Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 232
    • 233
    • 234
    • 235
    • 236
    • 241
    • 242
    • 234 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    4824
    127973
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone @tesa54 last edited by

      @tesa54 said in Suzuki Vitara 2015:

      και κορυφαίο σχόλιο στο youtube από τον συνήθη ύποπτο (εξαφανισμένο "θρύλο" από το φόρουμ) με αιχμές για τα γαλλικά και TOYOTA !!!
      Γάτος for president (έστω και στον ΣΥΡΙΖΑ).

      Όντως κορυφαιο σχολιο αλλά το καλύτερο είναι που λέει ότι θα αλλάξει τα αμάξια της εταιρείας όταν βγάλει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Vitara.Μαλλον θα είναι CEOσ μέχρι το 2085!!!!Τουε θα το αλλάξει η Suz

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • cirus
        cirus last edited by cirus

        60224184-191d-4edf-ad7c-0752c0220acd-image.png

        οχι θα τον άφηνα 🤣 🤣 🤣

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 15
        • C
          criuser last edited by

          400 ευρώ την εβδομάδα του στοιχίζει το βιτάρα, αφού ΔΕ-ΠΑ είναι συνεργείο για να βγει το ΣΚ...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • npapanik
            npapanik last edited by

            Παιδιά εγκατέστησα στο Vitara ενός φίλου μια πλακέτα με Led φωτάκια από Ali και ο άνθρωπος είδε το φως του! Βασικά πήρα ένα κιτ για Jimmy του οποίου το μπροστινό είναι όμοιο με το Swift και το πίσω θέλει κόψιμο το καλώδιο του και σύνδεση πάνω στην μεσαία πλαφονιέρα. Το αποτέλεσμα και για τα δύο αυτοκίνητα, μέρα με την νύχτα κυριολεκτικά!

            4f63e285-83ff-4865-8ddd-667f1ab0da35-image.png

            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • L
              lap last edited by lap

              Youtube Video

              Αυτό καλο φαίνεται!

              Το λέει ο ανθρωπος! Το εσωτερικό είναι χαρούμενο!

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator @lap last edited by

                @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                Youtube Video

                Αυτό καλο φαίνεται!

                Το λέει ο ανθρωπος! Το εσωτερικό είναι χαρούμενο!

                Στο μουσ τέστ που τα πήγε;😁😁

                R-LINE

                polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • polioan
                  polioan @A d P last edited by

                  @a-d-p said in Suzuki Vitara 2015:

                  @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                  Youtube Video

                  Αυτό καλο φαίνεται!

                  Το λέει ο ανθρωπος! Το εσωτερικό είναι χαρούμενο!

                  Στο μουσ τέστ που τα πήγε;😁😁

                  Δες το... Το έβγαλε με 80 χλμ και είπε ότι πήγε εξαιρετικά.
                  Δεν το περίμενα

                  CUPRA LEON 2025
                  1.5cc 150Hp MHV

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Γενικα είναι εξαιρετικό! Αλλά πλέον κάπως μουντό σχεδιαστικά! Εκτός σπο το εσωτερικό του που είναι φωτεινό και χαρούμενο 😊 Αφού φοράς γυαλιά ηλίου για να το κοιτάξεις άνετα!

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A d P
                      A d P moderator @polioan last edited by A d P

                      @polioan said in Suzuki Vitara 2015:

                      @a-d-p said in Suzuki Vitara 2015:

                      @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                      Youtube Video

                      Αυτό καλο φαίνεται!

                      Το λέει ο ανθρωπος! Το εσωτερικό είναι χαρούμενο!

                      Στο μουσ τέστ που τα πήγε;😁😁

                      Δες το... Το έβγαλε με 80 χλμ και είπε ότι πήγε εξαιρετικά.
                      Δεν το περίμενα

                      Το είδα 👍.
                      ΥΓ. Στη ΒΙ.ΠΕ. ΣΊΝΔΟΥ κάνει τα τεστ, νομίζω

                      R-LINE

                      polioan A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • polioan
                        polioan @A d P last edited by

                        @a-d-p said in Suzuki Vitara 2015:

                        @polioan said in Suzuki Vitara 2015:

                        @a-d-p said in Suzuki Vitara 2015:

                        @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                        Youtube Video

                        Αυτό καλο φαίνεται!

                        Το λέει ο ανθρωπος! Το εσωτερικό είναι χαρούμενο!

                        Στο μουσ τέστ που τα πήγε;😁😁

                        Δες το... Το έβγαλε με 80 χλμ και είπε ότι πήγε εξαιρετικά.
                        Δεν το περίμενα

                        Το είδα 👍.
                        ΥΓ. Στη ΒΙ.ΠΕ. ΣΊΝΔΟΥ κάνει τα τεστ, νομίζω

                        Ναι εκεί κατάλαβα και εγώ στο σημείο που κάθονται τα φορτηγά από την είσοδο μετά το ΤΕΙ που έχει απλά και είναι αδιέξοδος.

                        CUPRA LEON 2025
                        1.5cc 150Hp MHV

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Θα έχει εκεί περα διαφορα τρακαρισμένα και παρατημένα Stellantis που δεν πέτυχαν στο σλάλομ!

                          Θα αναρωτιούνται που βρέθηκαν τόσοι άμπαλοι σε μια ευθεία

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A d P
                            A d P moderator @A d P last edited by A d P

                            @a-d-p said in Suzuki Vitara 2015:

                            @polioan said in Suzuki Vitara 2015:

                            @a-d-p said in Suzuki Vitara 2015:

                            @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                            Youtube Video

                            Αυτό καλο φαίνεται!

                            Το λέει ο ανθρωπος! Το εσωτερικό είναι χαρούμενο!

                            Στο μουσ τέστ που τα πήγε;😁😁

                            Δες το... Το έβγαλε με 80 χλμ και είπε ότι πήγε εξαιρετικά.
                            Δεν το περίμενα

                            Το είδα 👍.
                            ΥΓ. Στη ΒΙ.ΠΕ. ΣΊΝΔΟΥ κάνει τα τεστ, νομίζω

                            Αυτό είναι το σημείο 👇 πριν 13 χρόνια χωρίς διαγραμμιση τότε
                            Screenshot_2024-11-18-00-27-27-476_com.google.android.apps.maps.jpg

                            R-LINE

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              fiverg last edited by

                              Αν και στην δύση του μοντέλου, επειδή τα γράφει ο Lap αλλού, αντιγράφω από το vitaraclub, δεν ξέρω αν έχει γίνει post ξανά. Όσο μεγαλύτερες οι τιμές ρεύματος, τόσο μεγαλύτερη η εμπλοκή του πίσω άξονα.

                              How does All Grip Select awd system by Suzuki work? Here is our detailed analysis based on control current readings of the electromagnetic coupler which sends power to rear axle. Range from 0,00A (coupler disengaged) to 2,80A (coupler fully compressed).
                              Important notes:

                              • coupler always transfers some torque to the rear axle, that comes from its mechanical structure - even with no control current rear wheels slowly spin (car in the air or on rollers)
                              • ~1,00A is enough to lock the coupler on slippery surfaces (e.g. ice, due to the low coefficient of friction between the tires and the surface).
                                AUTO mode:
                                When the system detects a tendency of slippage, it immediately activates the all-wheel drive system. The key here is the "tendency", which means that the system does not wait for slippage (as many sources say). It engages rear axle (up to 1,60A) when accelerating on surfaces with low grip. If the traction is good, rear axle is engaged (up to 1,20A) only at sudden starts or acceleration at low speeds. The system switches to 2WD mode at ~ 60 km/h.
                                All-wheel drive system is also active (up to 1,30A) during climbs on uneven surfaces.
                                In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
                                When driving at a constant speed, no coupler activity (0,00A).
                                Traction control (brakes): standard setting.
                                Traction control (engine): standard setting.
                                ESP/ABS: the system switches to 2WD mode.
                                VDSC: standard.
                                ECM: standard.
                                CVT/AT: standard.
                                SPORT mode:
                                Like AUTO, the system engages rear axle up to ~1,60A during acceleration (dry surface) but it does that much more often and more willingly, even when gently pressing the accelerator pedal, especially when driving in corners.
                                Acceleration from 60 km/h – control current up to 0,50A (on a road with good grip).
                                Acceleration from 100 km/h – control current up to 0,40A (on a road with good grip).
                                Above 130km/h no coupler activity (on a road with good grip).
                                Mid speed cornering – control current up to 1,40A.
                                In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
                                When driving at a constant speed, no coupler activity (0,00A).
                                Traction control (brakes): stronger brake intervention than in AUTO mode.
                                Traction control (engine): the torque reduction is smaller than in AUTO mode (more engine torque available than in AUTO mode).
                                ESP/ABS: the system switches to 2WD mode.
                                VDSC: standard.
                                ECM: more torque with the same gas pedal position.
                                CVT/AT: lower gear than AUTO / SNOW / LOCK modes.
                                SNOW mode:
                                The system works similarly to the AUTO and SPORT modes but with lower activation thresholds.
                                Snow acceleration without noticeable loss of grip – control current up to 2,60A.
                                Driving on snowy roads - normal, without acceleration – control current from 0,00A to 1,20A (without noticeable slippage).
                                SNOW mode works up to ~130km/h, above this speed there is no coupler activity (when grip is good).
                                In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
                                When driving at a constant speed, no coupler activity (0.00A).
                                Traction control (brakes): brake intervention almost the same as in AUTO mode (this level is enough because the engine torque is significantly reduced).
                                Traction control (engine): the torque reduction is greater than in AUTO mode (less engine torque available than in AUTO mode).
                                ESP/ABS: the system switches to 2WD mode.
                                VDSC: standard.
                                ECM: standard.
                                CVT/AT: standard.
                                LOCK mode:
                                It is not a rigid locker, the initial control current on the coupler is ~ 1,11A (also at standstill), during acceleration it is up to 2,50A, during faster driving (but below 60 km/h) on dry surfaces it drops to ~0,50A. When moving off, turning the steering wheel does not reduce the torque sent to the rear axle (as it does in other modes).
                                In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
                                Driving on snowy roads - normal, without acceleration - maximum values (~ 1.20A) similar to SNOW mode.
                                Traction control (brakes): brake intervention much stronger than in AUTO mode (almost twice as strong as in SPORT mode).
                                Traction control (engine): torque reduction the same as in SPORT mode (more engine torque available than in AUTO mode, the system can maintain wheel slip while equalizing their rotational speeds).
                                Turning off ESP means that the system does not allow the wheels to dig in the ground but brakes them similarly to SNOW mode.
                                ESP/ABS: the system switches 2WD mode.
                                VDSC: torque reduction request is not sent the coupler.
                                ECM: standard.
                                CVT/AT: standard.
                                Hill descent assistant – initial value for Lock mode (1,11A).
                                Finally, some general information and curiosities:
                              • the car always starts with four-wheel drive, regardless of the mode selected
                              • the system controls (among other factors) the position of the accelerator pedal, rear axle is engaged before the engine increases the torque
                              • slalom on snow (speed approx. 40 km/h) - the coupler works (up to 1.00A), also off-throttle (stabilizing function)
                              • deactivating of ESP does not deactivate the traction control system (brake intervention always active)
                                - any situation when rear wheels start spinning faster than the front ones causes the momentary activation of the 4WD system.
                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Πω πω εξαιρετική ανάλυση

                                Δεν βρίσκεις αυτοκίνητο με τέτοιον εξοπλισμό και σύστημα μετάδοσης στα 26Κ

                                Μα στο σλάλομ του km77 που είναι ένα κατεξοχήν τεστ που δοκιμάζουν την ευκινησία του οχήματος, έπιασε ίδιους χρόνους με σπορτίφ μοντέλα τριπλάσιας τιμής. Και δη sedan hatchback.

                                Ανέφεραν πως η τετρακίνηση ήταν ο λόγος.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  antonmone @lap last edited by antonmone

                                  @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                  Πω πω εξαιρετική ανάλυση

                                  Δεν βρίσκεις αυτοκίνητο με τέτοιον εξοπλισμό και σύστημα μετάδοσης στα 26Κ

                                  Μα στο σλάλομ του km77 που είναι ένα κατεξοχήν τεστ που δοκιμάζουν την ευκινησία του οχήματος, έπιασε ίδιους χρόνους με σπορτίφ μοντέλα τριπλάσιας τιμής. Και δη sedan hatchback.

                                  Ανέφεραν πως η τετρακίνηση ήταν ο λόγος.

                                  Σκέψου στα 23 που πήραμε το 4κινητο κάποιοι πριν τις πρώτες αυξήσεις!!23.040 συν χρωμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Ρε συ 26 έχει η μεσαία έκδοση του πόλο με τα 95 άλογα.

                                    Συγκριτικά με αυτό, το βιταρα είναι δέκα φορές καλύτερο.

                                    Έχουν γίνει πανάκριβα τα αυτοκίνητα.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    A I 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      antonmone @lap last edited by

                                      @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                      Ρε συ 26 έχει η μεσαία έκδοση του πόλο με τα 95 άλογα.

                                      Συγκριτικά με αυτό, το βιταρα είναι δέκα φορές καλύτερο.

                                      Έχουν γίνει πανάκριβα τα αυτοκίνητα.

                                      Μερκελικα ψοφίμια ,μακριά από εμάς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a @lap last edited by

                                        @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Έχουν γίνει πανάκριβα τα αυτοκίνητα.

                                        Τα ηλεκτρικα ηταν πολυ ακριβοτερα απο τα θερμικα, για να σταφει η αγορα προς αυτα (στις αρχες) ανεβασαν και τις τιμες των θερμικων, οι οποιες βεβαια παρεμειναν ψηλα ακομα και σημερα, εκτος καποιων προσφορων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • J
                                          japanese1 last edited by

                                          Χθες βράδυ άναψε λαμπάκι μηχανής στα 320,000.
                                          Ώπα λέω, αμέσως το μυαλο μου πήγε στο καύσιμο.
                                          Ρίχνω βελτιωτικό πετρελαίου, σήμερα το πρωί μετά από μια γρήγορη βολτα εθνική , έσβησαν όλα.

                                          Προσοχή τα καύσιμα μάγκες.Αυτή η χώρα ανέκαθεν έβγαζε κλέφτες που το παίζουν και Χριστιανοί(Να αγαπάς τον συνάνθρωπό σου αλλά και να τον κλέψεις πολύ ή λίγο δεν πειράζει).

                                          Χρόνια πολλά με υγεία.

                                          https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Σε τέτοια χιλιόμετρα αρχίζει να είναι χρήσιμος ο όποιος καθαρισμός στα μπεκ, εφόσον έκανε δουλειά το καθαριστικό, αποφεύγεις την αφαίρεση τους προσωρινά.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 234 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr