Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 442
    • 443
    • 88 / 443
    Αντίλογος
    79
    8854
    134490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @criuser last edited by

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Οι κυρ-Παντελήδες είναι στα @@ τους αν θα βγει το κόμμα που ψηφίζουν, γιατί δεν ζούν από το κράτος.

      κάποιοι κυρ παντεληδες, κληρονόμοι περιουσιών άλλων εποχών, πουλούσαν μαύρα σε ανθρώπους που σιτίζονταν από το δημόσιο και το κράτος.
      Δηλαδή από τους φόρους όλων των άλλων.
      Οπότε όχι γενικά, αλλά ειδικά κάποιο κυρ παντεληδες δεν τους νοιάζει

      Καλή ζωή κακή διαθήκη λένε...

      Οπότε ξέρεις τι έφταιξε....

      Μην σου λένε ότι πέρναγαν δύσκολα...

      Μπορεί την μέρα...

      Τα βράδια όμως...😁

      Είπαμε, με ότι έχει μάθει κανείς. Εγώ ξέρω και το άλλο

      τίμια ζωη κακή διαθήκη, παράνομη ζωή καλη διαθήκη

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Ας το φέρει κάποιος με τρόπο στον κρουζερ, που είναι και σε επικίνδυνη ηλικία

        alt text

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Γιατί; Είχε εκφράσει άποψη υπέρ της εταιρίας;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kkostask last edited by

            Στην εξεταστική που εμφανίστηκε ήταν του στυλ «shit happens». Ούτε συγνώμη ,ούτε συλλυπητήρια είπε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by

              alt text

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by criuser

                Εντελώς τυχαία λοιπόν την επομένη της συνέντευξης Κούλη που φάνηκε ότι τα έχει χαμένα, οι αδέκαστοι κάλεσαν τον πρώην τσέο της ΗΤ και μάλιστα βγήκε και έτοιμο χαρτάκι για τα μμε...

                Δείτε το

                https://www.capital.gr/epikairotita/3899037/tempi-poiniki-prokatarktiki-ereuna-se-baros-tou-proin-dieuthunonta-sumboulou-tis-hellenic-train/

                Από την άλλη βγήκε και νέα δημοσκόπηση και όλα κουμπώνουν...

                https://www.capital.gr/politiki/3899054/dimoskopisi-mrb-apoleies-gia-nd-279-kai-pasok-164-ektinaxi-latinopoulou-sto-8-trito-komma-o-belopoulos/

                27,9 ο Κούλης, 20,6 Βελόπουλος, Αφροδίτη και Νίκη.

                Οντως λοιπόν ο Ιταλός γεννημένος στην χώρα της μαφίας, πήγε στην επιτροπή της βουλής και γνωρίζοντας ότι μιλάει σε μαφιόζους τους φέρθηκε ανάλογα...

                Και βέβαια λύσσαξαν...

                Αλλωστε από την αρχή τα κόμματα της ξυστοκρατίας, με την αριστερούλα στην πρωτοπορεία της διαφθοράς, προσπαθούσαν να μην πάνε οι ευθύνες στο κύκλωμα των οσετζήδων και των πολιτικών και των συνδικαλιστών, αλλά στους ξένους της ΗΤ.

                Να πούμε λοιπόν πάλι ότι οι γραμμές, οι σταθμοί, όλη η υποδομή και όλοι οι υπάλληλοι της υποδομής ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο.

                Στις γραμμές μπορούν διάφορες εταιρείες να βάλουν δικά τους ή νοικιασμένα τρένα και να πληρώνουν ενοίκιο στον οσε, ανάλογα με τα οχηματοχιλιόμετρα που διανύουν και την ώρα που χρησιμοποιούν το δίκτυο, αλλά και αν αυτή η ώρα είναι σε ώρα αιχμής ή όχι.

                Ετσι η ΗΤ έχει νοικιάσει τα τρένα του ΟΣΕ, ενώ έχει φέρει και 5 δικούς της συρμούς, βάζει εμπορικά τρένα, ενώ εμπορικά τρένα βάζουν και άλλες 2 τουλάχιστον εταιρείες, μία ελληνική και μία ρουμανική.

                Προφανώς λοιπόν για την σύγκρουση που βρέθηκαν στην ίδια γραμμή δεν έχει καμία ευθύνη η ΗΤ, αλλά από την αρχή όλα τα τσιράκια του κρατισμού προσπάθησαν να την εμπλέξουν.

                Και πάμε τώρα λοιπόν στο θέμα του φορτίου.

                Εκεί τώρα φαίνονται πράγματα. Καλώς λοιπόν καλούν τον τσέο αν υπάρχουν θέματα με το φορτίο, που μάλλον υπάρχουν, αλλά από την άλλη όλοι απορούν πως σε όλο το δίκτυο του οσε δεν υπάρχει βίντεο για το συγκεκριμένο τρένο από τις κάμερες που έχει ο ΟΣΕ και αφορά την διαλογή που φτιάχτηκε ο συρμός, αλλά και 30 σταθμούς που πέρασε το τρένο και πουθενά δεν υπάρχει βίντεο.

                Από την άλλη η ΗΤ χρησιμοποιεί πρώην υπαλλήλους του οσε και τα τελευταία χρόνια παίρνει καινούργιους.

                Είναι όπως έχω ξαναπεί γνωστό ότι παίζει λαθρεμπόριο με τα εμπορικά τρένα εδώ και δεκαετίες.

                Αρα λοιπόν ας κοιτάξουν λίγο το άγχος τους οι αριστερούληδες, γιατί η κρίσιμη ηλικία είναι εκεί γύρω στα 50...😊

                https://www.capital.gr/epikairotita/3899044/lakafosis-gia-tempi-giati-estiazei-se-tria-bagonia-tis-emporikis-amaxostoixias-to-mpazoma-akurose-ti-deigmatolipsia/

                Επίσης μπαζώματα κλπ προφανώς δεν έκανε η ΗΤ.

                Ούτε φταει η ΗΤ, γιατί 15 χρόνια δεν μπόρεσε να τελειώσει η τηλεδιοίκηση, ούτε γιατί οι ευπαθείς κλέβουν τα καλώδια, ούτε γιατί η γραμμή για την Ειδομένη, δεν τελειώνει, ή η υπογειοποίηση στον σταθμό Λαρίσης, που όλα αυτά δημιουργούν προβλήματα και απαξιώνουν το προϊόν τους.

                Λίγο καιρό πριν την γλύτωσε στο τσάκ μηχανοδηγός γιατί μπήκε κλαδί από δέντρο στον θάλαμο διακυβέρνησης, αφού ο ΟΣΕ δεν καθαρίζει τις γραμμές από τα δένδρα.

                Βέβαια από την άλλη, το πολιτικό σύστημα διαχρονικά, έκανε τον ΟΣΕ εστία διορισμών αχρήστων, ενώ του φόρτωνε την αξία των έργων που με τον γνωστό τρόπο γίνονταν ακριβά, ενώ σαν υποδομή έπρεπε να πάνε σε άλλο ταμείο, όπως πάνε οι δρόμοι και τα αεροδρόμια.

                Οι αργοπορίες με τους εργολάβους και η έλλειψη φύλαξης μας έκαναν να πληρώσουμε την ηλεκτροκίνηση από την Οινόη μέχρι την Τιθορέα δύο φορές, γιατί ενώ είχε ετοιμαστεί δεν είχαν τελειώσει τα έργα στο ορεινό κομμάτι Τιθορέα - Δομοκός, οπότε δεν μπορούσε να ηλεκτροδοτηθεί και λεηλατήθηκε από τους ευπαθείς και ξαναφτιάχτηκε αργότερα από την αρχή.

                Δόθηκαν λεφτά από τον Βερελή, για να φτιαχτεί το τμήμα Κρυονέρι - Αγρίνιο που ήταν η περιφέρεια του και δεν έγιναν ποτέ δρομολόγια.

                Φτιάχτηκε το τμήμα Κόρινθος- Τρίπολη - Καλαμάτα και μετά επειδή η διαδρομή είναι ορεινή και με μεγάλες στροφές δεν πήγαινε κανείς και την έκλεισαν.

                Το ίδιο έγινε και στην διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη που την έφτιαξαν και την παράτησαν με αποτέλεσμα να δίνει ο ΟΣΕ χρόνο διαδρομής τις 8 ώρες, ενώ το ΚΤΕΛ κάνει 4. Αποτέλεσμα δεν έχουμε τρένο σε αυτά, αλλά κάποια λεωφορεία που ακολουθούν την γραμμή του τρένου, σταματώντας στους σταθμούς, άρα πάνε πολύ αργά και δεν έχουν επιβάτες.

                Ολα αυτά τα πληρώνουμε εμείς με την επιδότηση στην Τρενοσέ.

                Επίσης ο ΟΣΕ έκλεισε τον σταθμό της Φλώρινας, είχε κλείσει και του Βόλου πριν τον Ντάνιελ, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κλειδούχος για να γίνει αναστροφή της μηχανής, οπότε μπορούν να πάνε μόνο αυτοκινητάμαξες που δεν χρειάζονται αναστροφή, αλλά δεν έχουμε τόσες πολλές για όλες τις γραμμές, αφού κυρίως προηγούνται οι προαστιακοί Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

                Οπότε κάθε προσπάθεια των ξυστολάγνων και των κρατιστών να βγάλουν λάδι το πολιτικό και το κομματικό σύστημα, θα έχουν τις ανάλογες απαντήσεις και πάντα με στοιχεία.

                Τέλος για να καταλάβουμε το επίπεδο πολιτικών και δημοσιογράφων, στην προσπάθεια των λαμογίων του κρατισμού, να γλυτώσουν το σύστημα αυτό, επιτέθηκαν στην ΗΤ, ότι τάχα φταίνε οι μηχανοδηγοί που βρέθηκαν στην ίδια γραμμή, λες και είχαν τιμόνι να το στρίψουν...

                Θα μου πεις άλλοι τέτοιοι σε ναυτικά ατυχήματα, απορούσαν γιατί ο καπετάνιος δεν πάτησε το φρένο στο πλοίο....😊

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • L
                  lap last edited by

                  Κοίτα τον εργολάβο μαγείρεμα. Γιατί δεν λες ρε συ για τον ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ στο 19% και με κάποιο αριστερό κόμμα να συνδράμει;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @lap last edited by

                    @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                    Κοίτα τον εργολάβο μαγείρεμα. Γιατί δεν λες ρε συ για τον ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ στο 19% και με κάποιο αριστερό κόμμα να συνδράμει;

                    Γιατί περιμένω να το πεις εσύ...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      https://open.spotify.com/episode/16ALKVwgEFlS9nnXFwkVoc?si=uhEPJOlSRYC1xBtmwHihaQ

                      Κάντε ρε παιδιά εσείς οι αητιδες του αρτιφισιαλ ιντελιτζενς μια απομαγνητοφωνηση και για τον Κρουζερ.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        8ee2e283-efb7-4704-9a97-cf89ef95fb38-image.png

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          https://www.ieidiseis.gr/ellada/277522/sto-fos-i-profitiki-ekthesi-gourmpatsi-gia-ti-foniki-pyrosfaira-meta-ti-sygkrousi-sta-tempi

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Τι σχέση έχουν όλα αυτά που αναφέρεις, καλά δεν μιλάμε για την ελληνοφρένεια, με την προσπάθεια που έκανε το πολιτικό-κομματικό σύστημα, να βγάλει τις ευθύνες από πάνω του, λέγοντας ότι τάχα έφταιγαν οι μηχανοδηγοί ?

                            Επί της ουσίας δεν απαντάς, μόνο με λίνκ γιατί η ουσία είναι ότι για το τρακάρισμα ευθύνεται το πολιτικό κομματικό σύστημα και μόνο,

                            Αν υπήρχαν παράνομα φορτία προφανώς και ευθύνονται και αυτοί, αλλά το γεγονός ότι 40 σταθμοί δεν "είδαν" να περνάει το τρένο, είναι όχι απλά ύποπτο, αλλά προφανές ποιοι ήθελαν να τα κρύψουν.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Τελικά φίλε κρουζερ, προφανώς η Χελλένικ Τρέην ασχολείται μόνο με τα ταμεία για την είσπραξη εισιτηρίων και καμία άλλη ευθύνη δεν έχει, που να ξέρει η εταιρεία τι γίνεται μέσα στα βαγόνια...

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                criuser last edited by

                                Εγώ το λέω από την αρχή ότι έχει ευθύνη για το τι ήταν μέσα στα βαγόνια...

                                Για όλα τα άλλα, σταθμάρχες πρώην αχθοφόροι, σταθμάρχες που πάνε για σουβλάκια, ή για ύπνο σε ώρα βάρδιας, προιστάμενοι που ψάχνουν γιατρούς να τους δώσουν άδεια με παλιά ημερομηνία, πολιτικούς και υπαλλήλους που υπογράφουν παραλαβές ή παρατάσεις εργολάβων, ή αφήνουν τους ευπαθείς να λεηλατούν και όλα τα υπόλοιπα, θα τα συζητήσουμε ή μπα γιατί νόμος είναι το δίκιο του ξύστη και του συνδικαλιστή ?

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • argyn
                                  argyn @criuser last edited by

                                  @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                  Εγώ το λέω από την αρχή ότι έχει ευθύνη για το τι ήταν μέσα στα βαγόνια...

                                  Ειδικός δεν είμαι αλλά επειδή έχω αποκτήσει μια εμμονή με τα Τέμπη και παρακολουθώ το θέμα, έχω την εντύπωση ότι ούτε και αυτό είναι τελείως ξεκάθαρο.

                                  Για παράδειγμα όλα τα ΜΜΕ κινούνται στην γραμμή Η Hellenic Train ισχυρίζεται πάλι ότι δεν μετέφερε εύφλεκτα υλικά το μοιραίο τρένο στα Τέμπη .

                                  ΟΜΩΣ εάν διαβάσει κάποιος το τι τελικά ισχυρίζεται η εταιρία προκύπτει κάτι τελείως διαφορετικό, ότι δηλαδή η HT ΔΕΝ αποφαίνεται για το τι πραγματικά μετέφερε το τραίνο αλλά ΜΟΝΟΝ για το τι συνάγεται από τα αρχεία και τις διαδικασίες της ότι μετέφερε κατά το μέρος της αρμοδιότητας της, αφού:

                                  "Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών."

                                  Δηλαδή εμμέσως γράφει ότι μια ενδεχόμενη αλλοίωση καθ'οδόν της σύνθεσης των μεταφερόμενων υλικών ή μια ψευδή δήλωση, δεν την αφορά και δεν την καθιστά υπεύθυνη.

                                  Έχω την εντύπωση ότι ακόμα και εάν αποδειχθεί μεταφορά παράνομου φορτίου θα είναι μαχητό στο δικαστήριο το ποιος τελικά έχει την ευθύνη για τον έλεγχο της φόρτωσης του στο τραίνο - τυπική κατάσταση δημοσίου με σκόπιμες συναρμοδιότητες και γκρίζες ζώνες ώστε να την βγάζουν καθαρή οι επιτήδειοι ανευθυνο-υπεύθυνοι δηλαδή.

                                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • argyn
                                    argyn last edited by

                                    Προσπεαράστε τον αλλού για αλλού δημοσιογράφο - ενδιαφέρουσα ανάλυση για τα της έκρηξης/πυρκαγιάς των Τεμπών - και ολίγον παρασκήνιο από τις μπομπές του Χημείου του Κράτους.

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits @argyn last edited by piliourits

                                      @argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                      Εγώ το λέω από την αρχή ότι έχει ευθύνη για το τι ήταν μέσα στα βαγόνια...

                                      Ειδικός δεν είμαι αλλά επειδή έχω αποκτήσει μια εμμονή με τα Τέμπη και παρακολουθώ το θέμα, έχω την εντύπωση ότι ούτε και αυτό είναι τελείως ξεκάθαρο.

                                      Για παράδειγμα όλα τα ΜΜΕ κινούνται στην γραμμή Η Hellenic Train ισχυρίζεται πάλι ότι δεν μετέφερε εύφλεκτα υλικά το μοιραίο τρένο στα Τέμπη .

                                      ΟΜΩΣ εάν διαβάσει κάποιος το τι τελικά ισχυρίζεται η εταιρία προκύπτει κάτι τελείως διαφορετικό, ότι δηλαδή η HT ΔΕΝ αποφαίνεται για το τι πραγματικά μετέφερε το τραίνο αλλά ΜΟΝΟΝ για το τι συνάγεται από τα αρχεία και τις διαδικασίες της ότι μετέφερε κατά το μέρος της αρμοδιότητας της, αφού:

                                      "Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών."

                                      Δηλαδή εμμέσως γράφει ότι μια ενδεχόμενη αλλοίωση καθ'οδόν της σύνθεσης των μεταφερόμενων υλικών ή μια ψευδή δήλωση, δεν την αφορά και δεν την καθιστά υπεύθυνη.

                                      Έχω την εντύπωση ότι ακόμα και εάν αποδειχθεί μεταφορά παράνομου φορτίου θα είναι μαχητό στο δικαστήριο το ποιος τελικά έχει την ευθύνη για τον έλεγχο της φόρτωσης του στο τραίνο - τυπική κατάσταση δημοσίου με σκόπιμες συναρμοδιότητες και γκρίζες ζώνες ώστε να την βγάζουν καθαρή οι επιτήδειοι ανευθυνο-υπεύθυνοι δηλαδή.

                                      Ναι είναι προφανές αυτό.
                                      Όπως οι πλοιοκτήτες δεν έχουν ιδέα κι ευθύνη για τους τόνους ναρκωτικών στα αμπάρια των πλοίων τους και η ευθύνη βαραίνει συνήθως κάποιον ναύτη Ιταλό, ή κάποιον γρεκό λοστρόμο, να ζήσουμε να τους θυμόμαστε, αυτοί οι αδίστακτοι συνδικαλισταί ρε παιδί μου, που λέει και μια ψυχή...

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 last edited by

                                        Η συντονισμενη καλυψη ωστε να αποφευχθει η πιθανοτητα να μαθουμε τι μετεφερε το τρενο ειναι το χειροτερο που τρελενει τον κοσμο.
                                        Να δεχθουμε μερικοι δεν ξερανε (λεμε τωρα) και το φορτωσαν καπου ενδιαμεσα.
                                        Ολες οι συμπτωσεις μετα το ατυχημα απο ολους τους αρμοδιους φορεις ετυχαν σε αυτο το συμβαν?
                                        Μπαζωματα, καταστροφη αποδεικτικου υλικου, κοκκαλα ανθρωπων που τα εβρισκαν αλλου γι αλλου?
                                        Ουτε σε ταινια ρε σεις τετοιο σεναριο...

                                        fanis75 argyn 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @Chrisk6 last edited by

                                          @chrisk6 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

                                          Η συντονισμενη καλυψη ωστε να αποφευχθει η πιθανοτητα να μαθουμε τι μετεφερε το τρενο ειναι το χειροτερο που τρελενει τον κοσμο.

                                          Αυτό ακριβώς!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Αν από την πραγματογνωμοσύνη βγει πόρισμα ότι το τρένο περιείχε εύφλεκτο φορτίο και γι' αυτό έγινε έκρηξη, λογικά αρκεί για το δικαστήριο. Οι λεπτομέρειες μπορεί να μη μαθευτούν ποτέ. Σιγά μη βγει κάποιος να το παραδεχτεί αυτοβούλως.

                                            Για τα μπαζώματα και τις κάμερες που δεν βρίσκουν κλπ νομίζω η φαντασία υπερβαίνει την πραγματικότητα. Κλασσικό μπάχαλο του Δημοσίου, ο καθένας έκανε ότι του κατέβει στο κεφάλι, χωρίς κανένα συντονισμό.

                                            Πιστεύετε ότι έχει την ικανότητα ο κρατικός μηχανισμός να στήσει τέτοια πλεκτάνη? Που να εμπλέκονται τόσες αρχές και τόσοι άνθρωποι? Μου φαίνεται απίθανο.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 442
                                            • 443
                                            • 88 / 443
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr