@stelios7 said in Toyota Yaris Cross:
@clio2001 said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα σε όλους. Μία ερώτηση. Βρήκα ετοιμοπαράδοτο YC Style Perle White. Το παρήγγειλα κανονικά και μου είπαν πως έχει δοθεί εντολή φορτωτικής από Πειραιά για Σέρρες την Πέμπτη που μας πέρασε. Ακόμα δεν έχω κάποιο νεότερο. Γνωρίζετε πότε μπορεί να έρθει;
Υπόψη στη Θεσσαλονίκη - από όπου εκεί μένω- μου δώσανε ημερομηνία Μάιο 25.
Στις Σέρρες υπήρχαν 3 ετοιμοπαράδοτα. Ένα Active PLus, Style, Style Bitone. Μέχρι να το αποφασίσω (1 ημέρα) είχε ήδη φύγει το Active plus και τελικά βολεύτηκα με το Style.Φίλε μου παρέλαβες; Έχουμε πρώτες εντυπώσεις; Περιμένω και εγώ σύντομα το Style και με έχει πιάσει ανυπομονησία, μπαίνω και βλέπω κάθε μέρα καμιά δεκαριά φορές που είναι το καράβι.
Το παρέλαβα εχθές. Για να είμαι ειλικρινής επειδή το τεστ ντράιβ το είχα κάνει σε προηγούμενης έκδοσης μοντέλο, οδηγικά τουλάχιστον απλά δεν έχω λόγια. Είναι η έκδοση 116 2κίνητο style. Πιο πριν οδηγούσα ένα ντάστερ και η διαφορά κύλισης και αίσθησης στιβαρότητας είναι απλά...χαώδης. Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου. Αλλά η επιτάχυνση με το που πατήσω το γκάζι, αποζημιώνει. Πετιέται μπροστά κανονικότατα. Και επειδή δεν είμαι κανένας σαλεμένος με τις καταναλώσεις και το πατάω κανονικά, εχθές σε διαδρομή ορεινή 90χλμ με ταχύτητες 90-120 μέγιστες, είχα ένα ικανοποιητικό 5.5λτ /100 και μέσα στην πόλη σε διαδρομή 15χλμ, ήμουν στο 4.2 λτ/100. Δεν θέλω να πέσω πιο χαμηλά. Πιστεύω πως πλέον για να πετύχω κάτι πιο χαμηλό, θα πρέπει να θυσιάσω οδηγική απόλαυση αλλά και να σπάσω τα νεύρα τόσο τα δικά μου όσο και των άλλων οδηγών. Αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Είναι ΗΔΗ χαμηλές καταναλώσεις για τις διαδρομές που κάνω. Για να δω 4άρι στην πόλη ούτε για αστείο με άλλα αυτοκίνητα.
Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις.
Επίσης, πήγε 2-3 φορές να μου φύγει το αριστερό πόδι να βρει τον φίλο του τον συμπλέκτη αλλά ευτυχώς του το ξέκοψα εύκολα. Πίστευα πως θα με ταλαιπωρήσει περισσότερο αλλά ευτυχώς το πέρασα το update στον εγκέφαλό μου σχετικά ανώδυνα.
Κάτι να μη μου αρέσει δεν βρήκα. Ούτε τότε που οδήγησα το παλιότερο μοντέλο είχα βρει κάτι που να μην μου αρέσει. Ακόμα και η ηχομόνωση ήταν λιγότερη αλλά ήταν ανεκτό και σε καμία περίπτωση ενοχλητικό. Οι χώροι πίσω εμένα μου φαίνονται καλοί. Έχω δύο καρεκλάκια. Το ένα είναι περιστρεφόμενο 3 ετών παιδί επάνω, το άλλο είναι σταθερό 5 ετών παιδί. Φορτωμένο ήδη το πορτ μπαγκάζ και τη γυναίκα μέσα ήδη το έκανα βόλτα εχθές το βράδυ μέσα στην πόλη. Όλα άνετα. Αλήθεια, στις φωτογραφίες χάνει τόσο εξωτερικά όσο και σε χώρους. Είμαι 1.70 80κιλά. Η θέση οδήγησης αφήνει αρκετό χώρο πίσω τόσο από εμένα όσο και από τη σύζυγο. Μεγάλες επιφάνειες και καθόλου στενάχωρο στα πίσω καθίσματα, που έχουν και μία αίσθηση βύθισης. Δεν είναι τα κλασσικά καθίσματα καρφωμένα στο σασί. Είναι αρκετά ευρύχωρο πίσω όντως.
Αυτά και καλορίζικο.