Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 746
    • 747
    • 748
    • 749
    • 750
    • 898
    • 899
    • 748 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408508
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @criuser last edited by

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...

      https://www.topontiki.gr/2024/11/14/erchete-voutia-stis-times-neon-ke-metachirismenon-ilektrikon-ochimaton/

      Τέσλα 4ετίας 8000...

      Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...

      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=false&fr=2019%3A&isSearchRequest=true&ms=135%3B%3B%3B&od=up&ref=srpHead&refId=688acca0-265b-2fe5-b46e-6645c1e86de9&s=Car&sb=p&vc=Car

      βοηθησε μας λιγο να δουμε που βρηκες αυτες τις τιμες. Σου εφτιαξα τα φιλτρα και το sorting by lowest price. Χαριζει η ομαδα, σου εβαλα απο 2019, ουτε καν 2020.
      Μην μας βαλεις κανενα αμερικανικο σαιτ ουτε κανενα κινεζικο, ευρωπη ζουμε, απο ευρωπη (αν οχι ελλαδα) θα αγορασουμε μεταχειρισμενο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ntinaras
        ntinaras @criuser last edited by

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...

        https://www.topontiki.gr/2024/11/14/erchete-voutia-stis-times-neon-ke-metachirismenon-ilektrikon-ochimaton/

        Τέσλα 4ετίας 8000...

        Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...

        Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
        Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
        Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          savas89 @ntinaras last edited by

          @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...

          https://www.topontiki.gr/2024/11/14/erchete-voutia-stis-times-neon-ke-metachirismenon-ilektrikon-ochimaton/

          Τέσλα 4ετίας 8000...

          Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...

          Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
          Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
          Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?

          Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @savas89 last edited by cirus

            @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...

            https://www.topontiki.gr/2024/11/14/erchete-voutia-stis-times-neon-ke-metachirismenon-ilektrikon-ochimaton/

            Τέσλα 4ετίας 8000...

            Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...

            Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
            Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
            Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?

            Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..

            εχει ήδη πέσει και θα συνεχίσει να πέφτει.

            Σε αυτη την γενιά επίσης είναι πλέον πολύ πιο αξιοπιστες και με πολύ μικρότερο degradation γιαυτο και ολοι σχεδον σου δινουν 7-12 χρόνια εγγυησης εν αντιθέση με τις παλιές που αυτό ήταν ονειρο θερινής νυκτός!!!!

            Δεν εχουν σχεση οι τωρινες μπαταρίες με τις προβληματικες που υπήρχαν σε κάτι nissan leaf κτλ

            και θα συνεχίσουν να γίνονται καλύτερες, δινονται πολλά χρήματα στην εξέλιξη τους

            Cirus the virus

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              savas89 @cirus last edited by savas89

              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...

              https://www.topontiki.gr/2024/11/14/erchete-voutia-stis-times-neon-ke-metachirismenon-ilektrikon-ochimaton/

              Τέσλα 4ετίας 8000...

              Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...

              Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
              Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
              Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?

              Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..

              εχει ήδη πέσει και θα συνεχίσει να πέφτει.

              Σε αυτη την γενιά επίσης είναι πλέον πολύ πιο αξιοπιστες και με πολύ μικρότερο degradation γιαυτο και ολοι σχεδον σου δινουν 7-12 χρόνια εγγυησης εν αντιθέση με τις παλιές που αυτό ήταν ονειρο θερινής νυκτός!!!!

              Δεν εχουν σχεση οι τωρινες μπαταρίες με τις προβληματικες που υπήρχαν σε κάτι nissan leaf κτλ

              και θα συνεχίσουν να γίνονται καλύτερες, δινονται πολλά χρήματα στην εξέλιξη τους

              Προς το παρόν η σιγουριά του hybrid. Ας ειναι καλα τα κινέζικα που θα βοηθήσουν στο χτίσιμο των ονείρων τύπου byd 😉

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @savas89 last edited by

                @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...

                https://www.topontiki.gr/2024/11/14/erchete-voutia-stis-times-neon-ke-metachirismenon-ilektrikon-ochimaton/

                Τέσλα 4ετίας 8000...

                Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...

                Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
                Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
                Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?

                Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..

                εχει ήδη πέσει και θα συνεχίσει να πέφτει.

                Σε αυτη την γενιά επίσης είναι πλέον πολύ πιο αξιοπιστες και με πολύ μικρότερο degradation γιαυτο και ολοι σχεδον σου δινουν 7-12 χρόνια εγγυησης εν αντιθέση με τις παλιές που αυτό ήταν ονειρο θερινής νυκτός!!!!

                Δεν εχουν σχεση οι τωρινες μπαταρίες με τις προβληματικες που υπήρχαν σε κάτι nissan leaf κτλ

                και θα συνεχίσουν να γίνονται καλύτερες, δινονται πολλά χρήματα στην εξέλιξη τους

                Προς το παρόν η σιγουριά του hybrid. Ας ειναι καλα τα κινέζικα που θα βοηθήσουν στο χτίσιμο των ονείρων τύπου byd 😉

                οτι αγαπά κανεις

                εγω hybrid δεν θα έπαιρνα ποτε.

                Μαρέσουν οι ξεκάθαρες τεχνολογίες

                Τα hybrid είναι μια μιξη/μπασταρδεμα παραδοσιακών κινητήρων με ηλεκτρικών

                εχουν ολα τα πλεονεκτηματα/οφελη και των 2 και ολα τα μειονεκτήματα/κατα και των 2 τεχνολογιών

                Hybrid θα αγόραζα μονο στην περίπτωση που δεν μπορούσα να έχω ηλεκτρικο σπίτι .

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                    https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                    Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                    Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                    2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                    Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                    Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                    Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                    10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                    Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                    Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                    Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                    Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                    Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus @criuser last edited by

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                      https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                      Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                      Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                      2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                      Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                      Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                      Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                      10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                      Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                      Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                      Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                      Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                      Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                      Σε πολλα είμαι απέναντι σου αλλά στο ταξίδι (και μόνο εκεί) αν θες να είναι οικονομικό, γρήγορο σχετικά χωρίς άγχη το diesel ακόμα και σήμερα είναι πρώτο .

                      Όμως η απόσταση από τα hybrid σε κατανάλωση δεν είναι τεράστια

                      Η απόσταση από ηλεκτρικά δεν είναι μεγάλη αν το ταξίδι είναι μικρό σε διάρκεια ή είναι κάπου που έχει ταχυφορτιστες στην διαδρομή.

                      Γενικά υπό συνθήκες ακόμα και σήμερα το diesel μπορεί να είναι καλύτερο.

                      Όμως μιλάς για μια τεχνολογία που πέθανε . Να ζήσουμε να την θυμόμαστε. Τα βενζίνη μέσω hybrid θα υπάρχουν για αρκετά χρόνια ακόμα. Τα ηλεκτρικά θα πληθαίνουν όπως και οι εγκαταστάσεις με φορτιστές

                      Οπότε δεν υπάρχει αυτή η διαμάχη πλέον. Τα diesel μας άφησαν. Του χρόνου παίζει να μην υπάρχει κανένα καινούργιο diesel στην αγορά. Πλέον θα μιλάμε μόνο για hybrid (mild, full, plug in) και ηλεκτρικα.

                      Μέχρι και το υγραέριο ξεπέρασε τα diesel , τέτοια υπάρχουν ακόμα στην αγορά !

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dettol @criuser last edited by dettol

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                        https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                        Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                        Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                        2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                        Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                        Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                        Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                        10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                        Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                        Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                        Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                        Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                        Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                        Από το «δεν βλέπω Tesla στην εθνική οδό» περάσαμε στο «είδα δύο». Από τις γκρίνιες ότι τα ηλεκτρικά δεν αντέχουν μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες, ενώ τα ντίζελ μπορούν, φτάσαμε στο να δούμε την δική σου «υψηλότατη» ΜΩΤ των 72kmh.
                        Τουλάχιστον πήρες καλό λάδι 😎

                        C A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                          https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                          Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                          Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                          2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                          Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                          Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                          Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                          10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                          Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                          Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                          Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                          Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                          Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                          Από το «δεν βλέπω Tesla στην εθνική οδό» περάσαμε στο «είδα δύο». Από τις γκρίνιες ότι τα ηλεκτρικά δεν αντέχουν μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες, ενώ τα ντίζελ μπορούν, φτάσαμε στο να δούμε την δική σου «υψηλότατη» ΜΩΤ των 72kmh.
                          Τουλάχιστον πήρες καλό λάδι 😎

                          Στην διαδρομή Κύμη - Χαλκίδα περνάς 15 χωριά και πόλεις και η μωτ σου είναι το πολύ 60 χλμ αν σου πάνε όλα καλά, 50 - 55 αν σου πάνε όπως πάνε.

                          Στο Βασιλικό είχα μία μπροστά μου που μίλαγε στο τηλέφωνο και πήγαινε με 30, έστριψε αλλά με έπιασε το φανάρι και λίγο πριν την γέφυρα βγήκε μπροστά μου ένα φορτηγό χωματουργικών που με πήγε καρότσι με 40 μέχρι το φανάρι της Λαμψάκου, όπου μου άφησε χώρο να τον περάσω και ήρθε αριστερά παράνομα το Τέσλα που το πέρασα μετά την Ερέτρια.

                          Οπότε για τα 80 χλμ μέχρι την γέφυρα, θέλεις από 1,20 έως 1,40 ανάλογα με το τι θα συναντήσεις στον δρόμο. Σήμερα το έκανα 1.20, ήτοι με 60 χαω. Για τα υπόλοιπα 70 μαζί με την κίνηση που είχε από Βαρυμπόπη μέχρι την είσοδο της Αττικής, με μποτιλιάρισμα τα τελευταία 4 χλμ, αλλά και στην Αττική οδό, η μέση των 105 χαω μια χαρά είναι.

                          Αρα υψηλότατη είναι για τους δρόμους που έχουμε.

                          Το λάδι το πήρα 7 ευρώ με 0,5 οξέα, από το λιοτρίβι. 40 κιλά θα μας βγάλουν την χρονιά.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @criuser last edited by

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                            https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                            Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                            Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                            2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                            Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                            Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                            Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                            10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                            Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                            Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                            Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                            Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                            Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                            Από το «δεν βλέπω Tesla στην εθνική οδό» περάσαμε στο «είδα δύο». Από τις γκρίνιες ότι τα ηλεκτρικά δεν αντέχουν μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες, ενώ τα ντίζελ μπορούν, φτάσαμε στο να δούμε την δική σου «υψηλότατη» ΜΩΤ των 72kmh.
                            Τουλάχιστον πήρες καλό λάδι 😎

                            Στην διαδρομή Κύμη - Χαλκίδα περνάς 15 χωριά και πόλεις και η μωτ σου είναι το πολύ 60 χλμ αν σου πάνε όλα καλά, 50 - 55 αν σου πάνε όπως πάνε.

                            Στο Βασιλικό είχα μία μπροστά μου που μίλαγε στο τηλέφωνο και πήγαινε με 30, έστριψε αλλά με έπιασε το φανάρι και λίγο πριν την γέφυρα βγήκε μπροστά μου ένα φορτηγό χωματουργικών που με πήγε καρότσι με 40 μέχρι το φανάρι της Λαμψάκου, όπου μου άφησε χώρο να τον περάσω και ήρθε αριστερά παράνομα το Τέσλα που το πέρασα μετά την Ερέτρια.

                            Οπότε για τα 80 χλμ μέχρι την γέφυρα, θέλεις από 1,20 έως 1,40 ανάλογα με το τι θα συναντήσεις στον δρόμο. Σήμερα το έκανα 1.20, ήτοι με 60 χαω. Για τα υπόλοιπα 70 μαζί με την κίνηση που είχε από Βαρυμπόπη μέχρι την είσοδο της Αττικής, με μποτιλιάρισμα τα τελευταία 4 χλμ, αλλά και στην Αττική οδό, η μέση των 105 χαω μια χαρά είναι.

                            Αρα υψηλότατη είναι για τους δρόμους που έχουμε.

                            Το λάδι το πήρα 7 ευρώ με 0,5 οξέα, από το λιοτρίβι. 40 κιλά θα μας βγάλουν την χρονιά.

                            Δεν χρειάζεται να μου εξηγήσεις τα μαθηματικά των ΜΩΤ, το λέω εδώ και καιρό ☺️
                            Ούτε για το λάδι χρειάζεται να εξηγήσεις γιατί εκεί έχω μαύρα μεσάνυχτα και με ενδιαφέρει ακόμα λιγότερο από τα ντίζελ 😅 … οκ διορθώνω. Με ενδιαφέρει περισσότερο από τα ντηζελ, αφού λάδι τρώω. Ντίζελ δεν θα οδηγήσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              criuser last edited by criuser

                              Για αυτό δεν ξέρεις τι ωραίο ταξίδι που κάνει το ντίζελ..😁

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              D A 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @criuser last edited by

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Για αυτό δεν ξέρεις τι ωραίο ταξίδι που κάνει το ντίζελ..😁

                                Και μάλλον ποτέ δεν θα μάθω με την πορεία που έχει προς την εξαφάνιση. 😁

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @dettol last edited by

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Για αυτό δεν ξέρεις τι ωραίο ταξίδι που κάνει το ντίζελ..😁

                                  Και μάλλον ποτέ δεν θα μάθω με την πορεία που έχει προς την εξαφάνιση. 😁

                                  Γιατί είναι γνωστό ότι την εξωτική τεχνολογία του πετρελαίου την έχει μόνο ο Κρουζέιρο

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    antonmone @dettol last edited by

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                                    https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                                    Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                                    Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                                    2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                                    Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                                    Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                                    Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                                    10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                                    Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                                    Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                                    Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                                    Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                                    Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                                    Από το «δεν βλέπω Tesla στην εθνική οδό» περάσαμε στο «είδα δύο». Από τις γκρίνιες ότι τα ηλεκτρικά δεν αντέχουν μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες, ενώ τα ντίζελ μπορούν, φτάσαμε στο να δούμε την δική σου «υψηλότατη» ΜΩΤ των 72kmh.
                                    Τουλάχιστον πήρες καλό λάδι 😎

                                    Όσο η συζήτηση μένει στον Σείριο δεν υπάρχει πρόβλημα.Οταν αρχίσουν οι αναφορές στον Ρίγκελ και στον Μπελτεγκεζ,να αρχίσεις να ανησυχείς!

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      antonmone @criuser last edited by antonmone

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Για αυτό δεν ξέρεις τι ωραίο ταξίδι που κάνει το ντίζελ..😁

                                      Ένα μαυρο GLE ήταν;Υπάρχει ένα που έχω πετύχει επανειλημμένως να κάνει ότι παράβαση του ΚΟΚ υπάρχει με δολοφονικές προσπεράσεις .

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol @antonmone last edited by

                                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                                        https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                                        Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                                        Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                                        2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                                        Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                                        Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                                        Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                                        10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                                        Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                                        Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                                        Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                                        Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                                        Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                                        Από το «δεν βλέπω Tesla στην εθνική οδό» περάσαμε στο «είδα δύο». Από τις γκρίνιες ότι τα ηλεκτρικά δεν αντέχουν μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες, ενώ τα ντίζελ μπορούν, φτάσαμε στο να δούμε την δική σου «υψηλότατη» ΜΩΤ των 72kmh.
                                        Τουλάχιστον πήρες καλό λάδι 😎

                                        Όσο η συζήτηση μένει στον Σείριο δεν υπάρχει πρόβλημα.Οταν αρχίσουν οι αναφορές στον Ρίγκελ και στον Μπελτεγκεζ,να αρχίσεις να ανησυχείς!

                                        🤣🤣🤣🤣🤣

                                        Μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα… μέχρι να googlαρω 😇

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol @red_monster last edited by

                                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Για αυτό δεν ξέρεις τι ωραίο ταξίδι που κάνει το ντίζελ..😁

                                          Και μάλλον ποτέ δεν θα μάθω με την πορεία που έχει προς την εξαφάνιση. 😁

                                          Γιατί είναι γνωστό ότι την εξωτική τεχνολογία του πετρελαίου την έχει μόνο ο Κρουζέιρο

                                          «criuser, the last (star)dieselfighter”

                                          Στα 80s θα έτρεχα τον μπαμπά μου να την δούμε στο σινεμα

                                          ΥΓ: κάποια στιγμή πρέπει να μάθουμε γιατί criuser και όχι cruiser

                                          fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            antonmone @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Τα πράγματα χειροτερεύουν γιατί ο Τράμπ θα κόψει τα 7500 της φοροαπαλλαγής και η μετοχή της Τέσλα πέφτει...

                                            https://www.capital.gr/diethni/3885018/i-metoxi-tis-tesla-tou-mask-upoxorei-kathos-o-tramp-thelei-na-katargisei-tis-foroapallages-gia-ilektrika-autokinita/

                                            Προφανώς τον Ιλον δεν τον νοιάζει, γιατί δουλεύει πολύ το διάστημα.

                                            Από την άλλη σήμερα γύρισα από το χωριό.

                                            2db38c7e-8aa2-4b0a-baa3-5b84ef4f92fd-image.png

                                            Η ώρα των 2 και 5 λεπτών μετράει από την ώρα που βάζω μπροστά στο γκαράζ εκεί, μέχρι που σβήνω την μηχανή στο γκαράζ εδώ, οπότε βγάλτε 5-7 λεπτά και βάλτε την μέση ταχύτητα κάπου στα 76 χαω.

                                            Ουσιαστικά μόνο ένα μαύρο μέρκ κουπέ με πέρασε μετά την Χαλκίδα, που πήγαινε με ταχύτητες κακουργήματος και ένα μίνι κούπερ με διπλό μπουρί πίσω στην μέση που επίσης πήγαινε με ίδιες ταχύτητες.

                                            Εγώ με 130 - 150 στην Εθνική, γιατί δεν είμαστε να ρισκάρουμε το δίπλωμα πάνω από 30 χαω από τα όρια.

                                            10 ευρώ το κόστος της διαδρομής κάπου 6 τα διόδια αττικής και εθνικής.

                                            Στην διαδρομή συνάντησα 2 τέσλα.

                                            Ο πρώτος ένας κόπανος, που δεν προσπέρναγε τους μπροστινούς ανάμεσα Ερέτρια και Βασιλικό, αλλά ήρθε δίπλα μου στο φανάρι της Λαμψάκου, όπου πάτησε στην λωρίδα που είναι για να στρίψεις αριστερά και ξεκίνησε γρήγορα στο φανάρι τάχα ότι είναι γρήγορος.

                                            Του έδωσα τσαγάκι στον κύκλο βέβαια, γιατί χώθηκα.

                                            Αλλον ένα συνάντησα στον Σείριο, που πήγαινε κανονικά στην μεσαία πίσω από ένα πούλμαν...😊

                                            Οπότε προς το παρόν ταξίδι σαν το ντίζελ δεν έχει...😁

                                            Από το «δεν βλέπω Tesla στην εθνική οδό» περάσαμε στο «είδα δύο». Από τις γκρίνιες ότι τα ηλεκτρικά δεν αντέχουν μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες, ενώ τα ντίζελ μπορούν, φτάσαμε στο να δούμε την δική σου «υψηλότατη» ΜΩΤ των 72kmh.
                                            Τουλάχιστον πήρες καλό λάδι 😎

                                            Όσο η συζήτηση μένει στον Σείριο δεν υπάρχει πρόβλημα.Οταν αρχίσουν οι αναφορές στον Ρίγκελ και στον Μπελτεγκεζ,να αρχίσεις να ανησυχείς!

                                            🤣🤣🤣🤣🤣

                                            Μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα… μέχρι να googlαρω 😇

                                            Googlare και Θανάσης Αλφόνσο ,είδα το τέλος του Disclaimer και μάλλον σκηνοθέτησε αυτός το τελευταίο επεισόδιο αντί του Κουαρον!

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 746
                                            • 747
                                            • 748
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 748 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr