Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 290
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 323
    • 324
    • 292 / 324
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    143
    6477
    167605
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by monman2

      60 χλμ/ώρα = 1 χλμ/λεπτό

      120 χλμ / ώρα = 2 χλμ /λεπτό . Αξίζει γιατί κάνεις τον μισό χρόνο και είναι εφικτό στις καινούργιες ΕΟ.

      150 χλμ /ώρα = 2,5 χλμ/λεπτό . Aξίζει οριακά αλλά μόνο για μεγάλα στο μηηηκοοος και χαμηλά αυτοκίνητα (σεντάν /κουπέ)#fanis75😊
      Mε τα SUV καις πολύ δεν πα να είναι υβριδικά ντίζελ ή αέριο...

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Μου αρέσει ο τρόπος που αναλύεις

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • B
          bill_hsd last edited by

          Προς αποκατάσταση της πραγματικότητας, το υβριδικό C-HR έχει ρεζερβουάρ 43 λίτρα και οχι 35.
          Screenshot_20241127_175417_Adobe Acrobat.jpg
          Το ότι μπορεί να του άναψε λαμπάκι κάποια στιγμή, χωρίς να γνωρίζουμε μετά απο πόσα km και υπο ποιες συνθήκες, κι ενώ το αμάξι είχε τουλάχιστον 100-150 km αυτονομίας επιπλέον (συμβαίνει με όλα τα υβριδικά Toyota, που υπολογίζουν επίτηδες πολύ συντηρητικά την αυτονομία), δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.
          Εάν θέλαμε να κάνουμε αντικειμενική συζήτηση, θα έπρεπε να μας πει τι μέση ταχύτητα και τι μέση κατανάλωση είχε στο συγκεκριμένο ταξίδι.
          Τα σχόλια περί κοτετσιών κλπ. τα αντιπαρερχομαι.
          Εξάλλου, μετά την επίσκεψή μου στην πρόσφατη έκθεση αυτοκίνητου, καταλήγω ότι πολλά αυτοκίνητα θα ήθελαν να έχουν την ποιότητα, σχεδιασμό και εργονομία του εσωτερικού του C-HR (προέρχομαι από BMW και ΜΙΝΙ).
          Έχει γεμίσει ο τόπος C-HR. Λέτε όλοι αυτοί που τα οδηγούν (ιδιοκτήτες ή απλοί κάτοχοι με leasing) να "βασανίζονται"; Δεν νομίζω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • fanis75
            fanis75 moderator @andya3 last edited by

            @andya3 said in TOYOTA FORUM:

            Δεν κατάλαβα γιατί προσβάλετε τον άνθρωπο, επειδή δεν σας αρέσει η κριτική του για το αυτοκίνητο. Τα σχόλιά σας είναι οπαδικής μορφής.

            Αν πιστεύετε ότι κάτι απ' αυτά που γράφτηκαν δεν αληθές, αναλύστε τα αντίθετα επιχειρήματά σας. Θα μπορούσε να τα γράψει ο ίδιος στο forum, αλλά τα έγραψα εκ μέρους του, δεν συμμετέχει.

            Γιατί το CHR δεν καίει 10λτ/100χλμ, με τίποτα. ¨Εχω κάνει την συγκεκριμένη διαδρομή και έφτασα με με μισό τεπόζιτο με 120-130. Και τάπα να πας, δεν θα κάνεις στάση για βενζίνη. Τα άλλα τα ακούω βερεσέ.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • .SPIROS. 0
              .SPIROS. 0 last edited by

              δεν ξερω για το CHR, παντως στο Corolla δεν εχω καταφερει να γεμισω με πανω απο 36,7 λιτρα, παρολο που ο κατασκευαστης δινει παραπανω. Μιλαμε για βαθυ... κοκκινο στη ρεζερβα.

              fanis75 nickthetrib 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @.SPIROS. 0 last edited by

                @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

                δεν ξερω για το CHR, παντως στο Corolla δεν εχω καταφερει να γεμισω με πανω απο 36,7 λιτρα, παρολο που ο κατασκευαστης δινει παραπανω. Μιλαμε για βαθυ... κοκκινο στη ρεζερβα.

                Ειναι λόγο ρεζέρβας, το άδειο ρεζερβουάρ σημαινει φουλ ρεζέρβα, για λόγους ασφαλείας. Γιατί εαν μείνει τελείως από καύσιμο το υβρίδιο, άστα βράστα!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib @.SPIROS. 0 last edited by

                  @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

                  δεν ξερω για το CHR, παντως στο Corolla δεν εχω καταφερει να γεμισω με πανω απο 36,7 λιτρα, παρολο που ο κατασκευαστης δινει παραπανω. Μιλαμε για βαθυ... κοκκινο στη ρεζερβα.

                  Βάλε και όσο είναι μέσα στην αντλία βενζίνης και όλο το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
                  Είσαι στα 40 λίτρα. Δεν ξέρω πόσο δίνει η Toyota, δεν με νοιάζει.
                  Πάντως ακόμα και να σε έχει αφήσει από βενζίνη, έχει ακόμα μέσα. Απλά δεν είναι αρκετό για να πάρει μπροστά το μοτέρ και να μείνει σε λειτουργία!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • nickthetrib
                    nickthetrib last edited by nickthetrib

                    Στο δικό μου (υπενθύμιση αουρις του 2007 1.4 βενζίνη) το λαμπάκι (δεν έχει ξεχωριστό για ρεζέρβα) αρχίζει να αναβοσβηνει στο τελευταίο 1/8 και εκεί βγάζει και την ένδειξη low fuel ενώ έχω ακόμα περίπου 50χλμ στην ένδειξη range και όταν μηδενίσει αυτή έχω άλλα 40 περίπου.
                    Δλδ μιλάμε για 90χλμ από την στιγμή που παίρνω ένδειξη low fuel!!!
                    Με 10λ/100χλμ τα 40λιτρα καταναλώνονται, αλλά σε ταξίδι Αθήνα Γιάννενα πρέπει να πηγαίνεις 140 ακατεβατα και ο χρόνος ταξιδιού θα είναι κάτω από 3μιση ώρες!!! Θα χρειαστεί βενζίνη κάποιος μόλις φτάσει στον προορισμό, νωρίτερα αν θέλει να είναι σίγουρος ή έχει άλλη διαδρομή να κάνει στο καπάκι.
                    Κάπου υπάρχει μια ανάρτηση μου για χρόνο ταξιδιού Άρτα Αθήνα στις 2ωρες και 40 λεπτά φέτος ανήμερα το Πάσχα!
                    Συνάντησα κάτω από 10 αυτοκίνητα μέχρι την Γέφυρα και κάτω από 50 συνολικά!

                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

                      @nickthetrib said in TOYOTA FORUM:

                      Με 10λ/100χλμ τα 40λιτρα καταναλώνονται, αλλά σε ταξίδι Αθήνα Γιάννενα πρέπει να πηγαίνεις 140 ακατεβατα και ο χρόνος ταξιδιού θα είναι κάτω από 3μιση ώρες!!!

                      Πολύ σωστά! Αλλά στο δικό σου, στο υβρίδιο δεν θα κάψεις με τίποτα 10λτ/100χλμ, ακόμα και τελική να πηγαίνεις συνέχεια (που δεν μπορείς γιατί θα σε πιάσει πονοκέφαλος στις ανηφόρες).

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        @andya3
                        ο "φίλος" σου δεν μας είπε κάτι καινούριο, την ξέρουμε την ιστορία με τις κρεμαγιέρες στα chr, στα 5 χρόνια τις αλλάζουν εντός εγγύησης, επίσης αυτό με του μουγκρητό του κινητήρα άλλο πακέτο θες ωτασπίδες για να οδηγήσεις, και το σαλόνι δράμα, ξεκολλάνε οροφές κατεβαίνουν παράθυρα, το χειρότερο είναι οτι έχεις μέση 8λ στα ταξίδια και θες σε κάθε ΣΕΑ βενζίνη, δίπλα στα Tesla κάθε τόσο.

                        Χωρίς πλάκα, μπήκα προχτες σε ένα νέο eclass, ποιότητα κύλισης φοβερή, από την μετάδοση δεν άκουγες τίποτα, τα υλικά πολύ ποιοτικά, καρναβάλι το έχουν κάνει και έκανε σαν κουδουνίστρα σε κάθε λακούβα. Χειρότερο και από chr ήταν, φαντάσου, πάει το έχουν χάσει αυτοί το παιχνίδι.

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                          @nickthetrib said in TOYOTA FORUM:

                          Με 10λ/100χλμ τα 40λιτρα καταναλώνονται, αλλά σε ταξίδι Αθήνα Γιάννενα πρέπει να πηγαίνεις 140 ακατεβατα και ο χρόνος ταξιδιού θα είναι κάτω από 3μιση ώρες!!!

                          Πολύ σωστά! Αλλά στο δικό σου, στο υβρίδιο δεν θα κάψεις με τίποτα 10λτ/100χλμ, ακόμα και τελική να πηγαίνεις συνέχεια (που δεν μπορείς γιατί θα σε πιάσει πονοκέφαλος στις ανηφόρες).

                          Καλά όχι ότι το δικό έχει ηχομόνωση!
                          Στα 140 (ταχύτητα ταξιδίου με τα πιτσιρίκια μέσα) είναι στις 4000στρ/λεπτό οπότε και εγώ έχω βαβούρα!

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • .SPIROS. 0
                            .SPIROS. 0 last edited by

                            ολοι με ηλεκτρικα θα καταληξουμε να εχουμε την ησυχια μας

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @.SPIROS. 0 last edited by

                              @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

                              ολοι με ηλεκτρικα θα καταληξουμε να εχουμε την ησυχια μας

                              Μακάρι, αμήν και πότε!?!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ataim
                                ataim last edited by ataim

                                Κάνω εδώ ένα ποστ για τις συνήθειες οδήγησης με συμβατικό κιβώτιο και με cvt ή τύπου cvt. Σε ένα συμβατικό κιβώτιο μπορείς έχοντας μια υψηλή σχέση μετάδοσης να κινείσαι με τις στροφές του κινητήρα χαμηλά, ακόμα και αν δώσεις τέρμα γκάζι οι στροφές θα παραμείνουν χαμηλά αφού περιορίζονται από το κιβώτιο.
                                Αυτό όμως δεν συμβαίνει στα cvt όπου πρέπει να προσαρμόσεις την τεχνική οδήγησης και συγκεκριμένα την χρήση του πεντάλ του γκαζιού, εκεί αν πατήσεις γκάζι θα δεις άμεσα τις στροφές του θερμικού να ανεβαίνουν σε ενοχλητικό επίπεδο. Ο σωστός τρόπος οδήγησης είναι να πιέζεις μερικώς το γκάζι ώστε να επιταχύνεις με τις στροφές να παραμένουν χαμηλά όπου η ροπή είναι μέγιστη και ο θόρυβος ελάχιστος. Είναι το αντίστοιχο με το να κρατάς ένα turbo σε χαμηλές στροφές λειτουργίας και όταν φτάνει τις 4Κ να προχωράς στην επόμενη σχέση. Όπως το turbo δεν το οδηγείς στα κόκκινα γιατί αλλού είναι η "fun" λειτουργία έτσι και τα υβρίδια toyota δεν τα πιέζεις τέρμα γιατί γκρινιάζουν.

                                Τώρα που ετοιμάζουν 4cyl short stroke turbo που θα γυρίζουν σε πολύ χαμηλές στροφές, θα δούμε κινητήρες που θα κρύβουν αρκετά την παρουσία τους στην καμπίνα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • .SPIROS. 0
                                  .SPIROS. 0 last edited by .SPIROS. 0

                                  αυτο που λες ειναι σωστο μεν, αλλα δεν ειναι παντα εφικτο. Οταν παταω "τοσο" γκαζι, ζηταω συγκεκριμενη ισχυ, στο χρονο που τη ζηταω, οχι μετα απο 15''.

                                  θα μπορουσαν να το κανουν λιγο πιο αναισθητο το cvt σε αυτο, δεν ξερω γιατι επιμενουν. Κανεις οικονομια ετσι; Ισως πολυ λιγο.

                                  μεχρι να βγουν τα 4cyl short stroke turbo, θα εχουμε παρει ηλεκτρικα.

                                  ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • ataim
                                    ataim @.SPIROS. 0 last edited by ataim

                                    @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

                                    θα μπορουσαν να το κανουν λιγο πιο αναισθητο το cvt σε αυτο, δεν ξερω γιατι επιμενουν.

                                    Ναι, δηλαδή να δίνεις γκάζι και να ανεβάζει γραμμικά στροφές σαν να έχεις σταθερή σχέση μετάδοσης. Θα χάνεις ίσως λίγο σε απόδοση και κατανάλωση αλλά θα έχεις καλύτερη αίσθηση. Δεν το έχουν κάνει.

                                    μεχρι να βγουν τα 4cyl short stroke turbo, θα εχουμε παρει ηλεκτρικα.

                                    yes.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      andya3 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                                      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                                      Δεν κατάλαβα γιατί προσβάλετε τον άνθρωπο, επειδή δεν σας αρέσει η κριτική του για το αυτοκίνητο. Τα σχόλιά σας είναι οπαδικής μορφής.

                                      Αν πιστεύετε ότι κάτι απ' αυτά που γράφτηκαν δεν αληθές, αναλύστε τα αντίθετα επιχειρήματά σας. Θα μπορούσε να τα γράψει ο ίδιος στο forum, αλλά τα έγραψα εκ μέρους του, δεν συμμετέχει.

                                      Γιατί το CHR δεν καίει 10λτ/100χλμ, με τίποτα. ¨Εχω κάνει την συγκεκριμένη διαδρομή και έφτασα με με μισό τεπόζιτο με 120-130. Και τάπα να πας, δεν θα κάνεις στάση για βενζίνη. Τα άλλα τα ακούω βερεσέ.

                                      Εσύ είσαι εσύ. Υπάρχουν προφανώς κι άλλοι άνθρωποι που οδηγούν Toyota και έχουν διαφορετική άποψη απ' ότι ΕΣΥ.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 @ataim last edited by

                                        @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                        @andya3
                                        ο "φίλος" σου δεν μας είπε κάτι καινούριο, την ξέρουμε την ιστορία με τις κρεμαγιέρες στα chr, στα 5 χρόνια τις αλλάζουν εντός εγγύησης, επίσης αυτό με του μουγκρητό του κινητήρα άλλο πακέτο θες ωτασπίδες για να οδηγήσεις, και το σαλόνι δράμα, ξεκολλάνε οροφές κατεβαίνουν παράθυρα, το χειρότερο είναι οτι έχεις μέση 8λ στα ταξίδια και θες σε κάθε ΣΕΑ βενζίνη, δίπλα στα Tesla κάθε τόσο.

                                        Χωρίς πλάκα, μπήκα προχτες σε ένα νέο eclass, ποιότητα κύλισης φοβερή, από την μετάδοση δεν άκουγες τίποτα, τα υλικά πολύ ποιοτικά, καρναβάλι το έχουν κάνει και έκανε σαν κουδουνίστρα σε κάθε λακούβα. Χειρότερο και από chr ήταν, φαντάσου, πάει το έχουν χάσει αυτοί το παιχνίδι.

                                        Μη βιάζεσαι και πηδάς σε συμπεράσματα. Γίνονται κοσμογονικές αλλαγές στην αυτοκινητοβιομηχανία. Και όλα κάνουν κύκλους ακμής και παρακμής. Θα δούμε εν καιρω αν θα επικρατήσει κάποιος και πως θα διαμορφωθούν οι ισορροπίες.

                                        Η δική μου πρόβλεψη είναι ότι η Toyota και γενικά οι Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα συρικνωθούν περισσότερο απ' τις Γερμανικές. Αυτούς θα χτυπήσουν κυρίως οι Κινέζοι. Και οι 2 ανταγωνίζονται στην ίδια κύρια αγορά της Ασίας, που είναι και η πολυπληθέστερη.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @andya3 last edited by

                                          @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                                          Εσύ είσαι εσύ. Υπάρχουν προφανώς κι άλλοι άνθρωποι που οδηγούν Toyota και έχουν διαφορετική άποψη απ' ότι ΕΣΥ.

                                          Εεε το ίδιο λέμε, είτε λένε ψέμματα είτε δεν ξέρουν να οδηγούν, απλό ειναι. 10λτ/100χλμ τα υβρλιδια δεν έχουν με την καμία, εκτος εαν πηγαίνεις τελική συνέχεια και στις ανηφόρες.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • .SPIROS. 0
                                            .SPIROS. 0 last edited by

                                            Ξέρω ότι δεν είναι το ίδιο, αλλά σε πολύ γρήγορη ανάβαση βουνού, έχω δει 23+ λίτρα, παρόλο που έκανε και ανάκτηση ενέργειας λόγω φρένων. Φυσικά μιλάω για τέρμα γκάζι τέρμα φρένο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 292 / 324
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr