-
Δεν κάνει να είσαι μόνιμα στην ανακύκλωση στον κλιματισμό.
-
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Δεν κάνει να είσαι μόνιμα στην ανακύκλωση στον κλιματισμό.
Μια χαρά κάνει.
Στα FIAT μένει μόνιμα ενεργή η ανακύκλωση, αλλά κάθε 15 λεπτά σταματά προσωρινά και φέρνει αέρα από έξω.
Ο Ιταλός είναι αλλιώς
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Γενικά, η εμπειρία μου με το 2024/25 Tiguan, μέχρι τώρα:
Αρνητικά
-
Ο 1.5 κινητήρας είναι ένα ψοφίμι, δίνω αγώνα για να σπρώξει το αμάξι.
-
Το start-stop είναι τραγικά επιθετικό, γιατί έχει το χαρακτηριστικό "coasting" και συνέχεια σβήνει τον κινητήρα εν κινήσει. Στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ. Τώρα καταλαβαίνω τους αργόσχολους που αργούνε να ξεκινήσουν, έχουν start-stop και τώρα θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς.
-
Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο.
-
Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείτε στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείτε στο ξεκίνημα.
-
Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του Atari τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!!
Θετικά
- 650lt αποθηκευτικός χώρος.
- Άνετα καθίσματα.
- Εύκολος χειρισμός του infotainment.
- Άνετο στα ταξίδια.
- Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
- 2 wireless φορτιστές κινητών.
- 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Πρίζα 220v
- 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Κλιματισμός για τους πίσω.
- Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
Αδιάφορα
- Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
- Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
- Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
- Ένας άχρηστος περιστροφικός επιλογέας ανάμεσα στα καθίσματα, για τον ήχο και αλλαγή του εσωτερικού φωτισμού.
- 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
Αυτά θυμάμαι προς το παρόν....
οι 150 ίπποι ευκολα γινονται 200 .... τα καλα του turbo
Για τα φρενα πέρνα μια βόλτα από τον Μοράρη στην Αγ. Παρασκευή να σε κατατοπίσει
-
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Γενικά, η εμπειρία μου με το 2024/25 Tiguan, μέχρι τώρα:
Αρνητικά
-
Ο 1.5 κινητήρας είναι ένα ψοφίμι, δίνω αγώνα για να σπρώξει το αμάξι.
-
Το start-stop είναι τραγικά επιθετικό, γιατί έχει το χαρακτηριστικό "coasting" και συνέχεια σβήνει τον κινητήρα εν κινήσει. Στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ. Τώρα καταλαβαίνω τους αργόσχολους που αργούνε να ξεκινήσουν, έχουν start-stop και τώρα θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς.
-
Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο.
-
Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείτε στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείτε στο ξεκίνημα.
-
Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του Atari τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!!
Θετικά
- 650lt αποθηκευτικός χώρος.
- Άνετα καθίσματα.
- Εύκολος χειρισμός του infotainment.
- Άνετο στα ταξίδια.
- Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
- 2 wireless φορτιστές κινητών.
- 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Πρίζα 220v
- 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Κλιματισμός για τους πίσω.
- Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
Αδιάφορα
- Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
- Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
- Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
- Ένας άχρηστος περιστροφικός επιλογέας ανάμεσα στα καθίσματα, για τον ήχο και αλλαγή του εσωτερικού φωτισμού.
- 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
Αυτά θυμάμαι προς το παρόν....
Ποιά έκδοση έχεις πάρει; έχεις βάλει κάτι έξτρα; γιατι το more το δικό μου ήρθε με 2 usb θυρες μόνο μπροστα
-
-
οι 150 ίπποι ευκολα γινονται 200 .... τα καλα του turbo
Για τα φρενα πέρνα μια βόλτα από τον Μοράρη στην Αγ. Παρασκευή να σε κατατοπίσει
Καινούργιο αυτοκίνητο, δύσκολα το πηγαίνεις εκτός αντιπροσωπίας.
-
Δε νομίζω να μπορεί να βοηθήσει κάπου ο Μάνος. Άμα είναι έτσι ρυθμισμένο για κάποιο λόγο, τελειώσε. Το πολύ στην πρώτη αλλαγή να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό από τακάκι.
-
Ποιά έκδοση έχεις πάρει; έχεις βάλει κάτι έξτρα; γιατι το more το δικό μου ήρθε με 2 usb θυρες μόνο μπροστα
Ξεκίνησα να πάρω την R-Line, αλλά όταν είδα τις 20"αρες ζάντες (όλα τα ρεβιού λένε μακριά!) ζήτησα την έκδοση More, και έβαλα διάφορα έξτρα, όπως το ηχοσύστημα harman-kardon, προβολείς IQLIGHT HD Matrix, το navigation με χάρτες, χειμερινό πακέτο, κλπ.
-
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Δε νομίζω να μπορεί να βοηθήσει κάπου ο Μάνος. Άμα είναι έτσι ρυθμισμένο για κάποιο λόγο, τελειώσε. Το πολύ στην πρώτη αλλαγή να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό από τακάκι.
Μονο με τρομπα φρενου μικροτερης διαμετρου απο τη μαμα μπορεις να δωσεις μεγαλυτερη διαδρομη στο πεταλι, αλλα σε καινουριο αυτοκινητο να κατσεις να μπεις στη διαδικασια να ταιριαξεις κατι τετοιο και να βγαλεις τουλαχιστον ολο το συστημα φρενων απο την εγγυηση, δεν υπαρχει λογος.
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Ποιά έκδοση έχεις πάρει; έχεις βάλει κάτι έξτρα; γιατι το more το δικό μου ήρθε με 2 usb θυρες μόνο μπροστα
Ξεκίνησα να πάρω την R-Line, αλλά όταν είδα τις 20"αρες ζάντες (όλα τα ρεβιού λένε μακριά!) ζήτησα την έκδοση More, και έβαλα διάφορα έξτρα, όπως το ηχοσύστημα harman-kardon, προβολείς IQLIGHT HD Matrix, το navigation με χάρτες, χειμερινό πακέτο, κλπ.
Η R-line αν δεν κάνω λάθος έχει by default 19".
-
Εμένα ο 1500 - 150hp μου φαινεται τίμιος, δε βαζει φωτιά αλλά κινούμαι άνετα.
Αυτό που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα ακόμα είναι αυτό το κενό στο γκάζι όταν θες πχ να κάνεις μια απότομη αλλαγή λωρίδας (για λόγους ασφάλειας, όχι καγκουριάς), ίσως κάνω κάτι λάθος;
Είναι το πρώτο αυτόματο DSG που οδηγώ και αναρωτιέμαι... -
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Η R-line αν δεν κάνω λάθος έχει by default 19".
Μάλλον ο φίλος αναφέρεται στην πρόσφατη έκδοση "R-line more" η οποία φέρει 20". Επί των αναφερομένων του θα αντιπαραβάλλω τα δικά μου προσωρινά συμπέρασμα σύντομα. Με το καλό γράψε και εσύ και οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες τις αντίστοιχες απόψεις σας ώστε να υπάρχει καταγεγραμμένη σφαιρική άποψη με εύρη δείγμα.
Το πρώτο σχόλιο μου για τον φίλο όμως θα το κάνω τώρα. Αδερφέ έγραψες τόσες φορές η "VW-Hitler" και έρχομαι να ρωτήσω με όλη την καλή διάθεση δύο πράγματα.
Σου επέβαλε κάνεις να αγοράσεις το συγκεκριμένο όχημα; Επίσης εφόσον φαίνεται ότι έχεις "ιδεοληπτικές διάφορες" με αυτό που φαντάζεσαι ως διαδοχή κατάσταση των Nazi, ήτοι το σημερινό Γερμανικό κράτος (όχι έθνος το οποίο έχει πάψει να υφίσταται), γιατί δεν ψώνισες από μη Γερμανό κατασκευαστή;
Τέλος μια γενική ιστορική αλήθεια. Η Mitsubishi ήταν ο κατασκευαστής των θρυλικών αεροσκαφών "Zero" της αυτοκρατορίας του ανατέλλοντος ηλίου τα οποία αποτέλεσαν ένα βασικό εργαλείο της επίθεσης στο Pearl Harbor αλλά και των επιθετικών προσαρτήσεων σε όλο Pacific theater κατά τον Β' ΠΠ. Αν αγοράσει κάποιος Mitsubishi θα αναφέρεται σε αυτό ως "Mitsubishi-Hirohito"; Η Opel δε ήταν ο βασικός προμηθευτής φορτηγών της Γερμανίας στον Β' ΠΠ με το θρυλικό "Opel Blitz" (sound familiar;; ^^), άρα και οι κάτοχοι Opel θα πρέπει να τα λένε "Opel-Hitler"; Ρητορικά το ερωτήματα. Και για την ιστορική αλήθεια επιτέλους μάθετε ότι τα tanks των Γερμανών τα σχεδίαζε ο Ferdinand Porsche, η vw τότε κατασκεύαζε μόνο τον σκαραβαίο μέχρι να μετατραπούν τα εργοστάσιά της ένεκα επίταξης σε στρατιωτικά από τον Άλμπερτ Σπέερ. Άρα το "ορθό" ιστορικά θα ήταν το "Porsche - Hitler". Αυτά τα ολίγα....
-
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
Εμένα ο 1500 - 150hp μου φαινεται τίμιος, δε βαζει φωτιά αλλά κινούμαι άνετα.
Αυτό που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα ακόμα είναι αυτό το κενό στο γκάζι όταν θες πχ να κάνεις μια απότομη αλλαγή λωρίδας (για λόγους ασφάλειας, όχι καγκουριάς), ίσως κάνω κάτι λάθος;
Είναι το πρώτο αυτόματο DSG που οδηγώ και αναρωτιέμαι...Δεν κάνεις κάτι λάθος, έτσι είναι και ο δικός μου 1.5 (150hp), έχει καθυστέρηση στο απότομο γκάζι.
-
Νομίζω αυτά είναι κατάλοιπα του ηλεκτρόγκαζου.
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
- Το start-stop είναι τραγικά επιθετικό, γιατί έχει το χαρακτηριστικό "coasting" και συνέχεια σβήνει τον κινητήρα εν κινήσει. Στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ. Τώρα καταλαβαίνω τους αργόσχολους που αργούνε να ξεκινήσουν, έχουν start-stop και τώρα θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς.
Μήπως έχεις ενεργοποιημένο το Auto - hold;
Εγώ απλα΄αφήνω το φρένο και ξεκινάει και εκεί πατάω λίγο γκαζάκι και παει πολύ smooth. -
Μήπως έχεις ενεργοποιημένο το Auto - hold;
Εγώ απλα΄αφήνω το φρένο και ξεκινάει και εκεί πατάω λίγο γκαζάκι και παει πολύ smooth.χμμμ δεν ξέρω!
Σωστή παρατήρηση , θα το κοιτάξω το απόγευμα.
-
Ηλπιζα οτι αυτα τα lag στο start stop θα ειχαν κοπει στους νεους eTSi με, εστω και μικρους, ηλεκτροκινητηρες. Στο mk2 μου παντως, το start stop ηταν φοβερα ενοχλητικο, ενω η ελλειψη αποκρισης του γκαζιου ηταν οριακα επικινδυνη, σε διασταυρωσεις. Βαζοντας το dsg σε sport mode βελτιωνοταν πολυ η αποκριση στο γκαζι
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Γενικά, η εμπειρία μου με το 2024/25 Tiguan, μέχρι τώρα:
Αρνητικά
-
Ο 1.5 κινητήρας είναι ένα ψοφίμι, δίνω αγώνα για να σπρώξει το αμάξι.
-
Το start-stop είναι τραγικά επιθετικό, γιατί έχει το χαρακτηριστικό "coasting" και συνέχεια σβήνει τον κινητήρα εν κινήσει. Στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ. Τώρα καταλαβαίνω τους αργόσχολους που αργούνε να ξεκινήσουν, έχουν start-stop και τώρα θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς.
-
Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο.
-
Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείτε στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείτε στο ξεκίνημα.
-
Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του Atari τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!
-
Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!!
Θετικά
- 650lt αποθηκευτικός χώρος.
- Άνετα καθίσματα.
- Εύκολος χειρισμός του infotainment.
- Άνετο στα ταξίδια.
- Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
- 2 wireless φορτιστές κινητών.
- 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Πρίζα 220v
- 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
- Κλιματισμός για τους πίσω.
- Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
Αδιάφορα
- Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
- Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
- Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
- Ένας άχρηστος περιστροφικός επιλογέας ανάμεσα στα καθίσματα, για τον ήχο και αλλαγή του εσωτερικού φωτισμού.
- 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
Αυτά θυμάμαι προς το παρόν....
νομιζω οτι δεν φταιει ο κινητηρας αλλα η ρυθμιση του dsg για την ασχημη εντυπωση που δινει ο κινητηρας, αν και 150 ιπποι για αυτα τα κιλα ειναι λογικο να μην βαζουν φωτια στην ασφαλτο.
Η μονιμη ενεργοποιηση του start stop ειναι θεμα νομοθεσιας/ρυπων. Παλαιοτερα, γινοταν προγραμματισμος με obd11/carista, υποθετω οτι μπορεις να το κανεις και τωρα.
Τις καμερες δεν τις θυμαμαι τραγικες, της τογιοτα θυμαμαι οτι ηταν χειροτερες, το προβλημα που ειχα ηταν οτι στο δικου μου οχημα 1/3 δεν δουλευαν. Ποτε δεν καταλαβαμε γιατι και ειχα παει 4-5 φορες μεσα σε 2 χρονια στον γρατσια για αυτο.
650l σορρυ, αλλα δεν πιστευω οτι ειναι ο αποθηκευτικος χωρος. Κατι τετοια νουμερα θυμαμαι να αναφερουν και στο mk2 και σιγουρα δεν ηταν αληθινα. Ισως αν βγαλεις το πατωμα του πορτ μπαγαζ και αφαιρεσεις οτι υπαρχει απο κατω (πχ εργαλεια, ρεζερβα).
Οντως πολυ ανετο σε ταξιδι και φανταστικη δυνατοτητα να φερεις μπροστα το μαξιλαρακι του κεφαλιου του οδηγου. Μου ελλειψε παρα πολυ αυτο στο τωρινο μου οχημα.
Matrix led ειναι φανταστικα και τα θεωρω απαραιτητα σε καθε οχημα που κανει ταξιδια. -
-
Ίσως είναι 650 λίτρα με το πίσω κάθισμα τέρμα μπροστά
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
Εμένα ο 1500 - 150hp μου φαινεται τίμιος, δε βαζει φωτιά αλλά κινούμαι άνετα.
Αυτό που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα ακόμα είναι αυτό το κενό στο γκάζι όταν θες πχ να κάνεις μια απότομη αλλαγή λωρίδας (για λόγους ασφάλειας, όχι καγκουριάς), ίσως κάνω κάτι λάθος;
Είναι το πρώτο αυτόματο DSG που οδηγώ και αναρωτιέμαι...Δεν κάνεις κάτι λάθος, έτσι είναι και ο δικός μου 1.5 (150hp), έχει καθυστέρηση στο απότομο γκάζι.
Για τα καυσαέρια το κάνουν.
-
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
Εμένα ο 1500 - 150hp μου φαινεται τίμιος, δε βαζει φωτιά αλλά κινούμαι άνετα.
Αυτό που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα ακόμα είναι αυτό το κενό στο γκάζι όταν θες πχ να κάνεις μια απότομη αλλαγή λωρίδας (για λόγους ασφάλειας, όχι καγκουριάς), ίσως κάνω κάτι λάθος;
Είναι το πρώτο αυτόματο DSG που οδηγώ και αναρωτιέμαι...δοκιμασε να το πατήσεις στο πατωμα να δεις αν θα ειναι πιο γρήγορο (και οχι απλά να πατησεις το γκαζι στο 80-90% της διαδρομης)
και σε ευθεια με σπορ προγραμμα.
VW Tiguan 2024