Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DFSK Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DFSK Forum
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    121
    3330
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      savas89 @Thodoris 0 last edited by

      @thodoris-0 said in DFSK:

      @savas89 said in DFSK:

      @thodoris-0 said in DFSK:

      @savas89 said in DFSK:

      @thodoris-0 said in DFSK:

      @savas89 said in DFSK:

      @thodoris-0 said in DFSK:

      @fanis75 said in DFSK:

      @thodoris-0 said in DFSK:

      Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;

      Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!

      Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..

      Αλήθεια φίλε μιλησα με Χαλάνδρι αλλα δεν εχει Θεσσαλία αντιπρόσωπο,.ισως Θεσσαλονίκη και αν.. οπότε πού να το δω
      ...

      Πάντως στην έκθεση που πήγε ένας από κοντά να δει το Ε5 είπε ότι έχει έκπτωση 2500 💶. Τώρα άμα είναι μόνο όσο ήταν η έκθεση δεν το γνωρίζω.

      Ισχύει μου το είπαν και απο το τηλ με τα πολλά δλδ κατεβήκαμε στα 30000 για την απλη εκδοση του e5. Αλλα χωρίς αντιπροσωπεία να εχω το κεφαλι μου ήσυχο εδω που είμαι, θέλει χρόνο ακόμη..και φυσικά θα έβλεπα και την κατανάλωση σε ταξίδι ποσο πιανει μην είναι 9λ χαχα

      Πολυτεκνική τιμή σου είπε 30000.. και στην ακριβή έκδοση έχει έκπτωση; Κοίτα γύρω στα 80χλμ πάει με την μπαταρία του σε κάνα βιντεάκια που είδα. Το θέμα είναι ότι έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα και δεν ξέρω πόσο θα τραβάει μετά μόλις τελειώσει η μπαταρία και δουλέψει με βενζίνη.
      Στην ακριβή θα εχει αλλα είναι πάνω απο το μπάτζετ μου ουτε κάν ρώτησα..το θέμα ειναι αντε στην πόλη ακόμη και εξω να φορτίσω με γιατι μια φορα αντε να μπορώ εξω απο το σπιτι μου, με συμφέρει. Αλλα αυτό ειναι το θέμα των Phev, με.αφορτιστη τί θα κάψει και ειδικά σε ταξίδι ενα τέτοιο κτήνος..

      Σου είπε η απλή έκδοση τι εξοπλισμό έχει; Γιατί φίλε 30000 phev , και με 6 χρόνια εγγύηση φαίνεται καλή επιλογή. Βέβαια με το ρίσκο του κινέζικου..

      Εμ αυτό ειναι ρίσκο κινεζικου, αντιπροσωπεία εδω γιοκ, σίγουρα δελεαστική τιμή σε σχέση με τα 47000 που θες σε άλλα μοντέλα αλλα τί να πεις , και αν κλείσει μετα τα 6 έτη και θες ανταλλακτικό τί θα κάνεις; Επίσης τί κατανάλωση θα έχει οταν ξεφορτισει πρέπει να δεις αν κάνεις test drive και να μας πεις..αν το ειχα εδώ θα το εκανα. Προς το παρόν αναμένω και frontera και σίγουρα bigster μήπως βγάλουν 7θ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @ataim last edited by

        @ataim said in DFSK:

        Εδώ νότια έχει δώσει κάμποσα ο Σπανός, απορώ πως τους πείθει γιατί δεν τα δίνει φθηνά. Το ίδιο ισχύει και για τα Σέρρες.

        Έχει στάνταρ πελατεία χρόνια ο Σπανός που απλά του λένε "έχω τόσα, φέρε ένα αμάξι". Έχω πετύχει μπροστά μου παραγγελία //Μ5 που λέει ο αγοραστής: "ξέρεις τι θέλω από εξοπλισμό και τι χρώμα, βάλε παραγγελία και πες μου ποσα είναι να στα στείλω αύριο".

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        D C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
        • D
          dettol @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in DFSK:

          @ataim said in DFSK:

          Εδώ νότια έχει δώσει κάμποσα ο Σπανός, απορώ πως τους πείθει γιατί δεν τα δίνει φθηνά. Το ίδιο ισχύει και για τα Σέρρες.

          Έχει στάνταρ πελατεία χρόνια ο Σπανός που απλά του λένε "έχω τόσα, φέρε ένα αμάξι". Έχω πετύχει μπροστά μου παραγγελία //Μ5 που λέει ο αγοραστής: "ξέρεις τι θέλω από εξοπλισμό και τι χρώμα, βάλε παραγγελία και πες μου ποσα είναι να στα στείλω αύριο".

          Πολύ μου αρέσουν αυτά!!! 🤣🤣
          Ούτε σε ταβέρνα όμως δεν έχω παραγγείλει έτσι!

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • L
            lap last edited by lap

            Γενικά σε αντιπροσωπείες με πριμιουμ αυτοκίνητα ακούς τέτοιες παραγγελίες.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              savas89 last edited by savas89

              Καλημέρα. Ειδα πάντως ενα βίντεο με μια που το οδηγάει, μετα το τέλος της ηλεκτρικής οδήγησης, στο hybrid .mode, δειχνει στην οθόνη 7,8 λτ που δεν το λες θετικό φυσικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @dettol last edited by

                @dettol said in DFSK:

                Πολύ μου αρέσουν αυτά!!! 🤣🤣
                Ούτε σε ταβέρνα όμως δεν έχω παραγγείλει έτσι!

                Εμενα να δείς!! Έμεινα μ@λάκας. Έκατσα με τον πωλητή και κάναμε μαζί την διαμόρφωση έτσι για τον χαβαλέ. €185.000 είχε βγει τότε το αμάξι.

                Σε ταβέρνα το έχω κάνει μερικές φορές, σε συγκεκριμένες που με ξέρουν και πάμε συχνά (π.χ. κάθε μέρα το καλοκαίρι στις διακοπές).

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  civil357 @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in DFSK:

                  @ataim said in DFSK:

                  Εδώ νότια έχει δώσει κάμποσα ο Σπανός, απορώ πως τους πείθει γιατί δεν τα δίνει φθηνά. Το ίδιο ισχύει και για τα Σέρρες.

                  Έχει στάνταρ πελατεία χρόνια ο Σπανός που απλά του λένε "έχω τόσα, φέρε ένα αμάξι". Έχω πετύχει μπροστά μου παραγγελία //Μ5 που λέει ο αγοραστής: "ξέρεις τι θέλω από εξοπλισμό και τι χρώμα, βάλε παραγγελία και πες μου ποσα είναι να στα στείλω αύριο".

                  Στη Bmw είναι απόλυτα πιστευτό και θα γίνεται σίγουρα αυτό που περιγράφεις.
                  Αλλά στη Dfsk; Μου μοιάζει απίθανο να τον πήρε κάποιος τηλέφωνο και να του είπε, πιάσε ένα Σερρες απ'όλα σε μαύρο χρώμα.
                  Εκτός αν είπε τηλεφωνικά , θέλω ηλεκτρικό ( τόσο γενικά) τι έχεις; και του έστειλε ο άλλος Σέρρες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    savas89 last edited by savas89

                    Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Παίζει αυτό με το Σπανό. Έχει τύχει να γνωρίσω κι εγώ φραγκάτους που μου έλεγαν ότι παραγγέλνουν τηλεφωνικά bmw για τους ίδιους ή τα παιδιά τους, μιλώντας με τον ίδιο το Σπανό.

                      Μάλιστα πέρυσι ένας μου έλεγε ότι του είπε ο Σπανός, μη μου φέρεις εδώ το γιό σου και μου ζητάει μαλακίες και πάρει καμιά σκοτώστρα. Θα του φτιάξω εγώ ένα αυτοκίνητο ασφαλές, όπως πρέπει!

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by

                        Ζουν ανάμεσα μας

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator @savas89 last edited by A d P

                          @savas89 said in DFSK:

                          Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                          Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
                          Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).

                          Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.

                          R-LINE

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            savas89 @A d P last edited by

                            @a-d-p said in DFSK:

                            @savas89 said in DFSK:

                            Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                            Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
                            Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).

                            Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.

                            Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @savas89 last edited by

                              @savas89 said in DFSK:

                              @a-d-p said in DFSK:

                              @savas89 said in DFSK:

                              Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                              Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
                              Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).

                              Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.

                              Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!

                              Νομίζω είπες ότι είσαι τριτεκνος, το 7θεσιο γιατί, σκοπεύεις να μεγαλώσεις την οικογένεια 😉😁😁;

                              R-LINE

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                savas89 @A d P last edited by

                                @a-d-p said in DFSK:

                                @savas89 said in DFSK:

                                @a-d-p said in DFSK:

                                @savas89 said in DFSK:

                                Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                                Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
                                Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).

                                Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.

                                Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!

                                Νομίζω είπες ότι είσαι τριτεκνος, το 7θεσιο γιατί, σκοπεύεις να μεγαλώσεις την οικογένεια 😉😁😁;

                                Ενδέχεται ίσως στο μέλλον αλλα και παλι ξα έχω χώρους 😉

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator @savas89 last edited by

                                  @savas89 said in DFSK:

                                  @a-d-p said in DFSK:

                                  @savas89 said in DFSK:

                                  @a-d-p said in DFSK:

                                  @savas89 said in DFSK:

                                  Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                                  Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
                                  Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).

                                  Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.

                                  Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!

                                  Νομίζω είπες ότι είσαι τριτεκνος, το 7θεσιο γιατί, σκοπεύεις να μεγαλώσεις την οικογένεια 😉😁😁;

                                  Ενδέχεται ίσως στο μέλλον αλλα και παλι ξα έχω χώρους 😉

                                  Εμένα για 7θεσιο μου αρέσει το kodiaq, το X trail, κ.α. αλλά ξεφεύγουν σε τιμή. Τα νέα C3 AIR και Frontera είναι τα "7θεσια του φτωχού"😁, στην ουσία βάζεις τα παιδιά στο πορτμπαγκάζ και τα πράγματα στην οροφή. Θα αγχώνομαι για θέματα ασφάλειας, είναι άραγε ασφαλές, μην μας τρακάρει κάποιος πίσω...... Θα είχα πρόβλημα να διαλέξω ποιο παιδί θα βάλω στην τρίτη σειρά κτλ, ίσως έβαζα αυτό που αγαπώ λιγότερο😁😁, αλλά επειδή δεν παίζει κάτι τέτοιο, θα έβαζα κλήρο😁....
                                  Οι περισσότεροι που γνωρίζω με 4 παιδιά, έχουν FORD s-max τα οποία τώρα δεν βγαίνουν .... μετά πας σε βανακι 😁

                                  R-LINE

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    savas89 @A d P last edited by savas89

                                    @a-d-p said in DFSK:

                                    @savas89 said in DFSK:

                                    @a-d-p said in DFSK:

                                    @savas89 said in DFSK:

                                    @a-d-p said in DFSK:

                                    @savas89 said in DFSK:

                                    Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                                    Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
                                    Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).

                                    Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.

                                    Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!

                                    Νομίζω είπες ότι είσαι τριτεκνος, το 7θεσιο γιατί, σκοπεύεις να μεγαλώσεις την οικογένεια 😉😁😁;

                                    Ενδέχεται ίσως στο μέλλον αλλα και παλι ξα έχω χώρους 😉

                                    Εμένα για 7θεσιο μου αρέσει το kodiaq, το X trail, κ.α. αλλά ξεφεύγουν σε τιμή. Τα νέα C3 AIR και Frontera είναι τα "7θεσια του φτωχού"😁, στην ουσία βάζεις τα παιδιά στο πορτμπαγκάζ και τα πράγματα στην οροφή. Θα αγχώνομαι για θέματα ασφάλειας, είναι άραγε ασφαλές, μην μας τρακάρει κάποιος πίσω...... Θα είχα πρόβλημα να διαλέξω ποιο παιδί θα βάλω στην τρίτη σειρά κτλ, ίσως έβαζα αυτό που αγαπώ λιγότερο😁😁, αλλά επειδή δεν παίζει κάτι τέτοιο, θα έβαζα κλήρο😁....
                                    Οι περισσότεροι που γνωρίζω με 4 παιδιά, έχουν FORD s-max τα οποία τώρα δεν βγαίνουν .... μετά πας σε βανακι 😁

                                    Προτιμώ suv του φτωχού 😉 παρά τύπου jogger s max χαλια περασε η εποχή ... αλλιώς το bigster με 30κ θα ειναι το 7θ του δημοσιου Υπαλλήλου όπως εγω χαχα αλλα τα άλλα αρχίζουν πλέον απο 39κ. Να ήμασταν στο 2021 οκ θα έπαιρνα με 8000 αρχική λιγοτερο. Νομίζω θα έχουν ασφάλεια ως ευρωπαϊκά..

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A d P
                                      A d P moderator @savas89 last edited by

                                      @savas89 said in DFSK:

                                      @a-d-p said in DFSK:

                                      @savas89 said in DFSK:

                                      @a-d-p said in DFSK:

                                      @savas89 said in DFSK:

                                      @a-d-p said in DFSK:

                                      @savas89 said in DFSK:

                                      Γενικώς και τα phev ετσι κι αλλιώς εχουν τα ρίσκο τους. Δλδ αν θελω να κανω 300km εκτός πόλης και μου βγάλει τα 70 ηλεκτρικά μετά θα άξιζε αν έκαιγε ας πούμε μεχρι 6,5λ το πολυ. Αλλα σαν καλο θηρίο λογικά θα καιει 7,5+ οπότε για εμένα αθροιστικά με 2500km εκτός πόλης το χρόνο εν τελει χειρότερα απο mhev εκτός πόλης, εντός σαφώς εξοικονόμηση..

                                      Τα phev έχουν ειδικό κοινό στην Ελλάδα, κυρίως αυτούς που το παίρνουν σαν εταιρικό κ έχουν φοροαπαλλαγές, για τιμή προ φόρων μέχρι 40.000€.
                                      Θα πρέπει να μπορείς να φορτίσεις στο σπίτι ή στην εργασία είτε και στα 2 και να κάνεις καθημερινά το πολύ τα χλμ που μπορεί να κάνει ηλεκτρικά, όχι πολλά περισσότερα, ούτε 300χλμ εθνική οδό. Στον ανοιχτό δρόμο δεν κάνεις οικονομία, απλώς έχεις τα επιπλέον άλογα του ηλεκτροκινητήρα για επιδόσεις, κυρίως. Άλλωστε και με τα φουλ υβριδικά η μεγάλη είναι στα αστικά χλμ, σε σχέση με τα μη υβριδικά (βενζίνη - diesel).

                                      Δεν πιστεύω ότι κανείς ιδιαίτερη οικονομία (συνολικά) αγοράζοντας ένα ακριβότερο και πολύ βαρύτερο phev. Ειδικά τα κινέζικα στην φθηνή έκδοση, στην πλειοψηφία τους έχουν θερμικούς με 100 άλογα και μεγάλους ηλεκτροκινητήρες κ μπαταρίες για να βγάλουν ιπποδυνάμεις. Ενώ πχ. το προηγούμενο 3008 είχε δυνατό τούρμπο κινητήρα 180 άλογα νομίζω και 2 ηλεκτροκινητήρες για να πιάσει τα 300 άλογα.

                                      Σωστά τα είπες ετσι είναι, γι αυτό για εμένα το beef θα ειναι Frontera vs bigster αν βγεί σε 7θ όπου αυτό και παραπάνω να το πάρω θα τα βγάλω με το lpg!

                                      Νομίζω είπες ότι είσαι τριτεκνος, το 7θεσιο γιατί, σκοπεύεις να μεγαλώσεις την οικογένεια 😉😁😁;

                                      Ενδέχεται ίσως στο μέλλον αλλα και παλι ξα έχω χώρους 😉

                                      Εμένα για 7θεσιο μου αρέσει το kodiaq, το X trail, κ.α. αλλά ξεφεύγουν σε τιμή. Τα νέα C3 AIR και Frontera είναι τα "7θεσια του φτωχού"😁, στην ουσία βάζεις τα παιδιά στο πορτμπαγκάζ και τα πράγματα στην οροφή. Θα αγχώνομαι για θέματα ασφάλειας, είναι άραγε ασφαλές, μην μας τρακάρει κάποιος πίσω...... Θα είχα πρόβλημα να διαλέξω ποιο παιδί θα βάλω στην τρίτη σειρά κτλ, ίσως έβαζα αυτό που αγαπώ λιγότερο😁😁, αλλά επειδή δεν παίζει κάτι τέτοιο, θα έβαζα κλήρο😁....
                                      Οι περισσότεροι που γνωρίζω με 4 παιδιά, έχουν FORD s-max τα οποία τώρα δεν βγαίνουν .... μετά πας σε βανακι 😁

                                      Προτιμώ suv του φτωχού 😉 παρά τύπου jogger s max χαλια περασε η εποχή ... αλλιώς το bigster με 30κ θα ειναι το 7θ του δημοσιου Υπαλλήλου όπως εγω χαχα αλλα τα άλλα αρχίζουν πλέον απο 39κ. Να ήμασταν στο 2021 οκ θα έπαιρνα με 8000 αρχική λιγοτερο. Νομίζω θα έχουν ασφάλεια ως ευρωπαϊκά..

                                      Κι εγώ προτιμώ Το bigster lpg ✅👍 μακάρι να το βγάλουν και 7θεσιο, αλλά έχει λίγες πιθανότητες να βγει, κυρίως γιατί δεν θα έχει λόγο ύπαρξής το jogger μετά (κανιβαλισμός).
                                      Εν τω μεταξύ το τέλος ταξινόμησης στα υβριδικά είναι αμελητέο μπροστά στο ΦΠΑ και συγκριτικά με την συνολική αξία του αυτοκινήτου, μιλάμε για 2-3 χιλιάρικα, ενώ στα "παλαιάς" τεχνολογίας είναι πάνω από 5Κ..... ίσως θα έπρεπε να χαρίζουν και ένα μέρος του ΦΠΑ ή και όλο 😉😁

                                      R-LINE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        7θέσιο πλέον το Tesla Model Y - τέλος κουβέντας. You are welcome!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        S P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          savas89 @fanis75 last edited by savas89

                                          @fanis75 said in DFSK:

                                          7θέσιο πλέον το Tesla Model Y - τέλος κουβέντας. You are welcome!

                                          Ποσα κ όμως; Τωρα ειδα 44κ με την επιδότηση καπου εκεί, για κάποιον που θελει κοντιακ ή xtrail δινει κάτι ακόμη και το παίρνει

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas @savas89 last edited by

                                            Μόλις είδα στον δρόμο το πρώτο μου. Κι ήταν το μεγάλο.

                                            https://cartalk.gr/

                                            S D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr