-
@kostis20 said in Range Rover Velar:
Καλά δεν είναι και τίποτα φοβερό σαν κατασκευές.Το αντίθετο.Αν κρίνω πόσα βλέπω κάθε μέρα παλιά και καινούρια μάλλον της σειράς είναι πλέον
Όταν δουλεύουν είναι εξαιρετικά. Ειδικά εκτός δρόμου είναι άφταστα! Συν φυσικά την χλιδή και την αίσθηση που προσφέρουν. Αν μπεις σε μια Χ5 (πολύ πιο σπορ) νιώθεις ότι είσαι απλά σε μια ψηλή 5άρα. Πράγμα εξαιρετικό αν θες να στρίβεις γρήγορα. Αν μπεις σε ένα Discovery ή Range όμως, νιώθεις εντελώς διαφορετικά.
-
Πολυ ομορφο αμαξι,αλλα στον διλιτρο περιστρεφονται τα χιτωνια....
-
Αυτό είχα δει και θυμήθηκα όταν διάβαζα για τον νέο 1,2 turbo της Renault! Και αυτό έχει επίστρωση στον θάλαμο καύσης!
-
Tι χρειάζεται να κάνουν για να μην χαλάνε? Να χαλάνε λιγότερο και να σε αφήνουν με τα παντελόνια κατεβαζμένα πιο σπάνια δηλαδή, γιατί όλα τα πράματα κάποια μέρα χαλάνε.
Και γιατί δεν το κάνουν τόσα χρόνια?Τέλος πάντων, πόσο παραπάνω θα κοστίσει αυτό? Ένα τσουβάλι λεφτά κοστίζουν, πόσο θα ακριβύνουν ακόμη για να πιάσουν την αξιοπιστία του μέσου σαμουράη? Aλλά πρέπει να είσαι πολύ μέσα για να τα γνωρίζεις αυτά. -
@billymos said in Range Rover Velar:
Φυσικά και με ενδιαφέρει η αξιοπιστία.
Τότε κοιτάς λάθος αυτοκίνητο, τόσο απλά. Είναι στον πάτο της εξιοπιστίας σε όλες τις έρευνες, αλλά και εαν ρωτήσεις ιδιοκτήτες. Άλλα ειναι τα κριτήρια αγοράς των Range/Land/Jag, οχι η αξιοπιστία που ειναι στον πάτο αλλά δεν ενδιαφέρει τους αγοραστές τους.
@dstou said in Range Rover Velar:
Tι χρειάζεται να κάνουν για να μην χαλάνε? Να χαλάνε λιγότερο και να σε αφήνουν με τα παντελόνια κατεβαζμένα πιο σπάνια δηλαδή, γιατί όλα τα πράματα κάποια μέρα χαλάνε.
Και γιατί δεν το κάνουν τόσα χρόνια?Κυρίως γιατι δεν τους ενδιαφέρει να τα κάνουν πιο αξιόπιστα, δεν έχουν λόγο αφού ξεπουλάνε και έτσι. επίσης θα κόστιζαν ακόμα πιο ακριβά και οι αγοραστές τους προτιμούν να απληρώσουν για άλλα πράγματα, όχι την αξιοπιστίας. Τα έγραψε και ο κορύζερ πιο πάνω.
ΥΓ: Το έχω ξαναγράψει, έχω φίλο που πλήρωνε 5-15.000/χρόνο για την συντήρηση του Range που είχε, εεε εννοείται ξαναπήρε Range με 150.000€ και μου είπε ότι δεν το αλλάζει, μόνο range ψωνίζει και ας χαλάει κάθε μήνα, του ειναι αδιάφορο - αυτός θέλει να κυκλοφορεί με range. Άσε που δεν χωράει και σε άλλα, ειναι αλά κρούζερ αλλά και 15 πόντους πιο ψηλός.
-
Εγώ θα ρίσκαρα λίγο παραπάνω με το phev. Οι τιμές τους έχουν πέσει κατακόρυφα προφανώς λόγω των προβλημάτων χρήσης, όμως τελικά ίσως αξίζει τον κόπο, το rr sport phev ξεκινάει από 50κ μεταχειρισμένο.
-
ποιο λαντ ροβερ φεβ εχει πεσει?
αν λες το μικρο, δεν ειναι γτπκ, τα βελαρ ειναι πανακριβα -
@gatoz said in Range Rover Velar:
ποιο λαντ ροβερ φεβ εχει πεσει?
αν λες το μικρο, δεν ειναι γτπκ, τα βελαρ ειναι πανακριβα -
ε ναι, οχι βελαρ
και οτι υπαρχει με πολλα κουμου και χωρις ουτε καν acc, λαντ ροβερ για μπουζουκια -
@gatoz said in Range Rover Velar:
ε ναι, οχι βελαρ
και οτι υπαρχει με πολλα κουμου και χωρις ουτε καν acc, λαντ ροβερ για μπουζουκιαΝομιζω η αρχικη τιμη ηταν μεγαλη. Αν εχεις κολλητο τον Τατουρη καλη επιλογη ειναι το Σπορτ.
-
Παίζει και το προφανές, ότι απλά δεν έχουν την δυνατότητα ή τα χρήματα να συστήσουν και να λειτουργήσουν ένα σφαιρικό σύστημα ποιότητας σαμουράικου επιπέδου.
Οι σαμουράιδες, οι οποίοι έχουν διαχρονικά τα καλύτερα ποσοστά αξιοπιστίας (και αφοσιωμένων πελατών...) στην αυτοκινητοβιομηχανία, ταυτόχρονα δεν έχουν τρελλά κοστολόγια. Το να είσαι αξιόπιστος σε λιανικές τιμές Τουότα ή Σουζούκι, (όχι Μερσεντέ), είναι έως και επίτευγμα. Όμως το αντίθετο, να είσαι αξιόπιστος και ποιοτικός σε τιμές Μερσεντέ, ή και Ρόβερ, θα έπρεπε να είναι το αυτονόητο.
Κανένας δεν θέλει να μένει στο δρόμο, ή ακόμη χειρότερα στις ραχούλες της Πίνδου ή τις ερήμους της Αυστραλίας.Και κανένας δεν γουστάρει κολλητηλίκια με μαστόρια συνεργείων ή να παρακαλάει να του πάρουν μπιρ παρά το μετάχειρο ρόβερ του για να πάρει το αμέσως επόμενο. Ναι, τον λεφτά θα τον τσούξει λίγο ή και καθόλου η απαξίωση, αλλά δεν θα καμαρώνει κι από πάνω.
Τετρακούνες όπως το Σουζούκι το Τζίμνι ή το Λαντ Κρούζερ θριαμβεύουν επί σειρά δεκαετιών σε αυτό τον τομέα, και ποτέ κανένα Ρόβερ δεν τα προσέγγισε.
Το πάλαι ποτέΣ Ντισκόβερι με τον 1.8 κινητήρα, ο οποίος έκαιγε φλάντζα κεφαλής κυριολεκτικά κάθε τρεις και λίγο ήταν μία ντροπή. Δεν υπάρχει πιθανότητα ένα τέτοιο σούργελο να δοθεί στην αγορά από σοβαρό κατασκευαστή, ίσως πολύ παλιά και πάλι για λίγο, σίγουρα όχι στα νάιντις. Νομίζω μόνο με τα αρχικά ρόταρυ των σίξτυς-σέβεντις (NSU Ro80, Mazda Rx-) ξαναζήσαμε τέτοια ξεφτίλα.
Γιατί όμως βγήκε στην αγορά αυτός ο εφιάλτης? Για δύο λόγους α: αδυναμία επένδυσης σε νέο κινητήρα λόγω αφραγκίας και βου: μάνατζμεντ αβάσταχτης ελαφρότητας έως και φαιδρότητας, 'έλα μωρέ, σιγά τ'αυγά'.
Τα είδαμε τα αποτελέσματα... -
@dstou said in Range Rover Velar:
Το πάλαι ποτέΣ Ντισκόβερι με τον 1.8 κινητήρα, ο οποίος έκαιγε φλάντζα κεφαλής κυριολεκτικά κάθε τρεις και λίγο
Discovery με 1.8 δεν υπήρξε ποτέΣ, αφού σου αρέσει αυτή η φρασεολογία. Ισχύει ότι η αξιοπιστίας τους δεν έχει επαφή με αυτή των Ιαπώνων, αλλά το αυτό ισχύει και για τις δυνατότητες ενός Discovery, με ένα αντίστοιχο Land Cruiser.
@dstou said in Range Rover Velar:
Τα είδαμε τα αποτελέσματα...
Κι εμένα μου κάνει εντύπωση, αλλά είναι κερδοφόρα η Land Rover.
-
Προφανώς και έχουν επαφή εκτός δρόμου .
Υπερβολικο αυτό που γράφεις Αλεξ.
Το video ειναι απο τα τελευταία που κυκλοφορούν....
1.8 και φλάντζα μάλλον freelancer εννοεί.
Youtube Video -
Freelander 1.8 θελετε να πειτε
-
Αγαπητοί συμφοριτες, ευχαριστώ όλους σας για το χρόνο να μου απαντήσετε. Καλή συνέχεια και προσοχή στους δρόμους..!!
-
Ναι, φρηλάντερ, λάθος κεκτημένη ταχύτητας.
Η Ρόβερ όταν κατέρρευσε και διαλύθηκε σε κομμάτια, η mg πουλήθηκε σαν όνομα στους κινέζοι, η ρόβερ έκλεισε τελείως και πούλησε τα δικαιώματα του 75 στηΝ κινέζικη ...Roewe, η Caterpillar πήρε τα ανταλλακτικά των παλιών ρόβερ. Η λαντ ρόβερ ήταν μπραντ της ρόβερ, κάποια στιγμή έπαιζε και η λέιλαντ. Μετά την πήρε η πεμβέ για μια 5ετία, μετά την έδωσε στη Φορντ, και μετά η Φορντ την πούλησε στους ινδοί της τάτα. Αυτά ήταν τα αποτελέσματα που είδαμε.
Δεν έπεσε έξω η λαντ ρόβερ και η μητρική της mg rover αποκλειστικά από τον ανεκδιήγητο 1.8, αλλά υπήρξε συμβολή σε αυτό. Το ίδιο και για ένα άλλο κινητήρα, το απομεινάρι των σίξτυς, τον εξ gm Rover V8 με 2 βαλβίδες και ωστήρια, που έμπαινε σε διάφορα λαντ ρόβερ και χάλαγε κάθε 3 και λίγο, αλλά, παρόλα αυτά, και παρά την παρουσία της πεμβέ, παραγόταν μέχρι και το ...2004. Ένας κινητήρας ξεπερασμένος ήδη από τα έιτις, πολλώ δε για χρήση σε ακριβά αυτοκίνητα-παιχνίδια πολλών κυβικών, όπου η υψηλή απόδοση, αλλά και η αξιοπιστία θα έπρεπε να θεωρούνται δεδομένα. -
Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή της διαβόητης για την αναξιοπιστία της ρόβερ είναι η περίοδος χόντα, στα έιτις και αρχές νάιντις. Η χόντα για όσο μπλέχτηκε με τα ρόβερ, σε όσα ανακατεύτηκε, απογείωσε την άξιοπιστία τους. Τυχαίο?, δε νομίζω.
-
Και με τα ηλεκτρικά δεν τα πάνε καλύτερα...Μακρυά.
https://www.carscoops.com/2025/02/once-the-sexiest-ev-the-jaguar-i-pace-is-now-resigned-to-the-scrapyard/#Echobox=1739318979 -
@dimsabas said in Range Rover Velar:
@george-dasoulas said in Range Rover Velar:
Το ότι οι τιμές μεταχειρισμένων δίλιτρων ξεκινούν κάτω από 30.000 € για μια τέτοια αμαξάρα είναι υπέροχο!
Oριακά κάτω από 40Κ.
Αναφερόμουν σε τιμές στην Γερμανία φυσικά και όχι στην ελληνική αγορά !
-
Γιατί φυσικά; Γερμανικό φόρουμ είμαστε;
Range Rover Velar