Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Leapmotor
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Leapmotor
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    116
    4568
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by dstou

      Mε 300.000 κομμάτια έκλεισε το 2024 για το μαγαζί, πάει για 500.000 όπως λέει για το 2025.
      Στο τοπ 3 των ηλεκτρικών κινέζων άμα επαληθευτούν τα προγνωστικά.

      ΥΓ, για πολλοστή φορά: ζούμε τα χρόνια της μεγάλης ανατροπής, 'χθεσινές' εταιρείες να διαφεντεύουν την αγορά...

      https://www.autoblog.gr/2025/03/10/i-leapmotor-tha-apokalypsei-ena-neo-montelo-stin-ekthesi-tou-monaxou/

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimsabas last edited by

        Κι όπως έχουμε ξαναπεί, η Stellantis έκανε πολύ σωστή κίνηση. Μάλλον είναι η πιο ελπιδοφόρα από τις 15 εταιρείες.

        https://cartalk.gr/

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Θα τα βγάλουν και ως phev?

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @dimsabas last edited by cirus

            @dimsabas said in Leapmotor:

            Κι όπως έχουμε ξαναπεί, η Stellantis έκανε πολύ σωστή κίνηση. Μάλλον είναι η πιο ελπιδοφόρα από τις 15 εταιρείες.

            Εμένα μου κάνει μεγάλη εντύπωση που ο Βασίλης δεν την αποθεώνει την leapmotor αφού είναι κορυφή για τα χρήματα τους, ενώ αποθεώνει τα c3, panda που είναι μέτρια για τα χρήματα τους.

            Αναφέρομαι μόνο για τις ηλεκτρικές εκδόσεις πιο πάνω. Γιατι οι αντίστοιχες βενζίνης σε panda, c3 είναι και για μένα από τα καλύτερα μοντέλα λόγω τιμής και θα πουλήσουν τρελα

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Είναι πολύ μικρό και όπως το είδα στην έκθεση μου φάνηκε εντελώς γελοίο...😊

              Στις πωλήσεις προφανώς θα έχουν και την εσωτερική τους αγορά που είναι τεράστια.

              Επίσης όσο και αν προσπάθησα να ψηθώ για μικρό ηλεκτρικό, δεν με έψησα, γιατί το να βάλω στο κεφάλι μου και άλλο θέμα αυτό της φόρτισης, την στιγμή που έχω τόσα, δεν το θέλω.

              Αν αλλάξω το ντίζελ, θα πάω στο υβριδικό αιρκρος ή φροντέρα που στα λεφτά τους για τους χώρους τους είναι άπαιχτα.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @criuser last edited by

                @criuser said in Leapmotor:

                Είναι πολύ μικρό και όπως το είδα στην έκθεση μου φάνηκε εντελώς γελοίο...😊

                Στις πωλήσεις προφανώς θα έχουν και την εσωτερική τους αγορά που είναι τεράστια.

                Επίσης όσο και αν προσπάθησα να ψηθώ για μικρό ηλεκτρικό, δεν με έψησα, γιατί το να βάλω στο κεφάλι μου και άλλο θέμα αυτό της φόρτισης, την στιγμή που έχω τόσα, δεν το θέλω.

                Αν αλλάξω το ντίζελ, θα πάω στο υβριδικό αιρκρος ή φροντέρα που στα λεφτά τους για τους χώρους τους είναι άπαιχτα.

                αφους εχεις το c3, γιατι να παρεις και αλλο μικρο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Το C4 έχω που είναι 20 χρόνων και θα το κρατήσω γιατί κάνει μικρές διαδρομές, του έκανα και τα σέρβις του τώρα και αν αλλάξω θα αλλάξω το 3 αιρκρος με το νέο σε 1 χρόνο περίπου.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    civil357 last edited by

                    Εμένα μου κάνει εντύπωση πως δεν του έχουν βάλει ακόμα σηματάκι Φιατ πχ και να το πουλάνε ως το καινούργιο τσινκουετσέντο , με ένα καπέλο τιμής σε σχέση με το αυθεντικό κινέζικο.
                    Υποθέτω κάτι θα υπάρχει στους όρους της συνεργασίας που δε ξέρουμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser last edited by

                      Θα μπορούσε να γίνει και αυτό από την επόμενη γενιά του Πάντα.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        D-SUV με εξοπλισμό σοκ στα 28 χιλιάρικα;

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          criuser last edited by

                          Ηξερε τι αγόραζε η Στελλάντις...😊

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;

                            https://cartalk.gr/

                            cirus realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                            • cirus
                              cirus @dimsabas last edited by

                              @dimsabas said in Leapmotor:

                              Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;

                              οποιος βαζει στο ζυγι αυτα τα 2 και βγαζει νικητη το spring ή ειναι εντελος ασχετος με αυτοκινητα και πραγματικότητα ή τα έχει πάρει από κάπου

                              Αλλιως δεν εξηγειται, μονο αυτες οι 2 περιπτωσεις υπάρχουν

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Δε θεωρώ ότι πρεσβεύω την απόλυτη αλήθεια. Ίσως κάποιος να στοιχειοθετήσει μια κριτική με αντικειμενικά επιχειρήματα και να αποδείξει ότι το Spring υπερέχει. Θα είναι απολύτως δεκτό. Αλλά όταν γράφεις τέτοιο συμπέρασμα όπως οι Αγγλάρες, δε σέβεσαι πρώτα από όλα τον εαυτό σου.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • realzeus
                                  realzeus @dimsabas last edited by

                                  @dimsabas said in Leapmotor:

                                  Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;

                                  Επειδή διαβάζω και Autocar, ο Illya με μπερδεύει. Άλλες φορές συμφωνώ απόλυτα και άλλες αναρωτιέμαι τι μπούρδες γράφει αυτός ο άνθρωπος...

                                  mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • mesastou
                                    mesastou @realzeus last edited by

                                    @realzeus said in Leapmotor:

                                    @dimsabas said in Leapmotor:

                                    Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;

                                    Επειδή διαβάζω και Autocar, ο Illya με μπερδεύει. Άλλες φορές συμφωνώ απόλυτα και άλλες αναρωτιέμαι τι μπούρδες γράφει αυτός ο άνθρωπος...

                                    Ομοίως βγάζει το Δελφίνι υποδεέστερο από το mg4.
                                    https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/dolphin

                                    Σχετικά με την μυρωδιά πλαστικού που αναφέρει πράγματι υπήρχε αλλά υποχώρησε γρήγορα.

                                    mouths are for eating, noses for breathing.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @mesastou last edited by

                                      @mesastou said in Leapmotor:

                                      @realzeus said in Leapmotor:

                                      @dimsabas said in Leapmotor:

                                      Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;

                                      Επειδή διαβάζω και Autocar, ο Illya με μπερδεύει. Άλλες φορές συμφωνώ απόλυτα και άλλες αναρωτιέμαι τι μπούρδες γράφει αυτός ο άνθρωπος...

                                      Ομοίως βγάζει το Δελφίνι υποδεέστερο από το mg4.
                                      https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/dolphin

                                      Σχετικά με την μυρωδιά πλαστικού που αναφέρει πράγματι υπήρχε αλλά υποχώρησε γρήγορα.

                                      αυτο δεν ειναι λαθος αν τα συγκρινεις στα ιδια χρηματα. Ψιλο ισαξια ειναι, καπου υπερτερει το ενα κάπου το αλλο

                                      μην κοιτας που στην Ελλαδα εκανε καταπληκτικη τιμη το δελφινι και ειναι ξεκαθαρη νικη. Στο εξωτερικο εχουν παρομοια τιμη οποτε ετσι και αλλιως συγκριτικα ειναι κοντα, μπορεις να βγαλεις νικητη οποιοδηπωτε από τα 2, θα το δεκτω.

                                      ομως το τενεκεδενιο spring ειναι κατωτερο πολύ από το leapmotor, ειναι αστειο τελειως να το βγαζεις καλύτερο

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Βασικά, είναι αστείο να το βγάζεις καλύτερο επειδή είναι πιο τενεκεδένιο και έχει περισσότερη πλάκα. Γιατί κάτι τέτοια γράφουν.

                                        https://cartalk.gr/

                                        mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • mesastou
                                          mesastou @dimsabas last edited by

                                          @dimsabas said in Leapmotor:

                                          Βασικά, είναι αστείο να το βγάζεις καλύτερο επειδή είναι πιο τενεκεδένιο και έχει περισσότερη πλάκα. Γιατί κάτι τέτοια γράφουν.

                                          από την άλλη οι Άγγλοι, από όσο καταλάβει, εδώ και 30+ χρόνια, είχαν πολύ ψηλά στην κατάταξη την "πλάκα". Έτσι πχ έγραφαν για 106 Rallye 16V "Die before you die", ένας σημαντικός λόγος που το πήρα το 1999!

                                          Η αλήθεια είναι πως και εγώ ο ίδιος, όταν κάποτε διάβαζα 4Τ, στα συγκριτικά πρώτα διάβαζα την οδηγική συμπεριφορά και μετά τις άλλες λεπτομέρειες (πχ corolla vs 405)

                                          Έτσι κάπως και οι Άγγλοι δίνουν έμφαση στην διασκεδαστική οδηγική συμπεριφορά, αλλά εγώ καθώς μεγάλωσα με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση της ανάρτησης, η έλλειψη θορύβου, η ομαλή απόκριση στο γκάζι και τέτοια.

                                          mouths are for eating, noses for breathing.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas @mesastou last edited by

                                            Σωστό. Αλλά εδώ δεν αξιολογείται η ευχάριστη οδική συμπεριφορά, αλλά ότι βγάζει πιο ντενεκεδένια αίσθηση. Οπότε τι χαρά. Τέλος πάντων, Αγγλάρες είναι αυτοί.

                                            https://cartalk.gr/

                                            mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr