Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 216
    • 217
    • 218
    • 219
    • 220
    • 224
    • 225
    • 218 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4481
    237154
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Chrisk6
      Chrisk6 last edited by

      Χθες είχε βολτίτσα στη Πάρνηθα για βόλτα με τα μικρά.
      Πρέπει να το πλύνω κάποια στιγμή…😬

      IMG_3176.jpeg

      1 Reply Last reply Reply Quote 15
      • S
        ss_76 last edited by

        03c34d44-ff3f-4e56-84d3-88af961ef74a.jpeg

        Στην Καστανία προς Λίμνη Δόξα

        1 Reply Last reply Reply Quote 15
        • T
          tylip1984 @spi_duster last edited by tylip1984

          @spi_duster said in Mazda CX-30:

          Μεγα λάθος. Το αμάξι έχει στριταδικο χαρακτηρα , που το κάνει ξεχωριστό στην κατηγορία περιπτερο. Θα τον χασει διχως ουσιαστικά να κερδίσει κατι. Καλύτερα να εβλεπες ακόμη πιο ποιοτικά ελαστικά με καθαρά στριταδικο χαρακτήρα.

          Εγώ προσωπικά δεν το βλέπω τόσο στριταδικο. Υποστρέφει αν το ζορισεις πολύ κ γενικά δεν παίρνεις τρελό feedback στο όριο. Οπότε μέχρι να πας σβέλτα είναι σούπερ απολαυστικό κ ευχάριστο αλλά από εκεί κ πάνω δεν θα το έλεγα. Τουναντίον εκτός δρόμου σε πατημένο χώμα λάσπη κτλ εάν κάποιος έχει δοκιμάσει με το AWD να κάνει σβελτες διαδρομές κ πατιλικια θα δει ότι είναι απίστευτα απολαυστικό κ εκτός ορίων με πλαγιολισθησεις κ μετατοπίσεις βάρους με υπερστροφες. Σχεδόν σαν ένα μικρό rally car. Το συγκεκριμένο ελαστικό που σκέφτομαι το είχα αναφέρει κ παλαιότερα εδώ (το φοράει κ η hurracan) είναι το Bridgestone AT 002 και επειδή το έχω δοκιμάσει σε άλλο αμάξι, θεωρώ θα του πάει πάρα πολύ καθώς είναι σπορ καμμιά σχέση με 50-50 βασικά το δίνει η Bridgestone 80-20 κ έχει καλό κράτημα τιμόνι κ πρόσφυση. Εκτός είναι φοβερά άνετο κ για γρήγορα κομμάτια σε πατημένο χώμα απόλαυση. Εξαρτάται την οπτική του καθενός λοιπόν. Στο μέλλον θα το δοκιμάσω σίγουρα κ θα σας πω εντυπώσεις.

          billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Οπωσδήποτε θα το προτιμουσα σε σχεση με ενα chr.

            ....

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              groover1972 @spi_duster last edited by

              @spi_duster said in Mazda CX-30:

              Οπωσδήποτε θα το προτιμουσα σε σχεση με ενα chr.

              Εννοείται, αν είχα τα χρήματα, Mazda ή Honda...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Το χοντα hrv είναι άλλο αυτοκίνητο. Διαχρονική πρόταση, αξιοπιστη και με κινητηρες που έχουν συχνοτητα και τριβες ελβετικού ρολογιού. Μη τα ισοπεδωσουμε ολα.

                ....

                V G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Δεν πήγα καν να το δω το HRV λόγω απουσίας 4wd & εμφάνισης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    vigilantius__1985 @spi_duster last edited by

                    @spi_duster said in Mazda CX-30:

                    Το χοντα hrv είναι άλλο αυτοκίνητο. Διαχρονική πρόταση, αξιοπιστη και με κινητηρες που έχουν συχνοτητα και τριβες ελβετικού ρολογιού. Μη τα ισοπεδωσουμε ολα.

                    Έχει κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία το μοτέρ του hrv;

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      ss_76 last edited by ss_76

                      Σε 215/55/18 δεν υπάρχει AT ελαστικό, με το yokokama που φοράς μάλλον να έχει τον περισσότερο off road προσανατολισμό. Βεβαίως αν μετά από 9k με την χρήση που αναφέρεις περί πατιλικίων, πλαγιολισθήσεων και μετατοπίσεων βάρους δεν σε ικανοποιούν ή έχουν φθαρεί παράλογα τότε μάλλον θα πρέπει να πας σε διάσταση 225/55/18 που είναι εκτός προδιαγραφών αλλά έχεις πολλές επιλογές σε AT.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spi_duster @vigilantius__1985 last edited by

                        @vigilantius__1985 said in Mazda CX-30:

                        @spi_duster said in Mazda CX-30:

                        Το χοντα hrv είναι άλλο αυτοκίνητο. Διαχρονική πρόταση, αξιοπιστη και με κινητηρες που έχουν συχνοτητα και τριβες ελβετικού ρολογιού. Μη τα ισοπεδωσουμε ολα.

                        Έχει κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία το μοτέρ του hrv;

                        Έχει όλη την τεχνογνωσία της Honda. Της ίδιας εταιρείας που έφτασε μέχρι και την F1

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • billy84
                          billy84 @tylip1984 last edited by

                          @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                          @spi_duster said in Mazda CX-30:

                          Μεγα λάθος. Το αμάξι έχει στριταδικο χαρακτηρα , που το κάνει ξεχωριστό στην κατηγορία περιπτερο. Θα τον χασει διχως ουσιαστικά να κερδίσει κατι. Καλύτερα να εβλεπες ακόμη πιο ποιοτικά ελαστικά με καθαρά στριταδικο χαρακτήρα.

                          Εγώ προσωπικά δεν το βλέπω τόσο στριταδικο. Υποστρέφει αν το ζορισεις πολύ κ γενικά δεν παίρνεις τρελό feedback στο όριο. Οπότε μέχρι να πας σβέλτα είναι σούπερ απολαυστικό κ ευχάριστο αλλά από εκεί κ πάνω δεν θα το έλεγα. Τουναντίον εκτός δρόμου σε πατημένο χώμα λάσπη κτλ εάν κάποιος έχει δοκιμάσει με το AWD να κάνει σβελτες διαδρομές κ πατιλικια θα δει ότι είναι απίστευτα απολαυστικό κ εκτός ορίων με πλαγιολισθησεις κ μετατοπίσεις βάρους με υπερστροφες. Σχεδόν σαν ένα μικρό rally car. Το συγκεκριμένο ελαστικό που σκέφτομαι το είχα αναφέρει κ παλαιότερα εδώ (το φοράει κ η hurracan) είναι το Bridgestone AT 002 και επειδή το έχω δοκιμάσει σε άλλο αμάξι, θεωρώ θα του πάει πάρα πολύ καθώς είναι σπορ καμμιά σχέση με 50-50 βασικά το δίνει η Bridgestone 80-20 κ έχει καλό κράτημα τιμόνι κ πρόσφυση. Εκτός είναι φοβερά άνετο κ για γρήγορα κομμάτια σε πατημένο χώμα απόλαυση. Εξαρτάται την οπτική του καθενός λοιπόν. Στο μέλλον θα το δοκιμάσω σίγουρα κ θα σας πω εντυπώσεις.

                          alt text

                          Για αυτό το μοντέλο μιλάμε ή για κάποια άλλη πιο στρητάδικη έκδοση? Γιατί αυτό δεν είναι σίγουρα 80-20!

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            groover1972 @spi_duster last edited by

                            @spi_duster said in Mazda CX-30:

                            Το χοντα hrv είναι άλλο αυτοκίνητο. Διαχρονική πρόταση, αξιοπιστη και με κινητηρες που έχουν συχνοτητα και τριβες ελβετικού ρολογιού. Μη τα ισοπεδωσουμε ολα.

                            Γιατί διαφώνησε κανείς

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Απεναντίας. Συμφωνουμε. Μπορει στη σύγκριση με το cx-30 το chr να χάνει κατά κράτος αλλα το hrv είναι εφάμιλλο και μάλιστα ιδιαίτερα προηγμενο σε κινητήρα μηχανολογια που είναι από το επάνω ραφι.

                              ....

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • V
                                vigilantius__1985 @spi_duster last edited by

                                @spi_duster said in Mazda CX-30:

                                Απεναντίας. Συμφωνουμε. Μπορει στη σύγκριση με το cx-30 το chr να χάνει κατά κράτος αλλα το hrv είναι εφάμιλλο και μάλιστα ιδιαίτερα προηγμενο σε κινητήρα μηχανολογια που είναι από το επάνω ραφι.

                                Αν του βάζανε και το δίλιτρο hev, θα πέταγε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tylip1984 @billy84 last edited by tylip1984

                                  @billy84 said in Mazda CX-30:

                                  @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                                  @spi_duster said in Mazda CX-30:

                                  Μεγα λάθος. Το αμάξι έχει στριταδικο χαρακτηρα , που το κάνει ξεχωριστό στην κατηγορία περιπτερο. Θα τον χασει διχως ουσιαστικά να κερδίσει κατι. Καλύτερα να εβλεπες ακόμη πιο ποιοτικά ελαστικά με καθαρά στριταδικο χαρακτήρα.

                                  Εγώ προσωπικά δεν το βλέπω τόσο στριταδικο. Υποστρέφει αν το ζορισεις πολύ κ γενικά δεν παίρνεις τρελό feedback στο όριο. Οπότε μέχρι να πας σβέλτα είναι σούπερ απολαυστικό κ ευχάριστο αλλά από εκεί κ πάνω δεν θα το έλεγα. Τουναντίον εκτός δρόμου σε πατημένο χώμα λάσπη κτλ εάν κάποιος έχει δοκιμάσει με το AWD να κάνει σβελτες διαδρομές κ πατιλικια θα δει ότι είναι απίστευτα απολαυστικό κ εκτός ορίων με πλαγιολισθησεις κ μετατοπίσεις βάρους με υπερστροφες. Σχεδόν σαν ένα μικρό rally car. Το συγκεκριμένο ελαστικό που σκέφτομαι το είχα αναφέρει κ παλαιότερα εδώ (το φοράει κ η hurracan) είναι το Bridgestone AT 002 και επειδή το έχω δοκιμάσει σε άλλο αμάξι, θεωρώ θα του πάει πάρα πολύ καθώς είναι σπορ καμμιά σχέση με 50-50 βασικά το δίνει η Bridgestone 80-20 κ έχει καλό κράτημα τιμόνι κ πρόσφυση. Εκτός είναι φοβερά άνετο κ για γρήγορα κομμάτια σε πατημένο χώμα απόλαυση. Εξαρτάται την οπτική του καθενός λοιπόν. Στο μέλλον θα το δοκιμάσω σίγουρα κ θα σας πω εντυπώσεις.

                                  alt text

                                  Για αυτό το μοντέλο μιλάμε ή για κάποια άλλη πιο στρητάδικη έκδοση? Γιατί αυτό δεν είναι σίγουρα 80-20!

                                  Ναι αυτό. Η Bridgestone το δίνει επίσημα 80-20 link text. Από κοντά αν το δεις είναι από τα πιο ασφάλτινα A/T με επιθετικά πλαϊνά αλλά νορμάλ πέλμα με αρκετά μειωμένα κενά. Επίσης είναι αρκετά πιο μαλακό από άλλα A/T σε πλαϊνό σαν ασφάλτινο. Αν έβγαινε στη διάσταση μας μάλλον θα το είχα βάλει από την αρχή απλά δεν θέλω να μακρύνω κ άλλο το ήδη μακρύ κιβώτιο.. πάντως από το Yokohama π φοράω δεν έχω παράπονο ούτε σε φθορά ούτε σε εκτός ούτε σε εντός. Είναι πολύ καλό σε όλα απλά είναι εμφανώς για χρήση εντός γιατί έχει αρκετά σκληρά πλαϊνά για κράτημα κ αίσθηση (μάλλον για να ισορροπήσει το αρκετά μαλακό πέλμα), οπότε όταν πας εκτός σε χώμα νιώθεις την καταπόνηση και δεν σε εμπνέει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα παρότι ανθεκτικό.

                                  billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • billy84
                                    billy84 @tylip1984 last edited by billy84

                                    Ναι αυτό. Η Bridgestone το δίνει επίσημα 80-20 link text. Από κοντά αν το δεις είναι από τα πιο ασφάλτινα A/T με επιθετικά πλαϊνά αλλά νορμάλ πέλμα με αρκετά μειωμένα κενά. Επίσης είναι αρκετά πιο μαλακό από άλλα A/T σε πλαϊνό σαν ασφάλτινο. Αν έβγαινε στη διάσταση μας μάλλον θα το είχα βάλει από την αρχή απλά δεν θέλω να μακρύνω κ άλλο το ήδη μακρύ κιβώτιο.. πάντως από το Yokohama π φοράω δεν έχω παράπονο ούτε σε φθορά ούτε σε εκτός ούτε σε εντός. Είναι πολύ καλό σε όλα απλά είναι εμφανώς για χρήση εντός γιατί έχει αρκετά σκληρά πλαϊνά για κράτημα κ αίσθηση (μάλλον για να ισορροπήσει το αρκετά μαλακό πέλμα), οπότε όταν πας εκτός σε χώμα νιώθεις την καταπόνηση και δεν σε εμπνέει να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα παρότι ανθεκτικό.

                                    Το σάιτ που παρέθεσες δεν είναι της Bridgestone αλλά έστω ότι δεν έχει κάνει λάθος και είναι πράγματι αυτό που δηλώνει η εταιρεία, μου φαίνεται παράξενο πως θεωρεί το 002 80-20 και τα πιο σκληροπυρηνικά 697 που αντικατέστησε μόλις 70-30.
                                    alt text

                                    Αυτά τα δουλεύουν σε σκληρά χώματα (και τα 002 εννοώ) και τα φοράνε και αγροτικά κλπ. Σίγουρα θα έχεις αυξημένη κατανάλωση και πρέπει να το λάβεις υπόψιν σου. Πχ εγώ φοράω τα Geolandar G015 αλλά κάθε Κυριακή κάνω αρκετά χωμάτινα χιλιόμετρα. Αν σκοπεύεις να πας και σε πιο δύσκολα χώματα τότε αξίζει η μετάβαση!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Caro 0
                                      Caro 0 last edited by Caro 0

                                      Προτείνεται οι περισσότεροι (δεν ξέρω πόσοι θα πλήρωναν όμως αν ερχόταν η ώρα της επιλογής) τα Mazda και ειδικότερα το cx-30.

                                      Εσωτερικά μου θυμίζουν παλιότερα audi (μου άρεσαν πολύ), η μπίλια του λεβιέ, ταμπλό, αεραγωγοί κτλ. Μου κάνει αντιγραφή αλλά παρθενογενεση δεν υπάρχει.

                                      Είναι πολύ εντυπωσιακό και πιστεύω ότι είναι καλοί και στο δρόμο.

                                      Μου έκανε όμως αρνητική εντύπωση το βίντεο των αυστραλών redriven που είναι γενικά τζαπανόφιλοι και δεν το κρύβουν. Σπάνια να πουν κακή κουβέντα για japan γιατί στο κάτω κάτω οδηγούν μεταχειρισμένα.

                                      Αφορά από όσο θυμάμαι την αξιοπιστία (σοβαρός λόγος που επιλέγεις Mazda) , φθορές εσωτερικού κτλ.

                                      Δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί έχω καιρό που το είδα.

                                      Youtube Video

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • bathan
                                        bathan last edited by

                                        Αστοχίες υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν σε όλες τις μάρκες
                                        Ομως η Mazda σαν εταιρία, εκτός ότι πάντα πήγαινε κόντρα στο ρεύμα, υποδηλώνει το made in Japan που οι περισσότεροι από εμάς ψάχνουμε. Αξιοπιστία συν το γεγονός πως φτιάχνει πανέμορφα αυτοκίνητα-ποιήματα

                                        Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Μπήκα στον διαμορφωτή της MAZDA......
                                          2.5λ 140 άλογα..... είδα καλά;;;;
                                          Νομίζω αρχές των 90s τα αυτοκίνητα έβγαζαν περισσότερα άλογα από 2.500 κυβικά.

                                          i30 160 N line!

                                          babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • babisstinson
                                            babisstinson @georgemit last edited by

                                            @georgemit said in Mazda CX-30:

                                            Μπήκα στον διαμορφωτή της MAZDA......
                                            2.5λ 140 άλογα..... είδα καλά;;;;
                                            Νομίζω αρχές των 90s τα αυτοκίνητα έβγαζαν περισσότερα άλογα από 2.500 κυβικά.

                                            Ρύποι - κατανάλωση
                                            Ρύποι - κατανάλωση

                                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 218 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr