-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
βασικα μια αψυχη χοντρη ειναι το νεο, σερνεται ακομη και σαν φευ
και δεν πιστευω πλεον γαλλο οτι ελυσε προβληματα, μαλλον εβαλε, γνωστο ηδη οτι και οι νεοι 136ρηδες εχουν αρχισει να γλεντανε τους ατυχους που το πηραν για τις οθονεςΈχουμε κάτι σχετικό κάπου να δούμε;
-
Για εμένα το προηγούμενο 3008 ειναι πολύ πιο όμορφο. Ακόμα και σήμερα ειναι από τα ομορφότερα C suv. Το νέο ειναι άσχημο. Πίσω δεν βλέπεται, η κουπε σχεδίαση δεν πέτυχε και μπροστά είναι πιο γλυκανάλατο.
-
@babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
βασικα μια αψυχη χοντρη ειναι το νεο, σερνεται ακομη και σαν φευ
και δεν πιστευω πλεον γαλλο οτι ελυσε προβληματα, μαλλον εβαλε, γνωστο ηδη οτι και οι νεοι 136ρηδες εχουν αρχισει να γλεντανε τους ατυχους που το πηραν για τις οθονεςΈχουμε κάτι σχετικό κάπου να δούμε;
laters, δες στο group των 3008 στο fb
-
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
βασικα μια αψυχη χοντρη ειναι το νεο, σερνεται ακομη και σαν φευ
και δεν πιστευω πλεον γαλλο οτι ελυσε προβληματα, μαλλον εβαλε, γνωστο ηδη οτι και οι νεοι 136ρηδες εχουν αρχισει να γλεντανε τους ατυχους που το πηραν για τις οθονεςΈχουμε κάτι σχετικό κάπου να δούμε;
laters, δες στο group των 3008 στο fb
Δεν μπλέκω με τέτοια, φοβάμαι μην χαλάσει το κινητό μου
-
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
-
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Καλά τα πάντα παντού αλλά στα peugeot ιδιαίτερα αποτελεί βασικό κριτήριο. Ειδικά για το 3008, σαν αυτοκίνητο ούτε το προηγούμενο μου άρεσε και το τρέχων βάσει λογικής είναι αδύναμο. Στα 32-33Κ € να την κάνω την παραχώρηση αλλά στην τιμή που έχει δεν θα την έκανα.
-
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
Για εμένα το προηγούμενο 3008 ειναι πολύ πιο όμορφο. Ακόμα και σήμερα ειναι από τα ομορφότερα C suv. Το νέο ειναι άσχημο. Πίσω δεν βλέπεται, η κουπε σχεδίαση δεν πέτυχε και μπροστά είναι πιο γλυκανάλατο.
Δεν ισχύει το ίδιο για το 5008, η νέα έκδοση φαίνεται να έχει σχεδιαστεί κυρίως για αυτό.
-
@czio said in Peugeot 3008 (2024):
@fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):
Για εμένα το προηγούμενο 3008 ειναι πολύ πιο όμορφο. Ακόμα και σήμερα ειναι από τα ομορφότερα C suv. Το νέο ειναι άσχημο. Πίσω δεν βλέπεται, η κουπε σχεδίαση δεν πέτυχε και μπροστά είναι πιο γλυκανάλατο.
Δεν ισχύει το ίδιο για το 5008, η νέα έκδοση φαίνεται να έχει σχεδιαστεί κυρίως για αυτό.
Μακράν ομορφότερο από το προηγούμενο 5008 και ίσως και από το τωρινό 3008
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot. -
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Μπροστά στα πεζω τα περισσότερα αυτοκίνητα τα λες και άσχημα.
-
@babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot.- Αξιοπιστία για την Toyota, θα προσθέσω. Αν δεν είχαν την φήμη του αθάνατου, δεν θα πουλούσαν τόσο
-
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Μπροστά στα πεζω τα περισσότερα αυτοκίνητα τα λες και άσχημα.
Ακριβώς αυτό, το πρόβλημα είναι ότι όλοι εκθειάζουν την ομορφιά τους και όχι την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά. Αυτό όμως είναι μενταλιτι αγοράς μπιμπελό και όχι αυτοκινήτου, εκτός αν αγοράζεις lifestyle...
-
Κι ομως η ποιότητα κύλισης σε ενα μεσο πεζω είναι εξαιρετική. Απλά σε σχέση με τους ανταγωνιστες τους σε καθε κατηγορία προσφέρουν πραγματικά τις ομορφοτερες προτάσεις. Μέχρι πριν λιγα χρόνια ειχαμε ενα πεζω 304. Το αμάξι είχε τέτοια αναρτηση που και σε χωματοδρομο πηγαινε ως να ηταν σε ασφαλτο. Εξαιρετικες αποσβεσεις αναρτησης που δε θα δεις ποτε πχ σε ενα seat ή χιουνται .
-
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
Κι ομως η ποιότητα κύλισης σε ενα μεσο πεζω είναι εξαιρετική.
Προτιμώ Toyota (π.χ Corolla cross) και όλα τα γερμανικά σε ποιότητα κύλισης. Peugeot ένα κλικ καλύτερο από φτηνά γιαπωνέζικα και κορεατικά. Κινητήρες έχουμε δει πιο ραφιναρισμένους από puretech και πολύ λιγότερo ψοφιμε-χαζογραφημενους από e-dcs.
-
Τουοτα δε τα κοιτω καθολου. Ειχα 3 και εχω οδηγησει άλλα 13 . Μόνο η αξιοπιστία τους είναι στα συν. Κορέα μεριά ποτέ. Μονοδρομος τα Ιαπωνικα σε σχέση με τα κορεατικα. Πεζω οτι εχω οδηγήσει το εχω αγαπήσει με πιο προσφατο το 2008 προηγουμενης γενιας.
-
Πάντως η Peugeot μετά το design του 3008 ξαναμπήκε πολύ δυνατά στο παιχνίδι παίρνοντας κεφάλι από τη Renault που μέχρι τότε ήταν η premium γαλλική μάρκα. Το design αυτό μπήκε και στα 2008 και 208 και πούλησε πολύ καλά τα 5-6 τελευταία χρόνια.
Νομίζω τώρα ίσως να έχει ξεπεραστεί αλλά θα δούμε δεν είμαι απόλυτος.
-
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Καλά τα πάντα παντού αλλά στα peugeot ιδιαίτερα αποτελεί βασικό κριτήριο. Ειδικά για το 3008, σαν αυτοκίνητο ούτε το προηγούμενο μου άρεσε και το τρέχων βάσει λογικής είναι αδύναμο. Στα 32-33Κ € να την κάνω την παραχώρηση αλλά στην τιμή που έχει δεν θα την έκανα.
Το παλιό το παίρναμε ντίζελ στα 33000 και ήταν μια χαρά. Κορυφαία επιλογή σε σχέση με οτιδήποτε άλλο της κατηγορίας του.
-
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
Κορέα μεριά ποτέ. Μονοδρομος τα Ιαπωνικα σε σχέση με τα κορεατικα.
Ποτέ γιατί; Και εγω το Honda CRV η RAV4 (σε έκδοση που να βλέπεται) ήθελα αλλά κοστίζει 10k - 20k παραπάνω.
-
@babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot.τουοτα και ομορφια?
μη ξεχνιέστε, δεν ειναι το μπιντιεςεμ μέινστριμ, αμα θες εσυ να κυλιεσαι σε σπασμενα γυαλια, δεν το θελουνε οι αλλοι.
και οσο για πιγιοτητα κυλισης, ε, μην λεμε κουταμαρες, το γαλλοχρεπο ειναι εξαιρετικο σε αυτο, δεν εχει καποια σχεση με τη τσιπικη ξεφτιλε σχιστοματικη κουνακωλοση.
το προβλημα ειναι πως δεν εχει συχνα την κυλιση αλλα την ακινησια.πουχου σε σχεση με το ραβ που ειχα καμποσο, ε, λεμε καμμια, μα καμμια σχεση.
σαν κασα που σε πανε 4 το ραβ το 4.
αλλα το πηρα τριτη και αυριο εχω παλι ρεμουνδο αφου εχασα ενα 3ωρο σκυμμενος να μαζευω κατι τεμαχια που σπασανε...
Peugeot 3008 (2024)