-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...
Τέσλα 4ετίας 8000...
Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...
Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20? -
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...
Τέσλα 4ετίας 8000...
Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...
Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...
Τέσλα 4ετίας 8000...
Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...
Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..
εχει ήδη πέσει και θα συνεχίσει να πέφτει.
Σε αυτη την γενιά επίσης είναι πλέον πολύ πιο αξιοπιστες και με πολύ μικρότερο degradation γιαυτο και ολοι σχεδον σου δινουν 7-12 χρόνια εγγυησης εν αντιθέση με τις παλιές που αυτό ήταν ονειρο θερινής νυκτός!!!!
Δεν εχουν σχεση οι τωρινες μπαταρίες με τις προβληματικες που υπήρχαν σε κάτι nissan leaf κτλ
και θα συνεχίσουν να γίνονται καλύτερες, δινονται πολλά χρήματα στην εξέλιξη τους
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...
Τέσλα 4ετίας 8000...
Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...
Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..
εχει ήδη πέσει και θα συνεχίσει να πέφτει.
Σε αυτη την γενιά επίσης είναι πλέον πολύ πιο αξιοπιστες και με πολύ μικρότερο degradation γιαυτο και ολοι σχεδον σου δινουν 7-12 χρόνια εγγυησης εν αντιθέση με τις παλιές που αυτό ήταν ονειρο θερινής νυκτός!!!!
Δεν εχουν σχεση οι τωρινες μπαταρίες με τις προβληματικες που υπήρχαν σε κάτι nissan leaf κτλ
και θα συνεχίσουν να γίνονται καλύτερες, δινονται πολλά χρήματα στην εξέλιξη τους
Προς το παρόν η σιγουριά του hybrid. Ας ειναι καλα τα κινέζικα που θα βοηθήσουν στο χτίσιμο των ονείρων τύπου byd
-
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@savas89 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φάτε την στην κεφάλα τώρα όλοι οι βλάσφημοι...
Τέσλα 4ετίας 8000...
Κινέζικα ηλεκτρικά 3ετίας 3000...
Το οτι θα πεσουν οι τιμες των ηλεκτρικων ειναι δεδομενο.
Ειδικα οταν τελειωσει η 1η φουρνια leasing , θα γεμισουμε.
Βεβαια 8K για tesla 4ετιας ουτε για αστειο, αλλα τοσο θα πανε τα θερμικα 4ετιας οταν τα τεσλα πεσουν στα 20. Ποιος θα παει να παρει μεταχειρισμενο nissan qashqai, ενω θα μπορει να παρει ενα μεταχειρισμενο atto 3 με κατω απο 20?Να πέσει ακομη η τιμή κόστους επισκευής ανα kwh που ειναι κυρίως ο φόβος των κοινών θνητών και δεν πλησιάζουν εύκολα μεταχειρισμένα ev και βλέπουμε..
εχει ήδη πέσει και θα συνεχίσει να πέφτει.
Σε αυτη την γενιά επίσης είναι πλέον πολύ πιο αξιοπιστες και με πολύ μικρότερο degradation γιαυτο και ολοι σχεδον σου δινουν 7-12 χρόνια εγγυησης εν αντιθέση με τις παλιές που αυτό ήταν ονειρο θερινής νυκτός!!!!
Δεν εχουν σχεση οι τωρινες μπαταρίες με τις προβληματικες που υπήρχαν σε κάτι nissan leaf κτλ
και θα συνεχίσουν να γίνονται καλύτερες, δινονται πολλά χρήματα στην εξέλιξη τους
Προς το παρόν η σιγουριά του hybrid. Ας ειναι καλα τα κινέζικα που θα βοηθήσουν στο χτίσιμο των ονείρων τύπου byd
οτι αγαπά κανεις
εγω hybrid δεν θα έπαιρνα ποτε.
Μαρέσουν οι ξεκάθαρες τεχνολογίες
Τα hybrid είναι μια μιξη/μπασταρδεμα παραδοσιακών κινητήρων με ηλεκτρικών
εχουν ολα τα πλεονεκτηματα/οφελη και των 2 και ολα τα μειονεκτήματα/κατα και των 2 τεχνολογιών
Hybrid θα αγόραζα μονο στην περίπτωση που δεν μπορούσα να έχω ηλεκτρικο σπίτι .
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης