-
@askianos said in Lexus Forum:
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου Lexus NX300h μοντέλο 2019 με 87.000km και θα ήθελα την γνώμη σας. Πρώτη φορά κάτοχος Lexus και υβριδικού.Εαν δεν έχεις θέμα με τα κυβικά, αγοράζεις ένα φανταστικό αυτοκίνητο...τόσο απλά και τίποτε άλλο!
ΥΓ: Αρκεί να είναι ελεγμένα τα χλμ και ιδανικά και Ελληνικό.
-
@askianos said in Lexus Forum:
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου Lexus NX300h μοντέλο 2019 με 87.000km και θα ήθελα την γνώμη σας. Πρώτη φορά κάτοχος Lexus και υβριδικού.Το είχα κάνει Test Drive παλιότερα to 2017 .Νομίζω οτι είναι το ίδιο μοντελο.Δεν ειχα ενθουσιαστει.Εχει πολύ εντονη την αίσθηση του πατιναρίσματος δυστυχώς, χωρίς να εχει επιτάχυνση. Από ένα τέτοιο αμάξι περίμενα τουλάχιστον να έχει άνετες αναρτήσεις.Ήταν σκληρό χωρίς λόγο,ειδικά στις μικρές ταχύτητες ψιλοκοπάναγε και ακουγόταν και θόρυβος απο τις αναρτήσεις και την κύλιση.
Κρατάω επιφύλαξη μήπως εχει αλλαγές το μοντέλο του 2019 αλλα εξωτερικά είναι ιδια γενιά.
-
@askianos said in Lexus Forum:
Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου Lexus NX300h μοντέλο 2019....
Το ψάχνω και εγώ το συγκεκριμένο όχημα μόνο και μόνο λόγω εμφάνισης! Το 2018 έκανε facelift και είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με τα προ του 2018 (ειδικά η πλαστική οθόνη ήταν χάλι μαύρο) όμως δεν παύει να είναι ένα όχι πολύ "σύγχρονης" τεχνολογίας όχημα καθώς βασίζεται στην 4η γενιά του rav4 (2012).
Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από τα δεκάδες βίντεο που έχω δει πρέπει να είναι ενεργοβόρο, αργό και όχι τόσο άνετο και καλά μονωμένο όσο η επόμενη γενιά. Η σχεδίασή του παρόλα αυτά μέσα/έξω τα σπάει. -
@ataim said in Lexus Forum:
@askianos said in Lexus Forum:
Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου Lexus NX300h μοντέλο 2019....
Το ψάχνω και εγώ το συγκεκριμένο όχημα μόνο και μόνο λόγω εμφάνισης! Το 2018 έκανε facelift και είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με τα προ του 2018 (ειδικά η πλαστική οθόνη ήταν χάλι μαύρο) όμως δεν παύει να είναι ένα όχι πολύ "σύγχρονης" τεχνολογίας όχημα καθώς βασίζεται στην 4η γενιά του rav4 (2012).
Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από τα δεκάδες βίντεο που έχω δει πρέπει να είναι ενεργοβόρο, αργό και όχι τόσο άνετο και καλά μονωμένο όσο η επόμενη γενιά. Η σχεδίασή του παρόλα αυτά μέσα/έξω τα σπάει.Σαν εμφάνιση όντως τα σπάει αλλά μόνο το F-sport. Το έχω οδηγήσει, δεν είναι γρήγορο, κινείται αξιοπρεπώς για τον όγκο και το βάρος του. Η μετάβαση που θέλω να κάνω είναι από Audi Q2 2019 σε ΝΧ λόγο αρκετών χώρων πορτμπαγάζ, αξιοπιστία εταιρίας και εμφάνισης αυτοκινήτου. Από θέμα κατανάλωσης έχω δει και εγώ αρκετά video και έχω διαβάσει πολλά reviews και είναι φυσιολογική στα 7-8 lt/100km.
-
-
-
Ωραίο είναι, αλλλά το πιο basic ξεκινάει απο 40Κ και στα 2Κ κυβ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και δεν εννοώ μόνο την bmw
-
@bathan said in Lexus Forum:
Ωραίο είναι, αλλλά το πιο basic ξεκινάει απο 40Κ και στα 2Κ κυβ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και δεν εννοώ μόνο την bmw
37.000, όχι 40Κ. Για αυτά που προσφέρει είναι εξαιρετική τιμή, αλλά το κυβικά (ένεκα ΦΠ) ειναι ένα θέμα. Το οδήγησα και είναι πάρα πολύ καλό, έγραψα σχετικά.
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
@bathan said in Lexus Forum:
Ωραίο είναι, αλλλά το πιο basic ξεκινάει απο 40Κ και στα 2Κ κυβ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και δεν εννοώ μόνο την bmw
37.000, όχι 40Κ. Για αυτά που προσφέρει είναι εξαιρετική τιμή, αλλά το κυβικά (ένεκα ΦΠ) ειναι ένα θέμα. Το οδήγησα και είναι πάρα πολύ καλό, έγραψα σχετικά.
Σωστά, 37.400 το basic με 17 άρες ζάντες & λάστιχα 215/60/17
-
Παπουδιαρικα πραματα

-
IS το πιο ωραίο Lexus, άνετα θα το είχα για οικογενειακό. Όποτε το πετυχαίνω, σπάνια φυσικά, στον δρόμο το χαζεύω.
"Έγκλημα" της Toyota που δεν φέρνει το Camry στην Ευρώπη, που σχεδιαστικά είναι το αντίστοιχα ωραίο σεντάν. -
Οτιδήποτε φοράει V8 με 500 ίππους ΔΕΝ είναι παπουδιαρικο


Αν στο ίδιο αυτοκίνητο βάλεις Toyota hybrid γίνεται αυτομάτως

-
Νέο παπουδιαρικο, Lexus
Πολύ καλύτερη σχεδίαση μέσα έξω, πάνω από πέντε μέτρα μήκος και το 300h έχει πλέον τον δίλιτρο κινητήρα. Ο 1,5 μάλλον αργεί ακόμα.
Επίσης στην ίδια πλατφόρμα βγαίνει σε ηλεκτρικό, κάτι που δείχνει πως αντιμετωπίζει η toyota τα ev.
-
-
Στο 21:50 μιλάει για το πόσο λάθος είναι το 0-16W για ζεστά κλίματα όπως της Αυστραλίας και τονίζει ότι το 5-30W είναι το πλέον κατάλληλο.
-
@caro-0 said in Lexus Forum:
Στο 21:50 μιλάει για το πόσο λάθος είναι το 0-16W για ζεστά κλίματα όπως της Αυστραλίας και τονίζει ότι το 5-30W είναι το πλέον κατάλληλο.
Το έχουμε ξανασυζητησει το θέμα στο παρελθόν.
Εφόσον στο ελληνικό manual προτείνεται λάδι 0W-16 και εναλλακτικά 0W-20, καλύτερα να ακολουθήσουμε τον κατασκευαστή.
Μετά απο συνολική χρήση 100.000+ km με τρία διαφορετικά C-HR, που πάντα βάζω γνήσιο Toyota 0W-16 λάδι και δεν καίει σταγόνα, δεν το αλλάζω.
Πέρααν της οικονομίας καυσίμου, θεωρώ οτι ο βενζινοκινητήρας χρειάζεται το λεπτόρρευστο λάδι, λόγω του τρόπου λειτουργίας του υβριδικού συστήματος (συνεχείς εναύσεις-διακοπές λειτουργίας κλπ.). -
To βασικό ειναι ότι το UX ειναι αμαξάρα και σε εξαιρετική τιμή τόσο καινούργιο όσο και μτχ. Το κοιτάω για επόμενο, σε μτχ φυσικά.
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
To βασικό ειναι ότι το UX ειναι αμαξάρα και σε εξαιρετική τιμή τόσο καινούργιο όσο και μτχ. Το κοιτάω για επόμενο, σε μτχ φυσικά.
Κι εγω το γλυκοκοιτάζω, αν και έχω παρόμοιο αμάξι.
Με χαλάνε οι χώροι (για το μήκος του) και τα κυβικά του. -
@bill_hsd said in Lexus Forum:
Κι εγω το γλυκοκοιτάζω, αν και έχω παρόμοιο αμάξι.
Με χαλάνε οι χώροι (για το μήκος του) και τα κυβικά του.Οι χώροι μου ειναι αδιάφοροι (το έχω πει ειναι το μόνο που δεν κοιτάζω σε ένα αμάξι) - να σημειώσω όμως ότι ουσιαστικά μόνο ο χώρος αποσκευών ειναι μικρός, όχι οι χώροι επιβατών. Τα κυβικά ναι ειναι ένα θέμα, για τον ΦΠ, αλλά ΟΚ το παραβλεπω για το πόσο καλό ειναι.
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
@bill_hsd said in Lexus Forum:
Κι εγω το γλυκοκοιτάζω, αν και έχω παρόμοιο αμάξι.
Με χαλάνε οι χώροι (για το μήκος του) και τα κυβικά του.Οι χώροι μου ειναι αδιάφοροι (το έχω πει ειναι το μόνο που δεν κοιτάζω σε ένα αμάξι) - να σημειώσω όμως ότι ουσιαστικά μόνο ο χώρος αποσκευών ειναι μικρός, όχι οι χώροι επιβατών. Τα κυβικά ναι ειναι ένα θέμα, για τον ΦΠ, αλλά ΟΚ το παραβλεπω για το πόσο καλό ειναι.
Ίδιο πάτωμα (TNGA-C) εχει το UX με τα C-HR, Corolla H/B και Corolla Cross και ίδιο μεταξονιο (2,64m), αλλά πέραν του μικρού και ρηχού χώρου αποσκευών, μου βγάζει μια αίσθηση στριμωγμένου και στο εσωτερικό, παρότι φθάνει τα 4,50 μήκος.
Ως ιδιώτης κι εγω θα τον παρέβλεπα τον ΦΠ, αλλά παραμένει ένα μείον στη μεταπώληση.
LEXUS Forum