-
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@criuser να σου πω με ειλικρίνεια ότι την γυναίκα μου την έπεισες πάντως....
Για κάποιο λόγο, το ερκρος είναι πιο πάνω από το φροντερα. Προφανώς είναι ίδια, αλλά κάνει ένα κλικ παραπάνω το Σιτροέν! Το 100ρι δν το βλέπω καν, κ αν διάλεγα μάλλον την πλούσια έκδοση θα έλεγα.
Βρε λες να μπήκε το (ερ)κροσακι σφήνα στο (εσ)κροσακι??
Πάρε μια χτεσινοβραδυνή κατανάλωση του αιρκρος μου, αυτόματο ντίζελ με 120 καθαρόαιμα και 300 ροπή, να σκάσουν οι Τογιοταίοι...
-
@georgekn said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@sabas_thess said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Τι ζάντα Lada 2105 είναι αυτή;;; Ξερναω...
Απο Opel Manta του 80 βαμμένη λευκή είναι...
Η πλάκα είναι ότι όλα τα εγγλέζικα περιοδικά στο τέστ του βόξωλ φροντέρα γουστάρουν την άσπρη ζάντα με το πράσινο χρώμα γιατί φέρνει στο λαντρόβερ ντιφέντερ...
Εχουν όμως όλοι ξετρελλαθεί με το ηλεκτρικό γιατί βγαίνει στην ίδια τιμή.
https://www.topgear.com/car-reviews/vauxhall/frontera
https://www.topgear.com/car-reviews/vauxhall/frontera-electric
https://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/frontera
-
@criuser said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Από τον ίδιο τύπο, που είναι 1,92 ύψος, έχουμε και το τέστ της μεσαίας έκδοσης του υβριδικού με τα 136 άλογα.
Να θυμίσω ότι αυτό έχει λιγότερο από 9 δ το 0-100 και πάνω από 190 τελική, είτε σαν Φροντέρα,
είτε σαν 3 αιρκρος.
Σαν Φροντέρα η μεσαία έκδοση Edition plus ξεκινάει από 25400, που αν θέλουμε να βάλουμε άσπρη οροφή και άσπρες ζάντες αλλά στο καφέ χρώμα που είναι το δωρεάν είναι 26000, αν το κάνουμε σαν το αυτοκίνητο του τέστ στο πράσινο, είναι 26600 και αν θέλουμε να βάλουμε και το πακέτο με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και μπροστινό παρμπρίζ είναι στα 26864 στο βασικό χρώμα. Η πλούσια έκδοση ξεκινάει από 29400 με στανταρ τα θερμαινόμενα και την διχρωμία.
Το αιρκρος έχει μικρές διαφορές στην μεσαία έκδοση με διαφορετικό εξοπλισμό και μεγάλη στην πλούσια που είναι 2000 φτηνότερο, πάλι με διαφορετικές επιλογές εξοπλισμού.
Όταν βλέπω τον οδηγό είναι σαν να βλέπω να κάθεται ενήλικος σε παιδικό αυτοκινητάκι με πετάλια, εξαιρετικά στριμωγμένα τα πόδια του. Κακή εκμετάλλευση χώρου για τα πόδια του οδηγού σε τέτοιο μήκος αυτοκινήτου (4,4 μέτρα περίπου). Γενικά, σε σχεδόν (εξαιρείται σε κάποιον βαθμό το renegade) κανένα αυτοκίνητο του ομίλου ο χώρος για τα πόδια δεν συγκρίνεται με αυτόν που προσφέρουν τα γερμανικά για να ξέρουμε τι λέμε, οπότε το να δείχνουμε τον 1.92 παστωμένο στα πόδια το αντίθετο υποδεικνύει παρά το ότι είναι άνετο για ψηλούς. Οι ψηλοί να μπουν σε γερμανικά πρώτα και μετά να κρίνουν.
-
@criuser said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@georgekn said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@sabas_thess said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Τι ζάντα Lada 2105 είναι αυτή;;; Ξερναω...
Απο Opel Manta του 80 βαμμένη λευκή είναι...
Η πλάκα είναι ότι όλα τα εγγλέζικα περιοδικά στο τέστ του βόξωλ φροντέρα γουστάρουν την άσπρη ζάντα με το πράσινο χρώμα γιατί φέρνει στο λαντρόβερ ντιφέντερ...
Εχουν όμως όλοι ξετρελλαθεί με το ηλεκτρικό γιατί βγαίνει στην ίδια τιμή.
https://www.topgear.com/car-reviews/vauxhall/frontera
https://www.topgear.com/car-reviews/vauxhall/frontera-electric
https://www.autoexpress.co.uk/vauxhall/frontera
Ωραίες είναι οι σιδερένιες ζάντες, σε λευκό (αν θυμάστε τους παλιούς αγρότες - mitsuba l300) ή σε μαύρο στυλ jimny.
Μακάρι να υπήρχε επιλογή σε περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα για να μην σε νοιάζει και να μην τις λυπάσαι.
Επίσης μου αρέσει η απλότητα στα σχήματα και στη γενικότερη σχεδίαση στα αυτοκίνητα.
Θέλω να είναι πρακτικά και διαχρονικά.
Η σιδερένια ζάντα πιστεύω είναι ένα από αυτά τα στοιχεία. Ειδικά σε οχήματα που θα πάνε και εκτός δρόμου.
-
@jamesd said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@criuser said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Από τον ίδιο τύπο, που είναι 1,92 ύψος, έχουμε και το τέστ της μεσαίας έκδοσης του υβριδικού με τα 136 άλογα.
Να θυμίσω ότι αυτό έχει λιγότερο από 9 δ το 0-100 και πάνω από 190 τελική, είτε σαν Φροντέρα,
είτε σαν 3 αιρκρος.
Σαν Φροντέρα η μεσαία έκδοση Edition plus ξεκινάει από 25400, που αν θέλουμε να βάλουμε άσπρη οροφή και άσπρες ζάντες αλλά στο καφέ χρώμα που είναι το δωρεάν είναι 26000, αν το κάνουμε σαν το αυτοκίνητο του τέστ στο πράσινο, είναι 26600 και αν θέλουμε να βάλουμε και το πακέτο με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και μπροστινό παρμπρίζ είναι στα 26864 στο βασικό χρώμα. Η πλούσια έκδοση ξεκινάει από 29400 με στανταρ τα θερμαινόμενα και την διχρωμία.
Το αιρκρος έχει μικρές διαφορές στην μεσαία έκδοση με διαφορετικό εξοπλισμό και μεγάλη στην πλούσια που είναι 2000 φτηνότερο, πάλι με διαφορετικές επιλογές εξοπλισμού.
Όταν βλέπω τον οδηγό είναι σαν να βλέπω να κάθεται ενήλικος σε παιδικό αυτοκινητάκι με πετάλια, εξαιρετικά στριμωγμένα τα πόδια του. Κακή εκμετάλλευση χώρου για τα πόδια του οδηγού σε τέτοιο μήκος αυτοκινήτου (4,4 μέτρα περίπου). Γενικά, σε σχεδόν (εξαιρείται σε κάποιον βαθμό το renegade) κανένα αυτοκίνητο του ομίλου ο χώρος για τα πόδια δεν συγκρίνεται με αυτόν που προσφέρουν τα γερμανικά για να ξέρουμε τι λέμε, οπότε το να δείχνουμε τον 1.92 παστωμένο στα πόδια το αντίθετο υποδεικνύει παρά το ότι είναι άνετο για ψηλούς. Οι ψηλοί να μπουν σε γερμανικά πρώτα και μετά να κρίνουν.
Εχουμε βάλει στα γερμανικά της κατηγορίας Τ - κρος και Τ - ροκ το κορμί μας του 1,94 / 130 και έχουμε γελάσει έντονα με τους αστείους χώρους τους. Το μόνο που έχει καλούς χώρους είναι το κάμικ.
-
@georgekn said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@sabas_thess said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Τι ζάντα Lada 2105 είναι αυτή;;; Ξερναω...
Απο Opel Manta του 80 βαμμένη λευκή είναι...
Ρε τους λεχρίτες τους Γάλλους!!!
Τι άλλο θα δούμε!
Εδώ λέμε να κοπιάσουν οι Ευρωπαίοι να ανέβουν σε εξοπλισμό για να πιάσουν τους Κινέζους και αυτοί κλέβουν...από τα τάσια οι αθεοφοβοι!!!Σαν να φαντάζομαι τον διάλογο μεταξύ μάρκετινγκ και οικονομικού τμήματος:
- Ρε συ Σαρλ είσαι σίγουρος; Θα μας πάρουν με τις πέτρες.
- Χέσε μας ρε Χανς τώρα , θα βρει καμία μπούρδα το τμήμα PR να γράψει, έχω συνεννοηθεί μαζί τους , περνά το να βγουν τα νούμερα στο Excell, να πάμε και σπίτια μας , μου έχει στείλει και μια λίστα η γυναίκα πρέπει να προλάβω το SM.
Έτσι και αλλιώς...δεν βλέπεις που πάνε τα πράγματα;
Έστειλες ρε μαλάκα βιογραφικό στον τύπο στη BYD στο email που σου έστειλα τις προάλλες;
-
Καλά αφού εσείς τα γερμανά έχετε ολόκληρα τα καινούργια αμάξια σας με σχεδιασμό από την δεκαετία του 80, σας πείραξε που βάλαμε μία ζάντα ως ρετρό στοιχείο σχεδιασμού σε επιλογή μάλιστα όχι στάνταρ,....
-
Μεταξύ μας, ρετρό είναι να πάρεις ζάντα αλουμινίου να της δώσεις σχήμα και χρώμα της παλαιάς χαλύβδινης να την γυαλίσεις να την κάνεις πιο στιβαρή και εντυπωσιακή (έτσι ώστε να ανταποκρινεται στα πρότυπα της εποχής μας) και να την κάνεις με κάποιο τρόπο να φέρνει κάπως μνήμες της παλιάς. Το να ξαναβγάλεις τη παλιά χαλύβδινη σε νέο αυτοκινητο είναι γυφτιά δεν είναι ρετρό!
-
Ασχολούμαστε με μια επιλογή που δεν είναι στάνταρ στο αυτοκίνητο, αλλά το δίνει στην μεσαία έκδοση σαν έξτρα με διχρωμία 2-3 χρωμάτων που πάνε με λευκή οροφή.
Μπορείς να κρατήσεις την στάνταρ ζάντα.
Ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά αρέσει σχεδόν σε όλα τα εγγλέζικα σάιτ.
Ούτε η πουτίγκα μου αρέσει.
Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου