-
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.
2.9 το perf
3.7 το lr boost
4.4 το lrνομιζω καπως ετσι ειναι για το 0-100
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα
Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενεαντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.
2.9 το perf
3.7 το lr boost
4.4 το lrνομιζω καπως ετσι ειναι για το 0-100
3.1 επίσημα το perf και από 4.4 σε 3.8 με το πακέτο
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα
Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενεαντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε
Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου! -
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα
Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενεαντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε
Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου!δεν χρειαζονται πολλα-πολλα. Λιτος, δωρικος, χομπιστας
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα
Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενεαντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε
Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου!δεν χρειαζονται πολλα-πολλα. Λιτος, δωρικος, χομπιστας
Λακωνικά λοιπόν συμφωνω!!
Αν συνεχίσουμε ετσι λίγο ακόμα τα λαγωνικά του φόρουμ θα ανοίξουν θεμα απέχθεια στην πίσω κίνηση! -
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.
Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !
-
Δεν κατάλαβα. Ψάχνετε τρόπο για να δώσει ο ένας στον άλλο το φιλί της ζωής, επειδή το seal είναι πιο αργό ή πιο γρήγορο από το model3 ;
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.
Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !
Προσαρμοζόμενη ανάρτηση,μεγαλύτερη τελική,καλύτερα φρενα ,σφυρηλατες ζάντες,αεροδυναμικά βοηθήματα ,φοβερά μπακετ σίγουρα θα είναι και αλλά.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Δεν κατάλαβα. Ψάχνετε τρόπο για να δώσει ο ένας στον άλλο το φιλί της ζωής, επειδή το seal είναι πιο αργό ή πιο γρήγορο από το model3 ;
Το πρώτο απλά δεν έχουμε ξεκαθαρίσει ποιος θα είναι ο ένας και ποιος ο άλλος!
Η φώκια είναι πιο γρήγορη από το m3. -
Αλήθεια είναι πιο γρήγορο; Δεν το ήξερα αυτό...
Κατά τα άλλα οποιος έχει πιο μακριά μαλλιά, να είναι από πάνω
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.
Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !
Δεν είπα ότι θα είναι και ίδιο. Αλλά μαζεύει σε χρόνους. Έχει και μεγάλη μπαταρία. Μικρότερες ζάντες που βοηθάει σε αυτονομία. Κάτι γίνεται.
Σίγουρα δεν θα είναι το performance το ίδιο.
-
@dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!
απο περιεργεια και επειδη εχουν χτυπηθει πολλα πληκτρα (δεν ξερω πως μεταφερεται το "εχουν χυθει τονοι μελανι" ) πως σου φανηκε συγκριτικα το σαλονι του ex40 με αυτο του Μ3;
Ως υλοποιηση ειμαι σιγουρος οτι το Μ3 ηταν το καλυτερο απο τα ηλεκτρικα που εχεις οδηγησει (θυμισε μας ποια εχεις οδηγησει.. θυμαμαι honda e, volvo ex40 και σαν να θυμαμαι ενα ακομα μικρο) -
@lap said in TESLA FORUM:
Αλήθεια είναι πιο γρήγορο; Δεν το ήξερα αυτό...
Κατά τα άλλα οποιος έχει πιο μακριά μαλλιά, να είναι από πάνω
Από το απλά ναι.Απο το performance είναι 0,7 δ πιο αργό,80 χλμ κάτω σε τελική, 7.000 πιο φθηνό και με κάποια πραγματάκια που λείπουν από το P.Αν δεν θες λευκό η διαφορά ανεβαίνει στα 8300 μίνιμουμ.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.
Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !
Όταν το οδηγείς ο συνδυασμός πρόσφυσης και επιτάχυνσης-με αυτή τη σειρά- που έχει το performance είναι έξωπραγματικός για την κατηγορία τιμής.
Όταν είσαι συνεπιβάτης η ησυχία και η ανάρτηση είναι που εντυπωσιάζει .
Ξαφνικά κάτι ακριβότερα κιόλας θερμικά τετρακίνητα έχουν συντονισμούς και κραδασμούς. -
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!
απο περιεργεια και επειδη εχουν χτυπηθει πολλα πληκτρα (δεν ξερω πως μεταφερεται το "εχουν χυθει τονοι μελανι" ) πως σου φανηκε συγκριτικα το σαλονι του ex40 με αυτο του Μ3;
Ως υλοποιηση ειμαι σιγουρος οτι το Μ3 ηταν το καλυτερο απο τα ηλεκτρικα που εχεις οδηγησει (θυμισε μας ποια εχεις οδηγησει.. θυμαμαι honda e, volvo ex40 και σαν να θυμαμαι ενα ακομα μικρο)Οδήγησα σε test drive το Q4 etron πριν έναν χρόνο και πρόσφατα το Honda e, το Volvo και σε test drive το smart #3 και το Tesla m3.
Το Volvo δεν δικαιολογεί την τιμή του, στα 50+ εγώ θα περίμενα καλύτερο εσωτερικό.
Το m3 ήταν πολύ καλύτερο σε αίσθηση (στο Volvo είχε και μικροτριγμούς) -
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!
απο περιεργεια και επειδη εχουν χτυπηθει πολλα πληκτρα (δεν ξερω πως μεταφερεται το "εχουν χυθει τονοι μελανι" ) πως σου φανηκε συγκριτικα το σαλονι του ex40 με αυτο του Μ3;
Ως υλοποιηση ειμαι σιγουρος οτι το Μ3 ηταν το καλυτερο απο τα ηλεκτρικα που εχεις οδηγησει (θυμισε μας ποια εχεις οδηγησει.. θυμαμαι honda e, volvo ex40 και σαν να θυμαμαι ενα ακομα μικρο)Οδήγησα σε test drive το Q4 etron πριν έναν χρόνο και πρόσφατα το Honda e, το Volvo και σε test drive το smart #3 και το Tesla m3.
Το Volvo δεν δικαιολογεί την τιμή του, στα 50+ εγώ θα περίμενα καλύτερο εσωτερικό.
Το m3 ήταν πολύ καλύτερο σε αίσθηση (στο Volvo είχε και μικροτριγμούς)Σε σχεση με το q4, πως στεκεται το Μ3; Γνωριζω οτι ειναι πολυ διαφορετικα αυτοκινητα, αλλα το εσωτερικο/σαλονι μπορουν ανετα να συγκριθουν, οπως επισης και το κομματι της αισθησης της ηλεκτοκινησης του καθε οχηματος.
-
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@antonmone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;
μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi
Standard range πισωκίνητο
τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση
Αλλος κοσμος το dual motorΤο performance ειδικα!!
σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα
Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενεαντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε
Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου!δεν χρειαζονται πολλα-πολλα. Λιτος, δωρικος, χομπιστας
Λακωνικά λοιπόν συμφωνω!!
Αν συνεχίσουμε ετσι λίγο ακόμα τα λαγωνικά του φόρουμ θα ανοίξουν θεμα απέχθεια στην πίσω κίνηση!Εγω παντως αποκλειεται να το ανοιξω γιατι αν εχει ιδια καταληξη με το απεχθεια στην ηλεκτροκίνηση με βλεπω τρανς
-
@limited_one said in TESLA FORUM:
Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.Εχει τρομερή επιτάχυνση
Απίστευτη ποιότητα κύλισης
Τρομερά άνετη ανάρτηση
Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.
Ειναι τρελη παγιδα το τεστ!
Προλαβαινεις μόνο να ενθουσιαστεις χοντρα χωρις να δωσεις χωρο στα αρνητικά....
Ειδικά το μεγεθος και την καθημερινη συμβίωση δεν τα καταλαβαινεις σε κανένα τεστ, αλλά εδω το πρόβλημα είναι σοβαρό!
Για ΣΚ, βολτιτσες, γκαζάκι τουμπανο ειναι!
Για καθε μερα ταλαιπα, για ταξιδια ε αυτό το καταλαβαίνουμε ολοι με τα bev γενικώς...
ΟΚ για τα λεφτά του με την επιδότηση ειναι no brainer, αλλά τα terms and conditions ειναι αρκετά!
TESLA FORUM