-
Δες αυτό πιο πάνω. Πραγματικά παρα πολύ καλο σύστημα. Και αρπάζει άνετα και σε τέτοια γκουμουτσα του δίνει 14.5kwh/100χλμ
-
@katafractos17 said in BYD forum:
700Km αυτονομία το e 3008.
Πόση παραπάνω δίνουν τα Κινέζικα δηλαδή στην ίδια χωρητικότητα μπαταρίας;Μα δεν συγκρίνουμε διαφορετικές κατηγορίες, αλλά το δελφίνι των €20Κ με το Σε τριο (και τις παραλλαγές του) των €20Κ. Εκεί οι διαφορές ειναι χαοτικές. Στα €50Κ, επίσης ειναι μεγάλες οι διαφορές.
Θέλεις να τις απαριθμήσεις τις "χαοτικές" διαφορές;
Αυτό επίσης πάλι με τις χαοτικές διαφορές στα 50Κ δεν το κατάλαβα. Γιατί πριν συμφώνησες για την τιμή του 01 που έπεσε στα 35Κ και ότι στα 50Κ δεν το έπαιρνε κανείς.
-
-
-
-
Οποιος έχει πάρκινγκ για φόρτιση και 20Κ για αυτοκινητο πόλης μάλλον ειναι μονόδρομος το dolphin.
200 αλογα ρε φίλε με 20Κ, όλες τις ανέσεις και ασφαλές.
22Κ κοστιζει το βασικό πόλο με χειροκίνητο 5αρι και 100 ολόκληρα αλογα...
Και δεν είναι μονάχα οι επιδόσεις είναι πως στα ηλεκτρικά όπως έλεγε ο άλλος στο τεστ έχεις την πολυτέλεια λειτουργίας που την βρίσκεις σε μια Rolls Royce σε δεκαπλάσια τιμή. Απόλυτη ηρεμία και κανένας κραδασμός
-
@katafractos17 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
Να σας πει ότι αυτά κάποτε. Αλήθεια είναι για τότε παλιά να έχουμε να θυμομαστε
Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλούρας δεν λέει για χθεσινά .
Και στα ηλεκτρικά οι Γάλλοι βλέπουν τους Κινέζους με τα κυάλια . Πραγματικά όμως με τα κυάλια . Ούτε οι τεχνολογίες των μπαταριών τους συγκρίνονται που είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά, ούτε οι τεχνολογίες στο software που είναι έτη μπροστά οι Κινέζοι , επίσης πολύ σημαντικό , ούτε στα ηλεκτρικά κυκλώματα που οι Γάλλοι ήταν πάντα κακοί σε αυτό, ούτε σε εξοπλισμό που δίνεται ούτε σε τιμή
Οι βελανιδαδες σας ξεπέρασαν αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.
Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι σε όλα τα αυτοκινητα αυτό είναι ΜΟΝΟ το design . Πραγματικά σε όλα τα άλλα τρώνε κινεζικούς τσουτσουνοκεφτεδες
Η μόνη έξυπνη κίνηση της stelantis είναι που πήρε το 51% της leapmotor Ευρώπης. Αν δεν μπορείς να τους ανταγωνιστείς γιατί είναι καλύτεροι πήγαινε μαζί τους. Δεν το λέω εγώ , η stelantis μόνη της έκανε αυτό το βήμα εμμέσως παραδεχομενη το τσουτσουνιασμα
Εντάξει τα είπα , τελιωσα. Καλή πάσα
Μου αρέσει που απαντάτε σοβαρά σε χιουμοριστικά ποστ αλλά δεν έχω θέμα να απαντήσω εννοείται.
Η απάντηση μου λοιπόν είναι αυτό που συζητιόταν και στο νήμα της Lynk & Co για το 01.
Βάλε λοιπόν τα αυτοκίνητα των βελανιδάδων (που έφτασαν και ξεπέρασαν όπως λες αυτοκινητοβιομηχανίες με πείρα και παράδοση στην αυτοκίνηση), στην ίδια τιμή με αυτή των Peugeot, Citroen, Renault ή ακόμη χειρότερα των BMW, Audi, Volvo, Mercedes, και πες μου πόσος κόσμος θα διάλεγε το Κινέζικο επειδή μπορεί να έχει παραπάνω εξοπλισμό ή γιατί όπως υποστηρίζεις είναι ανώτερο.
Βάλτα στην ίδια τιμή απέναντι σε Mazda, Hyundai, Toyota και πες μου πόσοι θα επέλεγαν αυτή τη στιγμή το Κινέζικο.
Όπως ακριβώς γράφτηκε και για το 01. Ότι στα 50 χιλιάρικα δεν θα το έπαιρνε κανείς, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνει όλα τα υπόλοιπα που ανέφερα.
Μόλις όμως μπήκε στα 35Κ όλοι γράψαμε (και εγώ) ότι πλέον κλέβεις εκκλησία, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνεις οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα απλά σε Mild Hybrid ή σκέτο βενζινοκίνητο στην έκδοση με τον χαμηλό εξοπλισμό.Αυτό ότι βλέπουν με τα κιάλια οι Γάλλοι τους Κινέζους βασίζεται κάπου; προκύπτει από κάπου; έχει αποδειχθεί από κάπου; υπάρχουν κάποιες μελέτες και αποδείξεις; ή απλά το λέμε γιατί οι Κινέζοι έχουν ασχοληθεί κυρίως με ηλεκτροκίνηση;
Την οποία βέβαια κάποιοι απαξιώνουν για χάρη των θερμικών.
Ναι, το αναγνωρίζουμε ότι στις μπαταρίες οι Κινέζοι έχουν κάνει βήματα, αλλά από αυτό, μέχρι ότι τους βλέπουν με τα κιάλια απέχει πάρα πολύ.Οι Κινέζοι είναι έτη μπροστά στο software?
Γιατί εγώ όσα OEM Κινέζικα multimedia συστήματα έβαλα στα προηγούμενα αυτοκίνητα μου, όλο και κάπου θα κόλαγαν και θα ήθελαν reset, όλο και κάποια λειτουργία δεν θα την έκαναν αποδοτικά ή σωστά και διάφορα άλλα.
Να μη μιλήσουμε για το Interface.
Ήταν όμως φθηνά και κόστιζαν τρία κατοστάρικα όταν το αντίστοιχο ευρωπαϊκό που πολύ πιθανόν φτιαχνόταν στην Κίνα αλλά με άλλες προδιαγραφές κόστιζε ένα χιλιάρικο.
Για τα τρία κατοστάρικα λοιπόν, αυτά που έδιναν ήταν μια χαρά και εις γνώση μου ότι μπορεί να είχαν τα θεματάκια τους.
Θέλεις να μου αποδείξεις λοιπόν από που προκύπτει ότι είναι έτη μπροστά στο software οι Κινέζοι;
Γιατί το Xiaomi κινητό που έχω για παράδειγμα, τα θεματάκια του τα έχει. Όπως ότι όποτε θέλει, τρώει κόλλημα και συνεχίζει να εμφανίζει στο εικονίδιο της ημέρας την προηγούμενη αντί για τη σημερινή και κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα θα ξεκολλήσει και θα δείξει τη σωστή. Ή ότι στη προεπισκόπιση των email στην οθόνη των ειδοποιήσεων, υπάρχουν φορές που πατάς να κάνει διαγραφή επί τόπου ένα email το οποίο δεν σε ενδιαφέρει να μπεις καν στην εφαρμογή να το διαβάσεις και κάθεται εκεί και σε "κοιτάει σα χαζό" χωρίς να το κάνει γιατί πάλι έχει φάει κόλλημα.
Κλάιν όμως. Τρεισήμισι κατοστάρικα έδωσα για να το πάρω. Αν σε αυτά τα χρήματα μου έδινες με τα ίδια χαρακτηριστικά ένα iPhone ή ένα Samsung, θα το έγραφα στα @@ μου το Κινέζικο.Έχετε βιαστεί πιστεύω να εξυψώσετε τα Κινέζικα και να χαντακώσετε κάποια άλλα.
Προσωπικά όσο και να φαίνεται το αντίθετο, δεν τα απορρίπτω. Μπορεί κάποια στιγμή να 'μαστε καλά, κι εγώ να πάρω είτε γιατί τελικά θα έχουν αποδειχθεί καλά, είτε γιατί μέχρι εκεί θα μπορώ. Όμως άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Σε μερικά χρόνια μπορεί να είναι διαφορετική η συζήτηση.Αφού λοιπόν ήταν καλή η πάσα πάρε και την επόμενη καφενειακή ασίστ:
"Όταν τα 205, 206, 207 και 208 σήκωναν σκόνη στο WRC, οι Κινέζοι έτρεχαν με πασούμια".Βασικα δεν πήγαινε στο χιουμοριστικό σου ποστ που καταλαβα μια χαρά αλλα σε αλλους
εν ταχυ για να μην γράφω σεντόνι
Στην ιδια τιμή κανενας δεν θα διαλεγε το κινέζικο. Ας βαλουν τα ευρωπαικα στις ίδιες τιμές να τα προτιμήσουμε. Για τους καταναλωτες κάτι τετοιο είναι το ιδανικό, να πεσουν οι τιμές των ευρωπαικών δηλαδή
Σε Software είναι πολύ μπροστά. Μην κοιτάς το κινεζικο infortainment που αγορασες
Αν πας κίνα όπως πάω εγώ και εβλεπες τι software εχουν στα αυτοκίνητα και τα κινητα τους θα καταλάβαινες τι εννοω. Δεν χρησιμοποιουν ουτε google ούτε τιποτα που χρησιμοποιουμε εμείς. Εχουν δικους τους χάρτες και δικά τους site για τα πάντα. Πχ υπάρχει το didi που είναι ένα τυπου uber αλλα δεν καλεις μονο ταξί άλλα μπορεις να καλέσεις οδηγό που έρχεται με πατινι και οδηγαει το αυτοκινητο σου σπίτι οταν εσυ είσαι εξω και εχεις καταναλώσει αλκοολ. Αυτο είναι πολύ διαδεδομένο. πχ δεν χρησιμοποιουν visa , mastercard αλλα chat services με wallet που πληρώνουν ή πληρώνονται οτι θέλουν χωρις προμήθειες (κάτι παμε να κανουμε με το iris εμείς αλλα το δικό τους σύστημα είναι πολύ πολύ ανώτερο και έχει πολύ περισσότερες επιλογες και ευκολίες). Και ενα σωρο αλλα. Ολα αυτά είναι και στο αυτοκινητο τους οπου μπορει να χωριζεται η οθόνη σε 3 κομματια , το ενα να σου δειχνει mirror το κινητο σου, το αλλο να δειχνει πλοήγηση και το άλλο καποιο αλλο app ή να τα χωρίσεις οπως εσύ γουστάρεις
Στις μπαταρίες χρειαζεται να γράψω γιατι είναι μπροστά??? Νομιζω ειναι αυτονοητο
Δεν εχω βιαστει να εξηψωσω τιποτα λοιπον. Τα έχω δει με τα μάτια μου. Μια επισκεψη για τουρισμό στην κίνα που παρεπιπτοντως έχει παρα πολλα πράγματα να δεις σαν τουρίστας θα πεισει οποιον απιστο
Στην τελευταια καφενειακη ασιστ τι να απαντήσω, ισχυει οπως τα λες. Δεν είμαι κινεζοφαν. Είμαι απλά πολύ εκνευρισμένος με τους ευρωπαίους κατασκευαστές που τα τελευταία χρόνια για το παραμικρό μας ζητάνε πολύ παραπάνω χρήματα χωρις να προσφέρουν εξτρα κάτι. Η εισοδος των κινέζων απλα θα τα κόψει αυτά και γιαυτο χαιρομαι πολύ
-
Δες αυτό πιο πάνω. Πραγματικά παρα πολύ καλο σύστημα. Και αρπάζει άνετα και σε τέτοια γκουμουτσα του δίνει 14.5kwh/100χλμ
Δεν είναι καμιά τρομερή επίδοση, και το chr phev 100κμ του έβγαλε με 11kwh/100.
Όταν το κάνω δοκιμή θα επανέλθω!
Α, δεν το γνώριζα. Ποτε δεν κοίταζα τέτοια αυτοκίνητα. Ποσο κοστιζει όμως αυτό της Honda; Έχει πάνω από 100χλμ αυτονομία;
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Θέλεις να τις απαριθμήσεις τις "χαοτικές" διαφορές;
- Τεχνολογία μπαταρία (το βασικότερο σε ένα EV)
- Ψύξη μπαταρίας (επίσης το βασικότερο σε ένα EV)
- Αντλία θερμότητας
- Τεχνολογία ηελκτροκινητήρα
- Ιπποδύναμη και κατανάλωση
- Εξοπλισμός (επίσης χάος η διαφορά)
- Πίσω ανάρτηση
@katafractos17 said in BYD forum:
Αυτό επίσης πάλι με τις χαοτικές διαφορές στα 50Κ δεν το κατάλαβα. Γιατί πριν συμφώνησες για την τιμή του 01 που έπεσε στα 35Κ και ότι στα 50Κ δεν το έπαιρνε κανείς.
Μα δεν λέω για το Λυνκ, για το Μπυντ συζητάμε. Δες το Seal σε σχέση με το 3008.
-
Εντωμεταξύ ποσο έχει το μπλε τιμολόγιο την κιλοβατώρα;
-
Ώπα. Το βγάζουν και σε μορφή Corolla sedan με το ίδιο σύστημα
Αυτό στο βίντεο είναι η τέρμα βασική έκδοση του αυτοκινήτου.
Είναι phevμ αυτόματο με 176 αλογα και 32 κιλά ροπής (ηλεκτρικής). Ένα απλο λαϊκό αυτοκίνητο δηλαδή,
Τα sedan είναι πιο όμορφα όπως και να το κανουμε
-
Α, δεν το γνώριζα. Ποτε δεν κοίταζα τέτοια αυτοκίνητα. Ποσο κοστιζει όμως αυτό της Honda; Έχει πάνω από 100χλμ αυτονομία;
από 38Κ έχει και το chr phev, επίσης το chr δεν είναι της honda.
Ώπα. Το βγάζουν και σε μορφή Corolla sedan με το ίδιο σύστημα
Δεν είναι καινούριο, είναι τεράστιο, ξεκινάει από 15Κ στην κίνα, το λένε destroyer και έχει ξεπουλήσει στην λατινική αμερική.
-
-
Πω ρε φίλε με 20Κ βασική έκδοση (ελπίζω) δες ωραίο αντρικό αυτοκινητο.
Και αυτο στην φωτό είναι το τέρμα βασικό. Πιο βασική έκδοση.....δεν έχει. (Όπως την διαφήμιση)
-
Εντωμεταξύ ποσο έχει το μπλε τιμολόγιο την κιλοβατώρα;
εβαλα σταθερο τιμολογιο με δεη στα 0.149 ε/kwh + 0.05 υκω, οποτε 0.20 ολα μαζι. Ξερω οτι υπαρχουν τιμες εως 0.09 + 0.05 απο αλλες εταιρειες.
Άρα το suv πιο πανω μέσα στην πολη καταναλωνει €2,9 ανα 100χλμ
Δηλαδή καταναλώνει μέσα στην πολη όσο θα κατανάλωνε ένα θερμικό και υβριδικο με 1,6λ/100χλμ με τιμή λίτρου τα €1,75
Σαφέστατα ανώτερο όλων των θερμικών, υβριδικών και μη.
Σκέψου τα θερμικά αντίστοιχης κατηγορίας με 9-10λιτρα ανα 100χλμ στην πολη. Σχεδόν από 8 έως 10 φορές υψηλότερο κόστος μετακίνησης
-
Εδώ ένα βίντεο με το σύστημα τους.
Εντωμεταξύ και αυτού η φωνή είναι τέρμα εκνευριστική αλλά κάτι μαθαίνεις.
Δεν μπορούν να βρουν κάποιον με νορμαλ φωνή;
-
Εντωμεταξύ ποσο έχει το μπλε τιμολόγιο την κιλοβατώρα;
εβαλα σταθερο τιμολογιο με δεη στα 0.149 ε/kwh + 0.05 υκω, οποτε 0.20 ολα μαζι. Ξερω οτι υπαρχουν τιμες εως 0.09 + 0.05 απο αλλες εταιρειες.
Άρα το suv πιο πανω μέσα στην πολη καταναλωνει €2,9 ανα 100χλμ
Δηλαδή καταναλώνει μέσα στην πολη όσο θα κατανάλωνε ένα θερμικό και υβριδικο με 1,6λ/100χλμ με τιμή λίτρου τα €1,75
Σαφέστατα ανώτερο όλων των θερμικών, υβριδικών και μη.
Σκέψου τα θερμικά αντίστοιχης κατηγορίας με 9-10λιτρα ανα 100χλμ στην πολη. Σχεδόν από 8 έως 10 φορές υψηλότερο κόστος μετακίνησης
καλες οι χαμηλες καταναλωσεις, ωστε να μην σου φευγει μια περιουσια στην βενζινη, αλλα επιμενω οτι εχει τεραστια σημασια και η εμπειρια οδηγησης στα ηλεκτρικα και στα φεβ.
-
Η διαφορα στο κόστος μετακίνησης μιας μέσης οικογένειας είναι μισή δοση δανειου σπιτιού.
Προφανώς, αλλά αυτό της BYD δηλαδή είναι χάλια στην πολη ως αίσθηση;
Αν καταλαβα καλά και στο ταξίδι πάλι ηλεκτρικό είναι με τον θερμικό τις περισσότερες φορές να είναι γεννήτρια
-
@katafractos17 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Να βάλουμε λοιπόν και ένα ενδιαφέρον ποστ από άλλο νήμα που δείχνει πόσο περισσότερο προτιμάται το Renault 5 σε σχέση με το δελφίνι.
@panormus772 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ενδιαφέρον βιντεάκι για τις πωλήσεις 10/2024 στην Ευρώπη:
.
Η διαφορα ειναι οτι στην κινα υπαρχει δυνατη εγχωρια αγορα, οποτε τα upmarket προϊοντα ειναι ετοιμα, κυκλοφορουν και τα βλεπουμε ηδη στο youtube.
Αυτό το τελευταίο είναι που κάνει την διαφορά κ τους κάνει "επικίνδυνους"
Οι Ιάπωνες κ οι κορεάτες δεν είχαν αντίστοιχα μεγάλη εσωτερική αγορά, οπότε στράφηκαν εξαρχής εξαγωγικά με πρωτόλεια προϊόντα.
και οι Κινέζοι έφεραν πριν 10 χρόνια,μετά αντίστοιχα αυτοκίνητα που "αυτοδιαλύονταν" στις εκθέσεις. Γύρισαν πίσω, έστρωσαν κωλο κάτω, αντέγραψαν όπου μπορούσαν, αγόρασαν δικαιώματα όπου δεν μπορούσαν και επανήλθαν με αξιόλογα προϊόντα, που κυκλοφόρησαν ήδη στην τοπική αγορά. Άλλωστε έχουν διττό στόχο, πρώτον να αντικαταστήσουν τους Ευρωπαίους στην τεράστια εγχώρια αγορά τους, μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για 1 ΔΙΣ ανθρώπων που το 1980 κυκλοφορούσαν μόνο με ποδήλατο και τώρα έχουν χρήμα και αγοράζουν αυτοκίνητο. Δεύτερο στόχος είναι ο εξαγωγικός, να πλημμυρίσουν τον κόσμο με φθηνά - ποιοτικά αυτοκίνητα, εκμεταλλευόμενοι και το φθηνό κόστος παραγωγής μεταξύ άλλων. -
Έχει δυο εκδόσεις. Η πλούσια εκτός από ηλιοροφή και περιφερειακές κάμερες και 17 ιντσών ζάντες έχει και 18.3kwh blade μπαταρία. Η βασική έχει 8.3kwh
Οποτε πρακτικά μόνο η δεύτερη έκδοση αξίζει η οποία έχει και 200 αλογα και όχι 176 όπως η βασική.
Θα εξαχθεί στην Αγγλία. Οποτε ίσως και στην Ευρώπη. Λογικά σε τιμες Corolla sedan
Στα Toyota ούτε 1kwh δεν ειναι η μπαταρία τους
https://www.autoexpress.co.uk/byd/seal/362996/new-byd-seal-5-dm-i-pictures
BYD forum