Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 61
    • 62
    • 24 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    1224
    23628
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess @alex-mix last edited by

      @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Nα θυμισω σε ολους πως αυτος ηταν ο β κυκλος test drive, υπηρξε και ο α κυκλος και εκει παιζει μπαλα το captur lpg.

      Αρα οι υποψηφιοι ειναι οι κατωθι
      CHR (παιζει πρωτη θεση αλλα ταυτοχρονα τελευταια λογω τιμης) 33500 ή 29000
      Juke 22500
      Captur 26600
      Puma 26500
      T roc (αν επαιζε πιο χαμηλα η τιμη θα ηταν 2η θεση) 0 1.5 150. 29000.

      Δικαιοcic...

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • V
        vagkirk @alex-mix last edited by

        @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

        Nα θυμισω σε ολους πως αυτος ηταν ο β κυκλος test drive, υπηρξε και ο α κυκλος και εκει παιζει μπαλα το captur lpg.

        Αρα οι υποψηφιοι ειναι οι κατωθι
        CHR (παιζει πρωτη θεση αλλα ταυτοχρονα τελευταια λογω τιμης) 33500 ή 29000
        Juke 22500
        Captur 26600
        Puma 26500
        T roc (αν επαιζε πιο χαμηλα η τιμη θα ηταν 2η θεση) 0 1.5 150. 29000.

        Ωραία τότε,

        Αν πάρεις CHR θα πας στο ακριβότερο να το ευχαριστηθεις λίγο παραπάνω (αν και βλέπω ρε παιδιά όσοι γνωστοί το έχουν πάρει τελικά έκατσαν στο δίλιτρο με τα 40κ , ψησε-ψησε το κοπέλι δηλαδή αλλά από την αρχή ήθελαν Toyota, είχαν παλιό RAV , X1 , νέοι οικογενειάρχες που πήραν το πρώτο τους καλό αυτοκίνητο ήταν οι περιπτώσεις αυτές)
        Τα λεφτά σου στην τράπεζα όπως είπα και το οικονομικότερο στην αντλία.

        Juke 1.0 με πλούσιο εξοπλισμό μέσα έξω , πολυ όμορφο μοντέρνο και ξεχωριστό στα μάτια μου αμέσως μετά το CHR σχεδιαστικά.
        Με 11.000€ λιγότερα...θα βάζεις δωρεάν καύσιμο μέχρι τα 80.000χλμ σε σχέση με το CHR ή να το πω αλλιώς μετά τα 220.000χλμ θα αρχίσει να συμφέρει το CHR σε σχέση με το Juke ( με τιμή βενζίνης 2€ και διάφορα μέσης κατανάλωσης 3λ/100)

        Εγώ θα πήγαινα καρφί στο Juke στη θέση σου για οικονομικούς λόγους και γιατί το αυτόματο στην επαρχία δεν είναι απαραίτητο.

        Από τα άλλα 3 θα άφηνα ανοιχτή την πόρτα στο Troc γιατί έχει εμφανισιακά πραγματικά ωριμάσει και θα μείνει διαχρονικό για μια δεκαετία, είναι πυραυλακι σε επιδόσεις, έχει καλό πάτημα και ποιότητα, αν είχε 26-27κ το συγκεκριμένο θα μπορούσε να είναι πρώτη επιλογή αλλά είναι περίπου σαν να ξαναγοραζεις το Xceed και χωρίς το πλεονέκτημα της κατανάλωσης του Diesel.
        Καλύτερα να δώσεις 29.000 για το Xceed αυτόματο βενζίνη.

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap @vagkirk last edited by lap

          @vagkirk said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

          Με 11.000€ λιγότερα...θα βάζεις δωρεάν καύσιμο μέχρι τα 80.000χλμ σε σχέση με το CHR ή να το πω αλλιώς μετά τα 220.000χλμ θα αρχίσει να συμφέρει το CHR σε σχέση με το Juke ( με τιμή βενζίνης 2€ και διάφορα μέσης κατανάλωσης 3λ/100)

          Νομίζω πως έχεις κάποιο λάθος στον υπολογισμό σου. Στον αρχικό συλλογισμό σου θεωρείς ότι θα κάνει απόσβεση τα 11000€ συγκριτικά με το Toyota, όταν το Toyota δεν θα κινείται καθόλου. Στο συμπλήρωμα έχεις τον σωστό συλλογισμό.

          Στην πράξη η απόσβεση του έξτρα κεφαλαίου θα υπολογιστεί αφού υπολογίσουμε την κίνηση και των δύο οχημάτων στην ίδια χρήση σε ένα υποθετικό παράλληλο σύμπαν.

          Οπότε τα 11.000€ στις τιμές και καταναλώσεις που λες θα αποσβεστουν στα 184.000 χλμ. Δηλαδή στην σύγκριση μεταξύ nissan και Toyota, το Toyota θα ξεκινά να του αποφέρει σταδιακό κέρδος μετά τα 184.000 χλμ λόγω μικρότερης κατανάλωσης.

          Αλλά γενικά ένα υβριδικό στην επαρχία και δη στην Άρτα με τα 5χλμ μήκος....δεν.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            andya3 last edited by

            Με ταχύτητες σε επαρχιακό δρόμο 60-100 το T-Roc π.χ. θα παίζει κοντά στο 5 από κατανάλωση. Πόσο λιγότερο θα καίει το CHR για να κάνει κάποιος απόσβεση?

            Το πλεονέκτημα στην κατανάλωση των υβριδικών χάνεται εκτός πόλεως. 'Η κι αν υπάρχει είναι τόσο μικρό που τα αρνητικά τους με το θόρυβο του κιβωτίου, τη μειωμένη αυτονομία και την αργή επιτάχυνση υπερτερούν στην καθημερινή χρήση.

            Ιδανικά ένα diesel ή αν @alex-mix είσαι μερακλής και σου αρέσει η ήσυχη κίνηση δες και κανένα ηλεκτρικό αν μπορείς να το υποστηρίξεις με οικιακή φόρτιση κλπ. Δεν σου προσφέρει κάτι ένα υβριδικό στα περίχωρα της Άρτας.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Καπου εκεί θα ναι και το chr.

              Μεγάλο κρίμα να χάσεις τις ομορφιές της Ηπείρου. Αυτά τα βουνά, και τα χωριά με χιόνι βγαλμένα από άλλο σύμπαν για ένα αθηναϊκό wannabe αυτοκίνητο

              Να έμενε σε μεγάλη πόλη να πω πως έχει δίκιο. Ας πάρει ένα της σειράς.

              Τεσπά.

              Ότι και να ναι, καλό ταξίδο. Σε δύο χρόνια το πολύ πάλι θα το αλλάξει αυτός.😊

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • polioan
                polioan last edited by

                Να σας πω και εγώ την γνώμη μου για τον κινητήρα 1.5 etsi του vag group που κάνω βόλτες το νέο cupra leon μου.
                Από την Πέμπτη που κινούμαι μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς να έχω βγει ούτε καν περιφερειακό έχω 7.8λ/100.
                Υπόψιν ότι είναι αστρωτο ακόμα το αμάξι με 76 χλμ.
                Τι άλλο να θέλουμε από έναν τέτοιο κινητήρα και σε πόλη με κάποια κίνηση;

                CUPRA LEON 2025
                1.5cc 150Hp MHV

                S alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 7
                • L
                  lap last edited by

                  Πολύ καλό νούμερο γενικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις ένα υβριδικό θα είχε 3,5-4λ

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Γενικά λόγω επαρχίας μόνο suv.
                    Εγώ εκτός πόλης θα έπαιρνα το γερμανικό.
                    Το Τογιότα μόνο αν ήμουν μέσα στην πόλη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sabas_thess @polioan last edited by

                      @polioan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      Να σας πω και εγώ την γνώμη μου για τον κινητήρα 1.5 etsi του vag group που κάνω βόλτες το νέο cupra leon μου.
                      Από την Πέμπτη που κινούμαι μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς να έχω βγει ούτε καν περιφερειακό έχω 7.8λ/100.
                      Υπόψιν ότι είναι αστρωτο ακόμα το αμάξι με 76 χλμ.
                      Τι άλλο να θέλουμε από έναν τέτοιο κινητήρα και σε πόλη με κάποια κίνηση;

                      Και είναι και Κ@ΑΛΑ σε ρόδες, όχι ανθρωπομεταφορέας ..

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alex-mix
                        alex-mix @polioan last edited by

                        @polioan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                        Να σας πω και εγώ την γνώμη μου για τον κινητήρα 1.5 etsi του vag group που κάνω βόλτες το νέο cupra leon μου.
                        Από την Πέμπτη που κινούμαι μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς να έχω βγει ούτε καν περιφερειακό έχω 7.8λ/100.
                        Υπόψιν ότι είναι αστρωτο ακόμα το αμάξι με 76 χλμ.
                        Τι άλλο να θέλουμε από έναν τέτοιο κινητήρα και σε πόλη με κάποια κίνηση;

                        Καλοταξιδο φιλαρακι .
                        Κατι εταξες 🤣🤣🤣🥰

                        polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Ότι και να λέμε, λέτε. Όλα άνθρωπομεταφορεις είναι. Όλα μηχανήματα είναι με λαμαρίνες κομμένες σε διάφορα σχέδια.
                          Εμείς απλά ως ανθρώποι δίνουμε στις λαμαρίνες αυτές μη πραγματικές διαστάσεις.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            bill_hsd last edited by bill_hsd

                            Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                            Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                            Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                            Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                            Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                            Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                            Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                            L gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                            • babisstinson
                              babisstinson last edited by

                              Alex μια ερωτηση: Αφού σου άρεσε τόσο το T-ROC γιατί δεν κοιτάς και το Golf? Είναι εντός budget άνετα. Ή πάμε για SUV σώνει και ντε;

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              alex-mix A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap @bill_hsd last edited by lap

                                @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                                Ναι περίμενα να το πει κάποιος. Ας υποθέσουμε ότι έχουν ίδιον συντελεστή απομείωσης της αξίας τους.

                                Δεν έχω στοιχεία για την απομείωση των toyota.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alex-mix
                                  alex-mix @babisstinson last edited by

                                  @babisstinson said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                  Alex μια ερωτηση: Αφού σου άρεσε τόσο το T-ROC γιατί δεν κοιτάς και το Golf? Είναι εντός budget άνετα. Ή πάμε για SUV σώνει και ντε;

                                  Γιατι φιλαρακι μπηκα να δω την ιδια εκδοση σε golf και ξεφευγε απο 31.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alex-mix
                                    alex-mix last edited by

                                    Γενικα θεωρω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν μας τρεχουν τα λεφτα απο τα μπαντζακια ,ετσι εβαλα ενα μπατζετ σε βενζινη εως 26 ,μετα ειπα θα παω σε κατι που να εχει εξοικονομηση καυσιμου .Γιατι αλλο δοση πχ juke 150 ευρω και καπου αλλα 200βενζινες το μηνα και αλλο πχ golf 300 το μηνα δοση και 200 βενζινη το μηνα .

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A d P
                                      A d P moderator @babisstinson last edited by

                                      @babisstinson said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                      Alex μια ερωτηση: Αφού σου άρεσε τόσο το T-ROC γιατί δεν κοιτάς και το Golf? Είναι εντός budget άνετα. Ή πάμε για SUV σώνει και ντε;

                                      Το GOLF είναι ακριβότερο στην παρούσα χρονική στιγμή. Βλέπεις το T-ROC αλλάζει μοντέλο, ενώ το GOLF, μόλις ήρθε το fl (8,5)

                                      R-LINE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A d P
                                        A d P moderator @alex-mix last edited by A d P

                                        @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                        Γενικα θεωρω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν μας τρεχουν τα λεφτα απο τα μπαντζακια ,ετσι εβαλα ενα μπατζετ σε βενζινη εως 26 ,μετα ειπα θα παω σε κατι που να εχει εξοικονομηση καυσιμου .Γιατι αλλο δοση πχ juke 150 ευρω και καπου αλλα 200βενζινες το μηνα και αλλο πχ golf 300 το μηνα δοση και 200 βενζινη το μηνα .

                                        Από την στιγμή που τα οδηγησες και έχεις πάρει μια μικρή γεύση, θα επικεντρωθώ στις επιδόσεις, αφού δεν υπάρχει θέμα χώρων (ξεπαιδιασες που λέμε και στο χωριό μου 😁)

                                        Σύγκριση ΥΠΕΡΑΤΟΥ 😁😁

                                        _______________________Μέγιστη Ταχύτητα (Km/h)-------Επιτάχυνση 0-100km/h (sec)
                                        CHR 33500 ή 29000...........................170___________________________9.9
                                        Juke 22500..........................................180__________________________10.7
                                        Captur 26600.......................................173___________________________13
                                        Puma 26500........................................191___________________________9.8
                                        T roc 1.5 150. 29000..........................208___________________________8.8

                                        R-LINE

                                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Να πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί και εγώ με όσα λέτε.

                                          Οπότε να βάλουμε κάποιες παραμέτρους.

                                          Ζει στην επαρχία σε μικρή πόλη, άρα μποτιλιάρισμα δεν υπάρχει, έχει όμως δίπλα του πολλά μέρη, που μπορεί να πάει άνετα χωρίς διόδια.

                                          Οπότε για μένα τα υβριδικά δεν. Αλλά και τα βενζίνης δεν.

                                          Να βρει ντίζελ.

                                          Πληροφορία έχουν έρθει λίγα Αστρα αυτόματα πετρέλαια με πολύ πλούσιο εξοπλισμό στα 27000.

                                          Μήπως να προλάβει κάποιο ?

                                          https://www.opel.gr/aftokinita/astra-models/astra/hatchback/configurator.html/Summary

                                          Ηδη το έχει παραγγείλει φίλος και το περιμένει για πινακίδες.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dim_25 last edited by

                                            Διαβάζω κ εγώ το νήμα κ απλά να αναφέρω ότι για το Puma αξίζει η Titanium έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο που με την ακριβότερη χρέωση χρώματος πάει κοντά στα 24 κ κάτι ψηλά, κάπου εκεί. Με αυτόματο κιβώτιο πάει στα 26. Πάντως αυτή τη στιγμή η Titanium είναι η vfm έκδοση για αυτό το αυτοκίνητο.

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 24 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr