-
-
@chrisk6 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Η συντονισμενη καλυψη ωστε να αποφευχθει η πιθανοτητα να μαθουμε τι μετεφερε το τρενο ειναι το χειροτερο που τρελενει τον κοσμο.
Να δεχθουμε μερικοι δεν ξερανε (λεμε τωρα) και το φορτωσαν καπου ενδιαμεσα.
Ολες οι συμπτωσεις μετα το ατυχημα απο ολους τους αρμοδιους φορεις ετυχαν σε αυτο το συμβαν?
Μπαζωματα, καταστροφη αποδεικτικου υλικου, κοκκαλα ανθρωπων που τα εβρισκαν αλλου γι αλλου?
Ουτε σε ταινια ρε σεις τετοιο σεναριο...Η δική μου γνώμη πάντως είναι ότι ΔΕΝ υπήρξε ένα ενιαίο σχέδιο συγκάλυψης συντονισμένο από ένα και μόνο "σκοτεινό κέντρο". Αυτό που υπήρξε σίγουρα ήταν μια κυβερνητική πρωτοβουλία επίσπευσης και θαψίματος του συμβάντος ώστε να ξεμπερδέψει το νωρίτερο επικοινωνιακά με το γεγονός συνδυασμένη με ένα σύνολο ανεξάρτητων μεταξύ τους μικροσυμφερόντων που τελικά οδήγησαν στην κατάντια των όσων βλέπουμε.
Δηλαδή το ξεμπάζωμα και μπάζωμα του χώρου πχ ήταν περισσότερο πιστεύω προσωπική ατζέντα Μητσοτάκη ώστε να μην μετατραπεί σε "χώρο προσκυνήματος" η περιοχή από συγγενείς και σπεκουλαδόρους, με καθημερινά ρεπορτάζ δημοσιογράφων για την δυσοσμία από τα αμάζευτα σάπια κρέατα και τα σε αποσύνθεση βιολογικά υγρά των πεθαμένων παρά ευθεία απόπειρα απόκρυψης στοιχείων. Ο Κούλης θα ήταν ηλίθιος εάν πίστευε ότι με τόσες οικογένειες πεθαμένων να ζητάνε δικαίωση θα μπορούσε να μην δει το φώς - και τελικά να τον εκθέσει ανεπανόρθωτα - μια τέτοια σκευωρία. Γιατί να εμπλακεί προσωπικά σε κάτι τόσο επικίνδυνο για την πολιτική του καριέρα?
Το ίδιο πιστεύω ότι παίχτηκε με της πλημμελείς από ότι γράφεται νεκροτομές - άντε να ξεμπερδεύουμε για να ησυχάσουν οι γονείς και να κάτσει η σκόνη. κτλ κτλ.
Από και πέρα αυτό το γενικό πλαίσιο βιασύνης και πολιτικής σκοπιμότητας επιβαρύνθηκε από τα μικροσυμφέροντα του κάθε επιτήδειου ή άσχετου. πχ Ασχετοσύνη του Ανακριτή να καταλάβει τι ακριβώς παίζει εγκαίρως σε συνδυασμό με συμφέροντα ΟΣΕτζίδων να εξαφανιστεί βιντεοληπτικό υλικό λαθραίας φόρτωσης κτλ κτλ
Πάντως με τα μέχρι τώρα στοιχεία κανένα από τα σενάρια που έχω διαβάσει δεν βγάζει νόημα. Κάτι μας λείπει.
-
Όταν βλέπεις τα κομματόσκυλα της Νέας Δημοκρατίας να κατηγορούν τον Μητσοτάκη ότι κακώς είναι απολογητικός και υποχωρητικός, καταλαβαίνεις που πάει το πράγμα
-
@argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@chrisk6 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Η συντονισμενη καλυψη ωστε να αποφευχθει η πιθανοτητα να μαθουμε τι μετεφερε το τρενο ειναι το χειροτερο που τρελενει τον κοσμο.
Να δεχθουμε μερικοι δεν ξερανε (λεμε τωρα) και το φορτωσαν καπου ενδιαμεσα.
Ολες οι συμπτωσεις μετα το ατυχημα απο ολους τους αρμοδιους φορεις ετυχαν σε αυτο το συμβαν?
Μπαζωματα, καταστροφη αποδεικτικου υλικου, κοκκαλα ανθρωπων που τα εβρισκαν αλλου γι αλλου?
Ουτε σε ταινια ρε σεις τετοιο σεναριο...Η δική μου γνώμη πάντως είναι ότι ΔΕΝ υπήρξε ένα ενιαίο σχέδιο συγκάλυψης συντονισμένο από ένα και μόνο "σκοτεινό κέντρο". Αυτό που υπήρξε σίγουρα ήταν μια κυβερνητική πρωτοβουλία επίσπευσης και θαψίματος του συμβάντος ώστε να ξεμπερδέψει το νωρίτερο επικοινωνιακά με το γεγονός συνδυασμένη με ένα σύνολο ανεξάρτητων μεταξύ τους μικροσυμφερόντων που τελικά οδήγησαν στην κατάντια των όσων βλέπουμε.
Δηλαδή το ξεμπάζωμα και μπάζωμα του χώρου πχ ήταν περισσότερο πιστεύω προσωπική ατζέντα Μητσοτάκη ώστε να μην μετατραπεί σε "χώρο προσκυνήματος" η περιοχή από συγγενείς και σπεκουλαδόρους, με καθημερινά ρεπορτάζ δημοσιογράφων για την δυσοσμία από τα αμάζευτα σάπια κρέατα και τα σε αποσύνθεση βιολογικά υγρά των πεθαμένων παρά ευθεία απόπειρα απόκρυψης στοιχείων. Ο Κούλης θα ήταν ηλίθιος εάν πίστευε ότι με τόσες οικογένειες πεθαμένων να ζητάνε δικαίωση θα μπορούσε να μην δει το φώς - και τελικά να τον εκθέσει ανεπανόρθωτα - μια τέτοια σκευωρία. Γιατί να εμπλακεί προσωπικά σε κάτι τόσο επικίνδυνο για την πολιτική του καριέρα?
Το ίδιο πιστεύω ότι παίχτηκε με της πλημμελείς από ότι γράφεται νεκροτομές - άντε να ξεμπερδεύουμε για να ησυχάσουν οι γονείς και να κάτσει η σκόνη. κτλ κτλ.
Από και πέρα αυτό το γενικό πλαίσιο βιασύνης και πολιτικής σκοπιμότητας επιβαρύνθηκε από τα μικροσυμφέροντα του κάθε επιτήδειου ή άσχετου. πχ Ασχετοσύνη του Ανακριτή να καταλάβει τι ακριβώς παίζει εγκαίρως σε συνδυασμό με συμφέροντα ΟΣΕτζίδων να εξαφανιστεί βιντεοληπτικό υλικό λαθραίας φόρτωσης κτλ κτλ
Πάντως με τα μέχρι τώρα στοιχεία κανένα από τα σενάρια που έχω διαβάσει δεν βγάζει νόημα. Κάτι μας λείπει.
Δεκτη η γνωμη σου προφανως.
Εγω θεωρω οτι επεσαν πολλες συμπτωσεις σε αυτη την υποθεση. Ενας δεν βρεθηκε να λειτουργησει σωστα...ολοι λαθος/τσαπατσουληδες, δεν ηξεραν, αλλος τους ειπε κ.ο.κ.
Βιαστηκαν ολοι να πουνε οτι δεν μετεφερε τιποτα ιδιατερο το τρενο και εγινε προσπαθεια να κουκουλωθει το θεμα ταχιστα.
Τωρα ποιος προστατευεται απο πισω, τι παιζει δεν θα το μαθουμε δυστυχως.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι ο Κουλης ξερει...ασχετα αν θελει να φανει οτι τον δουλεψανε κιολας.
Κουραγιο στους γονεις και να το πανε οσο μπορουν...μεχρι τελους! -
Τέμπη: Σε κλοιό η Hellenic Train
www.kathimerini.gr31.01.2025 • 07:00
Στο χειρότερο σημείο από το 2017, οπότε και εξαγοράστηκε από τους Ιταλούς, έχουν περιέλθει οι σχέσεις της Hellenic Train με το ελληνικό Δημόσιο. Θρυαλλίδα η τοποθέτηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για ενδεχόμενες ευθύνες της στη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη πριν από δύο χρόνια.Και συγκεκριμένα για το κατά πόσον η διαβεβαίωση που έδωσε η εταιρεία στη Βουλή ότι η εμπορευματική αμαξοστοιχία που προσέκρουσε μετωπικά με την επιβατική δεν μετέφερε παράνομο και εύφλεκτο φορτίο ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κάτι για το οποίο επέμενε με ανακοίνωσή της και χθες, Πέμπτη, η εταιρεία.
Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του πρωθυπουργού πως, αν αποδειχθεί ότι η Hellenic Train έδωσε ανακριβείς πληροφορίες στη Βουλή και στις αρμόδιες αρχές μετά το δυστύχημα, «θα πρέπει να λογοδοτήσει και να λογοδοτήσει και ποινικά –προφανώς αυτή δεν είναι δική μου δουλειά–, αλλά να λογοδοτήσει και πολιτικά». «Διότι η Hellenic Train ήταν αυτή η οποία διαβεβαίωνε όχι εμένα, το ελληνικό Κοινοβούλιο», σημείωσε.
Επίσης, η επίμονη άρνηση του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο, να απαντήσει στις ερωτήσεις των μελών της εξεταστικής επιτροπής της Βουλής για το δυστύχημα στα Τέμπη τον στέλνει στον εισαγγελέα. Ακριβώς πριν από ένα χρόνο, ο CEO της Hellenic Train εξετάστηκε ως μάρτυρας στη Βουλή και αρνήθηκε να απαντήσει σε πολλές από τις ερωτήσεις που του τέθηκαν.
Μάλιστα, φέρεται να μην είχε απαντήσει σε καμία ερώτηση που να αφορά την εταιρεία που εκπροσωπούσε, προκαλώντας την οργή όλων των μελών της επιτροπής. Η παρουσία του στην επιτροπή εξελίχθηκε σε τέτοιο «φιάσκο», που όταν του ανακοινώθηκε ότι θα σταλεί η κατάθεσή του σε εισαγγελέα για να ελεγχθεί για ψευδορκία, αρνήθηκε να την υπογράψει. Στη συνέχεια, δε, φέρεται να είπε πως δεν απαντούσε γιατί δεν κατανοούσε τον διερμηνέα που του είχε παρασχεθεί προκειμένου να καταθέσει.
Η κατάθεση εστάλη τότε στην Εισαγγελία Εφετών, η οποία διαβίβασε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας και ανέθεσε την υπόθεση σε εισαγγελέα. Επειτα από έρευνα, ο εισαγγελικός λειτουργός έδωσε παραγγελία σε πταισματοδίκη προκειμένου να τον καλέσει ως ύποπτο σε παροχή εξηγήσεων για το αδίκημα της ψευδούς κατάθεσης.
Παράλληλα, ο εισαγγελέας φέρεται να υπέβαλε αίτημα στην εισαγγελία της Λάρισας, ζητώντας να του διαβιβαστεί πιστοποιητικό για την πορεία της ανάκρισης για το δυστύχημα των Τεμπών, αφού εκ του νόμου απαιτείται προηγουμένως αμετάκλητη κρίση για την κυρία δικογραφία, όταν το ερευνώμενο αδίκημα αφορά ψευδή κατάθεση.
Στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δημοσίου που είναι επιφορτισμένες με την παρακολούθηση της σύμβασης της Hellenic Train, ήδη από το πρωί της Πέμπτης, νομικοί σύμβουλοι ξεσκονίζουν τη σύμβαση με την οποία μεταβιβάστηκε το 100% των μετοχών της εταιρείας στη Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ. Οπως επίσης μελετούν και τις συμβάσεις με τις οποίες η Hellenic Train εξαγόρασε κατόπιν την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού αλλά και τις συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας, για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές, από τις οποίες λαμβάνει περί τα 50 εκατ. ετησίως. Ολα αυτά προκειμένου να είναι έτοιμοι εάν χρειαστεί να προχωρήσουν σε καταγγελία.
Στο μικροσκόπιο νομικών συμβούλων βρίσκεται η μεταβίβαση του 100% των μετοχών στη Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, έναντι 45 εκατ. ευρώ, καθώς και άλλες συμβάσεις.
Το ζήτημα αναμένεται να λάβει και διπλωματικές προεκτάσεις καθώς η Ferrovie Dello Stato Italiane SpA είναι μια εταιρεία που έχει ως βασικό μέτοχο το ιταλικό δημόσιο. Για τον λόγο αυτό τα μέτωπα που έχουν ανοίξει με τη Hellenic Train ενδέχεται πλέον να απασχολήσουν και τη συνάντηση της Ιταλίδας πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, η οποία είναι προγραμματισμένη να γίνει λίγο μετά τα μέσα Φεβρουαρίου. Την ίδια ώρα, υπάρχουν ανοικτές απαιτήσεις της Hellenic Train από το υπουργείο Μεταφορών για εκτελεσθέντα δρομολόγια δημόσιας υπηρεσίας, που κυμαίνονται μεταξύ 60 και 70 εκατ. ευρώ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδρύθηκε το 2005 ως θυγατρική του ΟΣΕ, στο πλαίσιο της τότε προσπάθειας εξυγίανσης του οργανισμού, ο οποίος βαρυνόταν με δανεισμό 10 δισ. ευρώ εγγυημένο από το ελληνικό Δημόσιο, και τον Δεκέμβριο του 2008 η κυριότητά της μεταβιβάστηκε στο Δημόσιο. Εντάχθηκε στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων που αποφασίστηκε στο πλαίσιο των μνημονίων και βγήκε προς πώληση σε διαγωνισμό το 2013. Υστερα από αλλεπάλληλες αναβολές, πωλήθηκε τελικά στους Ιταλούς τον Σεπτέμβριο του 2017. Η ιδιωτικοποίηση επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ. ευρώ, που διαφορετικά θα έπρεπε να επιστραφούν οδηγώντας είτε τους ελληνικούς σιδηρόδρομους σε εκκωφαντική χρεοκοπία είτε σε επιδείνωση της ήδη δεινότατης τότε δημοσιονομικής θέσης της χώρας.
Από νωρίς οι σχέσεις των Ιταλών της Ferrovie και της θυγατρικής της Hellenic Train με την ελληνική πλευρά ήταν τεταμένες. Εκτός από τις διαφορές με την εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) και τη ΓΑΙΑΟΣΕ, από την οποία εκμισθώνει τροχαίο υλικό –μονάδες όλες κάποτε του πάλαι ποτέ κραταιού ΟΣΕ–, το ζήτημα του ύψους των αποζημιώσεων για τις άγονες γραμμές αλλά και η εξόφλησή τους ήταν πάντοτε «αγκάθι» στις σχέσεις με την κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών.
Παράλληλα, οι προσδοκίες που δημιουργήθηκαν για σύγχρονες, ασφαλείς και ταχύτατες συγκοινωνίες σε βασικά δρομολόγια όπως μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, με το «Ασημένιο Βέλος», διαψεύστηκαν για διάφορους λόγους (μερικοί από τους οποίους αφορούν και τον ΟΣΕ, ιδιοκτήτη του δικτύου, των γραμμών δηλαδή). Επιπλέον, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων έχει επιβάλει πρόστιμα στην Hellenic Train επειδή, μεταξύ άλλων, σε ελέγχους και πορίσματά της διαπιστώνει ότι τα πιστοποιητικά των μηχανοδηγών είτε είναι ληγμένα, είτε είναι ελλιπή, είτε έχουν λάθη. Ούτε όμως οι προσδοκίες για μεγάλη ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών επιβεβαιώθηκαν, ενώ παραμένει επί του παρόντος άγνωστο το ακριβές επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας ιταλικών συμφερόντων για το εμπορευματικό κέντρο logistics στο «Θριάσιο ΙΙ».
-
Μάλλον πρέπει να πάρουν οι Κινέζοι και το σιδηροδρομο για κάνα δυο αιώνες, να μας κάνουν ανθρώπους.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μάλλον πρέπει να πάρουν οι Κινέζοι και το σιδηροδρομο για κάνα δυο αιώνες, να μας κάνουν ανθρώπους.
Τα κλειδια ολης της χωρας πρεπει να τους δωσουμε για καμια 50αρια χρονια, αλλιως χαιρι και προκοπη δε θα δουμε.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μάλλον πρέπει να πάρουν οι Κινέζοι και το σιδηροδρομο για κάνα δυο αιώνες, να μας κάνουν ανθρώπους.
πηραν στην σερβια την ανακαινιση του σταθμου
-
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μάλλον πρέπει να πάρουν οι Κινέζοι και το σιδηροδρομο για κάνα δυο αιώνες, να μας κάνουν ανθρώπους.
πηραν στην σερβια την ανακαινιση του σταθμου
Από τις άκρες μέσες που ήμουν σε θέση να ακούσω, στη Σερβία το πρόβλημα ήταν αντίστοιχα με το δικό μας, το κύκλωμα εργολαβιων-αναθεσεων, υπεύθυνο τελικά στο να σκοτώσουν ανθρώπους
-
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Μάλλον πρέπει να πάρουν οι Κινέζοι και το σιδηροδρομο για κάνα δυο αιώνες, να μας κάνουν ανθρώπους.
πηραν στην σερβια την ανακαινιση του σταθμου
Οχι μόνο φτιάχνουν και την γραμμή Βουδαπέστη - Βελιγράδι, αλλά δυστυχώς με ρυθμούς Εγνατίας.
-
Λοιπόν συνεχίζοντας από χτες, αφήνουμε την απεγνωσμένη προσπάθεια που γίνεται να σωθεί το ξυστοκράτος, αυτό που βλέπουμε πλέον, είναι ότι η κυβέρνηση έχει στριμωχτεί πάρα πολύ και ψάχνει απεγνωσμένα για εξιλαστήρια θύματα.
Ενα από αυτά θα προσπαθήσει να είναι η Χελλένικ Τρέινς και το άρθρο στην Καθημερινή είναι νον πέιπερ κυβερνητικό για αυτό τον σκοπό.
Επειδή όπως είπα αγαπάω από παιδάκι τα τρένα και διαβάζω ότι μπορώ, να σταθώ πάλι στο σιδηροδομικό σάιτ που έχει κάποιος συνταξιούχος σιδηροδρομικός όπου ανεβαίνουν και τα άρθρα του τύπου που αφορούν τον σιδηρόδρομο...
https://sidirodromikanea.blogspot.com/
Ας δούμε ένα από αυτά.
Oπτικό ντοκουμέντο ίσως ρίξει φως στο τι πραγματικά μετέφεραν τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023.
Το μοναδικό μέχρι σήμερα βίντεο, στο οποίο έχει αποτυπωθεί η κίνηση της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με το Intercity, δεν προέρχεται από τις κάμερες ασφαλείας του ΟΣΕ, αλλά από ένα μίνι μάρκετ στην περιοχή της Λεπτοκαρυάς.
Το επίμαχο βίντεο, που δημοσιεύει το ΣΚΑΪ, διαρκεί μερικά δευτερόλεπτα, και σε αυτό φαίνεται η κίνηση τόσο των ανοιχτών βαγονιών (πάνω στα οποία είχαν τοποθετηθεί, με βάση και τις φορτωτικές, τα ελάσματα), όπως και των κλειστών βαγονιών που περιείχαν τρόφιμα και αναψυκτικά.
Σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες που έχουν όλο το συγκεκριμένο βίντεο, και έχουν κάνει δική τους επεξεργασία, υπάρχουν ισχυρότατες ενδείξεις με βάση τις οποίες σε ένα από τα τρία ανοιχτά βαγόνια υπάρχει κάτι που παραπέμπει σε δεξαμενή μέσα στην οποία πιθανόν να υπήρχε η εύφλεκτη ουσία που προκάλεσε και την έκρηξη.
Σημειώνεται πως σε περιπτώσεις που τα φορτία έχουν ξεκινήσει από χώρα της ΕΕ και καταλήγουν στην Ελλάδα τα βαγόνια αυτά δεν ελέγχονται και είναι ασφαλισμένα. Αν όμως έρχονται από τρίτες χώρες, όπως τα ελάσματα που υπήρχαν στην εμπορική αμαξοστοιχία τα οποία προέρχονταν από ελασματουργείο στα Σκόπια, τότε ελέγχονται.
Οι πραγματογνώμονες, επικαλούμενοι πληροφορίες που έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν όλο το προηγούμενο διάστημα, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο μετά τον έλεγχο, το παράνομο φορτίο (εφόσον υπάρχει) να φορτώθηκε πάνω στα ανοιχτά βαγόνια στο διάστημα που μεσολαβεί από τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης μέχρι τον σταθμό της Σίνδου.
Σε αυτό το σημείο υπάρχουν κάμερες του ΟΣΕ, οι οποίες όμως δόθηκαν προς ανάλυση μόλις τον Νοέμβριο του 2024. Συνολικά είναι σκληροί δίσκοι από 9 σταθμούς που μεσολαβούν, ένας εκ των οποίων καλύπτει την επίμαχη διαδρομή. Οι ερευνητές στα εγκληματολογικά εργαστήρια εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις για το κατά πόσο θα καταφέρουν να ανακτήσουν το πολύ σημαντικό αυτό υλικό, καθώς έχουν μεσολαβήσει 21 μήνες και οι σκληροί δίσκοι είναι επανεγγραφόμενοι ανά 14 ημέρες.
Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη έρευνα που σχετίζεται με καταγγελίες για τη γνησιότητα των ηχητικών (ηχητικά από τους ασυρμάτους των υπαλλήλων του ΟΣΕ και της Hellenic Train τη μοιραία νύχτα) που έχουν συμπεριληφθεί στη δικογραφία, στην έκθεση του ΕΜΠ αναφέρεται ότι δεν έχουν κοπεί 11 λεπτά, όπως ανέφεραν οι καταγγελίες και πως δεν υπάρχει παρέμβαση στα αρχεία.
Μαθαίνουμε λοιπόν ότι οι λαμαρίνες ήρθαν από τα Σκόπια, ότι τα φορτία ελέγχονται μόνο από τις φορτωτικές τους, διότι έτσι είναι η πάγια πρακτική και ότι αν φορτώθηκε κάτι εδώ αυτό θα ήταν μεταξύ εμπορευματικού Θεσσαλονίκης και Σίνδου, όπου υπάρχουν 9 σταθμοί του ΟΣΕ και δεν υπάρχει πουθενά υλικό, γιατί σβήστηκε μετά από 14 μέρες και όπως και στους άλλους 20 σταθμούς που πέρασε το τρένο, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να πάρει βίντεο να δούμε τι γίνεται...
Να θυμίσω πάλι, ότι όλο το δίκτυο και οι σταθμοί ανήκουν στον ΟΣΕ.
Διαβάστε και αυτό το άρθρο
Για μένα οι μεγαλειώδεις συγκεντρώσεις του κόσμου, έσπασαν το σπυρί και το πύον βγαίνει και η κυβέρνηση ψάχνει διάσωση.
Ισως έψαξαν επαφή με τους Ιταλούς, να πουν ότι κάτι τους ξέφυγε και να βρουν και αυτοί κάποιο εξιλαστήριο θύμα κάτι πάντως να μοιραστεί η ευθύνη.
Από την άλλη εμφανίζονται πρώην οσετζήδες που μιλάνε για σταμάτημα της επιβατικής λειτουργίας του τρένου, αφού η εμπορική είναι απαραίτητη για τους κινέζους, όπως και για τους αμερικάνους, αλλά και για τους βόρειους γείτονες μας.
Προφανώς αν σταματήσει η επιβατική λειτουργία του τρένου θα είναι έγκλημα, αλλά εδώ υπάρχουν άλλες προτεραιότητες για το πολιτικό και λοιπό σύστημα.
Να δούμε που θα πάει το πράγμα, αλλά όλοι οι χειρισμοί του Κούλη είναι ο ένας χειρότερος από τον άλλο.
Τυπικά για μένα θα έπρεπε να καλέσει τον πρόεδρο του Α.Π. και να του πει να δώσει ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιότητα στο θέμα αυτό και να τον καταστήσει υπόλογο. Μπορεί τυπικά να πουν κάτι περί ανεξαρτησίας, λέμε τώρα, της δικαιοσύνης, αλλά αυτή δικάζει εν ονόματι του Λαού και σε αυτόν αναφέρεται.
Αντίστοιχη πίεση σε όποιον άλλον παράγοντα υπάρχει του θέματος, πραγματογνώμονες, ΕΜΠ, ότι υπάρχει.
Τώρα μαγκιές με τους Ιταλούς, απλά θα διαλύσουν το τρένο στην χώρα, αφού θα φανεί άλλη μια φορά ο τρόπος που δουλεύουμε.
Αλλά εδώ έχουν περάσει τόσοι μήνες από τον ντάνιελ, ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα, γιατί τσακώνονται οι εργολάβοι και βέβαια οι υποστηρικτές τους...
Ισως μία νέα ΜΟΜΑ με το μηχανικό του στρατού, ενισχυμένο με ειδικούς, θα μπορούσε να τρέξει τα έργα για το τρένο στην Θεσσαλία γρήγορα.
Ας βάλουν μία διακομματική επιτροπή να την ελέγχει.
-
Όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο πρέπει να νοικιαστεί για δεκαετίες σε ιδιώτες, κατά τα πρότυπα της Αττικής οδού και άλλων αυτοκινητοδρόμων.
Το κράτος δεν μπορεί να διαχειριστεί τέτοια πράγματα, δεν έχει τους ανθρώπους, την τεχνογνωσία, την ικανότητα. Και δεν είναι και η δουλειά του σε τελική ανάλυση.
Ας αποφασίσουμε επιτέλους τι δουλειά θέλουμε να κάνει το κράτος στη χώρα και να το κρίνουμε βάση αυτού. Δεν μπορούμε να ζητάμε τα πάντα και μετά να το βρίζουμε επειδή δεν κατάφερε να παίξει το Θεό με επιτυχία.
-
Ο θίασος σε νέα παράσταση!
Όχι που θα άφηναν τη Χελλένικ Τρέην και τη Πυροσβεστική να τους παραπλανήσουν με την υποκριτική τους τέχνη οι αξεπεραστοι, με πρωταγωνιστή τον Μπουμπούκο. -
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο πρέπει να νοικιαστεί για δεκαετίες σε ιδιώτες, κατά τα πρότυπα της Αττικής οδού και άλλων αυτοκινητοδρόμων.
Το κράτος δεν μπορεί να διαχειριστεί τέτοια πράγματα, δεν έχει τους ανθρώπους, την τεχνογνωσία, την ικανότητα. Και δεν είναι και η δουλειά του σε τελική ανάλυση.
Ας αποφασίσουμε επιτέλους τι δουλειά θέλουμε να κάνει το κράτος στη χώρα και να το κρίνουμε βάση αυτού. Δεν μπορούμε να ζητάμε τα πάντα και μετά να το βρίζουμε επειδή δεν κατάφερε να παίξει το Θεό με επιτυχία.
Δεν είναι έτσι. Τα τρένα σχεδόν παντού είναι κρατικά. Αλλά το κράτος δουλεύει, δεν διορίζει μόνο και κάνει αρπακτές μαζί με τους διορισμένους. Και έχουν και πραγματικές ποινές...
Στην Ελλάδα οι δύο σταθμάρχες που έφυγαν εν ώρα βάρδιας, ενώ γνώριζαν ότι ερχόταν καθυστερημένο το ιντερσίτι, οπότε θα έπρεπε να φύγει και γρήγορα για να καλύψει χρόνο, έφυγαν και μάλιστα ο ένας είπε, σιγά μην κάθομαι να φυλάω τον μλκα, ενώ ο άλλος πήγε να πάρει σουβλάκια για τον γιο του.
Και αυτοί οι δύο δεν είναι μέσα όπως έπρεπε, αλλά δεν μπήκαν ούτε μέρα μέσα.
-
Εν τω μεταξύ ο θίασος διευρύνεται...
Δεν το πιστεύουμε τι διαβάζουμε...
Εννοείται ότι ξεκινάμε να πιστεύουμε τον πατέρα ως εκ της θέσεως του, αλλά δεν γίνεται να λέγονται πράγματα έτσι.
Φταίνε οι δικαστές.
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο πρέπει να νοικιαστεί για δεκαετίες σε ιδιώτες, κατά τα πρότυπα της Αττικής οδού και άλλων αυτοκινητοδρόμων.
Το κράτος δεν μπορεί να διαχειριστεί τέτοια πράγματα, δεν έχει τους ανθρώπους, την τεχνογνωσία, την ικανότητα. Και δεν είναι και η δουλειά του σε τελική ανάλυση.
Ας αποφασίσουμε επιτέλους τι δουλειά θέλουμε να κάνει το κράτος στη χώρα και να το κρίνουμε βάση αυτού. Δεν μπορούμε να ζητάμε τα πάντα και μετά να το βρίζουμε επειδή δεν κατάφερε να παίξει το Θεό με επιτυχία.
Δεν είναι έτσι. Τα τρένα σχεδόν παντού είναι κρατικά. Αλλά το κράτος δουλεύει, δεν διορίζει μόνο και κάνει αρπακτές μαζί με τους διορισμένους. Και έχουν και πραγματικές ποινές...
Κι άλλα πράγματα είναι κρατικά στην Ευρώπη και λειτουργούν σωστά. Παιδεία, υγεία κλπ. Το θέμα είναι το δικό μας κράτος τι διαχειριστικές δυνατότητες έχει και τι αντέχει να χρηματοδοτήσει.
Στην Ελλάδα οι δύο σταθμάρχες που έφυγαν εν ώρα βάρδιας, ενώ γνώριζαν ότι ερχόταν καθυστερημένο το ιντερσίτι, οπότε θα έπρεπε να φύγει και γρήγορα για να καλύψει χρόνο, έφυγαν και μάλιστα ο ένας είπε, σιγά μην κάθομαι να φυλάω τον μλκα, ενώ ο άλλος πήγε να πάρει σουβλάκια για τον γιο του.
Και αυτοί οι δύο δεν είναι μέσα όπως έπρεπε, αλλά δεν μπήκαν ούτε μέρα μέσα.
Δεν θέλουμε φαντάζομαι να μπαίνει κόσμος στη φυλακή επειδή λούφαρε ή έκανε λάθος στη δουλειά του. Θέλουμε όμως αυτοί που δεν ανταποκρίνονται να γίνονται αντιληπτοί εγκαίρως και να τους στέλνουν σπίτι τους.
Δεν υπάρχει άλλη λύση από την πρόσληψη βάση τυπικών προσόντων και τη συνεχή εκπαίδευση και αξιολόγηση. Με ποινές σε περίπτωση που χρειαστεί και γι' αυτόν που έκανε την πρόσληψη και γι' αυτόν που έκανε την αξιολόγηση και για τον εργαζόμενο.
Οι Έλληνες αποδέχονται να βαθμολογούνται στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο αλλά όχι στη δουλειά τους. Οι λόγοι γνωστοί, είναι η διαπλοκή πολιτικών και πολιτών που όποτε μας συμφέρει είναι οκ, όποτε δεν μας συμφέρει οι πολιτικοί είναι αλήτες και πουλημένοι και υπάλληλοι των ολιγαρχών.
-
Ωραία η θεωρία αλλά εδώ τα πράγματα έχουν ονοματεπώνυμο.
Σύμφωνα με τον πατέρα των δύο κοριτσιών που σκοτώθηκαν:
-
κλασσική ελληνική σαπίλα.
θα πεθάνουμε και ακόμα δεν θα αλλάξει τίποτα σε αυτό τον μαμημένο τόπο. -
Πρέπει κάποια μέρα να σταματήσουμε τις ιδεολογικές εμμονές το κράτος είναι υπεράνω χρημάτων οι ιδιώτες είναι πιο έξυπνοι στη διαχείριση το κράτος είναι αναποτελεσματικό κτλ.
Η διαχείριση μια υπηρεσίας είναι μια συνεχής διαδικασία εξέλιξης και προόδου με σκοπό την εξυπηρέτηση και τη συνέχεια της εάν αυτή η υπηρεσία εξακολουθεί να είναι χρήσιμη.
Τα τραινα στη Γαλλία ιδιωτικοποιήθηκαν. Και όταν ήταν κρατικά και τώρα δουλεύουν καλά. Άρα δεν έχει σημασία σε ποιον ανήκουν αλλά η αρχή να είναι αποτελεσματική και να προσφέρει υπηρεσίες ίσες με το όφελος που λαμβάνει.
Ο ΟΣΕ και όλες οι προσπάθειες εξυγίανσης του έχουν αποτύχει. Λυπηρό. Η Aegean έχει καθιερωθεί σαν μια πολύ καλή μεταφορική εταιρεία. Άσχετο αλλά σχετικό.
-
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3