Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 791
    • 792
    • 793
    • 794
    • 795
    • 900
    • 901
    • 793 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18010
    407847
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus last edited by cirus

      εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

      πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

      Cirus the virus

      fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 6
      • fanis75
        fanis75 moderator @cirus last edited by

        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

        πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

        Επειδή δεν ήρθαν ακόμα τα ηλεκτρικά Στελάντις για να κατακλείσουν την αγορά...!!!😸

        Αααα ξέχασα, έχουν έρθει εδώ και 2 χρόνια, αλλά τα είχε ξεχάσει ακόμα και η εισαγωγική και μετά τα χάρισαν στις λήζινγκ, γιατί βαρέθηκαν να τους πιάνουν χώρο...

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • cirus
          cirus @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

          πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

          Επειδή δεν ήρθαν ακόμα τα ηλεκτρικά Στελάντις για να κατακλείσουν την αγορά...!!!😸

          Αααα ξέχασα, έχουν έρθει εδώ και 2 χρόνια, αλλά τα είχε ξεχάσει ακόμα και η εισαγωγική και μετά τα χάρισαν στις λήζινγκ, γιατί βαρέθηκαν να τους πιάνουν χώρο...

          Ασε μας ρε Φανη με την κωλοBYD μας γ@μησ3

          Χεστηκα για την stellantis

          Πήρε ολο το πακέτο του ΚΗ3 , τα έβαλε ολα ξεφτίλα τιμη, δεν πουλησαμε τίποτα από YUDO και δεν μπορώ να ανοίξω τωρα σελίδα YUDO CLUB sto Facebook να πούμε.

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • D
            dettol @cirus last edited by

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

            πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

            δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

            cirus I W 3 Replies Last reply Reply Quote 2
            • cirus
              cirus @dettol last edited by

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

              πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

              δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

              Δεν διορθώνω λάθη ρε απολυμαντικέ αλλά μπράβω ? Μπράβω??? Άλλαξε το με ενοχλεί 🤣

              Cirus the virus

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @cirus last edited by

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

                πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

                δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

                Δεν διορθώνω λάθη ρε απολυμαντικέ αλλά μπράβω ? Μπράβω??? Άλλαξε το με ενοχλεί 🤣

                δεν διορθωνω τιποτα... παρασημα λαλακιας ειναι αυτα 🙂 Αναθεμα και αν ξερω τισκεφτομουν εκεινη τη στιγμη.. ισως προφιτερολ του ανδρια

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • I
                  iceman7 @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

                  πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

                  δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

                  Δεν διορθώνω λάθη ρε απολυμαντικέ αλλά μπράβω ? Μπράβω??? Άλλαξε το με ενοχλεί 🤣

                  δεν διορθωνω τιποτα... παρασημα λαλακιας ειναι αυτα 🙂 Αναθεμα και αν ξερω τισκεφτομουν εκεινη τη στιγμη.. ισως προφιτερολ του ανδρια

                  Και καλά κανεις … στοπ στο φασισμό της κορρεκτιλας.
                  Την ορθογραφία μου και τα …φρύδια μου 😂😂

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iceman7 @dettol last edited by

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

                    πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

                    δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

                    Σε τόσο μικρό χρόνο λογικά όχι. Αλλα τα τεσλα είναι θηρία ενώ τα προσιτά byd σε λογικές διαστάσεις και ακόμα πιο λογικές τιμές σε σχέση και με το τι προσφέρουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wantone @dettol last edited by

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

                      πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

                      δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

                      τι εκαναν? ο Σφακ εχει πολλες αντιπροσωπειες και προσωπικο, μια ανακατανομη εκανε, ποσο δυσκολο ειναι μεταφερεις μερικα χμ να κανεις μερικα χαρτια και να πουλησεις αυτοκινητα; αλλο να τα φτιαξεις.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @wantone last edited by

                        @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

                        πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

                        δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

                        τι εκαναν? ο Σφακ εχει πολλες αντιπροσωπειες και προσωπικο, μια ανακατανομη εκανε, ποσο δυσκολο ειναι μεταφερεις μερικα χμ να κανεις μερικα χαρτια και να πουλησεις αυτοκινητα; αλλο να τα φτιαξεις.

                        Απο την προσωπική μου εμπειρία αλλα και απο συζητήσεις στο ψαρονέφρι για το χάος της παραλαβής, θα έλεγα οτι δεν ειναι τόσο εύκολο όσο νομίζουμε.

                        W R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

                          πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

                          δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

                          τι εκαναν? ο Σφακ εχει πολλες αντιπροσωπειες και προσωπικο, μια ανακατανομη εκανε, ποσο δυσκολο ειναι μεταφερεις μερικα χμ να κανεις μερικα χαρτια και να πουλησεις αυτοκινητα; αλλο να τα φτιαξεις.

                          Απο την προσωπική μου εμπειρία αλλα και απο συζητήσεις στο ψαρονέφρι για το χάος της παραλαβής, θα έλεγα οτι δεν ειναι τόσο εύκολο όσο νομίζουμε.

                          απο τον Σφακ εχω αγορασει, τιποτα δυσκολο δεν ειναι ουτε μου το παρουσιασαν σαν δυσκολο. Το δυσκολο ειναι να βρεθουν αγοραστες που θα πληρωσουν το αμαξι, στα ΒΥΔ ειναι ευκολο γιατι ειναι καλη η τιμη.

                          Το προβλημα που εχουν στην Ελλαδα ειναι στο σερβις μετα την αγορα που δεν μπορουν να κρατησουν ενα αποδεκτο επιπεδο στην ποιοτητα της δουλειας τους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • R
                            red_monster @dettol last edited by

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            εγω ξέρω ότι το μισο ΚΗ3 πήγε κατευθειαν στην BYD για atto και dolfin

                            πιο μεγάλα νούμερα σε ηλεκτρικα μονο η tesla πρεπει να έχει κάνει

                            δεν νομιζω οτι ουτε η τεσλα εχει κανει τετοια νουμερα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα. Πραγματικα μπραβω στον σφακ που καταφεραν να το διαχειριστουν.

                            τι εκαναν? ο Σφακ εχει πολλες αντιπροσωπειες και προσωπικο, μια ανακατανομη εκανε, ποσο δυσκολο ειναι μεταφερεις μερικα χμ να κανεις μερικα χαρτια και να πουλησεις αυτοκινητα; αλλο να τα φτιαξεις.

                            Απο την προσωπική μου εμπειρία αλλα και απο συζητήσεις στο ψαρονέφρι για το χάος της παραλαβής, θα έλεγα οτι δεν ειναι τόσο εύκολο όσο νομίζουμε.

                            Ολα εύκολα ειναι αν τα κάνουν οι άλλοι. Και αφού τα κάνουν πετυχημένα οι άλλοι είναι βύσματα, διαπλεκόμενοι, γόνοι, κληρονόμοι, κόρες εργολάβων και μεγαλογιατρών, επιτυχόντες με δέσμες κλπ κλπ γραφικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Δεν είναι έτσι. Η αξία του κάθε ανθρώπου ειναι ένα άλλο κριτήριο. Οι δίαυλοι και οι δρόμοι που πρέπει να ακολουθήσει για να αναδειχθούν είναι κάτι άλλο.

                              Για παράδειγμα μπορεί δύο άνθρωποι με τις ίδιες δυνατότητες , γνώσεις και νοημοσύνη στον στίβο της ζωής να ξεκινήσουν από διαφορετική αφετηρία.

                              Για παράδειγμα ο ένας να έχει γνωριμίες από το περιβάλλον του που θα του ανοίξουν πόρτες ώστε όντως να αναδείξει τις ικανότητες του (κανείς δεν μένει πολύ σε έναν τομέα εάν δεν είναι ικανός, αυτό όμως είναι ένα άλλο κριτήριο) πιθανώς κάποιο σπίτι χτισμένο και φτιαγμένο που να του δίνεται δωρεάν ως κληρονομιά.

                              Ο άλλος να μην έχει γνωριμίες, να προσπαθεί να αποκτήσει και να αφιερώσει ένα τεράστιο μέρος του διαθέσιμο χρόνου του για να πείσει ή και να εργαστεί σε θέσεις που πιθανόν να του προσφέρουν ανέλιξη ώστε μετά από χρόνια ή και δεκαετίες να φτάσει στην αφετηρία του πρώτου!

                              Αυτή η διαδρομή είναι μια διαδρομή με χιλιάδες χιλιάδων χαμένες εργατοώρες.

                              Αντίστοιχο και το παράδειγμα των εισαγωγικών εξετάσεων στην ανώτατη εκπαίδευση, που πάλι όμως το θίγεις. Το να διαβάζεις και να καταθέτεις χιλιάδες εργατοώρες σε άσχετα μαθήματα από αυτά που θέλεις να ακολουθήσεις και δη σε έναν τεράστιο (συγκριτικά) αριθμό και χωρίς καν την δεύτερη ευκαιρία κράτησης όποιων ήθελες και τα υπόλοιπα 1 ή 3 μαθήματα την επόμενη χρονιά οδηγούσε τους υποψηφίους να ξεκινούν τον αγώνα τους για τη ζωή από διαφορετική αφετηρία, αρκετά υποδεέστερη. Αυτό ήταν το άδικο για το οποίο έγινε νύξη.

                              (για παράδειγμα υποψήφιος φιλόλογος έπρεπε να αριστεύσει τουλάχιστον είτε στην φυσική είτε στη χημεία, εάν υποθέσουμε ότι δεν τα πήγαινε καλά στα μαθηματικά, κάτι που τον άγχωνε αλλά και απαιτούσε τεράστια προσπάθεια και να θυσιάσει χιλιάδες εργατοώρες από το διάβασμα στον κλάδο που είχε κλίση και ταλέντο. Άλλωστε ο χρόνος είναι πεπερασμένος.)

                              Το ίδιο και στο σπίτι, να αφιερώσει 35 έτη από την εργασία, τον κόπο του και τα διαθεσιμα εισοδήματα του για να αποπληρώσει ένα απλό σπίτι που στον πρώτο απλώς θα του το έδωσαν δωρεάν στο ξεκίνημα της ζωής του.

                              Εκεί είναι λοιπόν η κριτική και η ενσυναισθηση που πρέπει να έχουμε όλοι μας.

                              Ο ικανός είναι ικανός ανεξαρτητου καταγωγης και κληρονομιάς. Είτε φτωχός, είτε πλούσιος.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Ασε μας με την μίρλα σου...

                                Ξέρεις πόσους γνωρίζω που με κάποια γνωριμία μπήκαν σε κάποια δουλειά και δεν μπόρεσαν να σταθούν, γιατί δεν ήταν άξιοι ?

                                Βέβαια συνήθως οι γονείς τους, επειδή γνωρίζουν τι γίνεται και δεν θέλουν να χαλάσουν τις σχέσεις τους με την επαφή, όταν δεν κάνουν τους διορίζουν είτε στο δημόσιο, είτε σε κάποια πολύ μεγάλη εταιρεία που δουλεύει σαν δημόσιο.

                                Στις μικρές που υπάρχει ιδιοκτήτης αν δεν αξίζεις δεν σε κρατάνε. Τέλος. Εκτός αν έχει τέτοια υποχρέωση, συνήθως είναι σε πολιτικούς, που πληρώνει έναν να κάθεται με ένα χαμηλό, έως μέτριο μισθό.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus last edited by

                                  @lap @criuser

                                  παρασύρεστε. Ειστε σε ενα νημα ηλεκτροκινησης

                                  σεβαστείτε το και διαπληχτηστείτε αλλου για δουλειες, δημοσιο κτλ

                                  Cirus the virus

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • C
                                    criuser @cirus last edited by

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @lap @criuser

                                    παρασύρεστε. Ειστε σε ενα νημα ηλεκτροκινησης

                                    σεβαστείτε το και διαπληχτηστείτε αλλου για δουλειες, δημοσιο κτλ

                                    Ε καλά ένας καυγάς για ξύστες και εργολάβους κληρονόμους την ημέρα δεν πειράζει...😊

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    cirus L 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • cirus
                                      cirus @criuser last edited by cirus

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @lap @criuser

                                      παρασύρεστε. Ειστε σε ενα νημα ηλεκτροκινησης

                                      σεβαστείτε το και διαπληχτηστείτε αλλου για δουλειες, δημοσιο κτλ

                                      Ε καλά ένας καυγάς για ξύστες και εργολάβους κληρονόμους την ημέρα δεν πειράζει...😊

                                      το τραβατε για σελιδες συνηθως. αν ήταν για ενα δυο ποστ δεν θα με ενοιαζε

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Δεν είπα κάτι αντίθετο. Το ίδιο λέμε.

                                        Άλλο η ικανότητα ενός ανθρώπου και άλλο η αφετηρία στον στίβο της ζωής καθώς εξετάζουμε και εστιάζουμε την αξιολόγηση του σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή στιγμή.

                                        Για παράδειγμα, μπορείς να γνωρίζεις εάν ένας νέος πακετας είναι μεγάλο ταλέντο σε έναν τομέα, αλλά δεν έχει πρόσβαση ακόμα στον κλάδο αυτόν για λόγους βιοπορισμού;

                                        Συγκριτικά με έναν άλλο που δεν έχει πρόβλημα βιοπορισμού και οι γονείς του μέσω των διασυνδέσεων τους τον έβαλαν σε μια θέση που όντως είναι άξιος γι αυτήν;

                                        Και οι δύο είναι άξιοι και ταλαντούχοι. Ο δεύτερος μπορεί να θεωρεί ότι αξίζει περισσότερο από τον πακέτα διότι δεν εξετάζει χιλιάδες άλλες παραμέτρους που τους οδήγησαν στην διαφορετική θέση. Ο πρώτος μπορεί να φτάσει στην θέση του δεύτερου μετά από έτη εργασίας σε άλλους κλάδους και τομείς για λόγους βιοπορισμού και μη γνωριμιών.

                                        Γενικά είναι θέμα αντίληψης και ενσυναίσθησης. Εκεί η κριτική όλων των υπολοίπων. Οι κληρονομοι (όχι όλοι) έχουν μια εικόνα του κόσμου γύρω τους που πολλές φορές είναι πλασματική και υπερεκτιμημένη ως προς τις ικανότητες τους.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @criuser last edited by lap

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @lap @criuser

                                          παρασύρεστε. Ειστε σε ενα νημα ηλεκτροκινησης

                                          σεβαστείτε το και διαπληχτηστείτε αλλου για δουλειες, δημοσιο κτλ

                                          Ε καλά ένας καυγάς για ξύστες και εργολάβους κληρονόμους την ημέρα δεν πειράζει...😊

                                          Εχει δίκιο. Ένας καυγάς την ημέρα κάνει καλό.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 @lap last edited by

                                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @lap @criuser

                                            παρασύρεστε. Ειστε σε ενα νημα ηλεκτροκινησης

                                            σεβαστείτε το και διαπληχτηστείτε αλλου για δουλειες, δημοσιο κτλ

                                            Ε καλά ένας καυγάς για ξύστες και εργολάβους κληρονόμους την ημέρα δεν πειράζει...😊

                                            Εχει δίκιο. Ένας καυγάς την ημέρα κάνει καλό.

                                            και το καλλίτερο σεξ μετά από καυγά γινεται😎

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 791
                                            • 792
                                            • 793
                                            • 794
                                            • 795
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 793 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr