-
Αλήθεια ε;
Εγώ απλά μειδιάζω όταν βλέπω την απληστία κάποιων που ενώ βγάζουν εκατομμύρια, λυπούνται τα 3 μεροκάματα που δίνουν και αντικαθιστουν ανθρώπους με μηχανηματα.
Άλλωστε αν δε θέλεις να αισθάνεσαι στον μεσαίωνα πληρώνοντας με κέρματα, μπορείς να πληρώσεις με κάρτα στον υπάλληλο. -
@georgemit said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Αλήθεια ε;
Εγώ απλά μειδιάζω όταν βλέπω την απληστία κάποιων που ενώ βγάζουν εκατομμύρια, λυπούνται τα 3 μεροκάματα που δίνουν και αντικαθιστουν ανθρώπους με μηχανηματα.
Άλλωστε αν δε θέλεις να αισθάνεσαι στον μεσαίωνα πληρώνοντας με κέρματα, μπορείς να πληρώσεις με κάρτα στον υπάλληλο.Φαντάζομαι τι αγώνες έδωσες όταν καταργήθηκαν οι ασυρματιστές ή οι τεχνίτες αργαλειού !
Εγώ που περνάω καθημερινά από 6-7 διόδια προτιμώ να πληρώνω με epass. Και αν ακόμα οι συμπολίτες μας είχαν ένα δράμι μυαλού θα έκαναν το ίδιο και θα γλίτωναν ουρές εκατοντάδων μέτρων ! -
Διαβάζω σχόλια από κάποιους που ενώ μένουν σε μία χώρα που η απόσταση από την Γαύδο με την Αφρική, είναι λιγότερο από το Αθήνα - Καρδίτσα, ή όσο το Αθήνα - Καλαμάτα, νομίζουν ότι μένουν στην Ουάσιγκτον, ή στο Λουξεμβούργο.
Η Αττική Οδός (ΑΟ) ήταν χαραγμένη από την δεκαετία του 1950.
Οπως και η λεγόμενη Ελευθέρα Λεωφόρος Πεντέλης (ΕΛΠ).
Από την αρχή που έγιναν οι μελέτες, είχε διαπιστωθεί, ότι ο χώρος που υπήρχε για την σύνδεση της Α.Ο. με τον Εθνική Οδό, δεν ήταν επαρκής για σύνδεση αυτοκινητοδρόμων, με αποτέλεσμα στο τμήμα μεταξύ Πλακεντίας και Μεταμόρφωσης, να έχει προβλεφθεί ότι θα υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Για να αποφευχθεί αυτό όσο γινόταν επιλέχθηκε το ενιαίο διόδιο, ανεξάρτητα της απόστασης, ώστε να αποθαρρύνονται αυτοί που θα έμπαιναν για μικρές διαδρομές.
Ταυτόχρονα είχε οριστεί ότι πρέπει να ολοκληρωθεί το έργο των 3-4 χλμ της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης και της σύνδεσης με την Εθνική οδό, γιατί με αυτό τον τρόπο πολλοί που μένουν σε απόσταση λίγων χλμ από αυτήν θα την χρησιμοποιούσαν μια και θα ήταν δωρεάν, οπότε η ΑΟ θα είχε λιγότερη κίνηση.
Δυστυχώς η κρίση δεν επέτρεψε να γίνει αυτό το έργο, έχουν προσφύγει και στους γέροντες του στε οι βλαχοδήμαρχοι, οπότε η γεροντική βραδύτητα από την Πανεπιστημίου, η ασχετοσύνη και το ανόητο πολιτικό κόστος για την εξυπηρέτηση ψηφοφόρων των βλαχοδημάρχων, οι οποίοι για ένα έργο που θα είναι κατά το ήμισυ υπόγειο, θέλουν να γίνει όλο υπόγειο, ενώ αυτό πηγαίνει σε ελεύθερο χώρο που έχει κρατηθεί για αυτό τον σκοπό.
Ετσι αντί να κράζουμε που δεν τελειώνουν όλα τα έργα, ασχολούμαστε για το 20άρικο τον μήνα, που τελικά μπορεί και να μην συμφέρει να την χρησιμοποιεί κάποιες ώρες.
Αλλες αστειότητες που γράφτηκαν για τον τρόπο κατασκευής και το αν μπορούσαν τα έργα αυτά να γίνουν με άλλο τρόπο, δεν μπορούν να μπουν σε σοβαρό σχολιασμό.
Ζούμε σε φτωχή χώρα. Οι μίζες είναι αποτέλεσμα αυτού ακριβώς.
-
@wantone said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Πρεπει να το δειτε σε high level. Το να κανεις καθημερινα διαδρομες στην Αττικη οδο η στην Εθνικη για την δουλεια σου αν δεν εισαι μεταφορικη εταιρεια ή εχεις ενα επαγγελματικο οχημα θα πρεπει να το ελαχιστοποιησετε. Γιατι περα απο τον χρονο, το κοστος σε καυσιμο και τις πιθανους κινδυνους δεν ειναι παραγωγικο. Ειτε μετακομιζεις κοντα στην δουλεια ειτε χρησιμοποιεις ΜΜΜ ειτε δουλευεις remotely.
Εδω εχουμε μια αυξηση στα τροφιμα 40% τουλαχιστον η αυξηση στις μεταφορες που εγραψε ο ΟΡ ειναι μικροτερη σε ποσοστο.
Μεσα στις 5 πιο ακριβες τιμες βενζινης παγκοσμιως εχουμε σχεδον σταθερα, ενω και τα διοδια ειναι κυριολεκτικα πανακριβα και παμπολλα (στη Σλοβενια που πηγα προσφατα, με δρομους απιστευτους, την αμολυβδη στο 1,48 και μεσο μισθο διπλο απο εδω σχεδον, τα διοδια για ολη τη χωρα ειναι ειτε 15 ευρω τη βδομαδα ειτε γυρω στα 120 ευρω το χρονο, οσο θες να πας μεχρι το Αντιρριο δηλαδη και να γυρισεις, και Ελβετια κλπ ξερω οτι ειναι αντιστοιχα) ενω εγιναν και αυξησεις φετος 7% και εισαστε και ικανοποιημενοι που δεν ακριβυναν παραπανω? Σε μια χωρα με μεσο μισθο ουτε 1000 ευρω?
Ρε παιδια αληθεια τα πιστευετε αυτα που λετε? -
@georgemit said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Αλήθεια ε;
Εγώ απλά μειδιάζω όταν βλέπω την απληστία κάποιων που ενώ βγάζουν εκατομμύρια, λυπούνται τα 3 μεροκάματα που δίνουν και αντικαθιστουν ανθρώπους με μηχανηματα.
Άλλωστε αν δε θέλεις να αισθάνεσαι στον μεσαίωνα πληρώνοντας με κέρματα, μπορείς να πληρώσεις με κάρτα στον υπάλληλο.Παροτι κατανοω το συλλογισμο σου, δεν ειναι αναλογικα περισσοτεροι οι υπαλληλοι διοδιων που εχει η Α.Ο. σε σχεση με τους κεντρικους σταθμους των εθνικων οδων. Οποτε δεν εχει και καμια διαφορα ουτε σε αυτο το κομματι, ασχετα του ποσο χρηστικο ειναι ή οχι.
Δεν ξερω τι εννοεις με αυτο που γραφεις πριν οτι δεν εχει αυτοματα.μηχανηματα. Σε καθε σταθμο, το 60-70% ειναι αυτοματα μηχανηματα με e pass. -
Ταξιδευτή, όπως και ο Φανης απο μακροοικονομική άποψη μου θυμίζεται συζητήσεις υψηλής διανόησης σε αφτεραδικο μετά από μπουζούκια! Στα έργα υποδομών που είναι το ενδιαφέρον σου, να δεχτώ τις αναλύσεις!
Προφανώς μια αύξηση κατά 20 ευρώ/ μήνα επιφέρει πολλαπλασιαστικά φαινόμενα στην οικονομία για εκατοντάδες χιλιαδες χρήστες και επιχειρήσεις! Οι λεγόμενοι συντελεστές! Που σύμφωνα με αυτούς το αυξημένο κόστος επιφέρει εν τέλη μικρότερη εσωτερική ζήτηση για μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών με μεγαλύτερη ελαστικότητα από αυτήν της χρήσης της Α.Ο! Αυτή με τη σειρά της μικρότερα δημοσιονομικά έσοδα και αυτά εν ολίγοις λιγότερους ιδίους πόρους για επέκταση έργων!
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@wantone said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Πρεπει να το δειτε σε high level. Το να κανεις καθημερινα διαδρομες στην Αττικη οδο η στην Εθνικη για την δουλεια σου αν δεν εισαι μεταφορικη εταιρεια ή εχεις ενα επαγγελματικο οχημα θα πρεπει να το ελαχιστοποιησετε. Γιατι περα απο τον χρονο, το κοστος σε καυσιμο και τις πιθανους κινδυνους δεν ειναι παραγωγικο. Ειτε μετακομιζεις κοντα στην δουλεια ειτε χρησιμοποιεις ΜΜΜ ειτε δουλευεις remotely.
Εδω εχουμε μια αυξηση στα τροφιμα 40% τουλαχιστον η αυξηση στις μεταφορες που εγραψε ο ΟΡ ειναι μικροτερη σε ποσοστο.
Μεσα στις 5 πιο ακριβες τιμες βενζινης παγκοσμιως εχουμε σχεδον σταθερα, ενω και τα διοδια ειναι κυριολεκτικα πανακριβα και παμπολλα (στη Σλοβενια που πηγα προσφατα, με δρομους απιστευτους, την αμολυβδη στο 1,48 και μεσο μισθο διπλο απο εδω σχεδον, τα διοδια για ολη τη χωρα ειναι ειτε 15 ευρω τη βδομαδα ειτε γυρω στα 120 ευρω το χρονο, οσο θες να πας μεχρι το Αντιρριο δηλαδη και να γυρισεις, και Ελβετια κλπ ξερω οτι ειναι αντιστοιχα) ενω εγιναν και αυξησεις φετος 7% και εισαστε και ικανοποιημενοι που δεν ακριβυναν παραπανω? Σε μια χωρα με μεσο μισθο ουτε 1000 ευρω?
Ρε παιδια αληθεια τα πιστευετε αυτα που λετε?Αυτο δεν λεω εγω? Γιατι απαντας σε μενα; Αν ειναι δυνατον.
Με τετοια φορολογια στο καυσιμο και στα διοδια κανονικα θα πρεπει ειτε ΜΜΜ ειτε remoτε work ειτε μετακομιζεις.
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@wantone said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Πρεπει να το δειτε σε high level. Το να κανεις καθημερινα διαδρομες στην Αττικη οδο η στην Εθνικη για την δουλεια σου αν δεν εισαι μεταφορικη εταιρεια ή εχεις ενα επαγγελματικο οχημα θα πρεπει να το ελαχιστοποιησετε. Γιατι περα απο τον χρονο, το κοστος σε καυσιμο και τις πιθανους κινδυνους δεν ειναι παραγωγικο. Ειτε μετακομιζεις κοντα στην δουλεια ειτε χρησιμοποιεις ΜΜΜ ειτε δουλευεις remotely.
Εδω εχουμε μια αυξηση στα τροφιμα 40% τουλαχιστον η αυξηση στις μεταφορες που εγραψε ο ΟΡ ειναι μικροτερη σε ποσοστο.
Μεσα στις 5 πιο ακριβες τιμες βενζινης παγκοσμιως εχουμε σχεδον σταθερα, ενω και τα διοδια ειναι κυριολεκτικα πανακριβα και παμπολλα (στη Σλοβενια που πηγα προσφατα, με δρομους απιστευτους, την αμολυβδη στο 1,48 και μεσο μισθο διπλο απο εδω σχεδον, τα διοδια για ολη τη χωρα ειναι ειτε 15 ευρω τη βδομαδα ειτε γυρω στα 120 ευρω το χρονο, οσο θες να πας μεχρι το Αντιρριο δηλαδη και να γυρισεις, και Ελβετια κλπ ξερω οτι ειναι αντιστοιχα) ενω εγιναν και αυξησεις φετος 7% και εισαστε και ικανοποιημενοι που δεν ακριβυναν παραπανω? Σε μια χωρα με μεσο μισθο ουτε 1000 ευρω?
Ρε παιδια αληθεια τα πιστευετε αυτα που λετε?Ο λογος για τα διοδια στις χωρες αυτες οπως και σε Αυστρια, Ουγγαρια, και γενικα οπου υπαρχουν βινιετες, ειναι γιατι εχουν παρα πολλα διερχομενα οχηματα που πανε αλλου και κινουνται σε συγκεκριμενους αξονες.
Εμεις ειμαστε στο τερμα της διαδρομης, αρα διερχομενη κυκλοφορια δεν υπαρχει, αρα μαδαμε τους πολιτες της χωρας.
προφανως κι ειναι πανακριβα τα διοδια και θα το δεχομουν αν δεν υπηρχαν οι συμβασεις παραχωρησης που προβλεπουν αποζημιωση σε περιοδους μη χρησης, οπως εγοινε την εποχη του κορωνοιου.
Για την ΑΟ τι να λεμε. Φτιαχτηκε απο ιδιωτικο δανεισμο αλλα με εγγυητη το ελληνικο δημοσιο. Οταν ξεκινησε να λειτουργει υπολογιστηκε οτι θα φτασει στη κορυφη της λετουργιας της μετα απο 7 χρονια κι εφτασε σε 2, και ενω υπολογιζαν σε κυκλοφορια 200Κ καθε μερα για τουλαχιστον 15 χρονια ηταν στις 300Κ
Λιγο στην 3ετια 15-18 μειωθηκε η κινηση.Ο νεος παραχωρησιουχος ομως ειναι η αγαπημενη εταιρια του ελ κρατους, οποτε εριξε την μειωση της τιμης στους αραιους χρηστες του δρομου και πετσοκοβει τους καθημερινους. Πρεπει να ειναι μοναδικο στα χρονικα να σκιζεις τους τακτικους πελατες σου.
Ερχονται δε ανατιμησεις συμφωνα με τον πληθωρισμο που η παλια εταιρια δεν εκανε ( σου λεει βγαζω δις ας μην το παρακανω ), χρεωσεις αναλογα με την αιχμη της κυκλοφοριας, ολα αυτα προβλεπονται πλεον και οι συχνοι χρηστες θα φαμε καλα.
-
@panick-0 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Για την ΑΟ τι να λεμε. Φτιαχτηκε απο ιδιωτικο δανεισμο αλλα με εγγυητη το ελληνικο δημοσιο.
Και κασέρι 34% του ελληνικού δημοσίου!
-
@driver-m said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@georgemit said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Αλήθεια ε;
Εγώ απλά μειδιάζω όταν βλέπω την απληστία κάποιων που ενώ βγάζουν εκατομμύρια, λυπούνται τα 3 μεροκάματα που δίνουν και αντικαθιστουν ανθρώπους με μηχανηματα.
Άλλωστε αν δε θέλεις να αισθάνεσαι στον μεσαίωνα πληρώνοντας με κέρματα, μπορείς να πληρώσεις με κάρτα στον υπάλληλο.Παροτι κατανοω το συλλογισμο σου, δεν ειναι αναλογικα περισσοτεροι οι υπαλληλοι διοδιων που εχει η Α.Ο. σε σχεση με τους κεντρικους σταθμους των εθνικων οδων. Οποτε δεν εχει και καμια διαφορα ουτε σε αυτο το κομματι, ασχετα του ποσο χρηστικο ειναι ή οχι.
Δεν ξερω τι εννοεις με αυτο που γραφεις πριν οτι δεν εχει αυτοματα.μηχανηματα. Σε καθε σταθμο, το 60-70% ειναι αυτοματα μηχανηματα με e pass.Εννοώ τους κερματοδέκτες που ουσιαστικά αντικατέστησαν ανθρώπους.
@red_monster said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@georgemit said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Αλήθεια ε;
Εγώ απλά μειδιάζω όταν βλέπω την απληστία κάποιων που ενώ βγάζουν εκατομμύρια, λυπούνται τα 3 μεροκάματα που δίνουν και αντικαθιστουν ανθρώπους με μηχανηματα.
Άλλωστε αν δε θέλεις να αισθάνεσαι στον μεσαίωνα πληρώνοντας με κέρματα, μπορείς να πληρώσεις με κάρτα στον υπάλληλο.Φαντάζομαι τι αγώνες έδωσες όταν καταργήθηκαν οι ασυρματιστές ή οι τεχνίτες αργαλειού !
Εγώ που περνάω καθημερινά από 6-7 διόδια προτιμώ να πληρώνω με epass. Και αν ακόμα οι συμπολίτες μας είχαν ένα δράμι μυαλού θα έκαναν το ίδιο και θα γλίτωναν ουρές εκατοντάδων μέτρων !Πανέξυπνη απάντηση, με αποστόμωσες, δεν είναι όμως το ίδιο με αυτό που λέω εγώ.
Ίσως οι συμπολίτες μας που έχουν όντως ένα δράμι μυαλού διαμένουν πιο κοντά στην εργασία τους και δε περνάνε 6 διόδια καθημερινά.
Τα περνάνε μόνο για βόλτα οπότε το epass τους είναι άχρηστο. -
Μήπως ξέρετε ότι τα έσοδα φέτος ανέβηκαν γιατί μπήκε και το ενοίκιο της Αττικής οδού που πήρε το κράτος ;
-
@criuser said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Μήπως ξέρετε ότι τα έσοδα φέτος ανέβηκαν γιατί μπήκε και το ενοίκιο της Αττικής οδού που πήρε το κράτος ;
Ε πες το έτσι… είπα και ‘‘γώ πως μοιράζει το χρήμα έτσι ο Κούλης μας. Παω Δευτέρα να ανοίξω λογαριασμό Ελβετία.
-
Τώρα είμαι για καφέ και δεν μπορώ να ψάχνω λινκ. Μπορείτε να τα βρείτε.
Επίσης μια και ζείτε στην Ουάσιγκτον ρωτήστε κανένα περαστικό μην είδε την Καμαλα..
-
@criuser said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Μήπως ξέρετε ότι τα έσοδα φέτος ανέβηκαν γιατί μπήκε και το ενοίκιο της Αττικής οδού που πήρε το κράτος ;
Ταξιδευτή ευτυχώς που δεν μας κυβερνάς! Μια φορά το κάνατε, όσοι έχετε ίδιο τρόπο σκέψης, και μας διαλύσατε!
Ο πληθωρισμός από τον δείκτη τιμών καταναλωτή που πιέζεται από εξωγενείς λόγους και από διάφορες μη ρυθμιστικές πολιτικές της αγοράς οδηγεί σε μικρότερο δημοσιονομικό χώρο διότι οι πιέσεις αυτές υπονομεύουν την παραγωγικότητα της οικονομίας!
Η αττική ως παράδειγμα στην τελευταία μέτρηση είχε πτώση ρεκόρ της παραγωγικότητας των συντελεστών της που σημαίνει πως τα ονομαστικά έσοδα μπορεί να ανεβαίνουν αλλά λόγω διάρθρωσης του παραγωγικού μοντέλο και της πτώση της παραγωγικότητας, στην οποία συμβάλει αυτός ο πληθωρισμός τιμών, δημιουργούνται ελλείμματα εξωτερικού ισοζυγίου!
Τα ελλείμματα δεν προσφέρουν δημοσιονομικό χώρο παρά αυξάνουν τον δανεισμό!
Ίδιοι είστε! Για αυτό μας ωραιοποιείς την διάλυση της χώρας!
-
Οποτε δεν βιάζεστε να πηγαίνετε σε γκισέ με εργαζόμενους! Είναι νέοι ως επι το πλείστον που ψάχνουν να βρουν τα πατήματα τους στην χωρα που διέλυσαν διάφοροι εργολάβοι δημοσίων έργων, πολιτικοί και διαπλεκόμενοι!
Τα υπόλοιπα είναι το κλασικό φαινόμενο της ύβρις που έλεγαν και οι αρχαίοι!
-
Απαντώ μόνο στο θέμα της ΑΟ και επί του πρακτεου..
Αμπελοφιλοσοφιες δεν με αφορούν.
-
Είπε η αλεπού τα κρεμαστάρια!
Τελείως βασικές γνώσεις 18-19χρονου παιδιού είναι αυτά που ανοίγει ένα βιβλίο!
-
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Τα υπόλοιπα είναι το κλασικό φαινόμενο της ύβρις που έλεγαν και οι αρχαίοι!
Αποκλείεται να το έλεγαν έτσι οι αρχαίοι...
Δεν είχαν δώσει 15 μαθήματα βέβαια τότε για να ξέρουν γραμματική...
-
33, ήμασταν και στουρνάρια! 33 πανελλήνιες εξετάσεις
Ωραίες εποχές που κρατουσες τα 2 και τα υπόλοιπα 2 την επόμενη χρονιά
Βλέπουμε τα αποτελέσματα σήμερα!
-
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Είπε η αλεπού τα κρεμαστάρια!
Τελείως βασικές γνώσεις 18-19χρονου παιδιού είναι αυτά που ανοίγει ένα βιβλίο!
Μιλάει η αλεπού με τα κρεμασταρια ;
Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα