-
για αυτό ακόμα κυκλοφορούν τόσα λίγα BYD στην χώρα μας, παρόλο που ήταν τα πρώτα σε πωλήσεις απο τότε που ξεκίνησαν οι πωλήσεις τους.
To αντίθετο ακριβώς ισχύει. Βλέπω αρκετά Μπιντ στους δόμους. Για ένα χρόνο που πουλάνε, το λες και επίτευγμα.
Προχθές κοίταγα τη νέα έκθεση που ετοιμάζουν στα ΜακΝτόναλντς εσωτερικά της Αλίμου, θα θερίσουν παρά.Και τώρα τι βλέπουμε? Η καταιγίδα που έχει ήδη έρθει για την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεν μπορεί να πληρώσει τους παχυλούς μισθους στο προσωπικό και φυσικά έχει περιορισμένα κέρδη. Ξαφνικά, μια μία οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, εγκαταλείπουν την ηλεκτροκίνηση, γιατι δνε μπορούν να ανταγωνιστούν την Κίνα, χρειάζονται πολυ μεγάλα κεφάλαια σε επενδύσεις για να φτάσουν αυτή την τεχνολογία, που δεν έχουν και δεν μπορούν να τα διαθέσουν, και βάζουν δασμούς για να μειώσουν την επέλαση, κυρίως των Κινέζων.
Ε ναι, ο ελέφαντας στο δωμάτιο. Το φαλιμέντο των υπεροπτικών ευρωπαίοι, αυτοί που διατείνονταν ότι τα ξέρουν όλα, και ότι ηγούνται των εξελίξεων, κάνει ΜΠΑΜ. Και οι πρωκτοφυλλάδες και τα πορνοσιτε τηρούν σιγή, ή υποβαθμίζουν το γεγονός.
Αυτό από την άλη δε σημαίνει ότι ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι νεοφερμένοι θα θριαμβεύσουν, έχει να φάει πολλούς το χώμα. Αλλά κάποιοι σαν την BYD θα μιλάνε από θέση (μεγάλης) ισχύος σε 5-10 χρόνια. -
@dstou said in TESLA FORUM:
To αντίθετο ακριβώς ισχύει. Βλέπω αρκετά Μπιντ στους δόμους. Για ένα χρόνο που πουλάνε, το λες και επίτευγμα.
προφανέστατα και κυκλοφορούν, αλλά δεν ειναι και τόσα πολλά, αναλογικά με τις τιμές του, θα περίμενα μεγαλύτερη έκρηξη, θεωρώ οτι υπάρχει μια καχυποψία ακόμα προς την συγκεκριμένη μάρκα. Ειναι δεδομένο οτι θα εδραιωθούν στους καχύποπτους Έλληνες, έτσι και αλλιως δεν κυκλοφορούν τόσα χρήματα για να πάει να αγοράσει κάποιος ένα Tesla ή αλλα ακριβά ηλεκτρικα, που ναι μεν για την τεχνολογία του δεν ειανι ακριβό, αλλά για το budget της Ελλαδίτσας μας, ειναι ακριβό. Γιατι να μην πάρει μία γυναίκα ένα δελφίνι στα 20 χιλιάρικα να πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο και στην δουλειά της? ένα άλλο που μου κάνει εντύπωση, εχετε δει το id.3, στην προσφορά
από 25.215€? προφανώς περιλαμβάνει και την επιδότηση, αλλά νομιζω ειναι μία εξίσου αρκετά καλή τιμή για το αυτοκίνητο και περιλαμβάνει και wallbox μαζί με εγκατάσταση. αλλά δεν βλέπω πωλήσεις στο δρόμο. Δυστυχώς η Tesla δεν βγάζει ένα μικρούλι , κάτι ακούγεται για μικρό Y αλλά κρατάω μικρό καλάθι μέχρι να το δω, τα έχω ξανακούσει.. -
Eίναι 3 τα φρένα για τα κινέζικα ηλεκτρικά. Καινούργιες μάρκες, πακέτο επιδότησης και νέα τεχνολογία γενικώς.
-
Ξεχνάτε βασικά πράγματα οι κινεζολάγνοι.
Οσα έγιναν τα τελευταία 30 χρόνια, δεν ήταν ανάλογα με όσα γίνονταν στην Κίνα πριν 100-130 χρόνια.
Τότε την Κίνα την λεηλατούσαν οι Ευρωπαίοι αποικιοκράτες.
Οταν πριν 30 χρόνια πήγαν οι Ευρωπαίοι να κάνουν εργοστάσια αυτοκινήτων εκεί, οι Κινέζοι τους ζόρισαν. Μόνο σε συνεργασία με κινέζικη εταιρεία η οποία θα έχει το 51 %.
Αποτέλεσμα ήταν πλήρης αποτυχία. Οι Κινέζοι έμαθαν τζάμπα την τεχνολογία και οι Ευρωπαίοι δεν έκαναν πωλήσεις, οπότε τα εργοστάσια έκλειναν το ένα μετά το άλλο.
Τώρα θέλουν να έρθουν οι Κινέζοι εδώ με χαμηλούς μισθούς και άλλα πλεονεκτήματα κόστους και να πουλάνε μόνοι τους στους Ευρωπαίους χωρίς δασμούς.
Αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Οι δασμοί ξεκίνησαν και θα γίνουν μεγαλύτεροι και οι Ευρωπαίοι δεν έχουν κάτι να χάσουν αφού δεν πουλάνε σημαντικά στην Κίνα.
Θα κάνουν λέει εργοστάσια οι Κινέζοι στην Ευρώπη. Ναι αλλά θα ελέγχονται νομικά και φορολογικά από τους Ευρωπαίους, οπότε το πλεονέκτημα κόστους που είχαν θα χαθεί.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Οι δασμοί ξεκίνησαν και θα γίνουν μεγαλύτεροι και οι Ευρωπαίοι δεν έχουν κάτι να χάσουν αφού δεν πουλάνε σημαντικά στην Κίνα.
αντίστοιχα θα επιβάλλουν δασμούς και οι κινέζοι, είδες την ούρσουλα οταν ειπε για δασμούς πως το γύρισε μετά? υπάρχουν λεπτές ισορροπίες στο παγκόσμιο εμπόριο και αυτο λειτουργει εκατέρωθεν, δεν μπορεις να λειτουργήσεις μονοπλευρα.
Θα κάνουν λέει εργοστάσια οι Κινέζοι στην Ευρώπη. Ναι αλλά θα ελέγχονται νομικά και φορολογικά από τους Ευρωπαίους, οπότε το πλεονέκτημα κόστους που είχαν θα χαθεί.
Τα εργοστάσια εδώ θα ειναι απλα για συναρμολόγηση και θα ειναι ένας τρόπος παράκαμψης για κάποιους δασμούς. τα ανταλακτικά, το sf, η σχεδίαση, τα πάντα θα ειναι στην Κίνα. Και η Tesla έκανε εργοστάσια στην Κίνα, είδες να εξαφάνισε την κινέζικη αυτοκινητιοβιομηχανία? ή μηπως την ενίσχυσε?
-
Κρουζερ, αφήνεις τον οπαδισμο σου (για άλλη μια φορά) να επηρεάζει τη κρίση σου, παραβλέποντας τα χαρακτηριστικά που έχει η κινεζική παραγωγή, που δεν είναι ο Καπιταλιζμός της αρπαχτής με σκοπό όσο το δυνατόν μεγαλύτερο προσκαιρο κέρδος των μετόχων (με τη σοβαρή έννοια, των μεγαλοϊδιοκτητών κεφαλαιου της κάθε εταιρείας, όχι της μαριδας που αντί για λαχείο αγοράζει μετοχές) και των μπόνους για τους τσεους που χτες πουλαγαν οδοντόκρεμες, σήμερα αυτοκίνητα κι αύριο υπηρεσίες ακινήτων, όπως καθιερώθηκε να γίνεται στις Δυτικές χώρες.
Το ότι θα ακριβύνει ένα κινέζικο προϊόν κατά 10% κι αντί για 20 χιλιάρικα θα το πληρώνουν οι εγχώριοι καταναλωτές 22, δεν πρόκειται να ξελασπώσει τους αχόρταγους καπιταλιστες της αρπαχτής στην Ευρώπη κι Αμερική, απλά θα παρατείνει λίγο ακόμη το αυτοκαταστροφικό μοντέλο της δυτικής κοντόφθαλμης νοοτροπίας αρπαχτής, που εξ αρχής μετακίνησε την παραγωγή στην Κίνα λίγες δεκαετίες νωρίτερα. -
@piliourits said in TESLA FORUM:
Κρουζερ, αφήνεις τον οπαδισμο σου (για άλλη μια φορά) να επηρεάζει τη κρίση σου,
... ξελασπώσει τους αχόρταγους καπιταλιστες της αρπαχτής στην Ευρώπη κι Αμερική, απλά θα παρατείνει λίγο ακόμη το αυτοκαταστροφικό μοντέλο της δυτικής κοντόφθαλμης νοοτροπίας αρπαχτής, που εξ αρχής μετακίνησε την παραγωγή στην Κίνα λίγες δεκαετίες νωρίτερα.Πω ρε Πίλιου, έγραψες!!! είσαι μανούλα στα ιμπερεαλιστικά αφηγήματα και τις κοντόφθαλμες λογικές. Πέρα από την πλάκα, απλά η Δυση έχει πεθαίνει, δεν μπορει να παράγει ανταγωνιστικά προιόντα σε μακροπρόθεσμα βάση για αυτο λειτουργούν με την αρπαχτή, αυτά πληρώνουμε και θα φτωχήνουμε και άλλο στην Ελλάδα και σε ολη την Ευρώπη. O Trump το ξέρει απλά κάνει επικοινωνιακή διαχείριση της ηττας, Ρωσία και Κίνά θα βγουν κερδισμένοι, στην Ευρώποι θα συγχωνευτούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και θα έχουμε 2 max, πιθανόν να οδηγηθούεμ σε παγκόσμιο πόλεμο σε 2-3 χρόνια.
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Κρουζερ, αφήνεις τον οπαδισμο σου (για άλλη μια φορά) να επηρεάζει τη κρίση σου, παραβλέποντας τα χαρακτηριστικά που έχει η κινεζική παραγωγή, που δεν είναι ο Καπιταλιζμός της αρπαχτής με σκοπό όσο το δυνατόν μεγαλύτερο προσκαιρο κέρδος των μετόχων (με τη σοβαρή έννοια, των μεγαλοϊδιοκτητών κεφαλαιου της κάθε εταιρείας, όχι της μαριδας που αντί για λαχείο αγοράζει μετοχές) και των μπόνους για τους τσεους που χτες πουλαγαν οδοντόκρεμες, σήμερα αυτοκίνητα κι αύριο υπηρεσίες ακινήτων, όπως καθιερώθηκε να γίνεται στις Δυτικές χώρες.
Το ότι θα ακριβύνει ένα κινέζικο προϊόν κατά 10% κι αντί για 20 χιλιάρικα θα το πληρώνουν οι εγχώριοι καταναλωτές 22, δεν πρόκειται να ξελασπώσει τους αχόρταγους καπιταλιστες της αρπαχτής στην Ευρώπη κι Αμερική, απλά θα παρατείνει λίγο ακόμη το αυτοκαταστροφικό μοντέλο της δυτικής κοντόφθαλμης νοοτροπίας αρπαχτής, που εξ αρχής μετακίνησε την παραγωγή στην Κίνα λίγες δεκαετίες νωρίτερα.Αφού μιλάς εσύ για οπαδισμό, η συζήτηση περιττεύει...
Προφανώς όλοι καταλαβαίνουμε σε ποια θέση θα ήσουν σε αυτή την φωτογραφία...
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@criuser said in TESLA FORUM:
Αυτό δεν πρόκειται να γίνει. Οι δασμοί ξεκίνησαν και θα γίνουν μεγαλύτεροι και οι Ευρωπαίοι δεν έχουν κάτι να χάσουν αφού δεν πουλάνε σημαντικά στην Κίνα.
αντίστοιχα θα επιβάλλουν δασμούς και οι κινέζοι, είδες την ούρσουλα οταν ειπε για δασμούς πως το γύρισε μετά? υπάρχουν λεπτές ισορροπίες στο παγκόσμιο εμπόριο και αυτο λειτουργει εκατέρωθεν, δεν μπορεις να λειτουργήσεις μονοπλευρα.
Θα κάνουν λέει εργοστάσια οι Κινέζοι στην Ευρώπη. Ναι αλλά θα ελέγχονται νομικά και φορολογικά από τους Ευρωπαίους, οπότε το πλεονέκτημα κόστους που είχαν θα χαθεί.
Τα εργοστάσια εδώ θα ειναι απλα για συναρμολόγηση και θα ειναι ένας τρόπος παράκαμψης για κάποιους δασμούς. τα ανταλακτικά, το sf, η σχεδίαση, τα πάντα θα ειναι στην Κίνα. Και η Tesla έκανε εργοστάσια στην Κίνα, είδες να εξαφάνισε την κινέζικη αυτοκινητιοβιομηχανία? ή μηπως την ενίσχυσε?
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@piliourits said in TESLA FORUM:
Κρουζερ, αφήνεις τον οπαδισμο σου (για άλλη μια φορά) να επηρεάζει τη κρίση σου,
... ξελασπώσει τους αχόρταγους καπιταλιστες της αρπαχτής στην Ευρώπη κι Αμερική, απλά θα παρατείνει λίγο ακόμη το αυτοκαταστροφικό μοντέλο της δυτικής κοντόφθαλμης νοοτροπίας αρπαχτής, που εξ αρχής μετακίνησε την παραγωγή στην Κίνα λίγες δεκαετίες νωρίτερα.Πω ρε Πίλιου, έγραψες!!! είσαι μανούλα στα ιμπερεαλιστικά αφηγήματα και τις κοντόφθαλμες λογικές. Πέρα από την πλάκα, απλά η Δυση έχει πεθαίνει, δεν μπορει να παράγει ανταγωνιστικά προιόντα σε μακροπρόθεσμα βάση για αυτο λειτουργούν με την αρπαχτή, αυτά πληρώνουμε και θα φτωχήνουμε και άλλο στην Ελλάδα και σε ολη την Ευρώπη. O Trump το ξέρει απλά κάνει επικοινωνιακή διαχείριση της ηττας, Ρωσία και Κίνά θα βγουν κερδισμένοι, στην Ευρώποι θα συγχωνευτούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και θα έχουμε 2 max, πιθανών να οδηγηθούεμ σε παγκόσμιο πόλεμο σε 2-3 χρόνια.
Η Δύση δεν είναι μόνο οι βλακείες της Γερμανίας και της Ούρσουλας, που μια ζωή προσπαθούν να γίνουν πρώτοι στην Ευρώπη και στο τέλος το χάνουν, γιατί δεν μπορούν να βγάλουν την αυτοκρατορική αντίληψη που νομίζουν ότι έχουν. Είναι και οι άλλες χώρες της Ευρώπης, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, που δεν έχουν συμφέροντα ιδιαίτερα στην Κίνα και δεν τις επηρεάζουν οι δασμοί.
Αντίθετα οι κινέζοι χωρίς τις εξαγωγές έχουν τεράστιο πρόβλημα.
Ως προς την Αμερική, εκεί βλέπω να νοιάζονται για την Ασία, δηλαδή να βρουν μία σχέση ισορροπίας με την Κίνα, αλλά κυρίως να προσεταιριστούν την μελλοντική Κίνα, την Ινδία που λόγω του αποικιοκρατικού της παρελθόντος έχει πιο κοινή κουλτούρα με τους αγγλοσάξωνες, αλλά δεν έχει και θέματα θρησκευτικά, αφού έχει πολλές θρησκείες εκεί.
Η Αμερική λοιπόν θα τα βρει με την Ρωσία, θα φέρει ησυχία στην Ευρώπη και την Μέση Ανατολή και θα στραφεί στην Ασία, όπου εκεί πλέον είναι ο μεγάλος πληθυσμός και οι επόμενες εξελίξεις.
Ο Πήλιου ελκύεται από το ΚΚ της Κίνας και ελπίζει στην νίκη της εΜπανάστασης, αλλά ο πόλεμος και δει ο παγκόσμιος, έρχεται προ των πυλών, όταν ο ένας μεγάλος προσπαθεί να ταπεινώσει τους άλλους μεγάλους.
Το είδαμε με τους ολοκληρωτικούς του Μπάιντεν, πόσο κοντά μας έφεραν, αλλά ευτυχώς ο Τράμπ, ως επιχειρηματίας, δεν είναι ένας ανιστόρητος υπαλληλίσκος που βρέθηκε σε θέση ευθύνης επειδή είχε τις σωστές θέσεις και προφανώς και σχέσεις με την γουώκ ατζέντα, σαν αυτούς που μας έφεραν στα πρόθυρα του πυρηνικού Αρμαγεδώνα.
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Κρουζερ, αφήνεις τον οπαδισμο σου (για άλλη μια φορά) να επηρεάζει τη κρίση σου, παραβλέποντας τα χαρακτηριστικά που έχει η κινεζική παραγωγή, που δεν είναι ο Καπιταλιζμός της αρπαχτής με σκοπό όσο το δυνατόν μεγαλύτερο προσκαιρο κέρδος των μετόχων (με τη σοβαρή έννοια, των μεγαλοϊδιοκτητών κεφαλαιου της κάθε εταιρείας, όχι της μαριδας που αντί για λαχείο αγοράζει μετοχές) και των μπόνους για τους τσεους που χτες πουλαγαν οδοντόκρεμες, σήμερα αυτοκίνητα κι αύριο υπηρεσίες ακινήτων, όπως καθιερώθηκε να γίνεται στις Δυτικές χώρες.
Το ότι θα ακριβύνει ένα κινέζικο προϊόν κατά 10% κι αντί για 20 χιλιάρικα θα το πληρώνουν οι εγχώριοι καταναλωτές 22, δεν πρόκειται να ξελασπώσει τους αχόρταγους καπιταλιστες της αρπαχτής στην Ευρώπη κι Αμερική, απλά θα παρατείνει λίγο ακόμη το αυτοκαταστροφικό μοντέλο της δυτικής κοντόφθαλμης νοοτροπίας αρπαχτής, που εξ αρχής μετακίνησε την παραγωγή στην Κίνα λίγες δεκαετίες νωρίτερα.Να μια ψύχραιμη διατύπωση από ένα μη οπαδό
-
Πολλά πράγματα θα εξηγηθούν καλύτερα ,εαν δούμε πάλι παραλλαγή του κορονοιού από την Κίνα στην θητεία του Τραμπ.
Γιατί για την ώρα είναι ανεξήγητη η επιμονή του γέροντα Μπαίντεν να ανοιξει πολεμικό μέτωπο με την Ρωσία στην Ουκρανία.
Στηρίζουμε Τέσλα και Ελόν , για να μην μας διαγράψει ο admin to post.
To μοντέλο Τεσλα όπου το αυτοκίνητο θα είναι software defined μπορεί να δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην δύση. Γιατί στο κατασκευαστικό θα υπερτερεί η Κίνα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@piliourits said in TESLA FORUM:
Κρουζερ, αφήνεις τον οπαδισμο σου (για άλλη μια φορά) να επηρεάζει τη κρίση σου,
... ξελασπώσει τους αχόρταγους καπιταλιστες της αρπαχτής στην Ευρώπη κι Αμερική, απλά θα παρατείνει λίγο ακόμη το αυτοκαταστροφικό μοντέλο της δυτικής κοντόφθαλμης νοοτροπίας αρπαχτής, που εξ αρχής μετακίνησε την παραγωγή στην Κίνα λίγες δεκαετίες νωρίτερα.Πω ρε Πίλιου, έγραψες!!! είσαι μανούλα στα ιμπερεαλιστικά αφηγήματα και τις κοντόφθαλμες λογικές. Πέρα από την πλάκα, απλά η Δυση έχει πεθαίνει, δεν μπορει να παράγει ανταγωνιστικά προιόντα σε μακροπρόθεσμα βάση για αυτο λειτουργούν με την αρπαχτή, αυτά πληρώνουμε και θα φτωχήνουμε και άλλο στην Ελλάδα και σε ολη την Ευρώπη. O Trump το ξέρει απλά κάνει επικοινωνιακή διαχείριση της ηττας, Ρωσία και Κίνά θα βγουν κερδισμένοι, στην Ευρώποι θα συγχωνευτούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και θα έχουμε 2 max, πιθανόν να οδηγηθούεμ σε παγκόσμιο πόλεμο σε 2-3 χρόνια.
Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Η δύση είναι έρμαιο της ιστορίας και των αξιών της. Για αυτό φίλοι μου όταν μείνουμε άνεργοι, συνεχίζουμε να έχουμε περίθαλψη και δεν φοβόμαστε ότι θα πεθάνουμε κάτω από καμιά γέφυρα !
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Γιατί για την ώρα είναι ανεξήγητη η επιμονή του γέροντα Μπαίντεν να ανοιξει πολεμικό μέτωπο με την Ρωσία στην Ουκρανία.
υπάρχει μια σειρά απο παράγοντες που μπορούν να εξηγήσουν την επιμονή του Biden για τον πόλεμο, κανένας δεν μπορει βέβαια να είναι σίγουρος για το ποια ειναι η πιο πιθανή, αλλά πανω κάτω
- η προσπάθεια να βάλουν την Ουκρανία στο Νάτο για να εγκαταστήσουν πυρηνικά όπλα στα εδάφη της.
- τα εδάφη της Ουκρανίας που ειναι ευπορα σε γεωργικά προιόντα με μεγάλες εξαγωγες.
- τα βιολογικά εργαστήρια που υπήρχαν στα εδάφη της Ουκρανίας και τα διάφορα πειράματα που έγιναν με προσωπική εμπλοκή μελών της οικογένειας biden.
- οι αγωγοί αερίου που περνούσαν απο τα εδάφη της Ουκρανίας και μετέφεραν ρώσικο αέριο στην Ευρωπη
- σπάνια γαίες, οπως λίθιο και άλλα, τα οποία σε μεγάλο ποσοστό (70%) ειναι στο Donjesk /Donbass που πέρασαν στους ρώσους
- η πολεμική μηχανή των ΗΠΑ που πρέπει να κινείται συνέχεια για να φέρνει κέρδη στις Αμερικάνικες πολεμικές βιομηχανίες
- ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης ώστε να μην καταλάβουν οτι η Αμερική δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη όσο διαφημίζουν
- μεγάλο χρέος των ΗΠΑ - ανταγωνισμός απο την Κίνα με έμφαση στις νέες τεχνολογίες, AI κτλ
- ένα αφήγημα για να ανεβοκατεβάζουν τα χρηματιστήρια και να βγάζουν χρήματα οι κερδοσκόποι εφόσον ο κορωνοιός προς το παρόν τελείωσε- με ότι σπέκουλα έγινε εκεί.
- μεγάλες αμερικάνικες εταιρίες έχουν επενδύσει στην Ουκρανία και θα αγοράσουν μέσω εγγυήσεων τα εδάφη της Ουκρανίας που θα παραμείνουν, άρα θα κερδίσουν πάλι αμερικάνικα κεφάλαια
- και άλλα τόσα που δεν ξέρουμε ή μου διαφέυγουν εμένα προσωπικά.
@criuser said in TESLA FORUM:
Ο Πήλιου ελκύεται από το ΚΚ της Κίνας και ελπίζει στην νίκη της εΜπανάστασης, αλλά ο πόλεμος και δει ο παγκόσμιος, έρχεται προ των πυλών, όταν ο ένας μεγάλος προσπαθεί να ταπεινώσει τους άλλους μεγάλους.
τον συμμερίζομαι ως ένα βαθμό, οι Κινέζοι ειναι ένας σοφός λαός, και πλέον δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν ή να φοβιθούν απο τον δυτικό παρακμάζοντα καπιταλισμό, που δεν παράγει τιποτα πέρα απο χρέη. ΟΙ ρώσοι απέδειξαν οτι η πολεμική τους μηχανή ειναι ανώτερη πλέον, ξεφτύλισαν το Νάτο και θα πάρουν την Ουκρανία, ποιος φοβάται την Αμερική ?
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Η δύση είναι έρμαιο της ιστορίας και των αξιών της. Για αυτό φίλοι μου όταν μείνουμε άνεργοι, συνεχίζουμε να έχουμε περίθαλψη και δεν φοβόμαστε ότι θα πεθάνουμε κάτω από καμιά γέφυρα !
δεν βρίσκω κάτι κακό να υπάρχει ένα κοινωνικό κράτος - εξάλλου στην Ελλάδα του φραπέ και της νεολαίας της καφετέριας και των επιδομάτων του Κούλη- Τσίπρα δεν περιμένω και πολλά - αντε και κανα 50αρικο απο την γιαγιά και τον παππού. Περιμένουμε προκοπή απο αυτα τα άτομα που δεν θελουν να πάνε να δουλέψουν επειδή δήθεν θα βγάλουν το βασικό, ενώ αξίζουν περισσότερα? η αγορά ειναι ανοιχτή, ας το αποδείξουν? η ξέρουν οτι εν τέλει δεν μπορούν?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@piliourits said in TESLA FORUM:
Κρουζερ, αφήνεις τον οπαδισμο σου (για άλλη μια φορά) να επηρεάζει τη κρίση σου,
... ξελασπώσει τους αχόρταγους καπιταλιστες της αρπαχτής στην Ευρώπη κι Αμερική, απλά θα παρατείνει λίγο ακόμη το αυτοκαταστροφικό μοντέλο της δυτικής κοντόφθαλμης νοοτροπίας αρπαχτής, που εξ αρχής μετακίνησε την παραγωγή στην Κίνα λίγες δεκαετίες νωρίτερα.Πω ρε Πίλιου, έγραψες!!! είσαι μανούλα στα ιμπερεαλιστικά αφηγήματα και τις κοντόφθαλμες λογικές. Πέρα από την πλάκα, απλά η Δυση έχει πεθαίνει, δεν μπορει να παράγει ανταγωνιστικά προιόντα σε μακροπρόθεσμα βάση για αυτο λειτουργούν με την αρπαχτή, αυτά πληρώνουμε και θα φτωχήνουμε και άλλο στην Ελλάδα και σε ολη την Ευρώπη. O Trump το ξέρει απλά κάνει επικοινωνιακή διαχείριση της ηττας, Ρωσία και Κίνά θα βγουν κερδισμένοι, στην Ευρώποι θα συγχωνευτούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και θα έχουμε 2 max, πιθανόν να οδηγηθούεμ σε παγκόσμιο πόλεμο σε 2-3 χρόνια.
Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Η δύση είναι έρμαιο της ιστορίας και των αξιών της. Για αυτό φίλοι μου όταν μείνουμε άνεργοι, συνεχίζουμε να έχουμε περίθαλψη και δεν φοβόμαστε ότι θα πεθάνουμε κάτω από καμιά γέφυρα !
Στην Κίνα ή στην Ελλάδα;
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Γιατί για την ώρα είναι ανεξήγητη η επιμονή του γέροντα Μπαίντεν να ανοιξει πολεμικό μέτωπο με την Ρωσία στην Ουκρανία.
υπάρχει μια σειρά απο παράγοντες που μπορούν να εξηγήσουν την επιμονή του Biden για τον πόλεμο, κανένας δεν μπορει βέβαια να είναι σίγουρος για το ποια ειναι η πιο πιθανή, αλλά πανω κάτω
- η προσπάθεια να βάλουν την Ουκρανία στο Νάτο για να εγκαταστήσουν πυρηνικά όπλα στα εδάφη της.
- τα εδάφη της Ουκρανίας που ειναι ευπορα σε γεωργικά προιόντα με μεγάλες εξαγωγες.
- τα βιολογικά εργαστήρια που υπήρχαν στα εδάφη της Ουκρανίας και τα διάφορα πειράματα που έγιναν με προσωπική εμπλοκή μελών της οικογένειας biden.
- οι αγωγοί αερίου που περνούσαν απο τα εδάφη της Ουκρανίας και μετέφεραν ρώσικο αέριο στην Ευρωπη
- σπάνια γαίες, οπως λίθιο και άλλα, τα οποία σε μεγάλο ποσοστό (70%) ειναι στο Donjesk /Donbass που πέρασαν στους ρώσους
- η πολεμική μηχανή των ΗΠΑ που πρέπει να κινείται συνέχεια για να φέρνει κέρδη στις Αμερικάνικες πολεμικές βιομηχανίες
- ο αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης ώστε να μην καταλάβουν οτι η Αμερική δεν είναι πλέον τόσο μεγάλη όσο διαφημίζουν
- μεγάλο χρέος των ΗΠΑ - ανταγωνισμός απο την Κίνα με έμφαση στις νέες τεχνολογίες, AI κτλ
- ένα αφήγημα για να ανεβοκατεβάζουν τα χρηματιστήρια και να βγάζουν χρήματα οι κερδοσκόποι εφόσον ο κορωνοιός προς το παρόν τελείωσε- με ότι σπέκουλα έγινε εκεί.
- μεγάλες αμερικάνικες εταιρίες έχουν επενδύσει στην Ουκρανία και θα αγοράσουν μέσω εγγυήσεων τα εδάφη της Ουκρανίας που θα παραμείνουν, άρα θα κερδίσουν πάλι αμερικάνικα κεφάλαια
- και άλλα τόσα που δεν ξέρουμε ή μου διαφέυγουν εμένα προσωπικά.
@criuser said in TESLA FORUM:
Ο Πήλιου ελκύεται από το ΚΚ της Κίνας και ελπίζει στην νίκη της εΜπανάστασης, αλλά ο πόλεμος και δει ο παγκόσμιος, έρχεται προ των πυλών, όταν ο ένας μεγάλος προσπαθεί να ταπεινώσει τους άλλους μεγάλους.
τον συμμερίζομαι ως ένα βαθμό, οι Κινέζοι ειναι ένας σοφός λαός, και πλέον δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν ή να φοβιθούν απο τον δυτικό παρακμάζοντα καπιταλισμό, που δεν παράγει τιποτα πέρα απο χρέη. ΟΙ ρώσοι απέδειξαν οτι η πολεμική τους μηχανή ειναι ανώτερη πλέον, ξεφτύλισαν το Νάτο και θα πάρουν την Ουκρανία, ποιος φοβάται την Αμερική ?
@red_monster said in TESLA FORUM:
Δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Η δύση είναι έρμαιο της ιστορίας και των αξιών της. Για αυτό φίλοι μου όταν μείνουμε άνεργοι, συνεχίζουμε να έχουμε περίθαλψη και δεν φοβόμαστε ότι θα πεθάνουμε κάτω από καμιά γέφυρα !
δεν βρίσκω κάτι κακό να υπάρχει ένα κοινωνικό κράτος - εξάλλου στην Ελλάδα του φραπέ και της νεολαίας της καφετέριας και των επιδομάτων του Κούλη- Τσίπρα δεν περιμένω και πολλά - αντε και κανα 50αρικο απο την γιαγιά και τον παππού. Περιμένουμε προκοπή απο αυτα τα άτομα που δεν θελουν να πάνε να δουλέψουν επειδή δήθεν θα βγάλουν το βασικό, ενώ αξίζουν περισσότερα? η αγορά ειναι ανοιχτή, ας το αποδείξουν? η ξέρουν οτι εν τέλει δεν μπορούν?
Το κοινωνικό κράτος είναι κατάκτηση όλων των ευρωπαίων, ας μην γυρίσουμε δεκαετίες πίσω!
Για τους νέους διαφωνώ, οι νέοι είναι πιο καταρτισμένοι και μορφωμένοι από ποτέ και δεν πρέπει να τους αξιολογούμε με το ρολόι της δικιάς μας γενιάς -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Το κοινωνικό κράτος είναι κατάκτηση όλων των ευρωπαίων, ας μην γυρίσουμε δεκαετίες πίσω!
Για τους νέους διαφωνώ, οι νέοι είναι πιο καταρτισμένοι και μορφωμένοι από ποτέ και δεν πρέπει να τους αξιολογούμε με το ρολόι της δικιάς μας γενιάςαποδεκτό, συμφωνώ ως προς το κοινωνικό κράτος, θεωρώ δεδομένο ότι θα πρέπει το κράτος να μας παρέχει τις βασικές παροχές όπως υγεία παιδεία κτλ και μάλιστα με ποιοτικά κριτήρια, όχι αυτές τις υπηρεσίες που έχουμε πλέον στην Ελλάδα. Ως προς τους νέους, όσοι πάντως έχουν έρθει στην δουλειά μέχρι τα 30, το μόνο που ξέρουν να ζητάνε είναι χρήματα, καμία προθυμία να κάτσουν λίγο παραπάνω, να βάλουν λίγο πλάτη στα δύσκολα, να συνεργαστούν, πολύ δύσκολο να βρεις καλό υπάλληλα σε αυτή την ηλικία. Η καλή γενιά των Ελλήνων και η πιο μορφωμένοι, ήταν αυτοί που πέρασαν σε σχολές μέχρι το 2010, άντε 12, από εκεί και πέρα το μνημόνια είχε αντίκτυπο σε όλα, έπεσε το επίπεδο της εκπαίδευσης. Οι καλοί δεν κάθονται στην Ελλάδα, πάνε εξωτερικό, και λογικό είναι, μόνο εκεί βρίσκουν αξιοπρεπέστατους μισθούς και ποιότητα ζωής, κορόιδα είναι να ανέχονται τον κάθε τελειωμένο βύσμα που δεν έχει τρόπους και είναι και αμόρφωτος?
το copilot απάντησε για Tesla Juniper AWD LR vs BYD Sealion 7 Excellence:
Which Has a Better Lifespan?
BYD Sealion 7 Excellence: With its LFP battery, the Sealion 7 is likely to have a longer lifespan due to the inherent stability and durability of LFP technology. LFP batteries are less prone to degradation and can handle more charge cycles over their lifetime
Which Should You Buy?
Tesla Juniper Long Range AWD: If you prioritize range, performance, and access to a widespread charging network, the Tesla might be the better choice.
BYD Sealion 7 Excellence: If you value battery longevity, safety, and a potentially lower total cost of ownership over time, the BYD Sealion 7 could be more suitable.
Ultimately, your choice will depend on your specific needs and preferences. Do you have any other questions or need more details on either vehicle?
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Εγώ πάλι θα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο μια εταιρεία που υπάρχει 100 χρόνια από μια που σήμερα είναι κι αύριο δεν είναι.
Είναι το κλασσικό Moto το οποίο δυστυχώς δεν επιβεβαιώνεται, για αυτό ακόμα κυκλοφορούν τόσα λίγα BYD στην χώρα μας, παρόλο που ήταν τα πρώτα σε πωλήσεις απο τότε που ξεκίνησαν οι πωλήσεις τους. Το συγκεκριμένο μοντέλο, δεν ισχύει, επιβεβαβαίωνεται από πολλά σημεία. Ας ξεκινήσουμε απο το χλευασμό της Tesla το 2018 από την κραταιά τότε Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεν αισθανόταν την απειλή, και ήταν σίγουρη για την χρεωκοπία. Τι συνέβη στην πράξη? το ακριβώς αντίθετο. Η Tesla άνθισε, κατάφερε να ειναι κερδοφόρα, οι μετοχές εκτοξεύτηκαν, πουλούσε οχήματα πολύ αξιόλογα για το κόστους που τα έδινε, σε τιμές που η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ουτε μπορούσε ούτε ήθελε να πουλήσει. Ο γερμανός έδινε ένα προιόν πολύ καλής ποιότητας, αλλά υπερτιμολογημένο, για τα ανταλακτικά και το service, δεν έχει νόημα να μιλήσω, τα ξέρετε καλύτερα από μένα. Και τώρα τι βλέπουμε? Η καταιγίδα που έχει ήδη έρθει για την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεν μπορεί να πληρώσει τους παχυλούς μισθους στο προσωπικό και φυσικά έχει περιορισμένα κέρδη. Ξαφνικά, μια μία οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης, εγκαταλείπουν την ηλεκτροκίνηση, γιατι δνε μπορούν να ανταγωνιστούν την Κίνα, χρειάζονται πολυ μεγάλα κεφάλαια σε επενδύσεις για να φτάσουν αυτή την τεχνολογία, που δεν έχουν και δεν μπορούν να τα διαθέσουν, και βάζουν δασμούς για να μειώσουν την επέλαση, κυρίως των Κινέζων...Ευχαριστώ, δεν θα πάρω, αρκετά έδωσα ήδη στους Γερμανούς κτλ, καλύτερα να πάω σε έναν Κινέζο, με τα όποια μειονεκτήματα, τα οποία, οπως η πρόσφατης ιστορία έχει αποδείξει, εξαλείφονται και γίνονται στρατηγικά πλεονεκτήματα. Ακόμα και η Tesla, πλεόν, φοβάται τους Κινέζους, ειναι θέμα χρόνου να την ξεπεράσουν.
Χωρίς να λέω ότι είναι κακά αυτοκίνητα τα κινέζικα και τα Tesla, δεν έχουν το μηχανολογικό βάθος των legend manufacturers, κάτι που φαίνεται στην οδήγηση. Καλή η τεχνογνωσία στις μπαταρίες που έχουν οι Κινέζοι, αλλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι μόνον μια μπαταρία. Εννοείται ότι σε θερμικό θα έπαιρνα μόνο Ευρωπαϊκό ή Ιαπωνικό (άντε και κανένα Αμερικάνικο - π.χ. Mustang), αλλά σε ηλεκτρικό θα έπαιρνα άνετα και Κινέζικο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμπιστεύομαι την υποστήριξη μιας Geely το ίδιο με της Mercedes-Benz.
TESLA FORUM