Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
    • 1
    • 2
    • 170
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 198
    • 199
    • 172 / 199
    Αντίλογος
    74
    3967
    116568
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Απο την αλλη περιμεναν τοσα χρονια και ειχαν εξοδα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Στην Ελλαδα τρωνε διαφοροι από τα μεγαλα εργα. Οι πιο μαγκες απλά τα παίρνουν ειτε κανοντας ενστασεις ή για να μη κάνουν. Αυτό κοστίζει πιο πολύ από τα τουβλα .

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • piliourits
          piliourits last edited by

          https://www.facebook.com/share/r/9i7VwunedLCRCFNj/

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panormus772 last edited by

            Aπό fb:

            Screenshot_20241210-084749_Facebook.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • L
              lap last edited by lap

              Εδώ ταιριάζει το γνωστό....'φτάνουμε;;;;; Πόσο ακόμα;;;;'

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by criuser

                Έπειδή γνωρίζουμε ότι η περίμετρος της γης είναι κάπου 40000 χλμ, είναι χλωμό να είναι 32700 η διαδρομή...

                Βασικά ήταν 10000 μιλίων, δηλαδή 16000 χλμ, οπότε τα 32700 ήταν το πήγαινε έλα και το νούμερο μπήκε για εντυπωσιασμό, όχι από τον πανόρμους, αλλά από αυτόν που έφτιαξε το αρχειάκι που κυκλοφορεί στο νετ.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Και συγνώμη δεν θα γυρίσουν αυτοί; Θα μείνουν στην Καλκούτα;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @lap last edited by

                    @lap said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

                    Και συγνώμη δεν θα γυρίσουν αυτοί; Θα μείνουν στην Καλκούτα;

                    Όχι θα συνεχίσουν Κίνα Σιβηρία θα περάσουν τον Βερίγγειο με έλκηθρο και θα κατέβουν στην Γη του Πυρός.😊

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Αυτά είναι ταξίδια με το ΚΤΕΛ. Όχι σαν τα δικά μας.

                      Να πηγαίνεις και να πηγαίνεις και να πηγαίνεις..... ΚΤΕΛΕΟΣ

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • yem
                        yem last edited by

                        Αυτή δεν είναι Guifoyle είναι Gilfoyle...

                        Κάτι τέτοια κούγκαρ ψάχνει ο @gatoz στα βουνά

                        GJSDRHAXsAAPy4x.jpg

                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          antonmone @yem last edited by aea4tf

                          @yem said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

                          Αυτή δεν είναι Guifoyle είναι Gilfoyle...

                          Κάτι τέτοια κούγκαρ ψάχνει ο @gatoz στα βουνά

                          Έχουμε ήδη τοποθετηθεί στο νήμα της εξωτερικής πολιτικής!!!Έπισημα πράγματα!

                          yem 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • yem
                            yem @antonmone last edited by

                            @antonmone said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

                            Έχουμε ήδη τοποθετηθεί στο νήμα της εξωτερικής πολιτικής!!!

                            Τα εσω/έξω θέματα πολιτικής τα έχω κάνει μπαν... Δεν μπαίνω μη λερωθω από τους φανατικούς δημοκράτες 😁

                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kkostask last edited by kkostask

                              Ξέρω ότι η κίνηση γενικότερα στην Θεσσαλονίκη έχει γίνει ουσιαστικά ανυπόφορη αλλά το σημερινό ήταν πραγματικά η χαρά του μαζόχα....Γιαννιτσά-Κόσμος 2 ώρες και 10 λεπτά...φτάνω στον εξωτερικό περιφερειακό και η ουρά είναι 3χλμ από το Παπαγεωργίου. Μπαίνω δεξιά για Ευκαρπία, βρίσκω έναν δρόμο που ξέρω για Λαγκαδά αλλά η δεξιά λωρίδα ήταν κλειστή γιατί έσκαψαν για αγωγό. Με τα χίλια ζόρια και μέσα από στενά βγαίνω Λαγκαδά αλλά με κατεύθυνση προς Καβάλα. Αναστροφή στην αερογέφυρα και ελπίζω να πάω πιο γρήγορα πλέον....αμ δε, στο φαρδύ κομμάτι της Λαγκαδά σκέτη κόλαση, είχε χαλάσει αρματοφορέας με παπάκι επάνω και έκλεινε δυο λωρίδες....φτάνω στο συμμαχικό νεκροταφείο πάλι κόλαση, κλειστή η δεξιά λόγω έργων....εκεί λέω παραδίνομαι, έψαχνα για προποτζίδικο να ρίξω κανένα Λόττο....σε όλη τη διαδρομή πιο άνετα κινήθηκα στην Αγίου Δημητρίου (!!). Πήγα σπίτι και δεν ένιωθα το αριστερό μου πόδι.....😖 ....ήρθε η ώρα για αυτόματο, την προπροηγούμενη Παρασκευή έκανα συνολικά 261χλμ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • R
                                red_monster @kkostask last edited by

                                @kkostask said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

                                Νομίζω ότι λόγω εύρους περιοχής και βάθους εκσκαφής στην Αθήνα τα αρχαία που βρέθηκαν ήταν πολύ λίγα, δεν νομίζω πχ το Χαλάνδρι να είχε τέτοια θέματα. Εδώ λόγω γεωγραφίας της πόλης ήταν σίγουρο ότι θα βρεθούν πολλά

                                Σιγά μην πήγαιναν οι αρχαίοι ημων πρόγονοι να μείνουν στο Χαλάνδρι, τι τους πέρασες, κακαρομα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Πάντως ο Ευριπίδης ήταν κάτοικος Χαλανδρίου.
                                  Δήμος Φλυας το αρχαίο όνομα του δήμου.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    red_monster @criuser last edited by

                                    @criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

                                    Πάντως ο Ευριπίδης ήταν κάτοικος Χαλανδρίου.
                                    Δήμος Φλυας το αρχαίο όνομα του δήμου.

                                    Όλοι κάνουμε λάθη στη ζωή μας, ας μην τον κρίνουμε αυστηρά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      τεραταριστοι https://www.msn.com/el-gr/news/other/ακρόπολη-απαγόρευσαν-την-είσοδο-σε-148-μαθητές-και-εκπαιδευτικούς-σχολείου/ar-AA1wf0oA

                                      #milf-a-man

                                      K piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        kkostask @gatoz last edited by

                                        @gatoz said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

                                        τεραταριστοι https://www.msn.com/el-gr/news/other/ακρόπολη-απαγόρευσαν-την-είσοδο-σε-148-μαθητές-και-εκπαιδευτικούς-σχολείου/ar-AA1wf0oA

                                        Ας πρόσεχαν,να είχαν κλείσει στην Πάολα….αφού αυτός είναι ο ελληνικός πολιτισμός…

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

                                          τεραταριστοι https://www.msn.com/el-gr/news/other/ακρόπολη-απαγόρευσαν-την-είσοδο-σε-148-μαθητές-και-εκπαιδευτικούς-σχολείου/ar-AA1wf0oA

                                          Είναι για τον Μπέο.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            20 Δεκεμβρίου του 1943 και το Αμερικανικό βομβαρδιστικό B-17F, με το όνομα Ye Olde Pub επέστρεφε απο τη μόλιs πρώτη του αποστολή -μαζί με τον υπόλοιπο σχηματισμό- απο τον στόχο του,τη μονάδα παραγωγής αεροσκαφών Focke-Wulf 190 στη Βρέμη.

                                            Ένα μηχανικό πρόβλημα στο B-17 του πιλότου -νεαρού υποσμηναγού-Τσάρλυ Μπράουν ,επιβράδυνε τη πορεία του και γρήγορα αυτό απέφερε την επίθεση από δώδεκα εχθρικά μαχητικά Messerschmitt Bf 109s και Focke-Wulf Fw 190s του JG 11 για περισσότερα από δέκα λεπτά.
                                            Oi απώλειεs απο τιs αερομαχίεs ...του ενόs κινητήρα ,τα εσωτερικά συστήματα οξυγόνου, τα υδραυλικά και τα ηλεκτρικά συστήματα του βομβαρδιστικού ,η καταστροφή του μισού πηδαλίου και του ανελκυστήρα θύρας , αλλά και η θραύση του κώνου της μύτης του σε συνδυασμό με την εμπλοκή σε πολλά από τα όπλα των πυροβολητών ,μαρτυρούσε πωs η πρώτη αποστολή του σκάφουs,ίσωs να αποτελούσε και τη τελευταία του.

                                            Έχονταs απομείνει μόνο δύο πυροβόλα ραχιαίου πυργίσκου συν ένα από τα τρία πυροβόλα όπλα με μύτη (από τα 11 διαθέσιμα) για άμυνα,με τον πυροβολητή της ουράς Eckenrode να έχει αποκεφαλιστεί με απευθείας χτύπημα από βλήμα κανονιού, με τον Yelesanko τραυματίσμένο σοβαρά στο πόδι από θραύσματα, με τα πόδια του Blackford να εχουν παγώσει λόγω βραχυκυκλωμένων καλωδίων θέρμανσης στη στολή του, με τον Pechout χτυπήμένο στο μάτι από βλήμα κανονιού και τον Μπράουν τραυματίσμένο στον δεξιό του ώμο,παρέπεμπε σε ένα αεροπλεούμενο τμήμα επειγόντων ενόs νοσοκομείου,παρά σε αεροπλάνο βομβαρδιστικό με 400 χιλιομετρα να του απομένουν μέχρι την επιστροφή.
                                            Οι συρέτες μορφίνης του σκάφουs είχαν επιπλέον παγώσει, περιπλέκοντας τις προσπάθειες πρώτων βοηθειών από το πλήρωμα, ενώ ο ασύρματος είχε καταστραφεί.
                                            Το πλήρωμα συζήτησε την πιθανότητα διάσωσης από το αεροσκάφος, αλλά συνειδητοποίησε ότι ο Yelesanko δεν θα μπορούσε να κάνει ασφαλή προσγείωση λόγω του τραυματισμού του.
                                            Μη θέλοντας να τον αφήσουν πίσω στο αεροπλάνο, πέταξαν προs το αβέβαιο,με τουs δυο από τους 4 κινητήρες να λειτουργούν, με το μπροστινό τμήμα σχεδόν ολοκληρωτικά κατεστραμένο, με το κυρίως σώμα του αεροπλάνου γεμάτο τρύπες,με το πλήρωμα του σκάφους εκτεθειμένο στον παγωμένο αέρα και με ήδη ένα νεκρό και 6 τραυματίεs και μόλιs 3 πυροβόλα απο τα 11 αλλά με 3 μόλιs χειριστέs,που όμωs εκτελούσαν χρέη νοσοκόμων.

                                            Όλα έδειχναν πως το Β-17 και το πλήρωμά του ήταν ξεγραμμένο.

                                            Στο έδαφος, ο πιλότοs τηs Λουτβάφε Φράνζ Στίγκλερ περίμενε το Me 109 του να ξαναοπλιστεί και να ανεφοδιαστεί με καύσιμα όταν είδε το βομβαρδιστικό Β-17 να χωλαίνει λίγα μίλια μακριά.
                                            Αν κατάφερνε να φτάσει σε αυτό, αυτή θα ήταν η 23η νίκη του και θα του απονεμόταν ο Σταυρός των Ιπποτών .
                                            Μια ζηλευτή διάκριση για κάθε Γερμανό αξιωματικό.
                                            Μια κατάρριψη ακόμα,μόλιs...
                                            Το πλήρωμα εδάφους αποσύνδεσε τους σωλήνες, ο Στίγκλερ χαιρέτησε τον λοχία του και απογειώθηκε.

                                            Πολύ γρήγορα ο Στίγκλερ πρόλαβε το ανάπηρο Β-17.
                                            Πήρε στόχο, ετοιμάστηκε να πυροβολήσει και μετά κατάλαβε τι έβλεπε μέσα από τα μάτια του.
                                            Δεν είχε απομείνει κανένας πυργίσκος ουράς όπλου και ο πυροβολητής της ουράς ήταν εμποτισμένος με αίμα και υπήρχε παγωμένο αίμα κολλημένο στις κάννες.

                                            Τα 2 αεροσκάφη πλέον πέταγαν δίπλα δίπλα...
                                            Μπορούσε πλέον να δει το πλήρωμα των νέων παιδιών του Β17
                                            διαπιστώνονταs τα ανυπεράσπιστα, φοβισμένα και παγωμένα πρόσωπά τουs,μπροστά στο βέβαιο θάνατο.
                                            Προχώρησε εμπρός και βρέθηκε δίπλα στο cockpit του αντιπάλου.
                                            Κοίταξε στα μάτια τον άνθρωπο που ήταν ο εχθρός
                                            τον οποίο είχε εκπαιδευτεί να σκοτώσει.
                                            Τότε, πήρε μια απόφαση που θα άλλαζε πολλές ζωές:
                                            ο Αμερικανός πιλότος που είχε σχεδόν την ίδια ηλικία με αυτόν,
                                            δεν ήταν ο απρόσωπος εχθρός.
                                            Ήταν ένας άνθρωπος απόλυτα ανυπεράσπιστος
                                            που βρίσκονταν στο απόλυτο έλεός του.
                                            Και θυμήθηκε τα λόγια του εκπαιδευτή του (όπωs δήλωσε ο ίδιοs)...
                                            «Αν σε δω ή ακούσω ποτέ να πυροβολείς έναν άνδρα με αλεξίπτωτο, θα σε καταρρίψω μόνος μου.
                                            Ακολουθείς τους κανόνες του πολέμου για σένα – όχι για τον εχθρό σου.
                                            Αγωνίζεσαι με κανόνες για να διατηρήσεις την ανθρωπιά σου».

                                            Ο Στίγκλερ σχολίασε αργότερα ...
                                            "Για μένα ήταν σαν να ήταν σε αλεξίπτωτο.
                                            Τα είδα και δεν μπορούσα να τα καταρρίψω".

                                            Ο Franz, δεν όπλισε ξανά τα πολυβόλα του.
                                            Γνωρίζοντας ότι διακινδύνευε τη ζωή του εάν διαπιστωνόταν ότι είχε επιλέξει να μην καταρρίψει το B-17, ο Στίγκλερ πήρε το ρίσκο και προσπάθησε να βοηθήσει το πλήρωμα των Αμερικανών να φτάσει στην ασφάλεια.
                                            Συνέχισε να πετά δίπλα στο βομβαρδιστικό του εχθρού
                                            προστατεύοντάς το μέχρι αυτό να φτάσει στη Μάγχη
                                            και στον εναέριο χώρο της Βρετανίας.
                                            Τότε, κοίταξε τον Charlie στα μάτια για τελευταία φορά.
                                            Τον χαιρέτησε στρατιωτικά,
                                            δέχτηκε τον αντίστοιχο χαιρετισμό από αυτόν, και πέταξε μακριά πίσω στην Γερμανία,
                                            χωρίς να πεί ποτέ σε κανέναν -εκτός από τη γυναίκα του- για τις έντιμες ενέργειές του, φοβούμενος την εκτέλεση για προδοσία.

                                            Ο Μπράουν και το πλήρωμά του έκαναν τα 400 χιλιόμετρα στη Βόρεια Θάλασσα και πίσω στην Αγγλία και προσγειώθηκαν με ασφάλεια με μόνο ένα θύμα.
                                            Όταν είπε στους αξιωματικούς του ότι ο Γερμανός πιλότος μαχητικού τον άφησε να φύγει, του δόθηκε εντολή να μην πει τίποτα σε κανένα, ώστε να αποτρέψει οποιοδήποτε θετικό συναίσθημα για τους εχθρικούς πιλότους.
                                            Κράτησε επίσης το περιστατικό από τους διοικητές του, γνωρίζοντας ότι αν αναφερόταν σε Γερμανούς αξιωματούχους, ο πιλότος θα κινδύνευε να εκτελεστεί από τους Ναζί.

                                            Μετά τον πόλεμο το 1953 ο Στίγκλερ μετακόμισε στον Καναδά και έγινε επιτυχημένος επιχειρηματίας και ο Μπράουν επέστρεψε στη Δυτική Βιρτζίνια συνεχίζοντας την κυβερνητική του υπηρεσία σε διάφορους ρόλους μέχρι το 1972 και στη συνέχεια έγινε εφευρέτης.

                                            Αυτή η ιστορία έμεινε στα ''αζήτητα'',μέχρι το 1986 που ο Μπράουν μίλησε σε μια επανένωση πιλότων μάχης.
                                            Αναπολώντας την ιστορία του για τη γερμανική συνοδεία μαχητικών, αποφάσισε να προσπαθήσει να βρει τον άγνωστο πιλότο.
                                            Μετά από τέσσερα χρόνια μάταιης αναζήτησης, έγραψε ένα γράμμα σε ένα ενημερωτικό δελτίο της ένωσης πολεμικών πιλότων.
                                            Λίγους μήνες αργότερα ο Στίγκλερ επικοινώνησε μαζί του με επιστολή και ο Μπράουν του τηλεφώνησε αμέσως.
                                            Αφού ο Στίγκλερ περιέγραψε το αεροπλάνο του και τις λεπτομέρειες του περιστατικού, ο Μπράουν ήξερε ότι μιλούσε με τον σωστό άνθρωπο.

                                            Οι δυο παλιοί πιλότοι και εχθροί, έγιναν αχώριστοι φίλοι.
                                            Το ίδιο συνέβη με τις οικογένειες τους
                                            με τις οποίες συχνά οργάνωναν κοινές εκδρομές για ψάρεμα.
                                            Υπήρξε μια ακόμη συνάντηση: ο Franz Stigler,
                                            συνάντησε όλους τους απογόνους του πληρώματος του B17.
                                            Σε περισσότερουs από 30 άνθρωπουs προσφέρθηκε η ζωή,
                                            γιατί εκείνη την ημέρα του Δεκεμβρίου του 1943 ο Franz επέλεξε
                                            να μην ακουμπήσει τον κόκκινο διακόπτη των πολυβόλων του
                                            και να επιτρέψει στο πλήρωμα του Β17 να έχει μια ακόμη ευκαιρία ζωής.
                                            Μετά το τέλος αυτής της συνάντησης, ο Franz δώρισε στον φιλο του Charles ένα βιβλίο που μέσα του είχε γράψει τη παρακάτω αφιέρωση:

                                            "Μια νύχτα του 40, έχασα στο μέτωπο τον μονάκριβο αδελφό μου.
                                            Την 20η Δεκεμβρίου του 1943, 4 μέρες πριν από τα Χριστούγεννα,
                                            μου δόθηκε η ευκαιρία να σώσω το πλήρωμα ενός αεροπλάνου
                                            που ήταν ήδη τόσο άσχημα χτυπημένο που πέταγε από θαύμα.
                                            Ο πιλότος του, ο Charlie Brown, είναι για εμένα ο,τι ήταν ο αδελφός μου.
                                            Σ’ ευχαριστώ Charlie.
                                            O αδελφός σου, Franz."

                                            Οι δυό τους έμειναν φίλοι για περισσότερο από 20 χρόνια,
                                            μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος.
                                            Ο θάνατος του ενός, προηγήθηκε από τον θάνατο του άλλου
                                            με διαφορά μόλις 5 μηνών.

                                            Ένα βιογραφικό μυθιστόρημα για το περιστατικό A Higher Call του Adam Makos κυκλοφόρησε το 2012 που κοινώνησε την ιστορία.
                                            Πηγέs-Wiki

                                            -Πάντα αυτή θα είναι η αέναη μάχη ,μέσα στον Άνθρωπο.
                                            Η επικράτηση για το απόλυτο κακό,για την απίστευτη καταστροφή , την ίδια στιγμή που είναι ικανός να παράγει απίστευτο μεγαλείο προσφοράς και ενσυναισθησης.
                                            Μια αιώνια αντίφαση που άλλοτε τον κρατά δέσμιο στα πιο μύχια ερέβη του στο βροτό του πέρασμα και άλλοτε τον εξυψώνει σε αυτή την υπέροχα μοναδικά αίσθηση ''Ανθρωποσύνηs''.

                                            Εμείs λοιπόν επιλέγουμε ...τι θέλουμε να είμαστε.
                                            Γιατί πάντα θα έχειs το ''προνόμιο'' τηs επιλογήs.
                                            Και πάντα θα μπορείς να διαλέξεις το ανυπέρβλητο, το μεγαλειώδεs,
                                            το Ανθρώπινο.

                                            Καλημέρα συνΑνθρωποι...🌷

                                            https://www.facebook.com/share/iM85dM7YMq49hyZj/

                                            alt text

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 172 / 199
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr