-
Το μαύρο πραγματικά όταν είναι φρεσκοπλυμένο δεν πιάνεται σε ομορφιά πάνω σε αυτοκίνητο σχεδόν από κανένα άλλο χρώμα.
Δυστυχώς δεν κρατάει πολύ.
Επίσης στην Ελλάδα το καλοκαίρι γίνεται καμίνι κάτω από τον ήλιο.
Τελευταίο μου μαύρο το Golf IV που είχα μέχρι το 2014 και από τότε δεν ξανά πήρα μαύρο αυτοκίνητο για τους δύο παραπάνω λόγους.Υ.Γ. Απίστευτη τιμή τα 35 χιλιάρικα για PHEV με όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό που έχει.
Απ' ότι καταλαβαίνω είναι τιμή για ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα τα οποία βρίσκονται ήδη Ελλάδα.
Το μόνο μείον ότι δεν ξέρουμε πολλά ακόμη για τα Κινέζικα αλλά μειώνει κάπως την αμφιβολία το ότι τα Lynk & Co σχεδιάζονται και παράγονται σε συνεργασία με τη Volvo. -
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ . -
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!????
όχι απλά ειναι Βόλβο, αλλά είναι ένα καλύτερο XC40! H τιμή ειναι τσάμπα, απίστευτη ευκαιρία, δεν υπάρχει τόσο φτηνό phev suv και το αμάξι έχει τα πάντα από εξοπλισμό. Ακόμα και στις 50.000 μου φάνηκε λογική η τιμή, στα 35.000 ειναι απλά ευκαιρία από τις λίγες!!
-
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Ετσι οπως τα λες, τσαμπα είναι για αυτά που δίνει
Βασικά και αυτό το 02 που είδα σε φωτό πολύ ενδιαφέρον δείχνει
Εμενα τα Hybrid κανενος είδους δεν με συγκινουν κοιτάω μονο τα full ηλεκτρικα και αυτό το 02 φαίνεται ενδιαφέρον, θα ήθελα να δω ποσο θα κάνει
-
Έκανα αίτημα για τεστ αύριο μετά το μεσημέρι.Σε 5!!!! λεπτά το πολύ με ειχαν πάρει από την έκθεση για επιβεβαίωση και καθορισμό ώρας.Η βαρανε μυγες η έχουν καλή εξυπηρέτηση πελατών.Μπορει και τα δυο!
Σε εκτενή δοκιμή πάντως ελληνικού μέσου,έγινε αναφορά για τριγμούς σε όχημα νε μόλις 3.000χλμ,μέτρια ανάρτηση σε απόσβεση,κατανάλωση σχετικά υψηλή στα μειονεκτήματα του.Θα δείξει αύριο. -
Εγώ πήγα σουπερμάρκετ και αγόρασα χαρτί υγείας.
Ανταλλάσσουμε;
-
Δε θέλω να χαλάσω την ωραία ατμόσφαιρα θαυμασμού του Λύνκο.
Αλλά δε νομίζω να σφάλω αν υποθέσω ότι ένα phev αυτοκίνητο γενικότερα. Και ένα Κινεζικής προέλευσης phev ειδικότερα. Πολύ δύσκολα θα μεταπωληθεί. Και ακόμα κι αν τα καταφέρει, μάλλον θα πιάσει εξευτελιστική τιμή. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κυρίως για leasing, για φορολογικούς λόγους.
Αν ο υποψήφιος αγοραστής το παίρνει για τον εαυτό του επειδή του αρέσει, τον συμφέρει, και σκοπεύει να το κρατήσει κάμποσα χρόνια οκ. Αν υπολογίζει σε μεταπώληση, μάλλον ποντάρει σε λάθος άλογο.
Με κάθε επιφύλαξη για τις απαισιόδοξες μελλοντικές μου προβλέψεις...
-
Αλλά δε νομίζω να σφάλω αν υποθέσω ότι ένα phev αυτοκίνητο γενικότερα. Και ένα Κινεζικής προέλευσης phev ειδικότερα. Πολύ δύσκολα θα μεταπωληθεί. Και ακόμα κι αν τα καταφέρει, μάλλον θα πιάσει εξευτελιστική τιμή. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κυρίως για leasing, για φορολογικούς λόγους.
Ισχύουν όλα αυτά, κατά την γνώμη μου!
-
Δε θέλω να χαλάσω την ωραία ατμόσφαιρα θαυμασμού του Λύνκο.
Αλλά δε νομίζω να σφάλω αν υποθέσω ότι ένα phev αυτοκίνητο γενικότερα. Και ένα Κινεζικής προέλευσης phev ειδικότερα. Πολύ δύσκολα θα μεταπωληθεί. Και ακόμα κι αν τα καταφέρει, μάλλον θα πιάσει εξευτελιστική τιμή. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κυρίως για leasing, για φορολογικούς λόγους.
Αν ο υποψήφιος αγοραστής το παίρνει για τον εαυτό του επειδή του αρέσει, τον συμφέρει, και σκοπεύει να το κρατήσει κάμποσα χρόνια οκ. Αν υπολογίζει σε μεταπώληση, μάλλον ποντάρει σε λάθος άλογο.
Με κάθε επιφύλαξη για τις απαισιόδοξες μελλοντικές μου προβλέψεις...
Ισχυει μεν αλλα ρε Andy παιρνεις ενα αμάξι PHEV με τα πάντα όλα στην μισή τιμή από όλα τα υπόλοιπα ε ας έχει και ενα μειονεκτημα
-
Δε θέλω να χαλάσω την ωραία ατμόσφαιρα θαυμασμού του Λύνκο.
Αλλά δε νομίζω να σφάλω αν υποθέσω ότι ένα phev αυτοκίνητο γενικότερα. Και ένα Κινεζικής προέλευσης phev ειδικότερα. Πολύ δύσκολα θα μεταπωληθεί. Και ακόμα κι αν τα καταφέρει, μάλλον θα πιάσει εξευτελιστική τιμή. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κυρίως για leasing, για φορολογικούς λόγους.
Αν ο υποψήφιος αγοραστής το παίρνει για τον εαυτό του επειδή του αρέσει, τον συμφέρει, και σκοπεύει να το κρατήσει κάμποσα χρόνια οκ. Αν υπολογίζει σε μεταπώληση, μάλλον ποντάρει σε λάθος άλογο.
Με κάθε επιφύλαξη για τις απαισιόδοξες μελλοντικές μου προβλέψεις...
Ισχυει μεν αλλα ρε Andy παιρνεις ενα αμάξι PHEV με τα πάντα όλα στην μισή τιμή από όλα τα υπόλοιπα ε ας έχει και ενα μειονεκτημα
Εδώ συζητάμε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το τι θα πάρει ο καθένας με τα λεφτά του είναι καθαρά προσωπική του υπόθεση.
-
Με 35 χιλιάρικα παίρνεις απλά κάτι βενζινοκίνητα mild hybrid C SUV στη βασική έκδοση εξοπλισμού ή άντε στην καλύτερη στην αμέσως επόμενη.
Δηλαδή αυτά πόσο θα πουληθούν στην 5ετια;
Μιλάμε για τεράστια διαφορά να πάρεις PHEV με 250 άλογα και υπερπλήρη εξοπλισμό στα ίδια χρήματα.
Και το λέω εγώ που με τα Κινέζικα κρατάω μεγάλη πισινή.
Όσοι το κάνουν test drive ή το έχουν κάνει, ας κάνουν τον κόπο να γράψουν δύο λόγια να μας ενημερώσουν. -
Η ζωη ειναι πολυ μικρη. Παρτε οτι γουσταρετε και να το χαρειτε με τις οικογενειες σας!
Δεν λεω να στιψετε τον οικονομικο προϋπολογισμο και να θεσετε την οικογενειας σας σε οικονομικο κινδυνο, αλλα αν μπορειτε, YOLO. 5 χιλιαρικα πανω, 5 κατω στην μεταπωληση (και πολλα λεω μαλλον) μετα απο 10 χρονια, δεν εγινε και τιποτα. -
Η ζωη ειναι πολυ μικρη. Παρτε οτι γουσταρετε και να το χαρειτε με τις οικογενειες σας!
Δεν λεω να στιψετε τον οικονομικο προϋπολογισμο και να θεσετε την οικογενειας σας σε οικονομικο κινδυνο, αλλα αν μπορειτε, YOLO. 5 χιλιαρικα πανω, 5 κατω στην μεταπωληση (και πολλα λεω μαλλον) μετα απο 10 χρονια, δεν εγινε και τιποτα.Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει. Όταν δίνεις 35k για μια άγνωστη μάρκα κι ένα άγνωστο αυτοκίνητο είναι πολλά λεφτά κι ας φαίνεται ευκαιρία. Αν το κρατήσεις 10 χρόνια δεν έχει νόημα η συζήτηση για αξία μεταπώλησης.
Καλό όμως είναι να υπάρχει κι ένα εφεδρικό σχέδιο στο πίσω μέρος του μυαλού, για την περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμένεις. Δεν βρίσκεις στο δρόμο 35k, είναι πολύ σεβαστό ποσό.
-
Η ζωη ειναι πολυ μικρη. Παρτε οτι γουσταρετε και να το χαρειτε με τις οικογενειες σας!
Δεν λεω να στιψετε τον οικονομικο προϋπολογισμο και να θεσετε την οικογενειας σας σε οικονομικο κινδυνο, αλλα αν μπορειτε, YOLO. 5 χιλιαρικα πανω, 5 κατω στην μεταπωληση (και πολλα λεω μαλλον) μετα απο 10 χρονια, δεν εγινε και τιποτα.Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει. Όταν δίνεις 35k για μια άγνωστη μάρκα κι ένα άγνωστο αυτοκίνητο είναι πολλά λεφτά κι ας φαίνεται ευκαιρία. Αν το κρατήσεις 10 χρόνια δεν έχει νόημα η συζήτηση για αξία μεταπώλησης.
Καλό όμως είναι να υπάρχει κι ένα εφεδρικό σχέδιο στο πίσω μέρος του μυαλού, για την περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμένεις. Δεν βρίσκεις στο δρόμο 35k, είναι πολύ σεβαστό ποσό.
Τα πάντα πωλούνται στην σωστή τιμή.
-
Η ζωη ειναι πολυ μικρη. Παρτε οτι γουσταρετε και να το χαρειτε με τις οικογενειες σας!
Δεν λεω να στιψετε τον οικονομικο προϋπολογισμο και να θεσετε την οικογενειας σας σε οικονομικο κινδυνο, αλλα αν μπορειτε, YOLO. 5 χιλιαρικα πανω, 5 κατω στην μεταπωληση (και πολλα λεω μαλλον) μετα απο 10 χρονια, δεν εγινε και τιποτα.Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει. Όταν δίνεις 35k για μια άγνωστη μάρκα κι ένα άγνωστο αυτοκίνητο είναι πολλά λεφτά κι ας φαίνεται ευκαιρία. Αν το κρατήσεις 10 χρόνια δεν έχει νόημα η συζήτηση για αξία μεταπώλησης.
Καλό όμως είναι να υπάρχει κι ένα εφεδρικό σχέδιο στο πίσω μέρος του μυαλού, για την περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμένεις. Δεν βρίσκεις στο δρόμο 35k, είναι πολύ σεβαστό ποσό.
Το XC40 ιδιο ειναι καθολου αγνωστο το Λινκ ακομα και ατομα που δεν εχουν γνωση για την εταιρεια θα διαβασουν πεντε γραμμες και θα καταλαβουν τι ειναι.
-
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες.
Αυτή τη στιγμή έχω ένα εταιρικό cupra formentor και έδωσα το kia Stonic της συζύγου και ψάχνω ένα ακόμα αξιόπιστο αμάξι να της κάνω δώρο (το Stonic είχε πιάσει τα 100Κ χιλιόμετρα και ήθελα να της πάρω ένα αυτόματο πολυτελές αυτοκίνητο να διασκεδάζει τις εντυπώσεις στις 2ωρες καθημερινές της μετακινήσεις) ... Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω... -
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες. Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω...4 κίνηση θα έλεγα εγώ.Δεν έχω δει αν έχει HUD.
-
@antonmone said in Lynk & Co:
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες. Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω...4 κίνηση θα έλεγα εγώ.Δεν έχω δει αν έχει HUD.
Όχι 4wd δεν είναι, αλλά αυτό δεν είναι accessory αλλά μηχανικό component.
Το head Up Display είναι όντως μια πρώτη έλλειψη (για μένα άχρηστη αλλά είναι έλλειψη) -
@antonmone said in Lynk & Co:
Διαβάζοντας τα τελευταία πόστ μπερδεύτηκα και νόμιζα πως μιλάτε για το καινούργιο ηλεκτρικό της μάρκας, αυτό που μοιάζει με πιο ωραία έκδοση του CHR και το βρίσκει ο φίλος στα 31.000 από 35.000 μεταχειρισμένο.
Μετά κατάλαβα τι έχει συμβεί!
Μιλάμε τελικά για αυτό το αυτοκίνητο που στην έκθεση ντρεπόμουν να μπω μόλις άνοιξα την πόρτα , έμοιαζε με κάτι υπερπολυτελές μέσα και έξω , έγραφε και το ταμπελακι 50000€ οπότε δεν ασχολήθηκα.
Είπα πως για να γράφει 50κ και κινέζικο θα τα αξίζει αφού θα προσφέρει αυτό που οι Ευρωπαίοι δίνουν στα 65κ , αλλά στα 50 παίρνεις όχι όμως τούμπανο αλλά phev Tiguan, 3008 , X1 και πολλά άλλα άρα δύσκολα κάποιος θα κάνει την επιλογή για λινκ εν κο.
Και τώρα λέει 35000€;;;;;;;;
Και από εξοπλισμό τα πάντα;;;
Όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα στο φυλλάδιο που κατέβασα!!!
Και 280 άλογα;
Και phev που του φουστη θα κάνει 40-50 χλμ καθημερινά σε EV mode ;Και 31000€ μτχ με 7000χλμ ;;;;
Δηλαδή @vagreek το σκέφτεσαι ακόμη;;;
Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα ;
Με το πιο απαισιόδοξο σενάριο η εξοικονόμηση από το καύσιμο ας πούμε πως θα είναι 2.500€ στην 5ετια, και σε αυτό πρόσθεσε και τα ΤΚ αν πληρώνεις με τωρινό σου αυτοκίνητο.
Δηλαδή θα σου κοστίσει από 28.500 έως 32.500 αν πάρεις το καινούργιο, για μια ΑΜΑΞΑΡΑ -που λέτε πως είναι και Volvo τελικά!!!!!???? - και για τα χαρακτηριστικά του θα κόστιζε σε άλλο μαγαζί από 60000€ και πάνω!!!!!
Και επειδή κάπου διάβασα για απαξίωση λόγω κινεζιας...και 28000€- 25.000€ να το πουλήσεις μετά από μια 5ετια πάλι κερδισμένος θα είσαι !
Θα χάσεις από 3500 έως 5000 ευρώ το πολύ κατά την άποψη μου.Ξέρεις πόσα θα χάσουν στην 5ετια τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά phev που θα έχουν αρχική τιμή από 50000€ ;;;;
Τουλάχιστον 10000€ - 15000€ .Είναι σαν να γράφω εγω φίλε @vagkirk συμφωνώ σε όλα όσα λες. Ένα επώνυμο suv στα 35Κ δε θα είναι plug in Hybrid και σίγουρα θα είναι στο 1/3 του εξοπλισμού.
Ένα hyundai tucson πχ στα 35Κ δε νομίζω ότι θα έχει καλύτερη μεταπώληση από ένα lync co 01 και φυσικά δε θα έχει δώσει το ίδιο pleasure στον κάτοχο του.
Προσωπικά ακόμα αμφιταλαντευομαι για καινούριο ή το μεταχειρισμένο των 8Κ χιλιομέτρων, αν και είμαι πλέον πολύ κοντά στο να κλείσω το καινούριο.
Περιμένω γνώμες κι από άλλους που θα το οδηγήσουν αυτές τις ημέρες.
Ευχαριστώ
ΥΓ πράγματι κύριοι, κι εγώ έψαξα για να δω έστω ένα χαρακτήριστικο που θα ήθελα να έχει το αυτοκίνητο και δεν έχει. Ε, δεν κατάφερα να βρω...4 κίνηση θα έλεγα εγώ.Δεν έχω δει αν έχει HUD.
Όχι 4wd δεν είναι, αλλά αυτό δεν είναι accessory αλλά μηχανικό component.
Το head Up Display είναι όντως μια πρώτη έλλειψη (για μένα άχρηστη αλλά είναι έλλειψη)Έγραψες χαρακτηριστικά γενικα.Σε κάθε περίπτωση η τετρακίνηση είναι must σε αυτά τα οχήματα για μένα τουλάχιστον,χωρίς να είναι λόγος για απόρριψη αγοράς .
-
Η ζωη ειναι πολυ μικρη. Παρτε οτι γουσταρετε και να το χαρειτε με τις οικογενειες σας!
Δεν λεω να στιψετε τον οικονομικο προϋπολογισμο και να θεσετε την οικογενειας σας σε οικονομικο κινδυνο, αλλα αν μπορειτε, YOLO. 5 χιλιαρικα πανω, 5 κατω στην μεταπωληση (και πολλα λεω μαλλον) μετα απο 10 χρονια, δεν εγινε και τιποτα.Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει. Όταν δίνεις 35k για μια άγνωστη μάρκα κι ένα άγνωστο αυτοκίνητο είναι πολλά λεφτά κι ας φαίνεται ευκαιρία. Αν το κρατήσεις 10 χρόνια δεν έχει νόημα η συζήτηση για αξία μεταπώλησης.
Καλό όμως είναι να υπάρχει κι ένα εφεδρικό σχέδιο στο πίσω μέρος του μυαλού, για την περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμένεις. Δεν βρίσκεις στο δρόμο 35k, είναι πολύ σεβαστό ποσό.
Το XC40 ιδιο ειναι καθολου αγνωστο το Λινκ ακομα και ατομα που δεν εχουν γνωση για την εταιρεια θα διαβασουν πεντε γραμμες και θα καταλαβουν τι ειναι.
Πιθανότατα τα κινέζικο να είναι καλύτερο και από το XC40. Δεν πληρώνεις όμως την πραγματική αξία ενός προιόντος αλλά κυρίως την αποδοχή του από τους καταναλωτές. Δηλαδή τα iphone αξίζουν τα 2k που τα πουλάνε?
Αν τα Κινέζικα γίνουν αποδεκτά στην ελληνική και ευρωπαική αγορά όλα θα πάνε καλά και στη μεταπώληση. Αν όχι, θα επαληθευτεί το ρητό η τιμή "τιμή" δεν έχει.
Lynk & Co