Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 62
    • 63
    • 52 / 63
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1246
    41996
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @ilias-a last edited by

      @ilias-a said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Βαλτε στην εξισωση τη λειτουργια του cvt, με καλο προγραμματισμο μπορει καλλιστα να κρυψει στο 90% των οδηγικων περιπτωσεων μια πτωση ακομα και 10% της αποδοσης του κινητηρα η οποια δε θα γινει αντιληπτη απο τον οδηγο παρα μονο στην τελικη ταχυτητα.

      Ακριβώς!

      Απλώς εγώ υπολογίζω τις απαιτήσεις με το ποδι στο πάτωμα και μέγιστο φορτίο όπου ο θερμικος ιδιαιτερα σε αυτά με μικρό θερμικό σύνολο γυρίζει στην μέγιστη απόδοση του.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @lap last edited by

        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Ακριβώς!

        Απλώς εγώ υπολογίζω τις απαιτήσεις με το ποδι στο πάτωμα και μέγιστο φορτίο όπου ο θερμικος ιδιαιτερα σε αυτά με μικρό θερμικό σύνολο γυρίζει στην μέγιστη απόδοση του.

        Ακομα και με το ποδι στο πατωμα θα δωσει αλλες 400-500 στροφες στον κινητηρα και θα καλυψει την απωλεια, στον κοφτη θα μπει μονο στην τελικη του αν τα καταφερει και εκει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Δεν αντιλέγω, υπάρχουν χιλιάδες προγραμματισμένα σεναρια μίξης. Εγώ μιλώ για αυτά με την μέγιστη του θερμικού όπως σε ανάβαση βουνού.

          Οποτε το αξίωμα πως ΠΑΝΤΑ έχει την ίδια ισχύ, δεν επαληθεύεται και δεν είναι αληθές.

          Το ότι στο 80-90% των περιπτώσεων μιας τυπικής χρήσης δεν θα καταλάβεις διαφορες ή έστω και μικρές των 1-2 '' σε μεγάλες ρεπριζ ΝΑΙ είναι αληθες.

          Σας είχα πει είχαμε ποστάρει δοκιμη περιοδικού με την Corolla sedan όπου διαπίστωνε εναλλαγές στις ρεπριζ αναλογως την τάση της μπαταρίας και τις εντόπιζε με τηλεμετρία.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim @lap last edited by ataim

            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

            σημαίνει πως το σύστημα ΔΕΝ `ΕΧΕΙ σταθερη προσφορά της μεγίστης ιοοοδυναμης. Έχει όμως μικρές διακυμάνσεις.

            Δεν ισχύει αυτό που περιγράφεις, έχουν ρυθμίσει μπαταρία, inverter να δίνει σταθερά 40 άλογα ανεξάρτητα από το soc. Θα μπορούσε γεμάτη να δίνει ξέρω γω 60 αλλά δεν συμβαίνει

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Πως γίνεται αυτο αφού υπάρχον στιγμές που η μπαταρία φορτιζει από τον mg1 και ταυτόχρονα αυτός γυρίζει τον mg2 και σε άλλες περιπτώσεις να δίνει και ο mg1 και η μπαταρία στον mg2;

              Πως εξηγούνται τα ποστς σε οποίο ξένο forum και αν ανοίξεις εκτός από εσάς εδώ τους Έλληνες ιδιότητες Toyota να αναφέρουν πως οντως υπάρχουν διακυμάνσεις μέχρι και μεγάλες σε βουνά ή υψηλή ταχύτητα;

              Πως εξηγείται το περιοδικο που εντόπισε τις διαφορετικές ρεπριζ με τηλεμετρία έπειτα από διαδοχική επανάληψη τους;

              Μαλιστα ήταν θέμα συζήτησης εδώ. Νομίζω το συγκριτικό ήταν με ένα Skoda Octavia.

              Μαλιστα είχε μπει σε διένεξη ο @tkin73 για το θέμα αυτό. Το θυμάμαι.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ataim
                ataim last edited by

                @lap ελαττωματικές μπαταρίες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a @lap last edited by

                  @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Πως εξηγούνται τα ποστς σε οποίο ξένο forum και αν ανοίξεις εκτός από εσάς εδώ τους Έλληνες ιδιότητες Toyota να αναφέρουν πως οντως υπάρχουν διακυμάνσεις μέχρι και μεγάλες σε βουνά ή υψηλή ταχύτητα;

                  Πως εξηγείται το περιοδικο που εντόπισε τις διαφορετικές ρεπριζ με τηλεμετρία έπειτα από διαδοχική επανάληψη τους;

                  Αληθεια πιστευεις οτι αυτο που καταφεραν να ανακαλυψουν τα περιοδικα με χρηση τηλεμετριας ειναι δυνατο να γινει αντιπτο απο τον οδηγο?
                  Στα ξενα φορουμ οι περισσοτεροι κανουν κτημα τους αποψεις "ειδικων" που διαβασαν, καλη ωρα οπως εσυ σε πολλα θεματα, χωρις να εχουν ιδια εμπειρια.
                  Δεν εχω οδηγησει ιδιαιτερα υβριδικο τογιοτα, αλλα ξερω πολυ καλα τις δυνατοτητες και τα μειονεκτηματα των cvt απο το μακρινο 97.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Ααααα βαλτοί είστε όλοι σήμερα.

                    Ρε συ...ΑΛΛΟ το τι αντιλαμβάνομαι εγώ ως οδηγός και άλλο το τι δείχνουν τα επιστημονικά όργανα μέτρησης.

                    Πω πω πω..... με έχετε ζαλίσει.

                    Εγώ λέω πως το swift είναι μια χαρα από ηχομόνωση. Τα όργανα μέτρησης του ήχου το βγάζουν 2 db πιο θορυβώδες από το 208 στα 120 χλμ/ψρα

                    Να πω πως δεν ισχύει επειδή το έχω; Είναι κριτηριο το ότι το έχω που αντιβαίνει το όργανο μέτρησης και δη του Adac όπως και την εντύπωση όλων των άλλων;;;

                    Αν και με την αλλαγή ελαστικών ειδα τεράστια μείωση του θορύβου.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    C cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chris__7 @lap last edited by

                      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Ααααα βαλτοί είστε όλοι σήμερα.

                      Ρε συ...ΑΛΛΟ το τι αντιλαμβάνομαι εγώ ως οδηγός και άλλο το τι δείχνουν τα επιστημονικά όργανα μέτρησης.

                      Πω πω πω..... με έχετε ζαλίσει.

                      Εγώ λέω πως το swift είναι μια χαρα από ηχομόνωση. Τα όργανα μέτρησης του ήχου το βγάζουν 2 db πιο θορυβώδες από το 208 στα 120 χλμ/ψρα

                      Ποπο το 208 τι χρεπι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @lap last edited by cirus

                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Ααααα βαλτοί είστε όλοι σήμερα.

                        Εγώ λέω πως το swift είναι μια χαρα από ηχομόνωση.

                        Ακόμα ο ήχος είναι αγνωστη έννοια για το AI των 4τροχών όπως και η απόσταση φρεναρίσματος

                        Είναι bug του συστήματος που οι developers εχουν χτυπήσει τοίχο και δεν μπορούν να επιδιορθώσουν

                        Επιφυλασσόμεθα ότι στο μέλλον μπορεί και να επιλυθει και το lap (Loosing Another Parameter) θα βελτιωθει για να σας προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες

                        μεχρι τότε υπομονή

                        Το στειλαμε για debug στους κινέζους αλλα σηκωσαν τα χέρια ψηλα

                        Cirus the virus

                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • L
                          lap last edited by

                          :if (lap upset);

                          return https://emojipedia.org/middle-finger-light-skin-tone

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A d P
                            A d P moderator @cirus last edited by

                            @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            Ααααα βαλτοί είστε όλοι σήμερα.

                            Εγώ λέω πως το swift είναι μια χαρα από ηχομόνωση.

                            μεχρι τότε υπομονή

                            Το στειλαμε για debug στους κινέζους αλλα σηκωσαν τα χέρια ψηλα

                            Εκεί πρέπει να τον μόλυναν με τον ιό του MG3 Hybrid++ 😁😁 και τον έστειλαν πίσω

                            R-LINE

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @lap last edited by cirus

                              @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              :if (lap upset);

                              return https://emojipedia.org/middle-finger-light-skin-tone

                              τουλάχιστον το AI αντιδράει Ελληνικά

                              θα προτιμούσα μούτζα αλλα και το middle finger μας κάνει

                              Youtube Video

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • piliourits
                                piliourits last edited by piliourits

                                Εγώ αναπολώ τον Λαπ εραστή των mild hybrid που θα έσβηναν τα τούρμπο ντίζελ.
                                Ο κινεζοΛαπ που οι μιτζίθρες είναι καλυτερες απ τα γιαπωνέζικα υβριδικά, είναι απλή (κακή) απομίμηση...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Βασικά τα έσβησαν. 💪

                                  Το έλεγα πριν 4-5 έτη, και μου την έπεφταν όλοι. Τώρα σκύβουν να υποκλιθούν στον μελλοντολογο.

                                  Όσον αφορά το MG. Δεν μπορώ την προπαγάνδα κάθε είδους. Καθίστε να δούμε τι και πώς και να το θάψουμε το αυτοκίνητο εφόσον το αξίζει.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    @Lap όπως έχεις καταλάβει χρόνια τώρα ως σκληροπυρηνικός και ακραίος ξεσκίζω τα αυτοκίνητα μου και ξέρω τι γίνεται .

                                    Πρiν χρόνια με το yaris diesel (175 τελική με ηλεκτρονικό κόφτη) κοντραριζόμουν στην ΕΟ με prius MKIII (180 τελική) .

                                    Στην αρχή αργά μεν αλλά σταθερά άνοιγε απόσταση μετά έγινε το αντίστροφο τον προσπέρασα και άνοιγα εγω απόσταση ,υπολογίζω οτι το prius έχασε 10 χλμ τελικής σε 2-3 λεπτά με το πόδι στο πάτωμα ...

                                    Όποιος συνεχίσει να κοροϊδεύει lap θα με αναγκάσει να δημοσιεύσω στοιχεία απο YC που δεν θέλω για να μην χάσει μεταπώληση, μια μόνο λέξη fluctuation😊

                                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      diriras last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        mithos1979 last edited by

                                        https://www.autoblog.gr/2024/11/17/to-mg3-hybrid-sto-test-apofygis-tarandou/#google_vignette

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Youtube Video

                                          Έχουμε καλή σύγκριση των δύο!

                                          Youtube Video

                                          Σε παρόμοιες συνθήκες 1 λίτρο λιγότερο για το Yaris σε ακρως ρεαλιστική δοκιμή αλλά και σχεδόν 70 άλογα λιγότερα!

                                          Η διαφορά στην τιμή: €4200 πιο ακριβό το Toyota σε παρόμοια έκδοση με το MG

                                          Οπότε @ataim εάν δεν κάνω λάθος στους υπολογισμούς μετά περίπου από 240.000 χλμ σε αστική μετακίνηση ο οδηγός του Toyota θα ξεκινά να έχει σταδιακό οικονομικό όφελος!

                                          Ενώ το τρελό που μας λένε οι αριθμοί ....
                                          Εάν μάλιστα υπολογίσουμε ετήσιο πληθωρισμό στο καύσιμο 0,6% και ετήσια χλμ μέσα στην πόλη 15000 χλμ με αρχική τιμή καυσίμου τα €1,75 η απόσβεση του έξτρα κόστους του Toyota έρχεται στα........... 11 έτη!!!!
                                          Όσο δηλαδή είναι η εγγύηση της μπαταρίας!!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Κάνε σε παρακαλώ μια σύγκριση κ με το full extra lbx των 40κ για να δούμε σε πόσα έτη γίνεται η απόσβεση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 52 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr