβίδες και πότε ανοίγουν κλπ. Απλά στον 1NR-FE το φίλτρο είναι σκέτο (χωνευτό) και δεν είναι σε περίβλημα κλπ, οπότε η βαλβίδα είναι πάνω στον κορμό του μοτέρ και όχι στο φίλτρο οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα να ξεκινά το φιλτράρισμα πιο νωρίς ή πιο αργά.
Το φίλτρο λαδιού για τον 1ΝR-FE είναι αυτό, είναι κλασσικό φίλτρο και περιέχει τις βαλβίδες, και το φοράνε πολλοί κινητήρες της Toyota, καμμία σχέση με βαλβίδες στον κινητήρα.
Το οποίο αντικαταστάθηκε από το 90915-YZZJ1.
sphinxgr wrote:
Μια σύντομη παρέμβαση. Σωστά όλα αυτά που λέτε για τα φίτρα λαδιού / τις βαλβίδες και πότε ανοίγουν κλπ. Απλά στον 1NR-FE το φίλτρο είναι σκέτο (χωνευτό) και δεν είναι σε περίβλημα κλπ, οπότε η βαλβίδα είναι πάνω στον κορμό του μοτέρ και όχι στο φίλτρο οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα να ξεκινά το φιλτράρισμα πιο νωρίς ή πιο αργά.
Το φίλτρο λαδιού για τον 1ΝR-FE είναι αυτό, είναι κλασσικό φίλτρο και περιέχει τις βαλβίδες, και το φοράνε πολλοί κινητήρες της Toyota, καμμία σχέση με βαλβίδες στον κινητήρα.
Το οποίο αντικαταστάθηκε από το 90915-YZZJ1.