-
Ο γλάρος έχει ξεκινήσει σε διάφορες αγορές στα 15κ, αν έρθει και εδώ σε τέτοια τιμή σώθηκε ο σφακ!
Ο σφακ έκανε κίνηση ματ με την byd. Πιάνει όλα τα πορτοφόλια και όλα τα market segments. Θες ηλεκτρικό; Έχει. Θες premium; έχει βολβό και bmw. Θες phev σε καλή τιμή; Έχει. Θες μπιτ παρά; Έχει σε λίγο το γλάρο.
Σαφέστατα
Να πουμε εδώ όμως και ενα καλό λόγο για την Stellantis
Είναι πολύ εξυπνη κίνηση και πιστεύω θα της βγει με την αγορά του 51% της Leapmotor στην Ευρώπη!!!
Μπορει να μην είναι γιγαντας οπως η BYD αλλα έχει φτηνα ηλεκτρικα αυτοκίνητα κάτι που έλειπε από τον ομιλο της και οσο και να το παλεύει η Citroen με το ec3 και μελλοντικα με το Panda , τα leapmotor θα βγαινουν πιο φτηνά!!!
Περιμενω να δω έξυπνες κινήσεις από VW που μέχρι τώρα τα έχει κάνει θάλασσα
Η λογικη του αν δεν μπορεις να τους ανταγωνιστεις , αγορασέ τους ή πήγαινε μαζί τους με ποσοστά εγω τουλάχιστον την βρίσκω έξυπνη κίνηση
-
Τον λιγουρεύομαι το γλάρο !
-
-
-
Είναι πολύ εξυπνη κίνηση και πιστεύω θα της βγει με την αγορά του 51% της Leapmotor στην Ευρώπη!!!
Περιμενω να δω έξυπνες κινήσεις από VW που μέχρι τώρα τα έχει κάνει θάλασσαΠροσωπικά, αμφιβάλω, πιστεύω οτι το παιχνίδι εχει χαθεί για την Ευρώπη, θα οδηγηθούμε σε μεγάλες συγχωνεύσεις και θα μείνουν ελάχιστες εταιρίες στην Ευρώπη, καμία σχέση με αυτο που ξέρουμε σήμερα ή γενικα τα τελευταία χρόνια. Πριν 3-4 χρονια που μπορούσαν να σώσουν το καράβι, χλεύαζαν τον Elon και τη μετοχή της Tesla, η κατάσταση για την VW εινια πολύ χειρότερη απο αυτή που βγαίνει προς τα έξω, άργησαν. Tesla στο Αμέρικα, byd κτλ στην Κίνα και ένας μικρός ανταγωνισμός απο Ευρώπη, που θα πρέπει να ρίξει πάρα πολύ τις τιμές του για να ακολουθήσει την Κίνα. Το μόνο που θα μπορούσε να δώσει μία ανάσα στην Ευρώπη, ειανι ένα αναπάντεχο στην Κινέζικη οικονομικά, η κατάσταση ειναι σε τεντομένο σχοινί.
-
-
@antonmone said in BYD forum:
Τον λιγουρεύομαι το γλάρο !
α τι ωραια! θα τον παρεις, θα κραζεις και θα διαβαζουμε σελιδες επι σελιδων δριμυτατα κατηγορω
Θα περασουμε εξαιρετικα την ανοιξη!Αν δεν έχει κλείσει η Byd!
κατα το "γκρεμιστηκε φουρνος";
-
@antonmone said in BYD forum:
Τον λιγουρεύομαι το γλάρο !
α τι ωραια! θα τον παρεις, θα κραζεις και θα διαβαζουμε σελιδες επι σελιδων δριμυτατα κατηγορω
Θα περασουμε εξαιρετικα την ανοιξη!Αν δεν έχει κλείσει η Byd!
κατα το "γκρεμιστηκε φουρνος";
Κατά το ακόμα να τελειώσουν τα 500 δελφίνια της προσφοράς!
-
Είναι πολύ εξυπνη κίνηση και πιστεύω θα της βγει με την αγορά του 51% της Leapmotor στην Ευρώπη!!!
Περιμενω να δω έξυπνες κινήσεις από VW που μέχρι τώρα τα έχει κάνει θάλασσαΠροσωπικά, αμφιβάλω, πιστεύω οτι το παιχνίδι εχει χαθεί για την Ευρώπη, θα οδηγηθούμε σε μεγάλες συγχωνεύσεις και θα μείνουν ελάχιστες εταιρίες στην Ευρώπη, καμία σχέση με αυτο που ξέρουμε σήμερα ή γενικα τα τελευταία χρόνια. Πριν 3-4 χρονια που μπορούσαν να σώσουν το καράβι, χλεύαζαν τον Elon και τη μετοχή της Tesla, η κατάσταση για την VW εινια πολύ χειρότερη απο αυτή που βγαίνει προς τα έξω, άργησαν. Tesla στο Αμέρικα, byd κτλ στην Κίνα και ένας μικρός ανταγωνισμός απο Ευρώπη, που θα πρέπει να ρίξει πάρα πολύ τις τιμές του για να ακολουθήσει την Κίνα. Το μόνο που θα μπορούσε να δώσει μία ανάσα στην Ευρώπη, ειανι ένα αναπάντεχο στην Κινέζικη οικονομικά, η κατάσταση ειναι σε τεντομένο σχοινί.
Κανενας δεν μπορει να προδικάσει το μέλλον. Δεν είναι οτι διαφωνω με αυτό που λες, αργησαν ξεκάθαρα και την πάτησαν αλλα.......
Μπορει να μπουν εξτρα δασμοί, μπορει το Γερμανικό κράτος να βάλει πλάτη για την VW
Το Παιχνιδι ΔΕΝ εχει χαθει ακόμα
Είναι σε δυσχερη θεση? Σιγουρα Ναι. Αλλα οχι ότι δεν μπορει να αλλαξει αυτό.
Παιζουν τοσα πολλα που μπορουν να γίνουν. Συγχωνευσεις , εξαγορές, δασμοί , αντιδασμοι
Κανενας δεν μπορει να πει με σιγουρια
Το Brand name παίζει ρόλο και αυτό και το υποτιμάμε. Οι ευρωπαικες είναι εταιρίες με ιστορία , με design, με συμμετοχη σε αγωνες κτλ. Οι κινέζοι δεν εχουν brand ακόμα και σοβαρή ιστορία
-
-
Κανενας δεν μπορει να προδικάσει το μέλλον. Δεν είναι οτι διαφωνω με αυτό που λες, αργησαν ξεκάθαρα και την πάτησαν αλλα.......
Το Brand name παίζει ρόλο και αυτό και το ιπποτιμάμε. Οι ευρωπαικες είναι εταιρίες με ιστορία , με design, με συμμετοχη σε αγωνες κτλ. Οι κινέζοι δεν εχουν brand ακόμα και σοβαρή ιστορία
Έχεις δίκιο σε όσα γράφεις, ας περιμένουμε, απλά δεν ειμαι πολύ αισιόδοξος, συνήθως πάντως οι δασμοί έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Επι΄σης, θα προτιμήσω να πάρω ένα Tesla με καπέλο, παρά ένα Mercedes με παροχημένη τεχνολογία, παρόλο που μπορει να βγει και λίγο πιο φθηνά. Πιστευω οτι δύσκολα θα βγουν οι κινέζοι από το παιχνίδι, έχουν όλα τα εργαλεία, για αν εδραιωθούν, για αυτο πιστεύω πολύ τη BYD. Με απογοήτευσε με το Sealon 7, και στην τιμή και στα specs, περίμενα κάτι αντίστοιχο με το Y.
-
Μπορει να μπουν εξτρα δασμοί, μπορει το Γερμανικό κράτος να βάλει πλάτη για την VW
σιγουρα θα βαλει. Εβαλε και για τη lufthansa μεσα στον κορονοϊο. Η διαφορα ειναι οτι αυτην τη στιγμη και το γερμανικο κρατος το ιδιο, εχει προβληματα.
Ναι εχει και το χειρότερο για αυτούς είναι οτι η κινεζικη αγορά λατρευε τα VW , πουλουσε εκει πολυ περισσότερα από ότι στην Ευρώπη!!!! Αυτό τελιωσε και τους ξεσκισε ασχετως τι θα κάνουν στην Ευρωπαική αγορά.
Ενω πχ η Stellantis τέτοιο τεραστιο πρόβλημα δεν έχει, ποτε δεν πουλουσε τιποτα στην Κινέζικη αγορά γιαυτο και ήταν εξαρχης υπερ των δασμών ενω οι Γερμανοι όχι
Ακομα και τωρα πλην της VW, οι αλλες γερμανικες (BMW, MERC, PORSCHE) ακόμα και τώρα έχουν καλές πωλήσεις στην Κινα
Ομως η VAG Είναι τεραστιο μέγεθος και βαρύ χαρτι της Γερμανικής οικονομίας, μην την ξεγράφετε ετσι αμέσως, μονο αυτό λέω
-
@antonmone said in BYD forum:
Τον λιγουρεύομαι το γλάρο !
α τι ωραια! θα τον παρεις, θα κραζεις και θα διαβαζουμε σελιδες επι σελιδων δριμυτατα κατηγορω
Θα περασουμε εξαιρετικα την ανοιξη!Αν δεν έχει κλείσει η Byd!
κατα το "γκρεμιστηκε φουρνος";
To Κατά @criuser ευαγγελίου το ανάγνωσμα.....προσχωμεν ....
-
Κανενας δεν μπορει να προδικάσει το μέλλον. Δεν είναι οτι διαφωνω με αυτό που λες, αργησαν ξεκάθαρα και την πάτησαν αλλα.......
Το Brand name παίζει ρόλο και αυτό και το ιπποτιμάμε. Οι ευρωπαικες είναι εταιρίες με ιστορία , με design, με συμμετοχη σε αγωνες κτλ. Οι κινέζοι δεν εχουν brand ακόμα και σοβαρή ιστορία
Έχεις δίκιο σε όσα γράφεις, ας περιμένουμε, απλά δεν ειμαι πολύ αισιόδοξος, συνήθως πάντως οι δασμοί έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Επι΄σης, θα προτιμήσω να πάρω ένα Tesla με καπέλο, παρά ένα Mercedes με παροχημένη τεχνολογία, παρόλο που μπορει να βγει και λίγο πιο φθηνά. Πιστευω οτι δύσκολα θα βγουν οι κινέζοι από το παιχνίδι, έχουν όλα τα εργαλεία, για αν εδραιωθούν, για αυτο πιστεύω πολύ τη BYD. Με απογοήτευσε με το Sealon 7, και στην τιμή και στα specs, περίμενα κάτι αντίστοιχο με το Y.
Συμφωνω και αν επρεπε να ποντάρω κάπου τα ιδια θα ελεγα αλλα δεν σκεφτονται ολοι οπως εσυ και γω. Κάποιοι είναι παραδοσιακοι αγοραστές και δεν αλλαζουν ευκολα σε κάτι κινέζικο οσο και να είναι πιο καλό και οικονομικο και ότι θες.
Απλα λεω ότι υπαρχει περιπτωση να πανε διαφορετικα τα πραγματα από ότι φαίνεται αυτή την στιγμή που εχουν το momentum οι κινέζοι. Μην βιαζομαστε να βγαλουμε ακόμα συμπερασματα όσο και αν εκει φαίνεται το πράγμα. Πιστευω θα υπάρξουν εξελίξεις που δεν μπορουμε να προβλέψουμε!!!!
-
Ομως η VAG Είναι τεραστιο μέγεθος και βαρύ χαρτι της Γερμανικής οικονομίας, μην την ξεγράφετε ετσι αμέσως, μονο αυτό λέω
Ξεκάθαρα, συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις, πολλ΄ςε φορές δεν ειναι θέμα να την ξεγράψουμε, αλλά αν μειωθούν τα μεγέθη της στο 30-50%, που ειναι πολύ πιθανόν από όσο βλέπω την κατάσταση, πόσο εύκολα εν μέσω οικονομικών πιέσεων μπορει να επανέλθει. Δεν θεωρώ οτι θα κλείσει, αλλά θα μικρύνει και θα αναγκαστεί να ακολουθήσει, μαζί με άλλους, οπως πχ stelantis, τον δρόμο της συγχώνευσης. Και η bmw επίσης νομιζω, οτι δεν έχει πολλά ψωμιά, αν δεν κάνει κανένα bam σύντομα.
-
Ομως η VAG Είναι τεραστιο μέγεθος και βαρύ χαρτι της Γερμανικής οικονομίας, μην την ξεγράφετε ετσι αμέσως, μονο αυτό λέω
Ξεκάθαρα, συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις, πολλ΄ςε φορές δεν ειναι θέμα να την ξεγράψουμε, αλλά αν μειωθούν τα μεγέθη της στο 30-50%, που ειναι πολύ πιθανόν από όσο βλέπω την κατάσταση, πόσο εύκολα εν μέσω οικονομικών πιέσεων μπορει να επανέλθει. Δεν θεωρώ οτι θα κλείσει, αλλά θα μικρύνει και θα αναγκαστεί να ακολουθήσει, μαζί με άλλους, οπως πχ stelantis, τον δρόμο της συγχώνευσης. Και η bmw επίσης νομιζω, οτι δεν έχει πολλά ψωμιά, αν δεν κάνει κανένα bam σύντομα.
Οτι θα μικρύνει το βλέπω σιγουρακι δεν το συζητω, το πόσο δεν μπορω να προσδιορίσω όμως και ειναι πολύ σημαντικο το πόσο θα μικρυνει και αν θα αντιδράσει
-
. Με απογοήτευσε με το Sealon 7, και στην τιμή και στα specs, περίμενα κάτι αντίστοιχο με το Y.
Οταν δεν παιζει προωθητικη ενεργεια, η byd δεν ειναι τοσο φτηνη. πχ το seal δεν ειναι φτηνοτερο απο το model 3, απλα εχει διαφορετικη φιλοσοφια. Για αυτον τον λογο εχει γεμισει η αθηνα atto (και οσονουπω δελφινια) ενω seal βλεπεις με το σταγονομετρο. Το phev seal u θα παει καλα πιστευω. Το sealion 7 δεν ξερω κατα ποσο θα δελεασει κοσμο. Το ηλεκτρικο seal u (sealion 6) επισης δεν ξερω κατα ποσο θα τραβηξει κοσμο μακρια απο το model y. Ισως τωρα μονο, καποιους που βιαζονται να κλειδωσουν επιδοτηση και δεν θελουν να παρουν το παλιο Υ, επειδη επικειται juniper.
-
Συμφωνω και αν επρεπε να ποντάρω κάπου τα ιδια θα ελεγα αλλα δεν σκεφτονται ολοι οπως εσυ και γω. Κάποιοι είναι παραδοσιακοι αγοραστές και δεν αλλαζουν ευκολα σε κάτι κινέζικο οσο και να είναι πιο καλό και οικονομικο και ότι θες.
Και εγώ σε αυτούς ανήκω, είχα γερμανικό και το υπστήριζα με τα 1000, μεταπήδησα σε Hyundai Kona E 64kwh και γουστάρω (σίγουρα έχασα σε ποιότητα εσωτερικά αλλά κατά τα άλλα μια χαρα), δεν εχω κανένα θέμα να παω σε κινέζο η Tesla αρκεί να ειναι Value 4 money Και να με σέβονται στα service, οχι να με κλέβου όπως ο Γερμανος, ο οποίος έχει μια υπεροψία οτι πουλάει ένα ανώτερο προιόν, το οποίο το χρυσοπληρώνεις στα service και στα ανταλακτικά. Οι παχιές αγελάδες τελείωσαν ή θα έρθουν στα ίσια τους, ή θα κλείσουν.
-
Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά...
-
. Με απογοήτευσε με το Sealon 7, και στην τιμή και στα specs, περίμενα κάτι αντίστοιχο με το Y.
Οταν δεν παιζει προωθητικη ενεργεια, η byd δεν ειναι τοσο φτηνη. πχ το seal δεν ειναι φτηνοτερο απο το model 3, απλα εχει διαφορετικη φιλοσοφια. Για αυτον τον λογο εχει γεμισει η αθηνα atto (και οσονουπω δελφινια) ενω seal βλεπεις με το σταγονομετρο. Το phev seal u θα παει καλα πιστευω. Το sealion 7 δεν ξερω κατα ποσο θα δελεασει κοσμο. Το ηλεκτρικο seal u (sealion 6) επισης δεν ξερω κατα ποσο θα τραβηξει κοσμο μακρια απο το model y. Ισως τωρα μονο, καποιους που βιαζονται να κλειδωσουν επιδοτηση και δεν θελουν να παρουν το παλιο Υ, επειδη επικειται juniper.
Με ποιο M3 γίνεται η σύγκριση το lr ή το P?
Προσωπικά πιστεύω ότι το καλό 4 κινητό PHEV θα πάει άκλαυτο είναι ακριβό ,εκτός αν το σπρώξει υπερβολικά η executive .
BYD forum