Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 271
    • 272
    • 273
    • 274
    • 275
    • 315
    • 316
    • 273 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6315
    157176
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit last edited by

      https://vm.tiktok.com/ZNecDMoPK/

      i30 160 N line!

      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • monman2
        monman2 @georgemit last edited by

        @georgemit said in TOYOTA FORUM:

        https://vm.tiktok.com/ZNecDMoPK/

        Το παθαίνω και εγώ όταν μπαίνω σε χωριό με όριο 50
        οσους πέρασα πριν με περνάνε μαλιοκούβαρα
        αλλα και εγω φέρομαι εκδικητικά ,όταν ξέρω ότι εχει κάμερα επίτηδες πέφτω στα 45 😬

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tolisk20 last edited by tolisk20

          Toyota με χωρους..κι ομως γινετε..toyota harrier η venzaFB_IMG_1729445121004.jpg FB_IMG_1729445126064.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by lap

            Εδώ ένα αντίστοιχο θέμα με ford hybrid με το ίδιο σύστημα μετάδοσης με την Toyota, δηλαδή psd

            https://www.quora.com/Do-hybrid-cars-lose-power-on-hills

            Γενικα και στα hybrid Toyota συμβαίνει το ίδιο. Είναι φυσική. Οι Toyota οδηγοί είναι κάπως συντηρητικοί και δεν αντιλαμβάνονται διαφορες σε αναβάσεις διότι ούτως ή άλλως δεν τρέχουν οι περισσότεροι.

            Όσοι τρέχουν διαπιστώνουν απώλεια ισχύς σε μεγάλες αναβάσεις

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nmsm2 @lap last edited by

              @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

              Εδώ ένα αντίστοιχο θέμα με ford hybrid με το ίδιο σύστημα μετάδοσης με την Toyota, δηλαδή psd

              https://www.quora.com/Do-hybrid-cars-lose-power-on-hills

              Γενικα και στα hybrid Toyota συμβαίνει το ίδιο. Είναι φυσική. Οι Toyota οδηγοί είναι κάπως συντηρητικοί και δεν αντιλαμβάνονται διαφορες σε αναβάσεις διότι ούτως ή άλλως δεν τρέχουν οι περισσότεροι.

              Όσοι τρέχουν διαπιστώνουν απώλεια ισχύς σε μεγάλες αναβάσεις

              Σε όλες τις αναβάσεις σε βουνό μέχρι 1200 υψόμετρο, ποτέ δεν έχω διαπιστώσει απώλεια ισχύος. Η μοναδική στιγμή που αισθάνεσαι απώλεια ισχύος είναι όταν ο κινητήρας φορτίζει τη μπαταρία αλλά αυτό διαρκεί 2 λεπτά και για να το αντιπαρέλθεις βάζεις powermode. Και στις περιπτώσεις αυτές δηλαδή φόρτισης της μπαταρίας από τον κινητήρα, το αυτοκίνητο ανεβαίνει χωρίς κομπιάσματα και χωρίς να ζορίζεται. Προφανώς, παίζει ρόλο ο κυβισμός και η ιπποδύναμη του θερμικού (150 χωρίς τον ηλεκτροκινητήρα) και η επάρκεια του.

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Προφανώς, όπως επίσης και οι ανηφόρες. Εάν ανέβεις 1 χλμ ανηφόρα με μεγάλη κλίση και με το ποδι στο πάτωμα απλά θα μείνεις με τον θερμικό. Δεν έχει να κάνει με Toyota ή όχι. Απλά αδειάσει η μπαταρία.

                Εδώ στο βίντεο από όσο καταλαβαίνω βλέπουμε το αυτοκινητο να μην μπορεί να φορτίσει την μπαταρία. Προφανώς όπως αναφέρουν και αλλοι σε σχετικά forums ήταν θέμα ρύθμισης. Και επειδή ανέφεραν πως αναβαθμίστηκαν τα λογισμικά της αντιπροσωπείας, φαντάζομαι πως στην ρύθμιση του αυτοκινήτου πριν την παράδοση πέρασε μια ενημέρωση που ίσως μπαίνει σε safety mode

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nmsm2 last edited by

                  Επίσης, σχεδόν ποτέ δεν έχει αδειάσει η μπαταρία σε ανάβαση σε βουνό, διότι λειτουργεί ο θερμικός (πλην των στροφών όπου μπαίνει ev mode) από κοινού με τον ηλεκτροκινητήρα και πάντα δείχνει ροή φόρτισης, οπότε πάντα όταν φθάνεις στο προορισμό η μπαταρία είναι σχεδόν γεμάτη. Όταν απαιτεί συνδρομή του θερμικού πάντα φορτίζεται και η μπαταρία οπότε δεν αδειάζει ποτέ. Ο μοναδικός τρόπος να αδειάσει η μπαταρία είναι σε συνθήκες πόλης όταν κινείσαι διαρκώς σε ev mode χωρίς δυνατότητα regeneration οπότε εκεί κάποια στιγμή θα μπει για 2 λεπτά ο θερμικός να φορτίσει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nmsm2 @lap last edited by nmsm2

                    @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    Προφανώς, όπως επίσης και οι ανηφόρες. Εάν ανέβεις 1 χλμ ανηφόρα με μεγάλη κλίση και με το ποδι στο πάτωμα απλά θα μείνεις με τον θερμικό. Δεν έχει να κάνει με Toyota ή όχι. Απλά αδειάσει η μπαταρία.

                    Εδώ στο βίντεο από όσο καταλαβαίνω βλέπουμε το αυτοκινητο να μην μπορεί να φορτίσει την μπαταρία. Προφανώς όπως αναφέρουν και αλλοι σε σχετικά forums ήταν θέμα ρύθμισης. Και επειδή ανέφεραν πως αναβαθμίστηκαν τα λογισμικά της αντιπροσωπείας, φαντάζομαι πως στην ρύθμιση του αυτοκινήτου πριν την παράδοση πέρασε μια ενημέρωση που ίσως μπαίνει σε safety mode

                    Εάν σανιδώσεις το αυτοκίνητο και σε ανηφόρα δεν αδειάζει η μπαταρία, αντιθέτως επειδή ο θερμικός ενεργοποιείται σε υψηλές στροφές από κοινού με τον ηλεκτροκινητήρα, φορτίζει ταυτόχρονα την μπαταρία. Στα toyota πάντα όταν μπαίνει ο θερμικός (σανίδωμα κλπ) φορτίζει παράλληλα και την μπαταρία, οπότε σε συνθήκες πίεσης ποτέ δεν αδειάζει η μπαταρία και έχεις πάντα και συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα. Η μοναδικής περίπτωση που μπορείς να αδειάσεις την μπαταρία είναι σε συνθήκες πόλης, όπου και εκεί θα είναι για 2 λεπτά διότι θα επέμβει ο θερμικός για να φορτίσει.
                    Το σύστημα λειτουργεί πολύ έξυπνα και αποδοτικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Εάν γεμίζει την μπαταρία τότε δεν έχεις ηλεκτρικό μοτέρ και ανεβαίνεις μονάχα με τον θερμικό....εάν οντως προσθέτει και το ηλ μοτερ τότε αθροιστικά έχεις την ίδια ιπποδύναμη με τον θερμικό διότι έχεις απώλειες.

                      Δεν γίνεται να ανεβαίνεις με το ποδι στο πάτωμα και με τα δυο μοτέρ και να γεμίζεις την μπαταρία χωρίς απώλειες

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        nmsm2 @lap last edited by

                        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                        Εάν γεμίζει την μπαταρία τότε δεν έχεις ηλεκτρικό μοτέρ και ανεβαίνεις μονάχα με τον θερμικό....

                        Λάθος, στη ροή ενέργειας δείχνει αμφίδρομη σχέση, δηλαδή ο εγκέφαλος ανάλογα με τις απαιτήσεις δείχνει ροή από τον θερμικό προς τη μπαταρία ή ροή από την μπαταρία και το αντίστροφο ή αμφίδρομη δηλαδή και ροή από μπαταρία στους τροχούς και ροή από θερμικό προς μπαταρία, οπότε μπορεί ταυτόχρονα το σύστημα να φορτίζει όταν μπαίνει ο θερμικός και να συνδράμει ο ηλεκτροκινητήρας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Οποτε έχεις μεγάλες απώλειες. Ποτέ δεν έχεις την μέγιστη ισχύ. Συνεπώς ανεβαίνεις το βουνό με μια ισχύ κοντά σε αυτήν του θερμικού υπολογίζοντας απώλειες φόρτισης

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nmsm2 @lap last edited by

                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                            Οποτε έχεις μεγάλες απώλειες. Ποτέ δεν έχεις την μέγιστη ισχύ. Συνεπώς ανεβαίνεις με μια ισχύ κοντά στου θερμικού υπολογίζοντας απώλειες

                            Εννοείται ότι στην ανάβαση και σε συνθήκες πίεσης ο θερμικός έχει τον κύριο ρόλο με επιβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα. Ποτέ δεν έχω αισθανθεί όμως απώλεια ισχύος σε ανάβαση, προφανώς διότι η ταχύτητα με την οποία ανεβαίνεις δηλαδή μαξ 50 χλμ. με διαρκείς στροφές η ισχύς είναι παραπάνω από επαρκής και λόγω της συνεχούς πέδησης (στροφές) συνεχώς φορτίζει και η μπαταρία, οπότε προσφέρει με την σειρά της.
                            Στην υποθετική περίπτωση που θα είχαμε μια έντονη ανηφόρα αρκετών χλμ. χωρίς στροφές και οδηγούσες με 80-100χλμ. δεν ξέρω πως θα λειτουργούσε το σύστημα και αν θα αισθανόσουν απώλεια ισχύος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Θα ειχες απώλεια διότι αυτό λέει η φυσική. Δεν είναι μαγικό το σύστημα της Toyota. Δεν βρίσκει ενέργεια από τον ουρανό. Την παράγει. Δεν χρειάζεται πολλά χιλιομετρα. Μια ανάβαση με φουλ γκάζι και ένα χιλιόμετρο απόσταση την τελείωσε την μπαταρία όπου θα αναγκαστεί να την φορτίζει για να μην πέσει κάτω απο ένα επίπεδο ωστε να καλύψει συνθήκες όπως εάν σταματήσεις καπου να μπορεί να εκκινήσει με ηλεκτρισμό.

                              Στην περίπτωση αυτή θα κινείσαι με μια ισχύ που θα είναι ίση με του θερμικού ανεξαρτήτως της ροής που θα δείχνει το διάγραμμα. Μιλώ για το ποδι στο πάτωμα. Ένα κανεις βολτούλα καθώς ανεβαίνεις το βουνο θα ανεβάσει τις στροφές ο θερμικός για να γεμίσει την μπαταρία και δεν θα καταλάβεις απώλεια ισχύος

                              Για αυτό το καλύτερο σύστημα είναι αυτό με τον δίλιτρο κινητήρα. Ας όψεται το κράτος.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nmsm2 @lap last edited by

                                @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                Θα ειχες απώλεια διότι αυτό λέει η φυσική. Δεν είναι μαγικό το σύστημα της Toyota. Δεν βρίσκει ενέργεια από τον ουρανό. Την παράγει. Δεν χρειάζεται πολλά χιλιομετρα. Μια ανάβαση με φουλ γκάζι και ένα χιλιόμετρο απόσταση την τελείωσε την μπαταρία όπου θα αναγκαστεί να την φορτίζει για να καλύψει συνθήκες όπως εάν σταματήσεις καπου να μπορεί να εκκινήσει με ηλεκτρισμό.

                                Στην περίπτωση αυτή θα κινείσαι με μια ισχύ που θα είναι ίση με του θερμικού ανεξαρτήτως της ροής που θα δείχνει το διάγραμμα. Μιλώ για το ποδι στο πάτωμα. Ένα κανεις βολτούλα θα ανεβάσει τις στροφές ο θερμικός για να γεμίσει την μπαταρία καθώς ανεβαίνεις και δεν θα καταλάβεις απώλεια ισχύος

                                Στις στροφές της λίμνης Υλίκης όπου έχει πολύ έντονη ανωφέρεια για αρκετά χλμ. δεν αισθάνεσαι έλλειψη ισχύος και συνήθως το πιέζω αυτό σε αυτό κομμάτι γιατί οι περισσότεροι σέρνονται. Προφανώς δεν αισθάνεσαι την έλλειψη γιατί επαρκεί η ισχύς του θερμικού. Εάν ο θερμικός έβγαζε 100 άλογα πιθανόν να το αντιλαμβανόμουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Μιλώ για το ποδι στο πάτωμα . 100% throttle. Εφόσον δεν το πατάς στο πάτωμα σημαίνει πως το σύστημα επαρκεί για την ταχύτητα που ζητάς.

                                  Εμείς στο βίντεο πιο πάνω πέρα από το πρόβλημα (μάλλον) του να μη φορτίζει την μπαταρία δεν γνωρίζουμε εαν το πίεζαν στα όρια του για να δουν τα 200 αλογα και έτσι να ξελίγωσαν την μπαταρία

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    famas last edited by

                                    Δεν έχω ιδέα από Υλίκη, αλλά ανηφόρα Εγνατίας Οδού μετά την Βέροια ανεβαίνει με 120 για παράδειγμα;

                                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimgeo @cirus last edited by dimgeo

                                      @cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      @dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                      Περιμένω σχόλια...

                                      https://www.facebook.com/100018739477569/videos/1534407287958071/

                                      Χαχαχαχαχαχαχα. Ποια 195 άλογα... Το περνάνε ακόμα και γαιδουράκια με άδεια μπαταρία. Toyota και ξερό ψωμί... Και ήμουν στο παρατσάκ να το παραγγείλω. Ευχαριστουμε παιδια

                                      καλά αν τελιώσει και στο δικό σου toyota η μπαταρία περιπου το ίδιο αργό είναι

                                      λιγο λιγότερο λίγο περισσότερο πάντως ΑΡΓΟ

                                      τα αυτοκινητα αυτα έχουν πλεονεκτήματα κυριως σε πολεις και σε οικονομία. Σε μεγάλες ανηφόρες για πολύ ώρα ολα τα full hybrid δυσκολεύονται. Εκει οι υπόλοιποι σας κουνάμε μαντηλι!!!

                                      Αν νομίζετε ότι όσοι έχετε hybrid toyota εχετε γρηγορο αυτοκίνητο με νευρο σε παρατεταμένη ανηφόρα απλά είναι ανεκδοτο

                                      Εχω εξοχικό στην ορεινή Ναυπακτία, οπότε πιστεψε με ξέρω απο ανηφόρες, και μια χαρά με πάει το CHR με 4 ατομα και τιγκα μπαγκάζια φορτωμένο. Η μπαταρία στο μηδεν εννοειται και εντάξει δεν νιωθω οτι εχω κανα τέρας δυναμης, αλλά δεν κομπιάζει ούτε κρεμαει κάνοντας με να νιωθω ανασφάλεια ή ελλειψη απαιτουμενης ισχυος.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @nmsm2 last edited by fanis75

                                        @nmsm2 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                        Σε όλες τις αναβάσεις σε βουνό μέχρι 1200 υψόμετρο, ποτέ δεν έχω διαπιστώσει απώλεια ισχύος.

                                        Ποτέ δεν έχει απώλεια ισχύος ένα υβριδικό Τογιότα, γιατί πολύ απλά α) η μπαταρία δεν αδειάζει ποτέ και β) η συνολική ιπποδύναμη λαμβάνει υπόψιν την απώλεια ίππων για φόρτιση.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό το απλοϊκό σχήμα. Διότι σε ανάβαση η πτώση της στάθμης της μπαταρίας είναι μεγαλύτερη οποτε για να διατηρηθεί σε σταθερη στάθμη απαιτειται μεγαλύτερο έργο από τον θερμικό από ότι σε επίπεδες επιφανείες. Ποσο μάλλον όταν πατάς τέρμα το γκάζι δηλαδή κανεις γρήγορη ανάβαση. Οποτε η διαθέσιμη ισχύς στους τροχούς ....πεφτει

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @lap last edited by

                                            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                            Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό το απλοϊκό σχήμα. Διότι σε ανάβαση η πτώση της στάθμης της μπαταρίας είναι μεγαλύτερη οποτε για να διατηρηθεί σε σταθερη στάθμη απαιτειται μεγαλύτερο έργο από τον θερμικό από ότι σε επίπεδες επιφανείες. Ποσο μάλλον όταν πατάς τέρμα το γκάζι δηλαδή κανεις γρήγορη ανάβαση. Οποτε η διαθέσιμη ισχύς στους τροχούς ....πεφτει

                                            Δεν πέφτει λέμε...εαν δεν το καταλαβαίνεις από πλευράς φυσικής, τότε οδήγησε ένα να το διαπιστώσεις. Μετά από 50.000χλμ με υβριδικά, ειναι σίγουρο ότι δεν πέφτει. Γιατί απλά τα 122 άλογα (που σε άλλα υβριδικά με τα μοτέρ της Τογιότα τα ανακοινώνουν 180), είναι υπολογισμένα με τα 58 άλογα που τραβάει ο 2ος ηλεκτοκινητήρας για να φορτίσει.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 273 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr