Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 475
    • 476
    • 477
    • 478
    • 479
    • 486
    • 487
    • 477 / 487
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    273
    9723
    677207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      clio2001 last edited by clio2001

      Ξέρει κανείς αν υπάρχει στην έκδοση style 2024 των 116 η λειτουργία PED (Predicted Efficient Drive)? Το γράφει στο εγχειρίδιο χρήσης απλά έχει σημείωση "αν υπάρχει". Υπάρχει;

      b4db1f3e-aabb-4969-8d43-c071de3482de-image.png

      576d4080-374f-499e-bd7b-5feb85b34b82-image.png

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        Stelios7 @clio2001 last edited by

        @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

        Καλησπέρα σε όλους. Μία ερώτηση. Βρήκα ετοιμοπαράδοτο YC Style Perle White. Το παρήγγειλα κανονικά και μου είπαν πως έχει δοθεί εντολή φορτωτικής από Πειραιά για Σέρρες την Πέμπτη που μας πέρασε. Ακόμα δεν έχω κάποιο νεότερο. Γνωρίζετε πότε μπορεί να έρθει;
        Υπόψη στη Θεσσαλονίκη - από όπου εκεί μένω- μου δώσανε ημερομηνία Μάιο 25.
        Στις Σέρρες υπήρχαν 3 ετοιμοπαράδοτα. Ένα Active PLus, Style, Style Bitone. Μέχρι να το αποφασίσω (1 ημέρα) είχε ήδη φύγει το Active plus και τελικά βολεύτηκα με το Style.

        Φίλε μου παρέλαβες; Έχουμε πρώτες εντυπώσεις; Περιμένω και εγώ σύντομα το Style και με έχει πιάσει ανυπομονησία, μπαίνω και βλέπω κάθε μέρα καμιά δεκαριά φορές που είναι το καράβι.

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          clio2001 @Stelios7 last edited by

          @stelios7 said in Toyota Yaris Cross:

          @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

          Καλησπέρα σε όλους. Μία ερώτηση. Βρήκα ετοιμοπαράδοτο YC Style Perle White. Το παρήγγειλα κανονικά και μου είπαν πως έχει δοθεί εντολή φορτωτικής από Πειραιά για Σέρρες την Πέμπτη που μας πέρασε. Ακόμα δεν έχω κάποιο νεότερο. Γνωρίζετε πότε μπορεί να έρθει;
          Υπόψη στη Θεσσαλονίκη - από όπου εκεί μένω- μου δώσανε ημερομηνία Μάιο 25.
          Στις Σέρρες υπήρχαν 3 ετοιμοπαράδοτα. Ένα Active PLus, Style, Style Bitone. Μέχρι να το αποφασίσω (1 ημέρα) είχε ήδη φύγει το Active plus και τελικά βολεύτηκα με το Style.

          Φίλε μου παρέλαβες; Έχουμε πρώτες εντυπώσεις; Περιμένω και εγώ σύντομα το Style και με έχει πιάσει ανυπομονησία, μπαίνω και βλέπω κάθε μέρα καμιά δεκαριά φορές που είναι το καράβι.

          Το παρέλαβα εχθές. Για να είμαι ειλικρινής επειδή το τεστ ντράιβ το είχα κάνει σε προηγούμενης έκδοσης μοντέλο, οδηγικά τουλάχιστον απλά δεν έχω λόγια. Είναι η έκδοση 116 2κίνητο style. Πιο πριν οδηγούσα ένα ντάστερ και η διαφορά κύλισης και αίσθησης στιβαρότητας είναι απλά...χαώδης. Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου. Αλλά η επιτάχυνση με το που πατήσω το γκάζι, αποζημιώνει. Πετιέται μπροστά κανονικότατα. Και επειδή δεν είμαι κανένας σαλεμένος με τις καταναλώσεις και το πατάω κανονικά, εχθές σε διαδρομή ορεινή 90χλμ με ταχύτητες 90-120 μέγιστες, είχα ένα ικανοποιητικό 5.5λτ /100 και μέσα στην πόλη σε διαδρομή 15χλμ, ήμουν στο 4.2 λτ/100. Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα.

          Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις.

          Επίσης, πήγε 2-3 φορές να μου φύγει το αριστερό πόδι να βρει τον φίλο του τον συμπλέκτη αλλά ευτυχώς του το ξέκοψα εύκολα. Πίστευα πως θα με ταλαιπωρήσει περισσότερο αλλά ευτυχώς το πέρασα το update στον εγκέφαλό μου σχετικά ανώδυνα.

          Κάτι να μη μου αρέσει δεν βρήκα. Ούτε τότε που οδήγησα το παλιότερο μοντέλο είχα βρει κάτι που να μην μου αρέσει. Ακόμα και η ηχομόνωση ήταν λιγότερη αλλά ήταν ανεκτό και σε καμία περίπτωση ενοχλητικό. Οι χώροι πίσω εμένα μου φαίνονται καλοί. Έχω δύο καρεκλάκια. Το ένα είναι περιστρεφόμενο 3 ετών παιδί επάνω, το άλλο είναι σταθερό 5 ετών παιδί. Φορτωμένο ήδη το πορτ μπαγκάζ και τη γυναίκα μέσα ήδη το έκανα βόλτα εχθές το βράδυ μέσα στην πόλη. Όλα άνετα. Αλήθεια, στις φωτογραφίες χάνει τόσο εξωτερικά όσο και σε χώρους. Είμαι 1.70 80κιλά. Η θέση οδήγησης αφήνει αρκετό χώρο πίσω τόσο από εμένα όσο και από τη σύζυγο. Μεγάλες επιφάνειες και καθόλου στενάχωρο στα πίσω καθίσματα, που έχουν και μία αίσθηση βύθισης. Δεν είναι τα κλασσικά καθίσματα καρφωμένα στο σασί. Είναι αρκετά ευρύχωρο πίσω όντως.

          Αυτά και καλορίζικο.

          L H T S 4 Replies Last reply Reply Quote 10
          • L
            lap @clio2001 last edited by

            @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:
            Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα.

            Γιατί; Χάνεις τα καλύτερα!

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              clio2001 @lap last edited by clio2001

              @lap said in Toyota Yaris Cross:

              @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:
              Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα.

              Γιατί; Χάνεις τα καλύτερα!

              Λες ε;

              😊 😊

              Η αλήθεια είναι πως ήδη σε 2 μέρες μέσα το παρατήρησα αυτό που αρκετοί μου έλεγαν πως γενικά βγάζουν κάτι περίεργα ένστικτα οι υπόλοιποι όταν έχουν μπροστά τους HEV. Στην Θεσσαλονίκη που κινούμαι, στην Τσιμισκή εχθές, είχα πίσω μου ένα παλικάρι με ένα Saxo-phone και με είχε διαλύσει στα αριστεροδέξια. Μπροστά κίνηση αρκετή, δεν μπορούσα να προχωρήσω περισσότερο, είπαμε δεν είμαι χαμηλοκαταναλωσόφιλος. Αυτός εκεί...το χαβά του. Τελικά με πέρασε μπαίνοντας σε λεωφορειολωρίδα και ήρθε ακριβώς μπροστά μου.
              Δεν ξέρω τι παθαίνουν ειλικρινά. Μπορεί να ήταν και σύμπτωση και με άλλο αυτοκίνητο να είχα ίσως τα ίδια θα έκανε. Μπορεί και όχι. Απλά θυμήθηκα αυτό που το έχουν αναφέρει πάρα πολλοί.

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Η πεμπτουσία των Toyota! Αν κινείσαι σαν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δεν γνωρίζεις κόσμο! Δεν σε βρίζουν, δεν σε μουντζώνουν! Νιώθεις ασήμαντος και αδιάφορος!

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tacos last edited by

                  Για να μην μασ φαινεται ακριβη η συντηρηση των ΤΟΥΟΤΑ.Αυτα βεβαια στις ΗΠΑ> "Cost το MAINTAIN Estimated 10 year maintenance cost by car brand. 1. Most Expensive BMW $17,800 Least Expensive 1. Toyota -$5,500 2. Mercedes $12,900 2. 3. Cadillac Lexus- $7,000 $12,500 3. 4. Honda- $7,200 Volvo vo-$12,500 -$12,500 VOIVO 4. 5. Audi Mitsubishi- $7,400 $12,400 5. Mini $7,500 MINI"

                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    hountalas @clio2001 last edited by

                    Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου.

                    Το προηγούμενο τι ήταν; Suzuki jimny cabrio

                    Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις.

                    Το κιβώτιο δεν αλλάζει σχέσεις, μια και καλή έχει!

                    fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @hountalas last edited by

                      @hountalas said in Toyota Yaris Cross:

                      Το κιβώτιο δεν αλλάζει σχέσεις, μια και καλή έχει!

                      Βασικά δεν έχει μια, αλλά άπειρες.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        panormus772 @tacos last edited by

                        @tacos said in Toyota Yaris Cross:

                        Για να μην μασ φαινεται ακριβη η συντηρηση των ΤΟΥΟΤΑ.Αυτα βεβαια στις ΗΠΑ> "Cost το MAINTAIN Estimated 10 year maintenance cost by car brand. 1. Most Expensive BMW $17,800 Least Expensive 1. Toyota -$5,500 2. Mercedes $12,900 2. 3. Cadillac Lexus- $7,000 $12,500 3. 4. Honda- $7,200 Volvo vo-$12,500 -$12,500 VOIVO 4. 5. Audi Mitsubishi- $7,400 $12,400 5. Mini $7,500 MINI"

                        Εντύπωση μου έκανε η τόσο μεγάλη διαφορά στη συντήρηση μεταξύ BMW και Μini,αφού στην ουσία είναι η ίδια εταιρία.
                        Νομίζω πως εδώ,τα service ΒMW-Mini δεν διαφέρουν τόσο τιμολογιακά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          clio2001 @hountalas last edited by

                          @hountalas said in Toyota Yaris Cross:

                          Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου.

                          **Το προηγούμενο τι ήταν; Suzuki jimny cabrio
                          **

                          Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις.

                          Το κιβώτιο δεν αλλάζει σχέσεις, μια και καλή έχει!

                          Dacia Duster είχα πιο πριν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tolisk20 @clio2001 last edited by tolisk20

                            @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

                            @stelios7 said in Toyota Yaris Cross:

                            @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

                            Καλησπέρα σε όλους. Μία ερώτηση. Βρήκα ετοιμοπαράδοτο YC Style Perle White. Το παρήγγειλα κανονικά και μου είπαν πως έχει δοθεί εντολή φορτωτικής από Πειραιά για Σέρρες την Πέμπτη που μας πέρασε. Ακόμα δεν έχω κάποιο νεότερο. Γνωρίζετε πότε μπορεί να έρθει;
                            Υπόψη στη Θεσσαλονίκη - από όπου εκεί μένω- μου δώσανε ημερομηνία Μάιο 25.
                            Στις Σέρρες υπήρχαν 3 ετοιμοπαράδοτα. Ένα Active PLus, Style, Style Bitone. Μέχρι να το αποφασίσω (1 ημέρα) είχε ήδη φύγει το Active plus και τελικά βολεύτηκα με το Style.

                            Φίλε μου παρέλαβες; Έχουμε πρώτες εντυπώσεις; Περιμένω και εγώ σύντομα το Style και με έχει πιάσει ανυπομονησία, μπαίνω και βλέπω κάθε μέρα καμιά δεκαριά φορές που είναι το καράβι.

                            Το παρέλαβα εχθές. Για να είμαι ειλικρινής επειδή το τεστ ντράιβ το είχα κάνει σε προηγούμενης έκδοσης μοντέλο, οδηγικά τουλάχιστον απλά δεν έχω λόγια. Είναι η έκδοση 116 2κίνητο style. Πιο πριν οδηγούσα ένα ντάστερ και η διαφορά κύλισης και αίσθησης στιβαρότητας είναι απλά...χαώδης. Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου. Αλλά η επιτάχυνση με το που πατήσω το γκάζι, αποζημιώνει. Πετιέται μπροστά κανονικότατα. Και επειδή δεν είμαι κανένας σαλεμένος με τις καταναλώσεις και το πατάω κανονικά, εχθές σε διαδρομή ορεινή 90χλμ με ταχύτητες 90-120 μέγιστες, είχα ένα ικανοποιητικό 5.5λτ /100 και μέσα στην πόλη σε διαδρομή 15χλμ, ήμουν στο 4.2 λτ/100. Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα.

                            Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις.

                            Επίσης, πήγε 2-3 φορές να μου φύγει το αριστερό πόδι να βρει τον φίλο του τον συμπλέκτη αλλά ευτυχώς του το ξέκοψα εύκολα. Πίστευα πως θα με ταλαιπωρήσει περισσότερο αλλά ευτυχώς το πέρασα το update στον εγκέφαλό μου σχετικά ανώδυνα.

                            Κάτι να μη μου αρέσει δεν βρήκα. Ούτε τότε που οδήγησα το παλιότερο μοντέλο είχα βρει κάτι που να μην μου αρέσει. Ακόμα και η ηχομόνωση ήταν λιγότερη αλλά ήταν ανεκτό και σε καμία περίπτωση ενοχλητικό. Οι χώροι πίσω εμένα μου φαίνονται καλοί. Έχω δύο καρεκλάκια. Το ένα είναι περιστρεφόμενο 3 ετών παιδί επάνω, το άλλο είναι σταθερό 5 ετών παιδί. Φορτωμένο ήδη το πορτ μπαγκάζ και τη γυναίκα μέσα ήδη το έκανα βόλτα εχθές το βράδυ μέσα στην πόλη. Όλα άνετα. Αλήθεια, στις φωτογραφίες χάνει τόσο εξωτερικά όσο και σε χώρους. Είμαι 1.70 80κιλά. Η θέση οδήγησης αφήνει αρκετό χώρο πίσω τόσο από εμένα όσο και από τη σύζυγο. Μεγάλες επιφάνειες και καθόλου στενάχωρο στα πίσω καθίσματα, που έχουν και μία αίσθηση βύθισης. Δεν είναι τα κλασσικά καθίσματα καρφωμένα στο σασί. Είναι αρκετά ευρύχωρο πίσω όντως.

                            Αυτά και καλορίζικο.

                            Καλοταξιδο..να το χαρεις οσο δεν παει..
                            Στο σκεπτικο σου στο θεμα καταναλωσης και οδηγικης απολαυσης συναμα συμφωνω απολυτα..απλα αν κινεισαι μεσα στη πολη σε ωρες αιχμης ποια οδηγικη απολαυση να χεις?..

                            Κοινως κρατα το 5,5 η καντο και 6 σε παρομοιες διαδρομες οπως αυτην που κανες (ορεινη),στην οποια θα μπορεσεις και να χαρεις οδηγικα τ αμαξι..
                            Εντος πολης το 4,2 γινετε ευκολα 3,5-3,7 χωρις να χασεις κατι οδηγικα παρα μονο να κερδισεις στη τσεπη σου

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vigilantius__1985 last edited by

                              https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-ananeomeno-toyota-yaris-cross

                              Καινούργιο facelift είναι αυτό;

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @vigilantius__1985 last edited by

                                @vigilantius__1985 said in Toyota Yaris Cross:

                                https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-ananeomeno-toyota-yaris-cross

                                Καινούργιο facelift είναι αυτό;

                                Οχι, απλα νεα χρωματα και εξοπλισμός, κατα την πάγια τακτική της Τογιότα.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  clio2001 @clio2001 last edited by

                                  @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

                                  Ξέρει κανείς αν υπάρχει στην έκδοση style 2024 των 116 η λειτουργία PED (Predicted Efficient Drive)? Το γράφει στο εγχειρίδιο χρήσης απλά έχει σημείωση "αν υπάρχει". Υπάρχει;

                                  b4db1f3e-aabb-4969-8d43-c071de3482de-image.png

                                  576d4080-374f-499e-bd7b-5feb85b34b82-image.png

                                  2cd994bf-1179-4b21-b286-d5cdbc1fd7b5-20250131_092945[1].jpg

                                  Σας παραθέτω και το μενού με το Predicted Efficient Drive της 5ης γενιάς υβριδικού συστήματος στον μικρό αδελφό των 116 ίππων.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimitris yc @clio2001 last edited by

                                    @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

                                    @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

                                    Ξέρει κανείς αν υπάρχει στην έκδοση style 2024 των 116 η λειτουργία PED (Predicted Efficient Drive)? Το γράφει στο εγχειρίδιο χρήσης απλά έχει σημείωση "αν υπάρχει". Υπάρχει;

                                    b4db1f3e-aabb-4969-8d43-c071de3482de-image.png

                                    576d4080-374f-499e-bd7b-5feb85b34b82-image.png

                                    2cd994bf-1179-4b21-b286-d5cdbc1fd7b5-20250131_092945[1].jpg

                                    Σας παραθέτω και το μενού με το Predicted Efficient Drive της 5ης γενιάς υβριδικού συστήματος στον μικρό αδελφό των 116 ίππων.

                                    Καλημέρα στην ομάδα ξέρουμε από ποιες εκδόσεις υπάρχει το predicted efficient drive?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Το οποίο τι χρήση έχει ρε παιδιά;

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        al73 @clio2001 last edited by

                                        @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:

                                        @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                        @clio2001 said in Toyota Yaris Cross:
                                        Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα.

                                        Γιατί; Χάνεις τα καλύτερα!

                                        Λες ε;

                                        😊 😊

                                        Η αλήθεια είναι πως ήδη σε 2 μέρες μέσα το παρατήρησα αυτό που αρκετοί μου έλεγαν πως γενικά βγάζουν κάτι περίεργα ένστικτα οι υπόλοιποι όταν έχουν μπροστά τους HEV. Στην Θεσσαλονίκη που κινούμαι, στην Τσιμισκή εχθές, είχα πίσω μου ένα παλικάρι με ένα Saxo-phone και με είχε διαλύσει στα αριστεροδέξια. Μπροστά κίνηση αρκετή, δεν μπορούσα να προχωρήσω περισσότερο, είπαμε δεν είμαι χαμηλοκαταναλωσόφιλος. Αυτός εκεί...το χαβά του. Τελικά με πέρασε μπαίνοντας σε λεωφορειολωρίδα και ήρθε ακριβώς μπροστά μου.
                                        Δεν ξέρω τι παθαίνουν ειλικρινά. Μπορεί να ήταν και σύμπτωση και με άλλο αυτοκίνητο να είχα ίσως τα ίδια θα έκανε. Μπορεί και όχι. Απλά θυμήθηκα αυτό που το έχουν αναφέρει πάρα πολλοί.

                                        Δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να εξηγήσεις σε κάποιον ότι μεγάλο μέρος της κίνησης οφείλεται ακριβώς στο ότι οδηγούν με αυτόν τον τρόπο. Μου έχει τύχει, σε όλους φαντάζομαι, αυτοκίνητο που μου έχει σπάσει να νεύρα να χώνεται δεξιά - αριστερά και να το βρώ μετά από 3-4 χλμ δίπλα μου στο φανάρι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          al73 @tolisk20 last edited by

                                          @tolisk20 said in Toyota Yaris Cross:

                                          Εντος πολης το 4,2 γινετε ευκολα 3,5-3,7 χωρις να χασεις κατι οδηγικα παρα μονο να κερδισεις στη τσεπη σου

                                          Πάντως μετά από 20 μήνες με το YC να πω ότι εκεί που είναι τρομερά χαμηλές οι καταναλώσεις είναι οι περιαστικές διαδρομές, που όμως έχουν μία σχετικά σταθερή ροή, παρά στο σταμάτα ξεκίνα και ας είναι μεγαλύτερες οι ταχύτητες. Μπορεί δηλ να πάω Χαλάνδρι Ν. Μάκρη και πίσω με 3,5-3,6 αλλά στις μικροδιαδρομές να βλέπω κοντά 5 λτ. Έχει να κάνει και με το πως οδηγεί ο καθένας βέβαια.

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tolisk20 @al73 last edited by

                                            @al73 said in Toyota Yaris Cross:

                                            @tolisk20 said in Toyota Yaris Cross:

                                            Εντος πολης το 4,2 γινετε ευκολα 3,5-3,7 χωρις να χασεις κατι οδηγικα παρα μονο να κερδισεις στη τσεπη σου

                                            Πάντως μετά από 20 μήνες με το YC να πω ότι εκεί που είναι τρομερά χαμηλές οι καταναλώσεις είναι οι περιαστικές διαδρομές, που όμως έχουν μία σχετικά σταθερή ροή, παρά στο σταμάτα ξεκίνα και ας είναι μεγαλύτερες οι ταχύτητες. Μπορεί δηλ να πάω Χαλάνδρι Ν. Μάκρη και πίσω με 3,5-3,6 αλλά στις μικροδιαδρομές να βλέπω κοντά 5 λτ. Έχει να κάνει και με το πως οδηγεί ο καθένας βέβαια.

                                            Στις μικροδιαδρομες οταν λες των 5 λεπτων ναι..οταν πας καμια ωρα μεσα στη πολη με σταματα ξεκινα και μεση ωριαια 20χλμ τοτε θα δεις 2αρακια αν κανεις βελτιστη χρηση..στις περιαστικες με ταχυτητες 60-100 και γω εκει στα 3,5 καιω

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 475
                                            • 476
                                            • 477
                                            • 478
                                            • 479
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 477 / 487
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr