-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
60-40 υπέρ του 2008 η ψηφοφορία.
Από την άλλη το Τ-ροκ στην έκδοση more είναι ειδική εκπτωτική στα 29900, ενώ το αλούρ είναι στα 27100 πλέον και υπάρχει και το style στα 23900.
Γενικά θεωρώ ότι το 2008, λόγω χώρων είναι καλύτερο στην φτηνότερη του έκδοση. Βέβαια τώρα που έχει έκπτωση και η μεσαία είναι καλή.
Είπαμε Φθηνότερο είναι... καλύτερο ΔΕΝ είναι
Το αδικείς όταν το συγκρίνεις με το T-ROC, που είναι μισή κατηγορία πάνω 🤪
Στα 24000€ που κοστίζει η style, δεν υπάρχει κάτι πιο γρήγορο, τουλάχιστον, από το 2008. Την ομορφιά την αφήνω απέξω, γιατί θα πούνε κάποιοι ότι είναι υποκειμενικό....
Τα υπόλοιπα b SUV μέχρι τα 25000€ είναι χιλιαρια τρικυλινδρα με 90 έως 125 ίππους, με ή χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.
Άσε που το έχουν και μικρό....το μεταξόνιο τους
Εκεί έκανε καλή κίνηση με τους 136 και μάλιστα από 1200 κυβικά, που μετράει στον Έλληνα και έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα η stellantis στην Ελλάδα.ΥΓ.
Θα δω τον εξοπλισμό της allure με 27000€ και θα επανέλθω με σχόλιο
ΥΓ2. Για εμάς τους GTαδες θα κάνετε καμία έκπτωση στην τοπ έκδοση; -
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα.
Εεε χμμμ....(ούτε εσύ τα πιστεύεις αυτά μεταξύ μας!).
https://www.reddit.com/r/peugeot/comments/1e72tt9/getting_508_15_hdi_but_concerned_about_a_problem/
https://gtautomotiveparts.co.uk/engine-focus/peugeot-bluehdi-what-went-wrong/
The main issue is the timing chain used to connect the camshafts. Due to the quality of manufacturing the chain is prone to much faster wear leading to premature failure. When the timing chain fails this can lead to the pistons and engine valves colliding, bringing the engine to a standstill.https://www.2008ownersclub.co.uk/threads/1-5-blue-hdi-timing-chain-problem.4847/
Πολύ πρόχειρα....
Πολύ πρόχειρα έψαξες 4 ξένα φόρουμ....
Εσύ και ο γάτος έχετε μαζέψει ότι αρχείο υπάρχει στο διαδίκτυο για να μας την λέτε.
Η ουσία είναι ότι υπάρχει εγγύηση 5 χρόνια ή 150000 χλμ που αυξήθηκε σε 7 χρόνια εγγύηση ή 180000 για την καδένα στα παλαιά.
Εμείς με Ford που έχουμε τον ίδιο μπο@εδελο κινητήρα θα έχουμε καμία επέκταση ή όλα σταματάνε στους Γάλλους? Εμ μας έδωσαν τον κ@λοκινητήρα εμ καμία επέκταση. Κανονικά έπρεπε να μας κάνουν ανάκληση και να βάζουν την 8mm με σετάκι εκκεντροφόρους. Πράγμα που σκέφτομαι να κάνω εγώ στο δικό μου focus mk4 1.5 ecoblue...
-
@nascar1 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μια χαρά αντοχής ήταν η καδένα.
Εεε χμμμ....(ούτε εσύ τα πιστεύεις αυτά μεταξύ μας!).
https://www.reddit.com/r/peugeot/comments/1e72tt9/getting_508_15_hdi_but_concerned_about_a_problem/
https://gtautomotiveparts.co.uk/engine-focus/peugeot-bluehdi-what-went-wrong/
The main issue is the timing chain used to connect the camshafts. Due to the quality of manufacturing the chain is prone to much faster wear leading to premature failure. When the timing chain fails this can lead to the pistons and engine valves colliding, bringing the engine to a standstill.https://www.2008ownersclub.co.uk/threads/1-5-blue-hdi-timing-chain-problem.4847/
Πολύ πρόχειρα....
Πολύ πρόχειρα έψαξες 4 ξένα φόρουμ....
Εσύ και ο γάτος έχετε μαζέψει ότι αρχείο υπάρχει στο διαδίκτυο για να μας την λέτε.
Η ουσία είναι ότι υπάρχει εγγύηση 5 χρόνια ή 150000 χλμ που αυξήθηκε σε 7 χρόνια εγγύηση ή 180000 για την καδένα στα παλαιά.
Εμείς με Ford που έχουμε τον ίδιο μπο@εδελο κινητήρα θα έχουμε καμία επέκταση ή όλα σταματάνε στους Γάλλους? Εμ μας έδωσαν τον κ@λοκινητήρα εμ καμία επέκταση. Κανονικά έπρεπε να μας κάνουν ανάκληση και να βάζουν την 8mm με σετάκι εκκεντροφόρους. Πράγμα που σκέφτομαι να κάνω εγώ στο δικό μου focus mk4 1.5 ecoblue...
Η Φορντ αρνείται ότι είναι ο ίδιος κινητήρας.
Ο 1.6 ήταν ίδιος όπως και οι μεγαλύτεροι.
-
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
60-40 υπέρ του 2008 η ψηφοφορία.
Από την άλλη το Τ-ροκ στην έκδοση more είναι ειδική εκπτωτική στα 29900, ενώ το αλούρ είναι στα 27100 πλέον και υπάρχει και το style στα 23900.
Γενικά θεωρώ ότι το 2008, λόγω χώρων είναι καλύτερο στην φτηνότερη του έκδοση. Βέβαια τώρα που έχει έκπτωση και η μεσαία είναι καλή.
Είπαμε Φθηνότερο είναι... καλύτερο ΔΕΝ είναι
Το αδικείς όταν το συγκρίνεις με το T-ROC, που είναι μισή κατηγορία πάνω 🤪
Στα 24000€ που κοστίζει η style, δεν υπάρχει κάτι πιο γρήγορο, τουλάχιστον, από το 2008. Την ομορφιά την αφήνω απέξω, γιατί θα πούνε κάποιοι ότι είναι υποκειμενικό....
Τα υπόλοιπα b SUV μέχρι τα 25000€ είναι χιλιαρια τρικυλινδρα με 90 έως 125 ίππους, με ή χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.
Άσε που το έχουν και μικρό....το μεταξόνιο τους
Εκεί έκανε καλή κίνηση με τους 136 και μάλιστα από 1200 κυβικά, που μετράει στον Έλληνα και έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα η stellantis στην Ελλάδα.ΥΓ.
Θα δω τον εξοπλισμό της allure με 27000€ και θα επανέλθω με σχόλιο
ΥΓ2. Για εμάς τους GTαδες θα κάνετε καμία έκπτωση στην τοπ έκδοση;Επειδή είναι μεγαλύτερο το Τ-ροκ λέω για φτηνές εκδόσεις του 2008.
Αλλά τι μεταξόνιο είπαμε έχει το Τ ροκ;
Να ετοιμαστεί να υποδεχτεί το Φροντερα..
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
60-40 υπέρ του 2008 η ψηφοφορία.
Από την άλλη το Τ-ροκ στην έκδοση more είναι ειδική εκπτωτική στα 29900, ενώ το αλούρ είναι στα 27100 πλέον και υπάρχει και το style στα 23900.
Γενικά θεωρώ ότι το 2008, λόγω χώρων είναι καλύτερο στην φτηνότερη του έκδοση. Βέβαια τώρα που έχει έκπτωση και η μεσαία είναι καλή.
Είπαμε Φθηνότερο είναι... καλύτερο ΔΕΝ είναι
Το αδικείς όταν το συγκρίνεις με το T-ROC, που είναι μισή κατηγορία πάνω 🤪
Στα 24000€ που κοστίζει η style, δεν υπάρχει κάτι πιο γρήγορο, τουλάχιστον, από το 2008. Την ομορφιά την αφήνω απέξω, γιατί θα πούνε κάποιοι ότι είναι υποκειμενικό....
Τα υπόλοιπα b SUV μέχρι τα 25000€ είναι χιλιαρια τρικυλινδρα με 90 έως 125 ίππους, με ή χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.
Άσε που το έχουν και μικρό....το μεταξόνιο τους
Εκεί έκανε καλή κίνηση με τους 136 και μάλιστα από 1200 κυβικά, που μετράει στον Έλληνα και έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα η stellantis στην Ελλάδα.ΥΓ.
Θα δω τον εξοπλισμό της allure με 27000€ και θα επανέλθω με σχόλιο
ΥΓ2. Για εμάς τους GTαδες θα κάνετε καμία έκπτωση στην τοπ έκδοση;Επειδή είναι μεγαλύτερο το Τ-ροκ λέω για φτηνές εκδόσεις του 2008.
Αλλά τι μεταξόνιο είπαμε έχει το Τ ροκ;
Να ετοιμαστεί να υποδεχτεί το Φροντερα..
Όσο κ το δικό σου το air.
Frontera θα συγκρίνουμε με το T-ROC 2025, οσονούπω -
Το δικό μου ετοιμάζεται.
-
-
Project 2025 - 2026
-
Μάλλον το νέο 2008 που θα έρθει. Θα χωρας;
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μάλλον το νέο 2008 που θα έρθει. Θα χωρας;
Δεν αγοράζει Πεζώ, ΜΟΝΟ Σιτρονέλ!
-
Για να μην τον τσιμπούν τα κομμουνιστικά κουνούπια, μιας και είναι γλυκός.
-
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.htmlΧαχαχα ακριβώς!!!
Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.
Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.
-
@fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Μάλλον το νέο 2008 που θα έρθει. Θα χωρας;
Δεν αγοράζει Πεζώ, ΜΟΝΟ Σιτρονέλ!
Σωστά...
-
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.htmlΧαχαχα ακριβώς!!!
Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.
Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.
Κανένα απο τα δύο δεν θα αγοράσει.
Το 3 αιρκρος και το Φροντέρα κάνουν πλάκα και στα 2.Ειδικά στο μη υβριδικό με το μικρό μεταξόνιο Τ-ροκ...
Βέβαια προς το καλοκαίρι θα έρθουν οπότε θα έχουμε και τέστ.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.htmlΧαχαχα ακριβώς!!!
Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.
Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.
Κανένα απο τα δύο δεν θα αγοράσει.
Το 3 αιρκρος και το Φροντέρα κάνουν πλάκα και στα 2.Ειδικά στο μη υβριδικό με το μικρό μεταξόνιο Τ-ροκ...
Βέβαια προς το καλοκαίρι θα έρθουν οπότε θα έχουμε και τέστ.
Έρχεται όμως και αυτό το καλοκαίρι
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-pictures-new-2025-volkswagen-t-roc-leakedΥπολόγισε μεταξόνιο 2,64
Πλαίσιο mqb Evo δλδ Tiguan, Q3 κτλ
Και ψευτουβριδικο του GOLF
Τιμές λίγο υψηλότερες από το τωρινό -
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.htmlΧαχαχα ακριβώς!!!
Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.
Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.
Κανένα απο τα δύο δεν θα αγοράσει.
Το 3 αιρκρος και το Φροντέρα κάνουν πλάκα και στα 2.Ειδικά στο μη υβριδικό με το μικρό μεταξόνιο Τ-ροκ...
Βέβαια προς το καλοκαίρι θα έρθουν οπότε θα έχουμε και τέστ.
Έρχεται όμως και αυτό το καλοκαίρι
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-pictures-new-2025-volkswagen-t-roc-leakedΥπολόγισε μεταξόνιο 2,64
Πλαίσιο mqb Evo δλδ Tiguan, Q3 κτλ
Και ψευτουβριδικο του GOLF
Τιμές λίγο υψηλότερες από το τωρινόΜε 26900 παίρνω το νέο 3 αιρκρος στην έκδοση ΜΑΧ την πιο πλούσια, άντε στα 27400 στο δίχρωμο πράσινο με λευκή οροφή, με 2,67 μεταξόνιο, 4,39 μήκος, υβριδικό με τα 136 άλογα με 8,7 0-100 και 193 τελική.
Δηλαδή θα δώσω και 5-10000 για να πάω στο στενότερο, αργότερο και λιγότερο πλούσιο Σπόρτατζ που θα λέγεται Τ-ροκ ?
Η να πάρω το Φροντέρα με θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνια παρμπρίζ και ρύθμιση ύψους συνοδηγού, στα 28800.
Η επιλογή θα γίνει ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
Υπάρχει και μια επιλογή στην μεσαία έκδοση στα 25000 ή 26000 αντίστοιχα με κάποιες εκπτώσεις εξοπλισμού.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.htmlΧαχαχα ακριβώς!!!
Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.
Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.
Κανένα απο τα δύο δεν θα αγοράσει.
Το 3 αιρκρος και το Φροντέρα κάνουν πλάκα και στα 2.Ειδικά στο μη υβριδικό με το μικρό μεταξόνιο Τ-ροκ...
Βέβαια προς το καλοκαίρι θα έρθουν οπότε θα έχουμε και τέστ.
Βρε συ στα σοβαρά τώρα, είναι μπακατελες αυτά μπροστά στο Troc, δεν υπάρχει σύγκριση.
Αν είχανε ακόμη φθηνότερα και με περισσότερο εξοπλισμό να το δεχτώ, θα ήταν κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία , θα ήταν καλύτερο VFM από τα δικινητα Duster και Vitara , και καλύτερη επιλογή από το VW Tcross λόγω χώρων.
Αλλά όχι απέναντι στο Troc ειδικά σε αυτό που έρχεται σύμφωνα με το λινκ που ανέβασε ο ADP , δεν υπάρχει καμία επαφή.
Το 2008 πάει στο διάολο, να μπει στην σύγκριση λόγω σχεδίασης μέσα-έξω , αλλά με το σκεπτικό που ανέπτυξα στο προηγούμενο ποστ , πιο φθηνό 2-3 χιλιάρικα για να το επιλέξω σε σχέση με το Troc.
Το έχω ξαναπεί, μετά από αυτά που είδα στατικά στην έκθεση τα Citroen είναι για γέλια, είναι ξεκάθαρη απάτη αυτό που κάνουν, ακόμη και με το 3008 πραγματικά στεναχωρήθηκα, όταν είδα αυτή την άθλια υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό ξενέρωσα. Δεν μιλάω για τη σχεδίαση εξωτερικά με αυτόν τον χυδαίο τεράστιο υπερυψωμένο τετράγωνο κώλο σαν τραβελι μετά από αποτυχημένες χειρουργικές επεμβάσεις,εκεί μιλάμε για απόλυτη θλίψη.
Με έκανε να ξαναδώ το Tiguan με άλλο μάτι και κατάλαβα ξανά την διαχρονική επιτυχία των VAG.(Τι γίνεται ρε γμτ με τα προηγούμενα υπέροχα 3008 hybrid , έληξε το leasing τους να βγουν στην αγορά να πάρουμε και εμείς οι φτωχοί καμία αυτοκινηταρα που θα μας συντροφεύει μέχρι τα γεράματα; )
Δηλαδή ακόμη και το προηγούμενο Aircross και ειδικά το C4 και C5 Aircross επί της κυριουλας CEO της Citroen με τις Woke ανησυχίες είναι όαση σε σχέση με νέα C3 .
Μπαίνεις μέσα στο C5 και γουστάρεις SUVαρα , με υπέροχη θέση οδήγησης και κεντρική κονσόλα, και είναι και πανέμορφα εξωτερικά στις καλές εκδόσεις τους.
Το ίδιο και το C4 , απίστευτη αίσθηση ευρυχωρίας, ωραίο εσωτερικό με ωραία κεντρική οθόνη και σχεδιαστικές τσαχπινιες , και επίσης ξεχωριστό εξωτερικά στα χνάρια της παραδοσιακής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της μάρκας, βάλε τώρα και τις πολύ καλές αναρτήσεις και τα άνετα καθίσματα και έχεις ένα πολύ αξιόλογο πακέτο.
(Νομίζω πως τώρα λένε ψέματα ακόμη και σε αυτά , μαγαρισαν και την ανάρτηση και τα καθίσματα στα C3 )
Αυτό ναι , βάλτο δίπλα στο Troc αν θες σαν μια ιδιαίτερη εναλλακτική, πόσο έχει με το νέο κινητήρα - κιβώτιο; Θυμάμαι όταν βγήκε με τα 130 μανιουαλ στη μεσαία έκδοση το έβρισκες και με 21 χιλιάρικα, shine plus ΕΑΤ8 δεν ξεπερνούσε τα 26 χιλιάρικα. -
Αυτά είναι απόψεις.
Το γκόλφ 1 που είχα είχε χειρότερη ποιότητα παντού ακόμη και από το Πόνυ των 600 κ.εκ που είχα εκείνη την εποχή, γιατί το Πόνυ για 10 χρόνια και 150000 χλμ δεν με άφησε ποτέ.
Το γκόλφ με άφηνε κάθε φορά που ψιχάλιζε συν τις άλλες φορές με βλάβες κλπ.
Τα ίδια προβλήματα είχαν και τα γκόλφ 2 και γκόλφ 3 που είχε φίλος και το ήξερα πέρα του ότι ήταν τάφοι.
Τώρα ότι κάθε στερημένος το έπαιρνε με 50 άλογα και έδινε όλα του τα λεφτά στους "βελτιωτές" να το κάνει τζιτιαι του φτωχού, με αποτέλεσμα να έχουμε πολλούς σε τροχαία, είναι άλλη ιστορία με άλλα λεφτά.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.htmlΧαχαχα ακριβώς!!!
Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.
Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.
Κανένα απο τα δύο δεν θα αγοράσει.
Το 3 αιρκρος και το Φροντέρα κάνουν πλάκα και στα 2.Ειδικά στο μη υβριδικό με το μικρό μεταξόνιο Τ-ροκ...
Βέβαια προς το καλοκαίρι θα έρθουν οπότε θα έχουμε και τέστ.
Έρχεται όμως και αυτό το καλοκαίρι
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-pictures-new-2025-volkswagen-t-roc-leakedΥπολόγισε μεταξόνιο 2,64
Πλαίσιο mqb Evo δλδ Tiguan, Q3 κτλ
Και ψευτουβριδικο του GOLF
Τιμές λίγο υψηλότερες από το τωρινόΜε 26900 παίρνω το νέο 3 αιρκρος στην έκδοση ΜΑΧ την πιο πλούσια, άντε στα 27400 στο δίχρωμο πράσινο με λευκή οροφή, με 2,67 μεταξόνιο, 4,39 μήκος, υβριδικό με τα 136 άλογα με 8,7 0-100 και 193 τελική.
Δηλαδή θα δώσω και 5-10000 για να πάω στο στενότερο, αργότερο και λιγότερο πλούσιο Σπόρτατζ που θα λέγεται Τ-ροκ ?
Όλα αυτά τα κατάλαβες από 4 leaked φωτογραφίες, μπράβο....Η να πάρω το Φροντέρα με θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνια παρμπρίζ και ρύθμιση ύψους συνοδηγού, στα 28800.
Η επιλογή θα γίνει ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
Υπάρχει και μια επιλογή στην μεσαία έκδοση στα 25000 ή 26000 αντίστοιχα με κάποιες εκπτώσεις εξοπλισμού.
Χαλάρωσε, ας παρουσιαστεί πρώτα.....να ξεκινήσει η παραγωγή (γιατί μην ξεχνάς ότι είναι χρεοκοπημένη η vag), να έρθει και στην Ελλάδα του χρόνου, να δούμε τιμή - εξοπλισμό και μετά θα βάλουμε παραγγελία
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@vagkirk said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap ).Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη .Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης .
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VW και δεν θα βγω να το διατυμπανίζω .
Κάποιοι μας παρακολουθούν και παίρνουν ιδέες για θεματακια
https://www.gocar.gr/news/feed/49204,Peugeot_2008_vs_Volkswagen_T_Roc_H_afrok.htmlΧαχαχα ακριβώς!!!
Μεγάλη μαγκιά της VW , ποιος νοήμων ανθρωπος θα αγορασει το 2008 μετά από αυτό το άρθρο;30000€ το Allure και ...29.900 το 1.5 DSG more, (έκοψε και ένα κατοσταρικο έτσι για το σπάσιμο χαχαχα) με ίδιο εξοπλισμό.
Είπαμε (που λέει και ο Φάνης) Peugeot αγοράσεις μόνο αν έχει 10-15% (τουλάχιστον ) λιγότερο από το αντίστοιχο VW.
Κανένα απο τα δύο δεν θα αγοράσει.
Το 3 αιρκρος και το Φροντέρα κάνουν πλάκα και στα 2.Ειδικά στο μη υβριδικό με το μικρό μεταξόνιο Τ-ροκ...
Βέβαια προς το καλοκαίρι θα έρθουν οπότε θα έχουμε και τέστ.
Έρχεται όμως και αυτό το καλοκαίρι
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/first-pictures-new-2025-volkswagen-t-roc-leakedΥπολόγισε μεταξόνιο 2,64
Πλαίσιο mqb Evo δλδ Tiguan, Q3 κτλ
Και ψευτουβριδικο του GOLF
Τιμές λίγο υψηλότερες από το τωρινόΜε 26900 παίρνω το νέο 3 αιρκρος στην έκδοση ΜΑΧ την πιο πλούσια, άντε στα 27400 στο δίχρωμο πράσινο με λευκή οροφή, με 2,67 μεταξόνιο, 4,39 μήκος, υβριδικό με τα 136 άλογα με 8,7 0-100 και 193 τελική.
Δηλαδή θα δώσω και 5-10000 για να πάω στο στενότερο, αργότερο και λιγότερο πλούσιο Σπόρτατζ που θα λέγεται Τ-ροκ ?
Η να πάρω το Φροντέρα με θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνια παρμπρίζ και ρύθμιση ύψους συνοδηγού, στα 28800.
Η επιλογή θα γίνει ανάμεσα σε αυτά τα δύο.
Υπάρχει και μια επιλογή στην μεσαία έκδοση στα 25000 ή 26000 αντίστοιχα με κάποιες εκπτώσεις εξοπλισμού.
Καλό το φθηνό αλλά έχεις οδηγήσει του ομίλου χωρίς driving profiles; Ένα diesel των 130 hp είχα δοκιμάσει και έψαχνες να τα μαζέψεις ένα ένα…”που είναι το sport mode;” “Α δεν έχει…kick down, ελπίζω να μη θέλεις normal mode γιατί δεν έχει…» 26Κ όμως
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)