-
-
Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.
Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.
Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;
-
Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.
Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.
Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;
Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.
-
Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.
Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.
Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;
Με wallbox φορτίζει στα 10-11kw
-
Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.
Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.
Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;
Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.
Το καλώδιο είναι 10 Α;
Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;
BYD forum