Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 148
    • 149
    • 111 / 149
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    2976
    81928
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @lap last edited by

      @lap said in BYD forum:

      Μπορεί να βγει ως dm-i

      Για ποιο λόγο;

      R-LINE

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        anpapath @tsour_ee last edited by

        @tsour_ee said in BYD forum:

        @savvas said in BYD forum:

        Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
        Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
        Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

        Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

        Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

        Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

        T D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsour_ee @anpapath last edited by

          @anpapath said in BYD forum:

          @tsour_ee said in BYD forum:

          @savvas said in BYD forum:

          Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
          Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
          Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

          Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

          Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

          Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

          Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @anpapath last edited by

            @anpapath said in BYD forum:

            @tsour_ee said in BYD forum:

            @savvas said in BYD forum:

            Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
            Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
            Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

            Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

            Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

            Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

            Με wallbox φορτίζει στα 10-11kw

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              anpapath @tsour_ee last edited by

              @tsour_ee said in BYD forum:

              @anpapath said in BYD forum:

              @tsour_ee said in BYD forum:

              @savvas said in BYD forum:

              Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
              Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
              Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

              Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

              Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

              Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

              Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

              Το καλώδιο είναι 10 Α;
              Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsour_ee @anpapath last edited by

                @anpapath said in BYD forum:

                @tsour_ee said in BYD forum:

                @anpapath said in BYD forum:

                @tsour_ee said in BYD forum:

                @savvas said in BYD forum:

                Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                Το καλώδιο είναι 10 Α;
                Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  anpapath @tsour_ee last edited by

                  @tsour_ee said in BYD forum:

                  @anpapath said in BYD forum:

                  @tsour_ee said in BYD forum:

                  @anpapath said in BYD forum:

                  @tsour_ee said in BYD forum:

                  @savvas said in BYD forum:

                  Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                  Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                  Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                  Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                  Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                  Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                  Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                  Το καλώδιο είναι 10 Α;
                  Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                  Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                  Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                  I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                  https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                  Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                  Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                  Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                  Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                  Σωστά τα λέω;
                  Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @anpapath last edited by

                    @anpapath said in BYD forum:

                    @tsour_ee said in BYD forum:

                    @anpapath said in BYD forum:

                    @tsour_ee said in BYD forum:

                    @anpapath said in BYD forum:

                    @tsour_ee said in BYD forum:

                    @savvas said in BYD forum:

                    Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                    Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                    Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                    Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                    Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                    Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                    Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                    Το καλώδιο είναι 10 Α;
                    Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                    Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                    Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                    I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                    https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                    Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                    Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                    Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                    Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                    Σωστά τα λέω;
                    Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                    Θα σχολιάσω μόνο ότι γνωρίζω. Κάποια wallboxes έχουν ενσωματωμένο καλώδιο (πχ της τεσλα), κάποια έχουν υποδοχή για να συνδέσεις το δικό σου type 2 καλώδιο. Σωστά και αυτά που λες για την ισχύ φόρτισης σε wallbox μονοφασικής και τριφασικής εγκατάστασης.
                    Οι dc όντως όλοι έχουν δικό τους καλώδιο.

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      anpapath @dettol last edited by

                      @dettol said in BYD forum:

                      @anpapath said in BYD forum:

                      @tsour_ee said in BYD forum:

                      @anpapath said in BYD forum:

                      @tsour_ee said in BYD forum:

                      @anpapath said in BYD forum:

                      @tsour_ee said in BYD forum:

                      @savvas said in BYD forum:

                      Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                      Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                      Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                      Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                      Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                      Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                      Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                      Το καλώδιο είναι 10 Α;
                      Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                      Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                      Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                      I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                      https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                      Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                      Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                      Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                      Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                      Σωστά τα λέω;
                      Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                      Θα σχολιάσω μόνο ότι γνωρίζω. Κάποια wallboxes έχουν ενσωματωμένο καλώδιο (πχ της τεσλα), κάποια έχουν υποδοχή για να συνδέσεις το δικό σου type 2 καλώδιο. Σωστά και αυτά που λες για την ισχύ φόρτισης σε wallbox μονοφασικής και τριφασικής εγκατάστασης.
                      Οι dc όντως όλοι έχουν δικό τους καλώδιο.

                      Άρα, αν το wallbox δεν έχει δικό του καλώδιο, με το εργοστασιακό πάλι θα φορτίζει 2 kwh ανά ώρα;

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @anpapath last edited by

                        @anpapath said in BYD forum:

                        @dettol said in BYD forum:

                        @anpapath said in BYD forum:

                        @tsour_ee said in BYD forum:

                        @anpapath said in BYD forum:

                        @tsour_ee said in BYD forum:

                        @anpapath said in BYD forum:

                        @tsour_ee said in BYD forum:

                        @savvas said in BYD forum:

                        Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                        Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                        Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                        Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                        Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                        Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                        Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                        Το καλώδιο είναι 10 Α;
                        Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                        Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                        Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                        I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                        https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                        Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                        Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                        Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                        Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                        Σωστά τα λέω;
                        Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                        Θα σχολιάσω μόνο ότι γνωρίζω. Κάποια wallboxes έχουν ενσωματωμένο καλώδιο (πχ της τεσλα), κάποια έχουν υποδοχή για να συνδέσεις το δικό σου type 2 καλώδιο. Σωστά και αυτά που λες για την ισχύ φόρτισης σε wallbox μονοφασικής και τριφασικής εγκατάστασης.
                        Οι dc όντως όλοι έχουν δικό τους καλώδιο.

                        Άρα, αν το wallbox δεν έχει δικό του καλώδιο, με το εργοστασιακό πάλι θα φορτίζει 2 kwh ανά ώρα;

                        Η ισχύς της φόρτισης εξαρτάται τόσο από τον φορτιστή όσο και από την καλωδιακή εγκατάσταση. Αν βάλεις ένα wallbox στην άκρη καλωδίου χρεπι, δεν θα φορτίζεις με 7 ή 11kw, ακόμα και αν ο φορτιστής το υποστηρίζει.
                        Σκέψου τον φορτιστή ως τη βρύση και το καλώδιο ως το σωλήνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by red_monster

                          @anpapath said in BYD forum:

                          @tsour_ee said in BYD forum:

                          @anpapath said in BYD forum:

                          @tsour_ee said in BYD forum:

                          @anpapath said in BYD forum:

                          @tsour_ee said in BYD forum:

                          @savvas said in BYD forum:

                          Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                          Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                          Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                          Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                          Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                          Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                          Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                          Το καλώδιο είναι 10 Α;
                          Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                          Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                          Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                          I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                          https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                          Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                          Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                          Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                          Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                          Σωστά τα λέω;
                          Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                          Τα kW είναι μονάδα μετρησης ισχύος και τα kWh είναι μονάδα μέτρησης ενέργειας.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @red_monster last edited by

                            @red_monster said in BYD forum:

                            @anpapath said in BYD forum:

                            @tsour_ee said in BYD forum:

                            @anpapath said in BYD forum:

                            @tsour_ee said in BYD forum:

                            @anpapath said in BYD forum:

                            @tsour_ee said in BYD forum:

                            @savvas said in BYD forum:

                            Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                            Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                            Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                            Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                            Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                            Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                            Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                            Το καλώδιο είναι 10 Α;
                            Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                            Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                            Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                            I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                            https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                            Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                            Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                            Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                            Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                            Σωστά τα λέω;
                            Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                            Τα kW είναι μονάδα μετρησης ισχύος και τα kWh είναι μονάδα μέτρησης ενέργειας.

                            Ναι, αλλά σωστά τα έγραψε.

                            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panormus772 @dettol last edited by panormus772

                              @dettol said in BYD forum:

                              @red_monster said in BYD forum:

                              @anpapath said in BYD forum:

                              @tsour_ee said in BYD forum:

                              @anpapath said in BYD forum:

                              @tsour_ee said in BYD forum:

                              @anpapath said in BYD forum:

                              @tsour_ee said in BYD forum:

                              @savvas said in BYD forum:

                              Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                              Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                              Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                              Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                              Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                              Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                              Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                              Το καλώδιο είναι 10 Α;
                              Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                              Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                              Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                              I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                              https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                              Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                              Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                              Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                              Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                              Σωστά τα λέω;
                              Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                              Τα kW είναι μονάδα μετρησης ισχύος και τα kWh είναι μονάδα μέτρησης ενέργειας.

                              Ναι, αλλά σωστά τα έγραψε.

                              Υποθέτω πως εννοεί ότι αρκούσε που έγραψε "kwh". Περιττό που πρόσθεσε το "ανά ώρα"

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol @panormus772 last edited by

                                @panormus772 said in BYD forum:

                                @dettol said in BYD forum:

                                @red_monster said in BYD forum:

                                @anpapath said in BYD forum:

                                @tsour_ee said in BYD forum:

                                @anpapath said in BYD forum:

                                @tsour_ee said in BYD forum:

                                @anpapath said in BYD forum:

                                @tsour_ee said in BYD forum:

                                @savvas said in BYD forum:

                                Με το φορτιστή που έγραψα, μπορείς να ορίσεις το επιθυμητό SOC έμμεσα, καθώς έχει timer.
                                Αν πχ έχω 30% και θέλω να το φτάσω στο 80%, χρειάζομαι 50% φόρτιση δλδ ~30kWh στο Atto3. Αν το βάλω στα 16Α, φορτίζει περίπου 16*230=3.7kW (με απώλειες, το πραγματικό είναι κοντά στο 3.3kW). Άρα βάζω το timer στις 9h, και θα φορτίσει την μπαταρία κατά 50%.
                                Έχει και delay, ώστε να ξεκινήσει την ώρα που θέλεις (πχ για νυχτερινό ρεύμα ή για ταυτοχρονισμό με φβ).

                                Ο εργοστασιακός είναι νομίζω στα 8Α, όχι στα 10Α.

                                Στα 10Α είναι ο εργοστασιακός και το schedule βάση χρόνου μπορείς να το κάνεις και με το υπάρχον πρόγραμμα του αυτοκινήτου.

                                Δηλαδή σε wallbox με τον εργοστασιακό φορτίζει μέχρι 3,7 kwh ανά ώρα;

                                Άλλο το wallbox άλλο ο εργοστασιακός 10A σουκο σε type 2 που δίνει το αυτοκίνητο.Με αυτόν φορτίζει ~1.8kw per hour.Εγω έχω πάρει αντίστοιχο στα 16Α κ φορτιζω με 3kw per hour.

                                Το καλώδιο είναι 10 Α;
                                Το wallbox έχει δικό του καλώδιο;

                                Ο φορητός φορτιστής που έχω πάρει είναι ο παρακάτω ω όποτε λογικά έχει το σωστό καλώδιο για 16Α ρευμα.

                                Το wallbox έχει δικό του καλώδιο.

                                I just found this on AliExpress: €193.34 | feyree EV Charger Type2 16A 3.5kW Portable Charging Box 5M Cable GBT Socket Type1 J1772 Adapter for Electric Vehicle Car Charger
                                https://a.aliexpress.com/_EwCNBhS

                                Αυτός ο φορτιστής είναι για ενισχυμένη πρίζα σουκο για 3,7 kwh ανά ώρα.

                                Αυτός που δίνει η αντιπροσωπεία είναι για απλή πρίζα σουκο για 2 kwh ανά ώρα.

                                Το wallbox έχει δικό του καλώδιο που συνδέεται απευθείας με το αυτοκίνητο και φορτίζουν 7kwh ανά ώρα σε μονοφασικό ρεύμα και 11 kwh ανά ώρα σε τριφασικό.

                                Οι φορτιστές dc έχουν δικό τους καλώδιο.

                                Σωστά τα λέω;
                                Ενδιαφέρομαι για αγορά ηλεκτρικού και είναι σημαντικό θέμα η φόρτιση και το τι θα βάλεις στο parking της πυλωτης.

                                Τα kW είναι μονάδα μετρησης ισχύος και τα kWh είναι μονάδα μέτρησης ενέργειας.

                                Ναι, αλλά σωστά τα έγραψε.

                                Υποθέτω πως εννοεί ότι αρκούσε που έγραψε "kwh". Περιττό που πρόσθεσε το "ανά ώρα"

                                οχι, χρειαζοταν και το "ανα ωρα" απο τη στιγμη που αναφεροταν σε kwh. Διαφορετικα θα μπορουσε πχ να φορτισει 3.7kwh σε 2 ωρες, οποτε η ισχυ του φορτιστη θα ηταν 1.85kw.
                                Απλα ηταν "αχρειαστο" να περιγραφει ισχυ φορτισης με αυτον τον τροπο, θα μπορουσε να γραψει κατευθειαν kw.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Λάθος είναι

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in BYD forum:

                                    Λάθος είναι

                                    γιατι; χανω κατι;
                                    το "φορτιζει 3.7kwh την ωρα" ειναι σαν να λες "εχει ισχυ 3.7kw", απλα ειναι εμμεσος τροπος.

                                    ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ntinaras
                                      ntinaras @dettol last edited by

                                      @dettol said in BYD forum:

                                      @red_monster said in BYD forum:

                                      Λάθος είναι

                                      γιατι; χανω κατι;
                                      το "φορτιζει 3.7kwh την ωρα" ειναι σαν να λες "εχει ισχυ 3.7kw", απλα ειναι εμμεσος τροπος.

                                      Σωστα,

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        red_monster last edited by red_monster

                                        Φορτίζει με ισχύς 3,7 kW ανά ώρα
                                        Το «φορτίζει» είναι ένδειξη ισχύος, η ισχύς μετράται σε kW.

                                        D ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dettol @red_monster last edited by dettol

                                          @red_monster said in BYD forum:

                                          Φορτίζει με ισχύς 3,7 kW ανά ώρα

                                          ναι βρε, ειναι σαν να λες "το αυτοκινητο κινειται με τετοια ταχυτητα που του επιτρεπει να διανυσει 120km σε 1 ωρα", αντι να λες κατευθειαν "το αυτοκινητο κινειται με 120km/h". Και στις δυο περιπτωσεις ταχυτητα περιγραφεις (ή θεμα για το οποιο συζηταμε, ισχυ).
                                          Βεβαιως, δεν εχω σπουδασει μηχανολογια, οποτε μπορει και να κανω λαθος 😄 😄 😄

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by red_monster

                                            Αν δεν είχε το λεκτικό μπορεί να το πέρναγα. Αλλιώς είναι σαν να θες να γράψεις 1 ή να το γράψεις 1 x 10^(-2) x 10^(2).

                                            Πρέπει να έχεις κατανοήσει τις εννοείς της ισχύος και της ενέργειας σε βάθος. Και δεν έχει σχέση με μηχανολογία, φυσική είναι.

                                            Ασε που μηχανολογία μαθαίνουν στο ΤΕΙ, μηχανολόγοι μηχανικοί βγαίνουν από το ΕΜΠ με δέσμες !

                                            D A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 111 / 149
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr