-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Δεν υπάρχει ούτε πάθος ούτε αγάπη. Συνεργάζομαι επαγγελματικά πολλά χρόνια με τη "ράτσα τους" και δεν κρύβω ότι εκτιμώ ιδιαίτερα τον τρόπο που δουλεύουν και τα αποτελέσματα που φέρνουν.
Το βασικό τους πρόβλημα είναι ότι σαν "μονάδες" θα μπορούσες να τους χαρακτηρίσεις και "μέτριους" ή "κολλημένους¨. Πρέπει να δουλέψει το σύστημα που στήνουν για ν' αρχίσουν ν' αποδίδουν, αλλά μετά είναι ασταμάτητοι.
Πιστεύω ότι ακόμα βρίσκονται στη φάση του στησίματος, χτίζουν. Το αν και πότε θα αποδόσει αυτό που φτιάχνουν θα το δούμε.
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Δεν υπάρχει ούτε πάθος ούτε αγάπη. Συνεργάζομαι επαγγελματικά πολλά χρόνια με τη "ράτσα τους" και δεν κρύβω ότι εκτιμώ ιδιαίτερα τον τρόπο που δουλεύουν και τα αποτελέσματα που φέρνουν.
Το βασικό τους πρόβλημα είναι ότι σαν "μονάδες" θα μπορούσες να τους χαρακτηρίσεις και "μέτριους" ή "κολλημένους¨. Πρέπει να δουλέψει το σύστημα που στήνουν για ν' αρχίσουν ν' αποδίδουν, αλλά μετά είναι ασταμάτητοι.
Πιστεύω ότι ακόμα βρίσκονται στη φάση του στησίματος, χτίζουν. Το αν και πότε θα αποδόσει αυτό που φτιάχνουν θα το δούμε.
η meb κυκλοφορησε πριν 5 χρονια, ποσο στησιμο πχια θελει!
Στην αρχη ελεγαν οτι αυτο ειναι το μελλον και θα εβγαζαν μια σειρα απο id μοντελα, μεσα σε αυτα και το id2 των 25 χιλιαδων. Μετα ειπαν οτι ο κοσμος δεν θελει ηλεκτρικα αυτοκινητα. Τωρα πλεον δεν ξερω τι λενε
Ουτε αντιπροεδρος του εδεσσαικου... -
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Δεν υπάρχει ούτε πάθος ούτε αγάπη. Συνεργάζομαι επαγγελματικά πολλά χρόνια με τη "ράτσα τους" και δεν κρύβω ότι εκτιμώ ιδιαίτερα τον τρόπο που δουλεύουν και τα αποτελέσματα που φέρνουν.
Το βασικό τους πρόβλημα είναι ότι σαν "μονάδες" θα μπορούσες να τους χαρακτηρίσεις και "μέτριους" ή "κολλημένους¨. Πρέπει να δουλέψει το σύστημα που στήνουν για ν' αρχίσουν ν' αποδίδουν, αλλά μετά είναι ασταμάτητοι.
Πιστεύω ότι ακόμα βρίσκονται στη φάση του στησίματος, χτίζουν. Το αν και πότε θα αποδόσει αυτό που φτιάχνουν θα το δούμε.
η meb κυκλοφορησε πριν 5 χρονια, ποσο στησιμο πχια θελει!
Στην αρχη ελεγαν οτι αυτο ειναι το μελλον και θα εβγαζαν μια σειρα απο id μοντελα, μεσα σε αυτα και το id2 των 25 χιλιαδων. Μετα ειπαν οτι ο κοσμος δεν θελει ηλεκτρικα αυτοκινητα. Τωρα πλεον δεν ξερω τι λενε
Ουτε αντιπροεδρος του εδεσσαικου...Έσπασαν τα μούτρα τους, προφανώς υπερεκτίμησαν τις δυνατότητές τους και δεν τους βγήκε. Ε, μια κάποια αλλαζονεία οι Γότθοι την έχουν είπαμε ubes alles...
Μαθαίνουν όμως και καταλαβαίνουν. Γι' αυτό τώρα ξανοίγονται σε Αμερική (Rivian) και Κίνα (SAIC) για να ρουφήξουν τεχνογνωσία.
Έχουν και τα φράγκα και τις ικανότητες για να παίξουν σε πολλά μέτωπα. Ο χρόνος μόνο δεν ξέρω αν τους φτάνει, γιατί και οι άλλοι τρέχουν.
-
Είναι περασμένη στο dna τους η καθυστέρηση υλοποίησης. Τα ίδια λάθη στην HRE με το εκλεκτορικό σύστημα αυτοκρατόρων, με αποτέλεσμα να γίνουν ο "σιτοβολώνας" (για να μην πω τα πουτ@ν@κι@) του "ΠαποΚαισαρισμού".
Τα ίδια στους 2 ΠΠ με τις εκάστοτε ηγεσίες τους να πάσχουν από οξιά "αναποφασιστικότητα". Ποτέ ένα ξεκάθαρο πλάνο. Πάντα πολλές καλές ίδιες, πολλές φορές πρωτοποριακές, οι οποίες όμως είναι ανέφικτο να υλοποιηθούν, πόσο μάλλον παράλληλα!!
ΥΓ1: Η Γερμανία αν ήταν ζώδιο θα ήταν ξεκάθαρα Ζυγός. Είμαι ζυγός και ξέρω εγώ...
ΥΓ2: Γ@μώ το σχέδιο Σλίφεν και όλες τις παραλλαγές του...
-
Πέραν των παραπάνω μια νέα συνεργασία που μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα είναι αυτή με την rivian. Είναι μικροί, αλλά δεν είναι τυχαίοι, οι δύο εταιρείες μπορεί να έχουν αμφίδρομο κέρδος από την συνεργασία τους.
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
το προβλημα τους αυτη την στιγμη ειναι οτι εχασαν την φθηνη ενεργεια μετα τον πολεμο με την Ουκρανια και πριν αφου εκλεισαν τα πυρηνικα εργοστασια.
αυτο δεν λυνεται ευκολα αφου ειναι στο χερι της Αμερικης.
αρα δεν ειναι θεμα οτι εχουν καποια τεχνολογικα προβληματα και δεν μπορεσαν να τα λυσουν ακομα. Η μεγαλη τεχνολογικη ανοδος της κινας αποδειξε οτι το μονο που χρειαζεται ειναι πολυ δουλεια και τα πανεπιστημια να βγαλουν πολλους μηχανικους για να φτιαξεις ανταγωνιστικη βιομηχανια.
-
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
το προβλημα τους αυτη την στιγμη ειναι οτι εχασαν την φθηνη ενεργεια μετα τον πολεμο με την Ουκρανια και πριν αφου εκλεισαν τα πυρηνικα εργοστασια.
αυτο δεν λυνεται ευκολα αφου ειναι στο χερι της Αμερικης.
αρα δεν ειναι θεμα οτι εχουν καποια τεχνολογικα προβληματα και δεν μπορεσαν να τα λυσουν ακομα. Η μεγαλη τεχνολογικη ανοδος της κινας αποδειξε οτι το μονο που χρειαζεται ειναι πολυ δουλεια και τα πανεπιστημια να βγαλουν πολλους μηχανικους για να φτιαξεις ανταγωνιστικη βιομηχανια.
Είναι τμήμα της επιτυχίας η ύπαρξη εξειδικευμένου δυναμικού και επιστημονικού και εργατικού. Και η Ινδία έχει όμως, αλλά δεν έγινε Κίνα. Χρειάζονται κι άλλα πράγματα.
Τεχνογνωσία που οι Κινέζοι την έκλεψαν από τους Δυτικούς, εσωτερική αγορά για να πουλάς που η Κίνα έχει τεράστια, να έχεις κεφάλαια για επενδύσεις, οικοσύστημα με προμηθευτές και εργολάβους.
Δεν πάει μόνο με το κιλό, πόσα πανεπιστήμια έχεις και πόσους μηχανικούς θα βγάλεις.
-
Η κατάσταση στη VW είναι ότι η διοίκηση θέλει κλείσιμο εργοστασίων και απολύσεις. Περικοπές εξόδων καθώς τα κέρδη έχουν μειωθεί και εκεί αλλά και σε άλλους γερμανικούς κατασκευαστές. Επιπλέον η ρευστότητα δεν επιτρέπει αναβολές καθώς τα πρόστιμα και τα νομικά έξοδα για το σκάνδαλο diesel ήταν πάρα πολύ μεγάλα ακόμα και για μια υποδειγματική εταιρεία όπως η VW.
Οι εργαζόμενοι δεν δέχονται την πρόταση και καθώς μαζί με το κράτος έχουν την πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο μπορούν να αναβάλουν την επιζήμια για αυτούς απόφαση και από σήμερα προχωρούν σε επαναλαμβανόμενες απεργίες.
Ξεκάθαρα αρνήθηκαν αυτό που πρεσβεύει η Tesla αλλά και οι όψιμοι ηλεκτρονικοί κατασκευαστές και με δόλιο τρόπο ήθελαν να προωθήσουν το diesel που για πολλές δεκαετίες ήταν το άγιο δισκοπότηρο.
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Το θέμα είναι αν είσαι Κινέζος criuser...
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Το θέμα είναι αν είσαι Κινέζος criuser...
Απλά αποφεύγω τις παρωπίδες. Μου προκαλούν αλλεργία
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Το θέμα είναι αν είσαι Κινέζος criuser...
Απλά αποφεύγω τις παρωπίδες. Μου προκαλούν αλλεργία
Είναι επειδή τα μάτια σου είναι σχιστά και ακουμπάνε πάνω τους....
-
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Το θέμα είναι αν είσαι Κινέζος criuser...
Απλά αποφεύγω τις παρωπίδες. Μου προκαλούν αλλεργία
Είναι επειδή τα μάτια σου είναι σχιστά και ακουμπάνε πάνω τους....
Πιες κι άλλο καφέ,πολύ μέτρια απάντηση,δεν ξεκίνησε καλά η μέρα!
-
@antonmone said in VW FORUM:
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Το θέμα είναι αν είσαι Κινέζος criuser...
Απλά αποφεύγω τις παρωπίδες. Μου προκαλούν αλλεργία
Είναι επειδή τα μάτια σου είναι σχιστά και ακουμπάνε πάνω τους....
Πιες κι άλλο καφέ,πολύ μέτρια απάντηση,δεν ξεκίνησε καλά η μέρα!
Η μέρα έχει ξεκινήσει εδώ και 5 ώρες, αλλά τα λέω ήπια γιατί δήλωσε ότι στενοχωριέται και χάνει χρόνο εργασίας...
-
@antonmone said in VW FORUM:
Το vag έχει μοναδικά πλεονεκτήματα που δεν τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες σε καμία Ήπειρο.
Είναι Γερμανική εταιρεία που σημαίνει ότι πέρα από την άμεση συνεργασία με audi και Porsche μοιράζεται τεχνογνωσία με bmw, Mercedes και τους άλλους τεχνολογικούς κολοσούς Siemens, Bosch κλπ. Κι ας νομίζουν στον υπόλοιπο κόσμο ότι είναι ανταγωνιστές, γι' αυτούς είναι Deutschland uber alles.
Έχει πολλά χρόνια παρουσία στην Κίνα και έχει αναπτύξει μακροχρόνια συνεργασία με τη SAIC, άρα από κει θα τραβήξει τεχνογνωσία για τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά. Το ίδιο θα κάνει και με τη συνεργασία που έχει αναπτύξει στις ΗΠΑ με τη Rivian για τα ηλεκτρικά.
Έχει απλωθεί σε όλες τις ηπείρους και ρουφάει τεχνογνωσία. Και έχει και ουσιαστικά το Γερμανικό κράτος από πίσω, άρα κρίση-ξεκρίση μπορεί να συρικνωθεί αλλά τα λεφτά δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Οι Γερμανοί όμως είναι αργοί. Απελπιστικά αργοί σε όλα τους. Οπότε όλα αυτά θα πάρουν χρόνο. Το ζητούμενο είναι να μείνει το vag εντός αγοράς μέχρι να ανασυνταχθεί. Γιατί αν αργήσουν πολύ και πάρουν πολύ κεφάλι άλλες εταιρείες, δύσκολα θα ανακάμψουν μετά. Θα είναι σαν να ξεκινάνε απ' την αρχή σαν εταιρεία.
νομιζω βρηκαμε τον "γερμανο" criuser
(καλα κανετε και εχετε αγαπες και παθη, χωρις αυτα δεν αξιζει η ζωη)
Το θέμα είναι αν είσαι Κινέζος criuser...
Απλά αποφεύγω τις παρωπίδες. Μου προκαλούν αλλεργία
Είναι επειδή τα μάτια σου είναι σχιστά και ακουμπάνε πάνω τους....
Πιες κι άλλο καφέ,πολύ μέτρια απάντηση,δεν ξεκίνησε καλά η μέρα!
Η μέρα έχει ξεκινήσει εδώ και 5 ώρες, αλλά τα λέω ήπια γιατί δήλωσε ότι στενοχωριέται και χάνει χρόνο εργασίας...
Μας έχεις κάνει κηφήνες και ξυστές με άλλα λόγια.Περιμενουμε διορισμό!
-
Στον Λαπ που έχει τον τρόπο, τώρα που έρχονται...
-
-
Ετεροντροπη
-
Οτι εφαγαν τα μούτρα τους είναι καλό, πολύ καλό
Βαρεθηκα τους αλλαζονες Γερμανους
αλλα από την άλλη δεν μας συμφέρει να κλεισουν οι Γερμανοι και οι Γαλλοι κατασκευαστές.
Τους θέλω να μαθαινουν το κινεζικο μαθημα τους και να ορθοποδήσουν. Ζουμε στην Ευρώπη δεν μας συμφέρει να πανε ακλαφτοι
Αλλα θελω να ορθοποδήσουν εχοντας στην μούρη τους ενα μεγάλο σημαδι από την κινεζικη σφαλιάρα που έφαγαν και να σταματήσουν να είναι υπερόπτες. Να προσφέρουν ανταγωνιστικά μοντέλα και τεχνολογίες και να σταματήσουν να νομίζουν οτι μονο αυτοί μπορουν να κατασκευασουν κάτι καλό.
VW FORUM