-
Mε 300.000 κομμάτια έκλεισε το 2024 για το μαγαζί, πάει για 500.000 όπως λέει για το 2025.
Στο τοπ 3 των ηλεκτρικών κινέζων άμα επαληθευτούν τα προγνωστικά.ΥΓ, για πολλοστή φορά: ζούμε τα χρόνια της μεγάλης ανατροπής, 'χθεσινές' εταιρείες να διαφεντεύουν την αγορά...
-
Κι όπως έχουμε ξαναπεί, η Stellantis έκανε πολύ σωστή κίνηση. Μάλλον είναι η πιο ελπιδοφόρα από τις 15 εταιρείες.
-
Θα τα βγάλουν και ως phev?
-
Κι όπως έχουμε ξαναπεί, η Stellantis έκανε πολύ σωστή κίνηση. Μάλλον είναι η πιο ελπιδοφόρα από τις 15 εταιρείες.
Εμένα μου κάνει μεγάλη εντύπωση που ο Βασίλης δεν την αποθεώνει την leapmotor αφού είναι κορυφή για τα χρήματα τους, ενώ αποθεώνει τα c3, panda που είναι μέτρια για τα χρήματα τους.
Αναφέρομαι μόνο για τις ηλεκτρικές εκδόσεις πιο πάνω. Γιατι οι αντίστοιχες βενζίνης σε panda, c3 είναι και για μένα από τα καλύτερα μοντέλα λόγω τιμής και θα πουλήσουν τρελα
-
Είναι πολύ μικρό και όπως το είδα στην έκθεση μου φάνηκε εντελώς γελοίο...
Στις πωλήσεις προφανώς θα έχουν και την εσωτερική τους αγορά που είναι τεράστια.
Επίσης όσο και αν προσπάθησα να ψηθώ για μικρό ηλεκτρικό, δεν με έψησα, γιατί το να βάλω στο κεφάλι μου και άλλο θέμα αυτό της φόρτισης, την στιγμή που έχω τόσα, δεν το θέλω.
Αν αλλάξω το ντίζελ, θα πάω στο υβριδικό αιρκρος ή φροντέρα που στα λεφτά τους για τους χώρους τους είναι άπαιχτα.
-
Είναι πολύ μικρό και όπως το είδα στην έκθεση μου φάνηκε εντελώς γελοίο...
Στις πωλήσεις προφανώς θα έχουν και την εσωτερική τους αγορά που είναι τεράστια.
Επίσης όσο και αν προσπάθησα να ψηθώ για μικρό ηλεκτρικό, δεν με έψησα, γιατί το να βάλω στο κεφάλι μου και άλλο θέμα αυτό της φόρτισης, την στιγμή που έχω τόσα, δεν το θέλω.
Αν αλλάξω το ντίζελ, θα πάω στο υβριδικό αιρκρος ή φροντέρα που στα λεφτά τους για τους χώρους τους είναι άπαιχτα.
αφους εχεις το c3, γιατι να παρεις και αλλο μικρο;
-
Το C4 έχω που είναι 20 χρόνων και θα το κρατήσω γιατί κάνει μικρές διαδρομές, του έκανα και τα σέρβις του τώρα και αν αλλάξω θα αλλάξω το 3 αιρκρος με το νέο σε 1 χρόνο περίπου.
-
Εμένα μου κάνει εντύπωση πως δεν του έχουν βάλει ακόμα σηματάκι Φιατ πχ και να το πουλάνε ως το καινούργιο τσινκουετσέντο , με ένα καπέλο τιμής σε σχέση με το αυθεντικό κινέζικο.
Υποθέτω κάτι θα υπάρχει στους όρους της συνεργασίας που δε ξέρουμε. -
Θα μπορούσε να γίνει και αυτό από την επόμενη γενιά του Πάντα.
-
-
Ηξερε τι αγόραζε η Στελλάντις...
-
Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;
-
Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;
οποιος βαζει στο ζυγι αυτα τα 2 και βγαζει νικητη το spring ή ειναι εντελος ασχετος με αυτοκινητα και πραγματικότητα ή τα έχει πάρει από κάπου
Αλλιως δεν εξηγειται, μονο αυτες οι 2 περιπτωσεις υπάρχουν
-
Δε θεωρώ ότι πρεσβεύω την απόλυτη αλήθεια. Ίσως κάποιος να στοιχειοθετήσει μια κριτική με αντικειμενικά επιχειρήματα και να αποδείξει ότι το Spring υπερέχει. Θα είναι απολύτως δεκτό. Αλλά όταν γράφεις τέτοιο συμπέρασμα όπως οι Αγγλάρες, δε σέβεσαι πρώτα από όλα τον εαυτό σου.
-
Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;
Επειδή διαβάζω και Autocar, ο Illya με μπερδεύει. Άλλες φορές συμφωνώ απόλυτα και άλλες αναρωτιέμαι τι μπούρδες γράφει αυτός ο άνθρωπος...
-
Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;
Επειδή διαβάζω και Autocar, ο Illya με μπερδεύει. Άλλες φορές συμφωνώ απόλυτα και άλλες αναρωτιέμαι τι μπούρδες γράφει αυτός ο άνθρωπος...
Ομοίως βγάζει το Δελφίνι υποδεέστερο από το mg4.
https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/dolphinΣχετικά με την μυρωδιά πλαστικού που αναφέρει πράγματι υπήρχε αλλά υποχώρησε γρήγορα.
-
Συγκριτικό του Τ03 με το Spring από το Autocar. Το συμπέρασμα είναι για γέλια. Αυτοί οι άνθρωποι εκπροσωπούν το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο;
Επειδή διαβάζω και Autocar, ο Illya με μπερδεύει. Άλλες φορές συμφωνώ απόλυτα και άλλες αναρωτιέμαι τι μπούρδες γράφει αυτός ο άνθρωπος...
Ομοίως βγάζει το Δελφίνι υποδεέστερο από το mg4.
https://www.autocar.co.uk/car-review/byd/dolphinΣχετικά με την μυρωδιά πλαστικού που αναφέρει πράγματι υπήρχε αλλά υποχώρησε γρήγορα.
αυτο δεν ειναι λαθος αν τα συγκρινεις στα ιδια χρηματα. Ψιλο ισαξια ειναι, καπου υπερτερει το ενα κάπου το αλλο
μην κοιτας που στην Ελλαδα εκανε καταπληκτικη τιμη το δελφινι και ειναι ξεκαθαρη νικη. Στο εξωτερικο εχουν παρομοια τιμη οποτε ετσι και αλλιως συγκριτικα ειναι κοντα, μπορεις να βγαλεις νικητη οποιοδηπωτε από τα 2, θα το δεκτω.
ομως το τενεκεδενιο spring ειναι κατωτερο πολύ από το leapmotor, ειναι αστειο τελειως να το βγαζεις καλύτερο
-
Βασικά, είναι αστείο να το βγάζεις καλύτερο επειδή είναι πιο τενεκεδένιο και έχει περισσότερη πλάκα. Γιατί κάτι τέτοια γράφουν.
-
Βασικά, είναι αστείο να το βγάζεις καλύτερο επειδή είναι πιο τενεκεδένιο και έχει περισσότερη πλάκα. Γιατί κάτι τέτοια γράφουν.
από την άλλη οι Άγγλοι, από όσο καταλάβει, εδώ και 30+ χρόνια, είχαν πολύ ψηλά στην κατάταξη την "πλάκα". Έτσι πχ έγραφαν για 106 Rallye 16V "Die before you die", ένας σημαντικός λόγος που το πήρα το 1999!
Η αλήθεια είναι πως και εγώ ο ίδιος, όταν κάποτε διάβαζα 4Τ, στα συγκριτικά πρώτα διάβαζα την οδηγική συμπεριφορά και μετά τις άλλες λεπτομέρειες (πχ corolla vs 405)
Έτσι κάπως και οι Άγγλοι δίνουν έμφαση στην διασκεδαστική οδηγική συμπεριφορά, αλλά εγώ καθώς μεγάλωσα με ενδιαφέρει περισσότερο η άνεση της ανάρτησης, η έλλειψη θορύβου, η ομαλή απόκριση στο γκάζι και τέτοια.
-
Σωστό. Αλλά εδώ δεν αξιολογείται η ευχάριστη οδική συμπεριφορά, αλλά ότι βγάζει πιο ντενεκεδένια αίσθηση. Οπότε τι χαρά. Τέλος πάντων, Αγγλάρες είναι αυτοί.
Leapmotor