-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Nα θυμισω σε ολους πως αυτος ηταν ο β κυκλος test drive, υπηρξε και ο α κυκλος και εκει παιζει μπαλα το captur lpg.
Αρα οι υποψηφιοι ειναι οι κατωθι
CHR (παιζει πρωτη θεση αλλα ταυτοχρονα τελευταια λογω τιμης) 33500 ή 29000
Juke 22500
Captur 26600
Puma 26500
T roc (αν επαιζε πιο χαμηλα η τιμη θα ηταν 2η θεση) 0 1.5 150. 29000.Δικαιοcic...
-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Nα θυμισω σε ολους πως αυτος ηταν ο β κυκλος test drive, υπηρξε και ο α κυκλος και εκει παιζει μπαλα το captur lpg.
Αρα οι υποψηφιοι ειναι οι κατωθι
CHR (παιζει πρωτη θεση αλλα ταυτοχρονα τελευταια λογω τιμης) 33500 ή 29000
Juke 22500
Captur 26600
Puma 26500
T roc (αν επαιζε πιο χαμηλα η τιμη θα ηταν 2η θεση) 0 1.5 150. 29000.Ωραία τότε,
Αν πάρεις CHR θα πας στο ακριβότερο να το ευχαριστηθεις λίγο παραπάνω (αν και βλέπω ρε παιδιά όσοι γνωστοί το έχουν πάρει τελικά έκατσαν στο δίλιτρο με τα 40κ , ψησε-ψησε το κοπέλι δηλαδή αλλά από την αρχή ήθελαν Toyota, είχαν παλιό RAV , X1 , νέοι οικογενειάρχες που πήραν το πρώτο τους καλό αυτοκίνητο ήταν οι περιπτώσεις αυτές)
Τα λεφτά σου στην τράπεζα όπως είπα και το οικονομικότερο στην αντλία.Juke 1.0 με πλούσιο εξοπλισμό μέσα έξω , πολυ όμορφο μοντέρνο και ξεχωριστό στα μάτια μου αμέσως μετά το CHR σχεδιαστικά.
Με 11.000€ λιγότερα...θα βάζεις δωρεάν καύσιμο μέχρι τα 80.000χλμ σε σχέση με το CHR ή να το πω αλλιώς μετά τα 220.000χλμ θα αρχίσει να συμφέρει το CHR σε σχέση με το Juke ( με τιμή βενζίνης 2€ και διάφορα μέσης κατανάλωσης 3λ/100)Εγώ θα πήγαινα καρφί στο Juke στη θέση σου για οικονομικούς λόγους και γιατί το αυτόματο στην επαρχία δεν είναι απαραίτητο.
Από τα άλλα 3 θα άφηνα ανοιχτή την πόρτα στο Troc γιατί έχει εμφανισιακά πραγματικά ωριμάσει και θα μείνει διαχρονικό για μια δεκαετία, είναι πυραυλακι σε επιδόσεις, έχει καλό πάτημα και ποιότητα, αν είχε 26-27κ το συγκεκριμένο θα μπορούσε να είναι πρώτη επιλογή αλλά είναι περίπου σαν να ξαναγοραζεις το Xceed και χωρίς το πλεονέκτημα της κατανάλωσης του Diesel.
Καλύτερα να δώσεις 29.000 για το Xceed αυτόματο βενζίνη. -
@vagkirk said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Με 11.000€ λιγότερα...θα βάζεις δωρεάν καύσιμο μέχρι τα 80.000χλμ σε σχέση με το CHR ή να το πω αλλιώς μετά τα 220.000χλμ θα αρχίσει να συμφέρει το CHR σε σχέση με το Juke ( με τιμή βενζίνης 2€ και διάφορα μέσης κατανάλωσης 3λ/100)
Νομίζω πως έχεις κάποιο λάθος στον υπολογισμό σου. Στον αρχικό συλλογισμό σου θεωρείς ότι θα κάνει απόσβεση τα 11000€ συγκριτικά με το Toyota, όταν το Toyota δεν θα κινείται καθόλου. Στο συμπλήρωμα έχεις τον σωστό συλλογισμό.
Στην πράξη η απόσβεση του έξτρα κεφαλαίου θα υπολογιστεί αφού υπολογίσουμε την κίνηση και των δύο οχημάτων στην ίδια χρήση σε ένα υποθετικό παράλληλο σύμπαν.
Οπότε τα 11.000€ στις τιμές και καταναλώσεις που λες θα αποσβεστουν στα 184.000 χλμ. Δηλαδή στην σύγκριση μεταξύ nissan και Toyota, το Toyota θα ξεκινά να του αποφέρει σταδιακό κέρδος μετά τα 184.000 χλμ λόγω μικρότερης κατανάλωσης.
Αλλά γενικά ένα υβριδικό στην επαρχία και δη στην Άρτα με τα 5χλμ μήκος....δεν.
-
Με ταχύτητες σε επαρχιακό δρόμο 60-100 το T-Roc π.χ. θα παίζει κοντά στο 5 από κατανάλωση. Πόσο λιγότερο θα καίει το CHR για να κάνει κάποιος απόσβεση?
Το πλεονέκτημα στην κατανάλωση των υβριδικών χάνεται εκτός πόλεως. 'Η κι αν υπάρχει είναι τόσο μικρό που τα αρνητικά τους με το θόρυβο του κιβωτίου, τη μειωμένη αυτονομία και την αργή επιτάχυνση υπερτερούν στην καθημερινή χρήση.
Ιδανικά ένα diesel ή αν @alex-mix είσαι μερακλής και σου αρέσει η ήσυχη κίνηση δες και κανένα ηλεκτρικό αν μπορείς να το υποστηρίξεις με οικιακή φόρτιση κλπ. Δεν σου προσφέρει κάτι ένα υβριδικό στα περίχωρα της Άρτας.
-
Καπου εκεί θα ναι και το chr.
Μεγάλο κρίμα να χάσεις τις ομορφιές της Ηπείρου. Αυτά τα βουνά, και τα χωριά με χιόνι βγαλμένα από άλλο σύμπαν για ένα αθηναϊκό wannabe αυτοκίνητο
Να έμενε σε μεγάλη πόλη να πω πως έχει δίκιο. Ας πάρει ένα της σειράς.
Τεσπά.
Ότι και να ναι, καλό ταξίδο. Σε δύο χρόνια το πολύ πάλι θα το αλλάξει αυτός.
-
Να σας πω και εγώ την γνώμη μου για τον κινητήρα 1.5 etsi του vag group που κάνω βόλτες το νέο cupra leon μου.
Από την Πέμπτη που κινούμαι μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς να έχω βγει ούτε καν περιφερειακό έχω 7.8λ/100.
Υπόψιν ότι είναι αστρωτο ακόμα το αμάξι με 76 χλμ.
Τι άλλο να θέλουμε από έναν τέτοιο κινητήρα και σε πόλη με κάποια κίνηση; -
Πολύ καλό νούμερο γενικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις ένα υβριδικό θα είχε 3,5-4λ
-
Γενικά λόγω επαρχίας μόνο suv.
Εγώ εκτός πόλης θα έπαιρνα το γερμανικό.
Το Τογιότα μόνο αν ήμουν μέσα στην πόλη. -
@polioan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Να σας πω και εγώ την γνώμη μου για τον κινητήρα 1.5 etsi του vag group που κάνω βόλτες το νέο cupra leon μου.
Από την Πέμπτη που κινούμαι μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς να έχω βγει ούτε καν περιφερειακό έχω 7.8λ/100.
Υπόψιν ότι είναι αστρωτο ακόμα το αμάξι με 76 χλμ.
Τι άλλο να θέλουμε από έναν τέτοιο κινητήρα και σε πόλη με κάποια κίνηση;Και είναι και Κ@ΑΛΑ σε ρόδες, όχι ανθρωπομεταφορέας ..
-
@polioan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Να σας πω και εγώ την γνώμη μου για τον κινητήρα 1.5 etsi του vag group που κάνω βόλτες το νέο cupra leon μου.
Από την Πέμπτη που κινούμαι μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης χωρίς να έχω βγει ούτε καν περιφερειακό έχω 7.8λ/100.
Υπόψιν ότι είναι αστρωτο ακόμα το αμάξι με 76 χλμ.
Τι άλλο να θέλουμε από έναν τέτοιο κινητήρα και σε πόλη με κάποια κίνηση;Καλοταξιδο φιλαρακι .
Κατι εταξες 🥰 -
Ότι και να λέμε, λέτε. Όλα άνθρωπομεταφορεις είναι. Όλα μηχανήματα είναι με λαμαρίνες κομμένες σε διάφορα σχέδια.
Εμείς απλά ως ανθρώποι δίνουμε στις λαμαρίνες αυτές μη πραγματικές διαστάσεις. -
Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota. -
Alex μια ερωτηση: Αφού σου άρεσε τόσο το T-ROC γιατί δεν κοιτάς και το Golf? Είναι εντός budget άνετα. Ή πάμε για SUV σώνει και ντε;
-
@bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.
Ναι περίμενα να το πει κάποιος. Ας υποθέσουμε ότι έχουν ίδιον συντελεστή απομείωσης της αξίας τους.
Δεν έχω στοιχεία για την απομείωση των toyota.
-
@babisstinson said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Alex μια ερωτηση: Αφού σου άρεσε τόσο το T-ROC γιατί δεν κοιτάς και το Golf? Είναι εντός budget άνετα. Ή πάμε για SUV σώνει και ντε;
Γιατι φιλαρακι μπηκα να δω την ιδια εκδοση σε golf και ξεφευγε απο 31.
-
Γενικα θεωρω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν μας τρεχουν τα λεφτα απο τα μπαντζακια ,ετσι εβαλα ενα μπατζετ σε βενζινη εως 26 ,μετα ειπα θα παω σε κατι που να εχει εξοικονομηση καυσιμου .Γιατι αλλο δοση πχ juke 150 ευρω και καπου αλλα 200βενζινες το μηνα και αλλο πχ golf 300 το μηνα δοση και 200 βενζινη το μηνα .
-
@babisstinson said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Alex μια ερωτηση: Αφού σου άρεσε τόσο το T-ROC γιατί δεν κοιτάς και το Golf? Είναι εντός budget άνετα. Ή πάμε για SUV σώνει και ντε;
Το GOLF είναι ακριβότερο στην παρούσα χρονική στιγμή. Βλέπεις το T-ROC αλλάζει μοντέλο, ενώ το GOLF, μόλις ήρθε το fl (8,5)
-
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Γενικα θεωρω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν μας τρεχουν τα λεφτα απο τα μπαντζακια ,ετσι εβαλα ενα μπατζετ σε βενζινη εως 26 ,μετα ειπα θα παω σε κατι που να εχει εξοικονομηση καυσιμου .Γιατι αλλο δοση πχ juke 150 ευρω και καπου αλλα 200βενζινες το μηνα και αλλο πχ golf 300 το μηνα δοση και 200 βενζινη το μηνα .
Από την στιγμή που τα οδηγησες και έχεις πάρει μια μικρή γεύση, θα επικεντρωθώ στις επιδόσεις, αφού δεν υπάρχει θέμα χώρων (ξεπαιδιασες που λέμε και στο χωριό μου )
Σύγκριση ΥΠΕΡΑΤΟΥ
_______________________Μέγιστη Ταχύτητα (Km/h)-------Επιτάχυνση 0-100km/h (sec)
CHR 33500 ή 29000...........................170___________________________9.9
Juke 22500..........................................180__________________________10.7
Captur 26600.......................................173___________________________13
Puma 26500........................................191___________________________9.8
T roc 1.5 150. 29000..........................208___________________________8.8 -
Να πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί και εγώ με όσα λέτε.
Οπότε να βάλουμε κάποιες παραμέτρους.
Ζει στην επαρχία σε μικρή πόλη, άρα μποτιλιάρισμα δεν υπάρχει, έχει όμως δίπλα του πολλά μέρη, που μπορεί να πάει άνετα χωρίς διόδια.
Οπότε για μένα τα υβριδικά δεν. Αλλά και τα βενζίνης δεν.
Να βρει ντίζελ.
Πληροφορία έχουν έρθει λίγα Αστρα αυτόματα πετρέλαια με πολύ πλούσιο εξοπλισμό στα 27000.
Μήπως να προλάβει κάποιο ?
https://www.opel.gr/aftokinita/astra-models/astra/hatchback/configurator.html/Summary
Ηδη το έχει παραγγείλει φίλος και το περιμένει για πινακίδες.
-
Διαβάζω κ εγώ το νήμα κ απλά να αναφέρω ότι για το Puma αξίζει η Titanium έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο που με την ακριβότερη χρέωση χρώματος πάει κοντά στα 24 κ κάτι ψηλά, κάπου εκεί. Με αυτόματο κιβώτιο πάει στα 26. Πάντως αυτή τη στιγμή η Titanium είναι η vfm έκδοση για αυτό το αυτοκίνητο.
Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁