-
Σε το διαφωνείς;; Το κράτος σου παρέχει μια σειρά πραγμάτων! Εάν δρν το αντιλαμβάνεσαι έχεις μαύρα μεσάνυχτα!
εσύ ελεύθερος επαγγελματίας δεν είσαι;;; Μαγαζί δεν έχεις;; Σε ποιον πουλάς; Στους ξένους ή στους Έλληνες;;
Τι σε συμφέρει, να στέλνοοθν οι Έλληνες δρκσδες Χιλιάρικα στο εξωτερικό για να κάνουν αγορές ή να τα ρίχνουν στην αγορά;;;
Το να πάει ο Έλληνας και να δίνει δρκσδες χιλιάρικα έξω με δανεισμο κιολας είναι το χειρότερο σενάριο για τους μακροοικονομικό τα δείκτες μιας οικονομίας!!
Τι μας λες;;;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε το διαφωνείς;; Το κράτος σου παρέχει μια σειρά πραγμάτων! Εάν δρν το αντιλαμβάνεσαι έχεις μαύρα μεσάνυχτα!
εσύ ελεύθερος επαγγελματίας δεν είσαι;;; Μαγαζί δεν έχεις;; Σε ποιον πουλάς; Στους ξένους ή στους Έλληνες;;
Τι σε συμφέρει, να στέλνοοθν οι Έλληνες δρκσδες Χιλιάρικα στο εξωτερικό για να κάνουν αγορές ή να τα ρίχνουν στην αγορά;;;
Το να πάει ο Έλληνας και να δίνει δρκσδες χιλιάρικα έξω με δανεισμο κιολας είναι το χειρότερο σενάριο για τους μακροοικονομικό τα δείκτες μιας οικονομίας!!
Τι μας λες;;;
Σας λεω καλησπερα και καλη κυριακη!
-
Κληρονομοι!!
Δεν έχετε ιδέα από τον κόσμο! -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κληρονομοι!!
Δεν έχετε ιδέα από τον κόσμο!βρε λαπ, ειναι μια πανεμορφη μερα και ειναι κυριακη. Βγες εξω μια βολτουλα και μην σερνεις το ζωναρι σου για καυγα με ανθρωπους που δεν τσιμπανε. Καλο στον εαυτου σου θα κανεις πρωτα απο ολα!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Mε 90 αλογα και 1000 κυβικα ουτε ασφαλες ταξιδι με την οικογενεια (γιατι sedan ειναι) δεν κανεις. Για την πολη θες hatchback, οσο γινεται μικροτερο, οχι sedan σχεδον 4,5 μετρων. Οποτε ας πουμε οτι εχει συμπαθητικη τιμη για τα τωρινα δεδομενα αλλα για τον μεσο Ελληνα ειναι αχρηστο. Θα ευδοκιμησει σε φτωχες χωρες που δεν εχουν ωστοσο θεμα παρκαρισματος και τους ενδιαφερουν οι χωροι και μονο γιατι εχουν και απο 2-3 παιδια. Που κι αυτα δεν θα χωρανε στο logan αλλα για τετοιες χωρες θα θεωρειται και λιμουζινα μη σου πω.
Παντως για εδω δεν κανει. Οχι οτι κανουν τα suv αλλα λεμε τωρα.Eπισης, σιγα την προσωπικοτητα που εχουν τα αμαξια των 30κ ευρω σημερα. Σε αυτα τα λεφτα πλεον κανα corsa και κανα fiesta με καλο εξοπλισμο παιρνεις. Για γελια ειναι η κατασταση στην αυτοκινηση κυριολεκτικα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Αν εξαιρέσεις το μήκος,συμφωνώ απόλυτα
The Balkans car -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κληρονομοι!!
Δεν έχετε ιδέα από τον κόσμο!βρε λαπ, ειναι μια πανεμορφη μερα και ειναι κυριακη. Βγες εξω μια βολτουλα και μην σερνεις το ζωναρι σου για καυγα με ανθρωπους που δεν τσιμπανε. Καλο στον εαυτου σου θα κανεις πρωτα απο ολα!
Καλε μου απολυμαντικέ σε συμπαθώ και σε θεωρώ ιδιαίτερα ευφυή άνθρωπο και έχω πει πως οι επιλογές σου σε αυτοκίνητα και φωτοβολταϊκά είναι ακριβώς στο δικό μου πλάνο....κάποτε.
Αλλά όταν μου ξεκινάς μια συζήτηση και μετά απαξιείς στα επιχειρήματα μου, αυτό για εσένα μπορεί να φαντάζει ως μια ειρηνική αντιμετώπιση αλλά για εμένα δείχνει μια απαξίωση στον συνομιλητή.
Αυτά που έγραψα όχι μονάχα ισχύουν ως παρατηρήση, αλλά όπως ξέρεις όταν λέω κάτι κατά 90% έχω έτοιμη βιβλιοθήκη και πηγές να το υποστηρίξω. Αλλά πέρα από τα βιβλία επειδή κινούμαι στην αγορά, δεκάδες επιχειρήσεις όπου μιλάω με τους ιδιοκτήτες τους όλοι κατα 100% αναφέρουν αυτό που σου λέω.
Γενικοτερα να έχεις υπόψιν σου πως, η καταναλωτική αντιληψη και συνήθεια των Ελλήνων είναι ένας φαύλος κύκλος ύφεσης, αυξάνοντας το ιδιωτικό χρέος για προιοντα που κατασκευάζονται εκτός χώρας.
Αυτο δεσμευει εσωτερική κατανάλωση, ιδιωτικές επενδύσεις που στηρίζονται στη εσωτερική κατανάλωση, προκαλούν αύξηση του ιδιωτικού δανεισμού δεσμεύοντας τους ισολογισμούς των τραπεζών για επεκτατική πολιτική σε επιχειρηματικά δάνεια, καθηλώνει τη δημόσια οικονομία η οποία χρεώνεται για να καλύψει πάγιες αναγκες που δεν μπορεί να εισπράξει από την εσωτερική λειτουργία της οικονομίας και εν τέλη παράλληλα με τον δανεισμο της αυξάνει τους φόρους για να εξυπηρετεί τα ετήσια τοκοχρεωλύσια αυτών.
Εάν δεν μπορείς να κατανοήσεις αυτες τις βασικές φυσικές δυνάμεις της αγοράς και οικονομίας, άστο μην ασχολείσαι αλλά και μην απαξιεις όποιον μπαίνει στην διαδικασία και χάνει χρόνο από μια ωραία Κυριακή για να στα εξηγήσει!
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Mε 90 αλογα και 1000 κυβικα ουτε ασφαλες ταξιδι με την οικογενεια (γιατι sedan ειναι) δεν κανεις. Για την πολη θες hatchback, οσο γινεται μικροτερο, οχι sedan σχεδον 4,5 μετρων. Οποτε ας πουμε οτι εχει συμπαθητικη τιμη για τα τωρινα δεδομενα αλλα για τον μεσο Ελληνα ειναι αχρηστο. Θα ευδοκιμησει σε φτωχες χωρες που δεν εχουν ωστοσο θεμα παρκαρισματος και τους ενδιαφερουν οι χωροι και μονο γιατι εχουν και απο 2-3 παιδια. Που κι αυτα δεν θα χωρανε στο logan αλλα για τετοιες χωρες θα θεωρειται και λιμουζινα μη σου πω.
Παντως για εδω δεν κανει. Οχι οτι κανουν τα suv αλλα λεμε τωρα.Eπισης, σιγα την προσωπικοτητα που εχουν τα αμαξια των 30κ ευρω σημερα. Σε αυτα τα λεφτα πλεον κανα corsa και κανα fiesta με καλο εξοπλισμο παιρνεις. Για γελια ειναι η κατασταση στην αυτοκινηση κυριολεκτικα.
Δεν είναι τόσο κακό σε επιδόσεις, είναι θέμα βάρους. Είναι ελαφρυ ενώ έχει καλή αεροδυναμική.
4.39μ είναι όπως πολλά αυτοκίνητα γύρω μας. Γενικότερα το Sandero είναι πιο μικρό.
-
Εγχώριο λιανικό εμπόριο!
Βάσει των δεδομένων της ΕΛΣΤΑΤ καταγράφηκε ακόμη μεγαλύτερη υποχώρηση στον γενικό δείκτη όγκου των πωλήσεων, ο οποίος αποδυναμώθηκε κατά 5,2%.
Εμπορικό ισοζύγιο της χώρας
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 25.130,2 εκατ. ευρώ έναντι 23.153,6 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση 8,5% (χωρίς τα πετρελαιοειδή σημειώθηκε αύξηση κατά 1.199,1 εκατ. ευρώ ή 6,3%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία σημειώθηκε αύξηση κατά 1.150,1 εκατ. ευρώ ή 6,1%).
https://www.news247.gr/oikonomia/emporiko-isozigio-neo-kampanaki-ton-septemvrio/
Οι Έλληνες είναι ένας βαθιά κομπλεξικός λαός!
Τους λόγους δεν τους γνωρίζω αλλά προσεγγιστικά μπορούμε να πούμε πως η φτώχεια, τα πρότυπα της κοινωνίας, το χαμηλο αξιακό οικογενειακό επίπεδο στο οποίο γαλουχήθηκαν, η αδυναμία αντιμετώπισης ψυχικών φορτίσεως κτλ οδηγούν στην ανάγκη να αποκτήσουν υλικά αγαθα κυριως με δανεισμο, τα οποία ευελπιστούν να προκαλέσουν τον θαυμασμό στον διπλανό τους πως τελικά είναι καπου πετυχημένοι!
Η ανάγκη για να τους θαυμάσουν ως οικονομικά επιτυχημένους έχει βαθιές ρίζες στην χαμηλή αυτοεκτίμηση τους! Αυτοί μέσα τους ξέρουν τι είναι όπως και όλοι γύρω τους, αλλά όλοι μαζί παίζουν θέατρο!
Αυτό εν τέλη οδηγεί την οικονομία σε ύφεση διότι δεν παράγει πολυτελή προιοντα! Αν παρήγαγε έστω κάτι από αυτά, να πάει στα διαλα, θα ήταν κάτι έστω το αποδεκτό! Κάτι που συμβαίνει στις χώρες τις οποίες θα ήθελαν να ζουν μεταφέροντας εδώ τον τρόπο ζωής των εκεί πολιτών και καταναλωτών!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Mε 90 αλογα και 1000 κυβικα ουτε ασφαλες ταξιδι με την οικογενεια (γιατι sedan ειναι) δεν κανεις. Για την πολη θες hatchback, οσο γινεται μικροτερο, οχι sedan σχεδον 4,5 μετρων. Οποτε ας πουμε οτι εχει συμπαθητικη τιμη για τα τωρινα δεδομενα αλλα για τον μεσο Ελληνα ειναι αχρηστο. Θα ευδοκιμησει σε φτωχες χωρες που δεν εχουν ωστοσο θεμα παρκαρισματος και τους ενδιαφερουν οι χωροι και μονο γιατι εχουν και απο 2-3 παιδια. Που κι αυτα δεν θα χωρανε στο logan αλλα για τετοιες χωρες θα θεωρειται και λιμουζινα μη σου πω.
Παντως για εδω δεν κανει. Οχι οτι κανουν τα suv αλλα λεμε τωρα.Eπισης, σιγα την προσωπικοτητα που εχουν τα αμαξια των 30κ ευρω σημερα. Σε αυτα τα λεφτα πλεον κανα corsa και κανα fiesta με καλο εξοπλισμο παιρνεις. Για γελια ειναι η κατασταση στην αυτοκινηση κυριολεκτικα.
Δεν είναι τόσο κακό σε επιδόσεις, είναι θέμα βάρους. Είναι ελαφρυ ενώ έχει καλή αεροδυναμική.
4.39μ είναι όπως πολλά αυτοκίνητα γύρω μας. Γενικότερα το Sandero είναι πιο μικρό.
14.7 εχει τα 0-100 ρε συ. Τοσο δεν ειχαν ουτε αμαξια 70 ιππων πριν 20 χρονια. Μονο για καποιον που χρειαζεται χωρους ειναι, για κανεναν αλλο.
Oσον για τα αλλα που λες για το ποσο κομπλεξικοι και επιδειξιομανεις ειμαστε σαν λαος, συμφωνω απολυτα.
-
Στα 12" είναι
11,5-12.00... πες 12
Το θέμα είναι πως με 130 χλμ / ωρα λόγω αεροδυναμικής sedan γραφει 8 λίτρα/100 χλμ σε LPG!!!
Δηλαδή χοντρικά 6€/100 χλμ
Με 17-18Κ και τέτοιους χώρους και πορτμπαγκάζ!!
Ένα πραγματικά τίμιο αυτοκινητο για το επίπεδο της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων!
Ασε που είναι αρκετά σοβαρό και στα μάτια μου "αντρικό" αυτοκινητο!
Εξαιρώ από την κριτική μου ανθρώπους που πιέζονται πολυ στην ζωή τους και μετά από πολλά έτη εργασίας αγοράζουν κάτι που είναι καλο ως προϊόν έχοντας εξασφαλίσει τουλάχιστον τα βασικά!
Κυρίως κρίνω τους διάφορους τύπους της ηλικίας μου που δεν έχουν καταφέρει τίποτα σοβαρό στην ζωή τους και δανείζονται οι γονείς τεράστια ποσα για να αγοράσουν τα παιδιά κυριλέ αυτοκινητο επειδή.... παντρεύτηκαν!
Και όλο αυτό για να αποδείξουν στον περίγυρο τους ότι πέτυχαν στην ζωή, ότι κατάφεραν και ζουνε με ανέσεις σαν αυτες τις οικογένειες που βλέπουν στις ταινιες! Με δάνεια που πληρωνουν οι γονείς μέσω των πενιχρών συντάξεων τους!
Και δεν τα ρίχνουν τα χρήματα αυτά στην ελληνική αγορά κάτι που οντως θα τους οδηγήσει να πετύχουν στην ζωή τους λόγω του πλούτου της οικονομίας!
Άπειρα τα παραδείγματα γύρω μου!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα 12" είναι
11,5-12.00... πες 12
Το θέμα είναι πως με 130 χλμ / ωρα λόγω αεροδυναμικής sedan γραφει 8 λίτρα/100 χλμ σε LPG!!!
Δηλαδή χοντρικά 6€/100 χλμ
Με 17-18Κ και τέτοιους χώρους και πορτμπαγκάζ!!
Ένα πραγματικά τίμιο αυτοκινητο για το επίπεδο της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων!
Ασε που είναι αρκετά σοβαρό και στα μάτια μου "αντρικό" αυτοκινητο!
Iσως βρηκα στοιχεια απ'το παλαιοτερο. Τοτε για μια μικρη οικογενεια αξιοπρεπες ειναι οντως.
-
Ναι έχει και τουρμπάκι και τραβάει από χαμηλα, ενώ έχει και 6 αρι σασμάν!
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κληρονομοι!!
Δεν έχετε ιδέα από τον κόσμο!βρε λαπ, ειναι μια πανεμορφη μερα και ειναι κυριακη. Βγες εξω μια βολτουλα και μην σερνεις το ζωναρι σου για καυγα με ανθρωπους που δεν τσιμπανε. Καλο στον εαυτου σου θα κανεις πρωτα απο ολα!
Περιμένει να δουν πόσοι ακόμα θα παραιτηθούν από τον σύριζα, ώστε να βγει το πασοκ αξιωματική αντιπολίτευση και να κατέβει στον δρόμο
-
Κάνω ζεσταματακι με τον απολυμαντικό!
Το ΠΑΣΟΚ έρχεται!!!
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από αυτά έπρεπε να γεμίσουν οι δρόμοι μας!
Όχι από ακριβά suv που τα πληρωνουν οι γονείς στα παιδιά με μαύρα και δάνεια ή αντί για μισθό οι επιχειρήσεις σε υπαλλήλους δεσμεύοντας σοβαρά κεφαλαια από την εσωτερική αγορά της χώρας καταστρέφοντας το εξωτερικό εμπορικό μας ισοζύγιο!
Αλλά εάν δεν πάρει ο Έλληνας και ελληνίδα αυτοκινητο των 30 +++ Κ δεν αποκτά προσωπικότητα!
Mε 90 αλογα και 1000 κυβικα ουτε ασφαλες ταξιδι με την οικογενεια (γιατι sedan ειναι) δεν κανεις. Για την πολη θες hatchback, οσο γινεται μικροτερο, οχι sedan σχεδον 4,5 μετρων. Οποτε ας πουμε οτι εχει συμπαθητικη τιμη για τα τωρινα δεδομενα αλλα για τον μεσο Ελληνα ειναι αχρηστο. Θα ευδοκιμησει σε φτωχες χωρες που δεν εχουν ωστοσο θεμα παρκαρισματος και τους ενδιαφερουν οι χωροι και μονο γιατι εχουν και απο 2-3 παιδια. Που κι αυτα δεν θα χωρανε στο logan αλλα για τετοιες χωρες θα θεωρειται και λιμουζινα μη σου πω.
Παντως για εδω δεν κανει. Οχι οτι κανουν τα suv αλλα λεμε τωρα.Eπισης, σιγα την προσωπικοτητα που εχουν τα αμαξια των 30κ ευρω σημερα. Σε αυτα τα λεφτα πλεον κανα corsa και κανα fiesta με καλο εξοπλισμο παιρνεις. Για γελια ειναι η κατασταση στην αυτοκινηση κυριολεκτικα.
Δεν είναι τόσο κακό σε επιδόσεις, είναι θέμα βάρους. Είναι ελαφρυ ενώ έχει καλή αεροδυναμική.
4.39μ είναι όπως πολλά αυτοκίνητα γύρω μας. Γενικότερα το Sandero είναι πιο μικρό.
14.7 εχει τα 0-100 ρε συ. Τοσο δεν ειχαν ουτε αμαξια 70 ιππων πριν 20 χρονια. Μονο για καποιον που χρειαζεται χωρους ειναι, για κανεναν αλλο.
Oσον για τα αλλα που λες για το ποσο κομπλεξικοι και επιδειξιομανεις ειμαστε σαν λαος, συμφωνω απολυτα.
Κάπου τόσο έχει το τωρινό υβριδικό βιτάρα, γύρω στα 14 δηλαδή...
-
Σε έφτιαξα Λαπη;
Μη μασάς!
Πες τους για τα 6 χρόνια/ 200.000χλμ εγγύηση.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα 12" είναι
11,5-12.00... πες 12
Το θέμα είναι πως με 130 χλμ / ωρα λόγω αεροδυναμικής sedan γραφει 8 λίτρα/100 χλμ σε LPG!!!
Δηλαδή χοντρικά 6€/100 χλμ
Με 17-18Κ και τέτοιους χώρους και πορτμπαγκάζ!!
Ένα πραγματικά τίμιο αυτοκινητο για το επίπεδο της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων!
Ασε που είναι αρκετά σοβαρό και στα μάτια μου "αντρικό" αυτοκινητο!
Εξαιρώ από την κριτική μου ανθρώπους που πιέζονται πολυ στην ζωή τους και μετά από πολλά έτη εργασίας αγοράζουν κάτι που είναι καλο ως προϊόν έχοντας εξασφαλίσει τουλάχιστον τα βασικά!
Κυρίως κρίνω τους διάφορους τύπους της ηλικίας μου που δεν έχουν καταφέρει τίποτα σοβαρό στην ζωή τους και δανείζονται οι γονείς τεράστια ποσα για να αγοράσουν τα παιδιά κυριλέ αυτοκινητο επειδή.... παντρεύτηκαν!
Και όλο αυτό για να αποδείξουν στον περίγυρο τους ότι πέτυχαν στην ζωή, ότι κατάφεραν και ζουνε με ανέσεις σαν αυτες τις οικογένειες που βλέπουν στις ταινιες! Με δάνεια που πληρωνουν οι γονείς μέσω των πενιχρών συντάξεων τους!
Και δεν τα ρίχνουν τα χρήματα αυτά στην ελληνική αγορά κάτι που οντως θα τους οδηγήσει να πετύχουν στην ζωή τους λόγω του πλούτου της οικονομίας!
Άπειρα τα παραδείγματα γύρω μου!
Φυσικα και ειναι τιμιο για κάποιον που δεν θέλει να χρεωθεί πολύ στις δόσεις, θα έχει χώρους και δεν τον νοιαζει η ροπή..απλα dacia
-
Μέχρι πριν λίγα χρόνια είχαμε το Πεζώ 301 και το αδερφάκι του Σιτροέν C-Elysée, που έκαναν 15000 με 100 - 120 άλογα πετρέλαιο, ή και βενζίνη με 82 άλογα.
Δεν τα προτιμούσε όμως ο κόσμος, αν και ήταν μια χαρά για τα λεφτά τους.Δεν είχαν μούρη όμως.
-
Οικογενειακό σεντάν με 82 άλογα. Δεν είναι τυχαίο που δεν το προτιμούσε ο κόσμος. Αν βάλεις 2 παιδιά και πράγματα για διακοπές και πετύχεις ανηφόρα, θα πρέπει να βάλεις τετάρτη λογικά στο κιβώτιο ή και τρίτη.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά