-
Ειδα σήμερα το νέο 3008!!!! Ουαου! Από πίσω έμοιαζε με κινεζικό! Νόμιζα ήταν κάποιο BYD!
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Γιατί άσχετη;
Συγκρίνεις δυο διαφορετικά προιοντα ένα εκ των οποίων έχει επιπλέον αποσβέσεις γεγονός που το κάνει πιο θελκτικό, οπότε προσφέρει και "χώρο" για την εταιρία leasing να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της
Ποια διαφορετικά προϊόντα ?
Ηλεκτρικά είναι και τα δύο...
Πρέπει να πεις μία ΧΧΧΧΧΧ για να πεις κάτι ?
Η ουσία είναι ότι το C4 έχει υπόλοιπο αξίας 36770 - 22769 = 14001 €, ενώ η κινεζιά έχει 21274 - 25215 = ΜΕΙΟΝ - ΜΕΙΟΝ 3941 €
Δηλαδή ο χρήστης του C4 πληρώνει 22769/36770 = 62 % της αξίας καινούργιου, ενώ ο κινεζολάγνος πληρώνει το μπιντ 118,5 % δηλαδή το πληρώνει όλο και δίνει και 18,5 % παραπάνω από ότι να το αγόραζε καινούργιο. Βασικά αυτό το 18,5 % είναι το κόστος των ασφαλειών, σέρβις, ελαστικών και τόκων.
Με απλά Ελληνικά όποιος παίρνει κινέζικο με λήζινγκ πληρώνει τα πάντα και τους το χαρίζει, αφού αυτοί θεωρούν ότι η μεταπωλητική του αξία ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ...
Ισως βάλουμε και 4η βαθμίδα ηλιθιότητας μετά τους ιδιώτες.
Τους έχοντες κινέζικο με λήζινγκ...
Ετσι για να το τελειώνουμε το θέμα γιατί γράφτηκαν πολλά, ενώ σας μιλάει κάποιος που είναι 40 χρόνια στις πωλήσεις πανάκριβων πραγμάτων, αυτός που θα πάρει με λήζινγκ το C4, ας πούμε ότι είναι ιδιώτης και δεν θα έχει και την αποφορολόγηση.
Θα κάνουμε λοιπόν μία σύγκριση μεταξύ αγοράς και λήζινγκ.
Αγορά για την περίπτωση μας, με άμεση πληρωμή της επιδότησης από το κράτος 36770. Δίνεις προκαταβολή 11160.
Για το υπόλοιπο των 25610 υπολογίζω τόκους για 4 χρόνια με 8,5 % επιτόκιο κάπου 4390, σέρβις ηλεκτρικού για 4 χρόνια 500, λάστιχα 500, ασφάλεια μικτή 2000, πάμε στα 44000 συνολικά.Μεταπώληση βάλτε ότι νομίζετε για να κάνετε την σύγκριση.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ειδα σήμερα το νέο 3008!!!! Ουαου! Από πίσω έμοιαζε με κινεζικό! Νόμιζα ήταν κάποιο BYD!
Χιούμορ οικονομολόγου...
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Γιατί άσχετη;
Συγκρίνεις δυο διαφορετικά προιοντα ένα εκ των οποίων έχει επιπλέον αποσβέσεις γεγονός που το κάνει πιο θελκτικό, οπότε προσφέρει και "χώρο" για την εταιρία leasing να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της
Ποια διαφορετικά προϊόντα ?
Ηλεκτρικά είναι και τα δύο...
Πρέπει να πεις μία ΧΧΧΧΧΧ για να πεις κάτι ?
Η ουσία είναι ότι το C4 έχει υπόλοιπο αξίας 36770 - 22769 = 14001 €, ενώ η κινεζιά έχει 21274 - 25215 = ΜΕΙΟΝ - ΜΕΙΟΝ 3941 €
Δηλαδή ο χρήστης του C4 πληρώνει 22769/36770 = 62 % της αξίας καινούργιου, ενώ ο κινεζολάγνος πληρώνει το μπιντ 118,5 % δηλαδή το πληρώνει όλο και δίνει και 18,5 % παραπάνω από ότι να το αγόραζε καινούργιο. Βασικά αυτό το 18,5 % είναι το κόστος των ασφαλειών, σέρβις, ελαστικών και τόκων.
Με απλά Ελληνικά όποιος παίρνει κινέζικο με λήζινγκ πληρώνει τα πάντα και τους το χαρίζει, αφού αυτοί θεωρούν ότι η μεταπωλητική του αξία ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ, ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ...
Ισως βάλουμε και 4η βαθμίδα ηλιθιότητας μετά τους ιδιώτες.
Τους έχοντες κινέζικο με λήζινγκ...
Ετσι για να το τελειώνουμε το θέμα γιατί γράφτηκαν πολλά, ενώ σας μιλάει κάποιος που είναι 40 χρόνια στις πωλήσεις πανάκριβων πραγμάτων, αυτός που θα πάρει με λήζινγκ το C4, ας πούμε ότι είναι ιδιώτης και δεν θα έχει και την αποφορολόγηση.
Θα κάνουμε λοιπόν μία σύγκριση μεταξύ αγοράς και λήζινγκ.
Αγορά για την περίπτωση μας, με άμεση πληρωμή της επιδότησης από το κράτος 36770. Δίνεις προκαταβολή 11160.
Για το υπόλοιπο των 25610 υπολογίζω τόκους για 4 χρόνια με 8,5 % επιτόκιο κάπου 4390, σέρβις ηλεκτρικού για 4 χρόνια 500, λάστιχα 500, ασφάλεια μικτή 2000, πάμε στα 44000 συνολικά.Μεταπώληση βάλτε ότι νομίζετε για να κάνετε την σύγκριση.
Αφού έχεις αλλη προκαταβολή!
To 136 hp ειναι ηλεκτρικό ή το hybrid;; Πιο πολλά αλογα δεν είχε το ηλεκτρικό;
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ειδα σήμερα το νέο 3008!!!! Ουαου! Από πίσω έμοιαζε με κινεζικό! Νόμιζα ήταν κάποιο BYD!
Εμενα μου θυμίζει τη Χ2, εντωμεταξύ αυτό στην έκθεση έκανε και μασάζ. Ωραίο αυτοκίνητο, ποιοτικό, με βόλεψε και το τιμόνι, πρώτη φορά εμπαινα σε peugeot, 1.75, 78kg, γι αυτό.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ειδα σήμερα το νέο 3008!!!! Ουαου! Από πίσω έμοιαζε με κινεζικό! Νόμιζα ήταν κάποιο BYD!
Χιούμορ οικονομολόγου...
Από μια απόσταση που το ειδα, είναι ίδιο με τα κινεζικά!
-
Γύρισα από την έκθεση και θα πω κάποιες σκόρπιες σκέψεις από τις εντυπώσεις μου.
Πρώτο περίπτερο η BYD. Συμπαθέστατα τα Dolphin και Atto3 με καλούς χώρους. Έχουν ελκυστική τιμή για ηλεκτρικά, αλλιώς σαν αυτοκίνητα, αν δεν τα είχα ακουστά, θα τα προσπερνούσα. Τελείως αδιάφορα.
Απέναντι από τη BYD, αριστερά η bmw και δεξιά η Mercedes.
Αυτή η Mercedes ξεχειλίζει από πολυτέλεια, κάπου σε ξενίζει δηλαδή, πολύ luxury η φάση.Στη BMW κλέβει τις εντυπώσεις η X1. Aδιαμφισβήτητα το κορυφαίο SUV στην κατηγορία της. Πανέμορφη και πολύ ποιοτική. Αυτό το αυτοκίνητο είναι μια κατηγορία μόνο του, οι Βαυαροί κέντησαν!
Καλός και ο 1, αλλά από χώρους και κυρίως χώρο αποσκευών δείχνει αυτοκίνητο για εργένηδες και ζευγάρια.Από τα citroen που πολύς λόγος γίνεται, το C3-Aircross δεν μου άρεσε καθόλου. Το απλό C3 ήταν πολύ όμορφο εξωτερικά. Εσωτερικά δεν θα το έλεγα του πεταματού, μάλλον του γίνεται πολύ αυστηρή κριτική. Για το λεφτά που το πουλάνε συμβιβάζεσαι.
Από Kia, Huyndai ξεχώρισα το X-Ceed, το picanto και το i10. Πολύ όμορφο το X-Ceed μέσα-έξω. Και τα 2 μικρά με εντυπωσιακούς χώρους για την κατηγορία τους. Κάθονται 4 άτομα χωρίς πρόβλημα σε τόσο μικρά αυτοκίνητα, είναι απίστευτο. Τσουχτερά βέβαια, 17-18k.
Μεγάλη απογοήτευση αυτό το EV3. Άσχημο, χωρίς χώρους και πανάκριβο. Το μόνο του πλεονέκτημα, ότι είναι εμφανώς καλύτερο από το Volvo EX-30. Τι πράγμα είναι αυτό το Volvo, αμφιβάλλω ότι το σχεδίασαν Σουηδοί. Πίσω δε χωράς να κάτσεις και το πίσω παρμπρίζ είναι ανύπαρκτο, δε βλέπεις πίσω τίποτα. Χειρότερη Κινεζιά από τις Κινεζιές.
Στα Honda δεν έμπαινε κανείς. Τους ξένιζαν οι τιμές, η εμφάνιση, δεν ξέρω. Ίσως το πιο αδιάφορο περίπτερο της έκθεσης.
Το Cybertrack ήταν πιο εντυπωσιακό έκθεμα. Όλοι είχαν πέσει πάνω του. Αυτό ήταν άρμα μάχης, όχι αυτοκίνητο! Είναι εκκεντρικός ο Elon.
Αφήνω τελευταίο τη μεγάλη απογοήτευση της έκθεσης. Την Alfa Romeo Junior. Σχετικά όμορφο εξωτερικά. Αλλά μέσα δραματική η κατάσταση. Τι να πρωτογράψω σαν αρνητικό,τίποτα θετικό δεν είχε.
Διάβασα ότι σούταραν τον Tavares. Τον Imparato έπρεπε να σουτάρουν πρώτα. Νομίζω η Alfa έχει τελειώσει, η Junior ήταν ο επικήδειος..Τι θα ήθελα εγώ. Να φτιάξει κάποιος ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης σαν το i10 ή το picanto. Με ίδιους χώρους και ίδια εργονομία. Και σε παρόμοια τιμή. Γίνεται? Αν τα καταφέρουν στέλνω τα λεφτά προκαταβολή για να το πάρω πρώτος!
Τι θα ήθελε ο γιός μου που πήγαμε μαζί στην έκθεση. Με ρώτησε γιατί το T-Roc μας δεν ήταν στην έκθεση σαν ηλεκτρικό. Του εξήγησα ότι δεν βγαίνει σε ηλεκτρικό και απόρησα πως του ήρθε να ρωτήσει. Σε τόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπήκαμε στην έκθεση μου λέει, κανένα δεν ήταν τόσο άνετο σαν το δικό μας.
Παιδί θα μου πείτε (αν και κοντεύει έφηβος) η δύναμη της συνήθειας. Μπορεί και να έχει και δίκιο όμως μέχρις ενός βαθμού. Τι να του απαντήσω τώρα, ότι τρομπάρουν οι Γερμανοί και μπορεί στο μέλλον να κινείται με αυτοκίνητα σαν το Dolphin και το Atto? Δεν ήθελα να του δημιουργήσω εφιάλτες...
-
Δεν πήγα τελικά. Ψάχτηκα για πρόσκληση αλλά φεύ.
Λεφτά να δω αμάξια δεν θα δώσω επουδενί. Τόσα δίνουμε για πάρτη τους σιγά μην πάμε να πληρώσουμε κιολας για να τα δούμε στατικα.Μου κάνει εντύπωση γιατί λες @andya3 για την πολυτελεια της μερκ. Ποια μοντέλα είχε ;
Άλλωστε αισθητικά έχει χαλάσει εδώ και καιρό. Αμάξια για τους κλόουν τους κινέζους που έχουν μαγαρίσει την αισθητική της ανθρωπότητας με το αθλιο γούστο τους.Μαζί με τη μερκ ακολουθεί τα τελευταία χρονια και η BMW. Από όμορφα δυναμικά αμάξια έχει φτάσει σε εξαμβλωματικες μάσκες, ανούσια ογκώδη σκαριά και πομπώδη σε κινεζικό στυλ εσωτερικά.
Η νέα Χ1 ειδικά είναι abomination σε σχέση με την F48. Τη βλέπεις στο αντίθετο ρεύμα και νομιζεις ότι βλέπεις φορτηγό ή παλιό βόλβο. Μακρόστενο σχήμα με άβολη οθόνη, κακό interface, μια και τα ίδια μηχανικά και ένα σκανδαλώδες θέμα με τη μονάδα των φρενών. Πουλάει γιατί πουλάει το ομάδα και η επιτυχία του μοντέλου, συν ότι με το βασικο εξοπλισμό είναι ανταγωνιστική τιμολογιακά.
Αλλά μετά τον ενθουσιασμό αγορας της πρώτη BMW μαθαίνεις και θες η επόμενη να είναι σωστή με σωστό εξοπλισμό (τα έχει πει ο @fanis75)
Εκεί σε πήραν πια αιχμάλωτο. Βέβαια το σκοπό της ως μοντέλο εισαγωγής στη μάρκα τον πετυχαίνει (αν και ποιοτικα είναι πια ο φτωχός συγγενής σε σχέση με οτιδήποτε παραπάνω ακόμα και από το προηγούμενο μοντέλο).
Πλέον όμως ξεκολλας γιατί απλά δεν μπορείς να ακολουθήσεις.
Τον νέο Ασσο τον έκαναν σαν πικατσου μπροστά.
Μόνο το γκρουπ έχει μείνει με πιο εύπεπτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών και αισθητικής σχέδια.
Αλλά μηχανικά ακόμα tsi πουλάει.
Τελωσπαντων προσωπικά έκλεισα από τους Γερμανούς.
Μια σοβαρή μηχανικά και οικονομικά λύση δεν έχουν.
Η νέα Χ1 πχ θα άξιζε σε phev αλλά ξεκινάει από 52.Στελλα με την καμία.
Copy paste 7 μάρκες. Νισαφι πια.
Ηλεκτρικα το μέλλον μεν αλλά αυτά που αξίζουν είναι θηρία για την Ελλάδα. Δεν θα γίνουν ποτε μαζικα.
Κινεζικα όχι.
Αισθητική στα δικά τους άθλια γούστα.
Το atto εξωτερικά βλέπεται. Μέσα είναι temu αισθητικής. Το δελφίνι το ανάποδο.
Το seal γκουμουτσα.Γενικά δυσκολος καιρός για αμάξια.
ΥΓ τα παιδιά να ξέρετε είναι ήδη μπροστά από εμας. Θέλουν την ηλεκτροκίνηση. Δεν τους λένε τίποτα τα λάδια, τα μηχανικά μέρη.
Ήδη προεξοφλούν αμάξια που θα σε πάνε παντού μόνα τους.
Η αυτοκίνηση όπως την ξέραμε δεν θα υπάρχει σε 20 χρονια -
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ειδα σήμερα το νέο 3008!!!! Ουαου! Από πίσω έμοιαζε με κινεζικό! Νόμιζα ήταν κάποιο BYD!
Άρα μια χαρά θα σου κάτσει.
Άντε καλορίζικο. -
Ρε συ ίδιο είναι με κινεζικό!
Προτιμώ το Dacia bigster ή το Actyon
-
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Τι θα ήθελα εγώ. Να φτιάξει κάποιος ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης σαν το i10 ή το picanto. Με ίδιους χώρους και ίδια εργονομία. Και σε παρόμοια τιμή. Γίνεται? Αν τα καταφέρουν στέλνω τα λεφτά προκαταβολή για να το πάρω πρώτος!
Τα εχουμε πει με τον @lap και τον @cirus . Ψαξε στο google και στο youtube το hyundai inster. Το περιμενουμε ευρωπη εως τελος του 2024 και εχει παρει ηδη τιμη στην αγγλια. Το περιμενουμε να ερθει στα 20-25 χιλιαδες ευρω. Αν υπαρχει η επιδοτηση μεχρι τοτε, θα πουλησει καλα στην ελλαδα, αν δεν υπαρχει, τοτε μαλλον θα παει ακλαυτο, διοτι ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για ενα αμαξι 3.8μ;
Το μοναδικο αλλο που υπαρχει στον οριζοντα σε αυτην την κατηγορια, ειναι το byd seagull αλλα κανεις δεν ξερει ποτε θα ερθει στην ευρωπη αυτο. Οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν ασχολουνται με τετοια αμαξια, με μονη εξαιρεση την στελαντις. -
εγώ θα σκεφτόμουν το Hyundai ως θερμικό! Εάν είχα γκαράζ δικό μου, σίγουρα το ev
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Τι θα ήθελα εγώ. Να φτιάξει κάποιος ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης σαν το i10 ή το picanto. Με ίδιους χώρους και ίδια εργονομία. Και σε παρόμοια τιμή. Γίνεται? Αν τα καταφέρουν στέλνω τα λεφτά προκαταβολή για να το πάρω πρώτος!
Τα εχουμε πει με τον @lap και τον @cirus . Ψαξε στο google και στο youtube το hyundai inster. Το περιμενουμε ευρωπη εως τελος του 2024 και εχει παρει ηδη τιμη στην αγγλια. Το περιμενουμε να ερθει στα 20-25 χιλιαδες ευρω. Αν υπαρχει η επιδοτηση μεχρι τοτε, θα πουλησει καλα στην ελλαδα, αν δεν υπαρχει, τοτε μαλλον θα παει ακλαυτο, διοτι ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για ενα αμαξι 3.8μ;
Το μοναδικο αλλο που υπαρχει στον οριζοντα σε αυτην την κατηγορια, ειναι το byd seagull αλλα κανεις δεν ξερει ποτε θα ερθει στην ευρωπη αυτο. Οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν ασχολουνται με τετοια αμαξια, με μονη εξαιρεση την στελαντις.Για τέτοια αμάξια που δεν θα μπορούν να έχουν σοβαρή μπαταρία και εφόσον μπορείτε να αντέξετε τα πλαστικά της Τογιότα πάρτε γιαρις.
Δεν θα βρείτε καλύτερο αμάξι πόλης -
@iceman7 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Τι θα ήθελα εγώ. Να φτιάξει κάποιος ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης σαν το i10 ή το picanto. Με ίδιους χώρους και ίδια εργονομία. Και σε παρόμοια τιμή. Γίνεται? Αν τα καταφέρουν στέλνω τα λεφτά προκαταβολή για να το πάρω πρώτος!
Τα εχουμε πει με τον @lap και τον @cirus . Ψαξε στο google και στο youtube το hyundai inster. Το περιμενουμε ευρωπη εως τελος του 2024 και εχει παρει ηδη τιμη στην αγγλια. Το περιμενουμε να ερθει στα 20-25 χιλιαδες ευρω. Αν υπαρχει η επιδοτηση μεχρι τοτε, θα πουλησει καλα στην ελλαδα, αν δεν υπαρχει, τοτε μαλλον θα παει ακλαυτο, διοτι ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για ενα αμαξι 3.8μ;
Το μοναδικο αλλο που υπαρχει στον οριζοντα σε αυτην την κατηγορια, ειναι το byd seagull αλλα κανεις δεν ξερει ποτε θα ερθει στην ευρωπη αυτο. Οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν ασχολουνται με τετοια αμαξια, με μονη εξαιρεση την στελαντις.Για τέτοια αμάξια που δεν θα μπορούν να έχουν σοβαρή μπαταρία και εφόσον μπορείτε να αντέξετε τα πλαστικά της Τογιότα πάρτε γιαρις.
Δεν θα βρείτε καλύτερη αμάξι πόληςαν το δελφινι ειναι μια φορα αυτοκινητο πολης, αυτα ειναι δεκα φορες αυτοκινητα πολης! δεν τους χρειαζεται σοβαρη μπαταρια. 100 χιλιομετρα θες να σου βγαζουν, αλλα και παλι οι μπαταριες τους ειναι διολου ευκαταφρονητες, το ινστερ εχει 42 kwh, το seagull εχει 39. Σκεψου οτι θα κοστιζουν οσο το yaris και απλα δεν θα ξαναπηγαινεις σε βενζιναδικο, ασε που οι χωροι τους δεν ειναι καθολου ασχημοι (σε μεγεθος).
Μηπως να το σκεφτεις; -
Είπε εκλαΐκευσει την ηλεκτροκίνηση! Ενώ έπρεπε να πει εκδημοκρατίσει!
Παρόλα αυτά είναι από τους αγαπημένους μου δημοσιογράφους!
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Είπε εκλαΐκευσει την ηλεκτροκίνηση! Ενώ έπρεπε μα πει εκδημοκρατίσει
ελα ρε θηριο! βρηκες δοκιμη σε ευρωπαικο εδαφος;;;; Εγω μονο απο κορεα εχω δει.
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@iceman7 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Τι θα ήθελα εγώ. Να φτιάξει κάποιος ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης σαν το i10 ή το picanto. Με ίδιους χώρους και ίδια εργονομία. Και σε παρόμοια τιμή. Γίνεται? Αν τα καταφέρουν στέλνω τα λεφτά προκαταβολή για να το πάρω πρώτος!
Τα εχουμε πει με τον @lap και τον @cirus . Ψαξε στο google και στο youtube το hyundai inster. Το περιμενουμε ευρωπη εως τελος του 2024 και εχει παρει ηδη τιμη στην αγγλια. Το περιμενουμε να ερθει στα 20-25 χιλιαδες ευρω. Αν υπαρχει η επιδοτηση μεχρι τοτε, θα πουλησει καλα στην ελλαδα, αν δεν υπαρχει, τοτε μαλλον θα παει ακλαυτο, διοτι ποιος θα δωσει τοσα χρηματα για ενα αμαξι 3.8μ;
Το μοναδικο αλλο που υπαρχει στον οριζοντα σε αυτην την κατηγορια, ειναι το byd seagull αλλα κανεις δεν ξερει ποτε θα ερθει στην ευρωπη αυτο. Οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες δεν ασχολουνται με τετοια αμαξια, με μονη εξαιρεση την στελαντις.Για τέτοια αμάξια που δεν θα μπορούν να έχουν σοβαρή μπαταρία και εφόσον μπορείτε να αντέξετε τα πλαστικά της Τογιότα πάρτε γιαρις.
Δεν θα βρείτε καλύτερη αμάξι πόληςαν το δελφινι ειναι μια φορα αυτοκινητο πολης, αυτα ειναι δεκα φορες αυτοκινητα πολης! δεν τους χρειαζεται σοβαρη μπαταρια. 100 χιλιομετρα θες να σου βγαζουν, αλλα και παλι οι μπαταριες τους ειναι διολου ευκαταφρονητες, το ινστερ εχει 42 kwh, το seagull εχει 39. Σκεψου οτι θα κοστιζουν οσο το yaris και απλα δεν θα ξαναπηγαινεις σε βενζιναδικο, ασε που οι χωροι τους δεν ειναι καθολου ασχημοι (σε μεγεθος).
Μηπως να το σκεφτεις;Κακάσχημο είναι παρότι δείχνει εντυπωσιακό σε χώρους μέσα. Μαλλον οι καλοί χώροι πάνε πακέτο με την ασχήμια όπως και στο ignis.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
To 136 hp ειναι ηλεκτρικό ή το hybrid;; Πιο πολλά αλογα δεν είχε το ηλεκτρικό;
Ηλεκτρικό. Απλά ειναι το παλιό (ναι τους έχουν μείνει στοκ 2-3 χρόνια), εσύ θυμάσαι τα 156 άλογα του Φ/Λ.
-
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μεγάλη απογοήτευση αυτό το EV3. Άσχημο, χωρίς χώρους και πανάκριβο. Το μόνο του πλεονέκτημα, ότι είναι εμφανώς καλύτερο από το Volvo EX-30. Τι πράγμα είναι αυτό το Volvo, αμφιβάλλω ότι το σχεδίασαν Σουηδοί. Πίσω δε χωράς να κάτσεις και το πίσω παρμπρίζ είναι ανύπαρκτο, δε βλέπεις πίσω τίποτα. Χειρότερη Κινεζιά από τις Κινεζιές.
Σπάνια συμφωνούμε, αλλά σε αυτά συμφωνώ 101%!! Πανάσχημο το EV3, ακόμα χειρότερο το "Βόλβο"!!
-
αυτην την εμμονη με την ωραια εξωτερικη εμφανιση των αμαξιων δεν την καταλαβαινω. Να εχουν ωραιο και πρακτικο εσωτερικο θελουμε, το απεξω τι μας νοιαζει; Εκτος αν εσεις οδηγατε σε 3rd person view οπως στα βιντεοπαιχνιδια (ακομα και εκει παντα το bumper view προτιμουσα)!
Οι ασιατες και ειδκα οι ιαπωνες το εχουν παει στο ακρο αυτο μαλιστα. Βανακια-κουτια, πανασχημα, που μπαινεις μεσα και νομιζεις οτι εισαι σε ιδιωτικο τζετ των 30 εκατομμυριων
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα