Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 384
    • 385
    • 386
    • 387
    • 388
    • 488
    • 489
    • 386 / 489
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9767
    284132
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in TESLA FORUM:

      @antonmone said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @limited_one said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @limited_one said in TESLA FORUM:

      Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
      Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
      Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
      Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

      Εχει τρομερή επιτάχυνση
      Απίστευτη ποιότητα κύλισης
      Τρομερά άνετη ανάρτηση
      Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
      Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
      Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
      Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
      Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
      Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
      Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

      Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

      ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

      μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

      Standard range πισωκίνητο

      τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
      Αλλος κοσμος το dual motor

      Το performance ειδικα!!

      Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.

      2.9 το perf
      3.7 το lr boost
      4.4 το lr

      νομιζω καπως ετσι ειναι για το 0-100

      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @antonmone last edited by

        @antonmone said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @antonmone said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @limited_one said in TESLA FORUM:

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @limited_one said in TESLA FORUM:

        Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
        Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
        Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
        Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

        Εχει τρομερή επιτάχυνση
        Απίστευτη ποιότητα κύλισης
        Τρομερά άνετη ανάρτηση
        Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
        Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
        Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
        Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
        Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
        Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
        Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

        Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

        ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

        μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

        Standard range πισωκίνητο

        τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
        Αλλος κοσμος το dual motor

        Το performance ειδικα!!

        σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα 🙂

        Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
        Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
        Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενε

        αντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε 🙂

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • Chrisk6
          Chrisk6 @dettol last edited by

          @dettol said in TESLA FORUM:

          @chrisk6 said in TESLA FORUM:

          @antonmone said in TESLA FORUM:

          @dettol said in TESLA FORUM:

          @limited_one said in TESLA FORUM:

          @dettol said in TESLA FORUM:

          @limited_one said in TESLA FORUM:

          Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
          Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
          Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
          Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

          Εχει τρομερή επιτάχυνση
          Απίστευτη ποιότητα κύλισης
          Τρομερά άνετη ανάρτηση
          Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
          Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
          Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
          Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
          Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
          Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
          Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

          Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

          ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

          μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

          Standard range πισωκίνητο

          τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
          Αλλος κοσμος το dual motor

          Το performance ειδικα!!

          Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.

          2.9 το perf
          3.7 το lr boost
          4.4 το lr

          νομιζω καπως ετσι ειναι για το 0-100

          3.1 επίσημα το perf και από 4.4 σε 3.8 με το πακέτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            antonmone @dettol last edited by

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @antonmone said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @antonmone said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @limited_one said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @limited_one said in TESLA FORUM:

            Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
            Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
            Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
            Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

            Εχει τρομερή επιτάχυνση
            Απίστευτη ποιότητα κύλισης
            Τρομερά άνετη ανάρτηση
            Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
            Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
            Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
            Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
            Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
            Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
            Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

            Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

            ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

            μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

            Standard range πισωκίνητο

            τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
            Αλλος κοσμος το dual motor

            Το performance ειδικα!!

            σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα 🙂

            Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
            Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
            Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενε

            αντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε 🙂

            Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
            Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου!

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dettol @antonmone last edited by

              @antonmone said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @antonmone said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @antonmone said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @limited_one said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @limited_one said in TESLA FORUM:

              Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
              Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
              Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
              Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

              Εχει τρομερή επιτάχυνση
              Απίστευτη ποιότητα κύλισης
              Τρομερά άνετη ανάρτηση
              Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
              Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
              Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
              Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
              Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
              Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
              Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

              Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

              ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

              μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

              Standard range πισωκίνητο

              τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
              Αλλος κοσμος το dual motor

              Το performance ειδικα!!

              σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα 🙂

              Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
              Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
              Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενε

              αντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε 🙂

              Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
              Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου!

              δεν χρειαζονται πολλα-πολλα. Λιτος, δωρικος, χομπιστας

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                antonmone @dettol last edited by

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @antonmone said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @antonmone said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @antonmone said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @limited_one said in TESLA FORUM:

                @dettol said in TESLA FORUM:

                @limited_one said in TESLA FORUM:

                Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
                Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
                Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
                Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

                Εχει τρομερή επιτάχυνση
                Απίστευτη ποιότητα κύλισης
                Τρομερά άνετη ανάρτηση
                Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
                Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
                Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
                Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
                Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
                Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
                Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

                Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

                ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

                μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

                Standard range πισωκίνητο

                τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
                Αλλος κοσμος το dual motor

                Το performance ειδικα!!

                σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα 🙂

                Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
                Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
                Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενε

                αντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε 🙂

                Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
                Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου!

                δεν χρειαζονται πολλα-πολλα. Λιτος, δωρικος, χομπιστας

                Λακωνικά λοιπόν συμφωνω!!
                Αν συνεχίσουμε ετσι λίγο ακόμα τα λαγωνικά του φόρουμ θα ανοίξουν θεμα απέχθεια στην πίσω κίνηση!

                I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • R
                  red_monster @Chrisk6 last edited by red_monster

                  @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                  @antonmone said in TESLA FORUM:

                  @dettol said in TESLA FORUM:

                  @limited_one said in TESLA FORUM:

                  @dettol said in TESLA FORUM:

                  @limited_one said in TESLA FORUM:

                  Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
                  Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
                  Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
                  Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

                  Εχει τρομερή επιτάχυνση
                  Απίστευτη ποιότητα κύλισης
                  Τρομερά άνετη ανάρτηση
                  Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
                  Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
                  Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
                  Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
                  Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
                  Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
                  Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

                  Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

                  ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

                  μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

                  Standard range πισωκίνητο

                  τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
                  Αλλος κοσμος το dual motor

                  Το performance ειδικα!!

                  Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.

                  Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !

                  A Chrisk6 monman2 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Δεν κατάλαβα. Ψάχνετε τρόπο για να δώσει ο ένας στον άλλο το φιλί της ζωής, επειδή το seal είναι πιο αργό ή πιο γρήγορο από το model3 ;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonmone @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                      @antonmone said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @limited_one said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @limited_one said in TESLA FORUM:

                      Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
                      Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
                      Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
                      Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

                      Εχει τρομερή επιτάχυνση
                      Απίστευτη ποιότητα κύλισης
                      Τρομερά άνετη ανάρτηση
                      Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
                      Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
                      Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
                      Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
                      Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
                      Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
                      Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

                      Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

                      ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

                      μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

                      Standard range πισωκίνητο

                      τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
                      Αλλος κοσμος το dual motor

                      Το performance ειδικα!!

                      Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.

                      Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !

                      Προσαρμοζόμενη ανάρτηση,μεγαλύτερη τελική,καλύτερα φρενα ,σφυρηλατες ζάντες,αεροδυναμικά βοηθήματα ,φοβερά μπακετ σίγουρα θα είναι και αλλά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        antonmone @lap last edited by

                        @lap said in TESLA FORUM:

                        Δεν κατάλαβα. Ψάχνετε τρόπο για να δώσει ο ένας στον άλλο το φιλί της ζωής, επειδή το seal είναι πιο αργό ή πιο γρήγορο από το model3 ;

                        Το πρώτο απλά δεν έχουμε ξεκαθαρίσει ποιος θα είναι ο ένας και ποιος ο άλλος!
                        Η φώκια είναι πιο γρήγορη από το m3.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Αλήθεια είναι πιο γρήγορο; Δεν το ήξερα αυτό...

                          Κατά τα άλλα οποιος έχει πιο μακριά μαλλιά, να είναι από πάνω

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @red_monster last edited by

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                            @antonmone said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @limited_one said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @limited_one said in TESLA FORUM:

                            Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
                            Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
                            Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
                            Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

                            Εχει τρομερή επιτάχυνση
                            Απίστευτη ποιότητα κύλισης
                            Τρομερά άνετη ανάρτηση
                            Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
                            Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
                            Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
                            Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
                            Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
                            Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
                            Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

                            Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

                            ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

                            μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

                            Standard range πισωκίνητο

                            τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
                            Αλλος κοσμος το dual motor

                            Το performance ειδικα!!

                            Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.

                            Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !

                            Δεν είπα ότι θα είναι και ίδιο. Αλλά μαζεύει σε χρόνους. Έχει και μεγάλη μπαταρία. Μικρότερες ζάντες που βοηθάει σε αυτονομία. Κάτι γίνεται.

                            Σίγουρα δεν θα είναι το performance το ίδιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • limited_one
                              limited_one moderator last edited by limited_one

                              @dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.

                              Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dettol @limited_one last edited by

                                @limited_one said in TESLA FORUM:

                                @dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.

                                Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!

                                απο περιεργεια και επειδη εχουν χτυπηθει πολλα πληκτρα (δεν ξερω πως μεταφερεται το "εχουν χυθει τονοι μελανι" 🙂 ) πως σου φανηκε συγκριτικα το σαλονι του ex40 με αυτο του Μ3;
                                Ως υλοποιηση ειμαι σιγουρος οτι το Μ3 ηταν το καλυτερο απο τα ηλεκτρικα που εχεις οδηγησει (θυμισε μας ποια εχεις οδηγησει.. θυμαμαι honda e, volvo ex40 και σαν να θυμαμαι ενα ακομα μικρο)

                                limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonmone @lap last edited by

                                  @lap said in TESLA FORUM:

                                  Αλήθεια είναι πιο γρήγορο; Δεν το ήξερα αυτό...

                                  Κατά τα άλλα οποιος έχει πιο μακριά μαλλιά, να είναι από πάνω

                                  Από το απλά ναι.Απο το performance είναι 0,7 δ πιο αργό,80 χλμ κάτω σε τελική, 7.000 πιο φθηνό και με κάποια πραγματάκια που λείπουν από το P.Αν δεν θες λευκό η διαφορά ανεβαίνει στα 8300 μίνιμουμ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • monman2
                                    monman2 @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                    @antonmone said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @limited_one said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @limited_one said in TESLA FORUM:

                                    Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
                                    Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
                                    Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
                                    Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

                                    Εχει τρομερή επιτάχυνση
                                    Απίστευτη ποιότητα κύλισης
                                    Τρομερά άνετη ανάρτηση
                                    Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
                                    Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
                                    Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
                                    Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
                                    Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
                                    Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
                                    Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

                                    Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

                                    ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

                                    μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

                                    Standard range πισωκίνητο

                                    τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
                                    Αλλος κοσμος το dual motor

                                    Το performance ειδικα!!

                                    Πλέον με το acceleration boost δεν είναι μακριά το performance.

                                    Δεν είναι μόνο η επιτάχυνση !

                                    Όταν το οδηγείς ο συνδυασμός πρόσφυσης και επιτάχυνσης-με αυτή τη σειρά- που έχει το performance είναι έξωπραγματικός για την κατηγορία τιμής.

                                    Όταν είσαι συνεπιβάτης η ησυχία και η ανάρτηση είναι που εντυπωσιάζει .
                                    Ξαφνικά κάτι ακριβότερα κιόλας θερμικά τετρακίνητα έχουν συντονισμούς και κραδασμούς.

                                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • limited_one
                                      limited_one moderator @dettol last edited by

                                      @dettol said in TESLA FORUM:

                                      @limited_one said in TESLA FORUM:

                                      @dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.

                                      Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!

                                      απο περιεργεια και επειδη εχουν χτυπηθει πολλα πληκτρα (δεν ξερω πως μεταφερεται το "εχουν χυθει τονοι μελανι" 🙂 ) πως σου φανηκε συγκριτικα το σαλονι του ex40 με αυτο του Μ3;
                                      Ως υλοποιηση ειμαι σιγουρος οτι το Μ3 ηταν το καλυτερο απο τα ηλεκτρικα που εχεις οδηγησει (θυμισε μας ποια εχεις οδηγησει.. θυμαμαι honda e, volvo ex40 και σαν να θυμαμαι ενα ακομα μικρο)

                                      Οδήγησα σε test drive το Q4 etron πριν έναν χρόνο και πρόσφατα το Honda e, το Volvo και σε test drive το smart #3 και το Tesla m3.

                                      Το Volvo δεν δικαιολογεί την τιμή του, στα 50+ εγώ θα περίμενα καλύτερο εσωτερικό.
                                      Το m3 ήταν πολύ καλύτερο σε αίσθηση (στο Volvo είχε και μικροτριγμούς)

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dettol @limited_one last edited by

                                        @limited_one said in TESLA FORUM:

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        @limited_one said in TESLA FORUM:

                                        @dettol η σύγκριση που έκανα είναι σε σχέση με τα άλλα ηλεκτρικά που έχω οδηγήσει. Για 43κ με ένα άλλο χρώμα νομίζω πως είναι η καλύτερη υλοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή.

                                        Φυσικά το long range και μετά το dual motor είναι πιο γρήγορα!

                                        απο περιεργεια και επειδη εχουν χτυπηθει πολλα πληκτρα (δεν ξερω πως μεταφερεται το "εχουν χυθει τονοι μελανι" 🙂 ) πως σου φανηκε συγκριτικα το σαλονι του ex40 με αυτο του Μ3;
                                        Ως υλοποιηση ειμαι σιγουρος οτι το Μ3 ηταν το καλυτερο απο τα ηλεκτρικα που εχεις οδηγησει (θυμισε μας ποια εχεις οδηγησει.. θυμαμαι honda e, volvo ex40 και σαν να θυμαμαι ενα ακομα μικρο)

                                        Οδήγησα σε test drive το Q4 etron πριν έναν χρόνο και πρόσφατα το Honda e, το Volvo και σε test drive το smart #3 και το Tesla m3.

                                        Το Volvo δεν δικαιολογεί την τιμή του, στα 50+ εγώ θα περίμενα καλύτερο εσωτερικό.
                                        Το m3 ήταν πολύ καλύτερο σε αίσθηση (στο Volvo είχε και μικροτριγμούς)

                                        Σε σχεση με το q4, πως στεκεται το Μ3; Γνωριζω οτι ειναι πολυ διαφορετικα αυτοκινητα, αλλα το εσωτερικο/σαλονι μπορουν ανετα να συγκριθουν, οπως επισης και το κομματι της αισθησης της ηλεκτοκινησης του καθε οχηματος.

                                        limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 @antonmone last edited by

                                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @antonmone said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @limited_one said in TESLA FORUM:

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @limited_one said in TESLA FORUM:

                                          Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
                                          Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
                                          Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
                                          Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

                                          Εχει τρομερή επιτάχυνση
                                          Απίστευτη ποιότητα κύλισης
                                          Τρομερά άνετη ανάρτηση
                                          Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
                                          Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
                                          Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
                                          Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
                                          Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
                                          Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
                                          Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

                                          Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

                                          ποια εκδοση του ειχες στην κατοχη σου;

                                          μαλλον σου ειχαν το navigation σε mute. Ναι, εχει turn by turn navi

                                          Standard range πισωκίνητο

                                          τοτε LOL για το σχολιο σου σχετικα με την επιταχυνση 🙂
                                          Αλλος κοσμος το dual motor

                                          Το performance ειδικα!!

                                          σε τετοιο δεν εχω μπει και μαλλον καλυτερα. Κυκλοφορουν και καρδιακα 🙂

                                          Παμε να κανεις το m3p και το Seal για πλακα!Δωρεαν ειναι ,απλα θα βαλουμε απο 150 για την κοπελα που θα μας κανει το φιλι της ζωης.
                                          Απαντησεις για επιλυση του προβληματος ανανηψης χωρις την παρεμβαση τριτου προσωπου ,θα θεωρηθουν woke προπαγανδα με αντιστοιχη αναφορα στον Γαλλοτραφη πρεσβη του Ντοναλντ στο φορουμ.
                                          Εκτος αν παθω εμφραγμα πρωτος,οποτε με μια φορα δεν παθαινεις τιποτα....λενε

                                          αντρας ειναι οποιος το δοκιμασε και δεν του αρεσε 🙂

                                          Ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι αναφορές είναι επιπέδου και συνθηματικές μη δίνουμε στόχο όπως αρμόζει σε μοντέρνους οπαδούς της ηλεκτροκίνησης .
                                          Η αντίστοιχη στιχομυθία σε οπαδούς των θερμικων θα περιλάμβανε τρόπους ψησίματος ψαριών,συνοδευτικά ρυζόγαλων,τιναγμα κουραμπιε και τρίξιμο συγκεκριμένης ταχύτητας χειροκίνητου κιβωτίου!

                                          δεν χρειαζονται πολλα-πολλα. Λιτος, δωρικος, χομπιστας

                                          Λακωνικά λοιπόν συμφωνω!!
                                          Αν συνεχίσουμε ετσι λίγο ακόμα τα λαγωνικά του φόρουμ θα ανοίξουν θεμα απέχθεια στην πίσω κίνηση!

                                          Εγω παντως αποκλειεται να το ανοιξω γιατι αν εχει ιδια καταληξη με το απεχθεια στην ηλεκτροκίνηση με βλεπω τρανς 🤣 🤣

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • I
                                            iceman7 @limited_one last edited by

                                            @limited_one said in TESLA FORUM:

                                            Θα αρχίσω με τα αρνητικά του model 3
                                            Όντως η έλλειψη stalks για τα φλας είναι ένα θέμα ειδικά όταν πρέπει να ξανά ανάψεις το φλας ή επειδή πρέπει να το ανάψεις με το τιμόνι γυρισμένο ή σε κίνηση.
                                            Για τους υαλοκαθαριστήρες δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το κουμπί στο τιμόνι.
                                            Κάπου εδώ τελειώνουν και τα αρνητικά του αυτοκινήτου.

                                            Εχει τρομερή επιτάχυνση
                                            Απίστευτη ποιότητα κύλισης
                                            Τρομερά άνετη ανάρτηση
                                            Πολύ καλή ποιότητα στην καμπίνα
                                            Δείχνει να έχει πολύ καλύτερη διαχείρηση ενέργειας από τα υπόλοιπα.
                                            Το infotainment είναι εύκολο και ευανάγνωστο
                                            Τα καθίσματα είναι άνετα και κρατάνε καλά το σώμα στη θέση του.
                                            Η ψύξη των καθισμάτων είναι πάρα πολύ καλή.
                                            Ο επιλογέας ταχυτήτων στην οθόνη δεν με ενόχλησε καθόλου.
                                            Το gps είναι πλήρως ενημερωμένο ( δεν είχε φωνητική πλοήγηση αλλά υποθέτω πως ήταν κάποια ρύθμιση).

                                            Αν ήμουν σε διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, θα είχα πατήσει ήδη το κουμπί για παραγγελία.

                                            Ειναι τρελη παγιδα το τεστ!
                                            Προλαβαινεις μόνο να ενθουσιαστεις χοντρα χωρις να δωσεις χωρο στα αρνητικά....
                                            Ειδικά το μεγεθος και την καθημερινη συμβίωση δεν τα καταλαβαινεις σε κανένα τεστ, αλλά εδω το πρόβλημα είναι σοβαρό!
                                            Για ΣΚ, βολτιτσες, γκαζάκι τουμπανο ειναι!
                                            Για καθε μερα ταλαιπα, για ταξιδια ε αυτό το καταλαβαίνουμε ολοι με τα bev γενικώς...
                                            ΟΚ για τα λεφτά του με την επιδότηση ειναι no brainer, αλλά τα terms and conditions ειναι αρκετά!

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 386
                                            • 387
                                            • 388
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 386 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr