-
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Φάνη,νομίζω είναι μεγάλη διαφορά στα 150km/h το +30% για την 116 σε σχέση με την corolla. Σ'αυτές τις ταχύτητες το βαρύτερο υβριδικό να δεχθώ να καίει το ίδιο μ' ένα αντίστοιχης κατηγορίας βενζίνης. Άντε και μισό λίτρο λιγότερο αν κάνει και κάποια χλμ. EV (αν και με 150 στο κοντέρ,απίθανο σενάριο).
2lt/100km διαφορά (δηλ. το ένα να καίει 8λτ/100 και το υβριδικό 6) μου φαίνεται πολύ.H 116 ηταν στο 7.5 (θυμίζω αυτόματη και πίσω κίνηση = πολλές απώλειες) σε αυτές τις συνθήκες. Άρα το 30% είναι σωστό πιστεύω. Στην πόλη ήμουν 9-10. Μ.Ο είχα 9.1 στα 5 χρόνια που την κράτησα.
-
@hountalas said in Toyota Corolla Cross:
Κάπου πήρε το μάτι μου ότι η τουοτάρα ετοιμάζει σχολή αναλυτών κατανάλωσης;
Σε λίγο θα μετράμε και το ποσοστό ανωφέρειας, θερμοκρασίες, υγρασίες για να γλυτώσουμε βενζίνα!Δεν ξέρω εάν φταίει το ψευδώνυμο (εάν είσαι άνω των 40 θα κατάλαβες) που σε παρασύρει να σχολιάζεις τόσο εύστοχα...πιθανόν επειδή είναι βαρύ το ψευδώνυμο.
-
Δεν ξέρω εάν είμαι υπερβολικός αλλά το αμάξι είναι ακατάλληλο για οικογενειακό. Για να χωρέσει καθισμα νεογέννητου πρέπει να καταργηθεί η θέση του συνοδηγού.
Δείτε για το συγκριτικό τι τεράστια διαφορά έχει το Kuga (των +20εκ βεβαια) στο οποίο δεν πείραξα τπτ και χώρεσαν όλα κανονικά και με αρκετό αέρα.
-
Πάρε τα κάθισμα και πήγαινε στην έκθεση στο νέο αιρκρος
-
Όντως ο χώρος του συνοδηγού είναι πολύ περιορισμένος αλλά σε σχεση με το Κούγκα, από τις φωτογραφίες τουλάχιστον, εγώ βλέπω 10 πόντους πίσω και 10 πόντους μπροστά διαφορά.
Η διαφορά του αμαξώματος δλδ. -
Όχι ο χώρος του συνοδηγού δεν είναι απλά περιορισμένος. Είναι ανύπαρκτος. Δε χωράει ενήλικας εκεί.
-
Αυτά τα καθίσματα ποιάνουν πάρα πολύ χώρο. Στον Ασσο (γιατί αυτό είχα ότι γεννήθηκε το παιδί) είχα βάλει διαφορετικό στυλ (της Στόκε) και έπιανε πολύ λιγότερο χώρο.
-
Νομίζω επίσης πως το αντίστοιχο του Kuga το οποίο είναι απ τα μεγαλύτερα της αγοράς, είναι το RAV.
Η κρος είναι στη κυριολεξία μια Κορολα, πολύ κομπακτ αμάξι. -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Όχι ο χώρος του συνοδηγού δεν είναι απλά περιορισμένος. Είναι ανύπαρκτος. Δε χωράει ενήλικας εκεί.
Θα συμφωνήσω, αλλά για δοκίμασε να πας το κάθισμα του Κούγκα 10 -15 πόντους μπροστά.
Η ίδια εικόνα θα είναι -
Προφανώς. Το θέμα είναι ότι δε χρειάζεται να το κάνω.
Το Kuga είναι D εάν το πάμε με εξωτερικές διαστάσεις καθώς είναι 4.60μ. Αν το πάμε με βάση πατώματος είναι C για βασίζεται στο Focus. Το ΨΨ είναι 4.45μ νομίζω. Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτα στεναχωρο, πράγμα που φυσικά το ξέραμε και πριν το παιδί αλλά τώρα μεγενθυνεται σαν πρόβλημα.
-
Νομίζω πίσω έχει τους ίδιους χώρους με το chr
-
Πάντως αφού μιλάτε για χώρους και επειδή όλοι έχουν τις ανάγκες τους, να πω ότι ο χώρος για τα πόδια του οδηγού στο kuga με το κάθισμα τέρμα πίσω είναι ελάχιστα μάλλον χειρότερος από του CC και πραγματικά απαράδεκτος για όχημα 4.6μ.Αυτό εξηγεί γιατί χωράει το κάθισμα γιατί απλά στριμώχνεται ο οδηγός και η εκμετάλλευση χώρου δεν είναι καλή. Για Legroom μόνο γερμανικά.
-
Aφου πισω απο του συνοδηγου το εβαλε. Αποσταση μετραει απο την πισω πλατη μεχρι το ταμπλω. Εγω βλεπω οτι το ΚΟυγκα εχει πολυ καλυτερο εσωτερικο απο το ΨΨ.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως αφού μιλάτε για χώρους και επειδή όλοι έχουν τις ανάγκες τους, να πω ότι ο χώρος για τα πόδια του οδηγού στο kuga με το κάθισμα τέρμα πίσω είναι ελάχιστα μάλλον χειρότερος από του CC και πραγματικά απαράδεκτος για όχημα 4.6μ.Αυτό εξηγεί γιατί χωράει το κάθισμα γιατί απλά στριμώχνεται ο οδηγός και η εκμετάλλευση χώρου δεν είναι καλή. Για Legroom μόνο γερμανικά.
Συμφωνώ απόλυτα. Όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά τα καθίσματα τα έβαζα στο golf, τα οποία ήταν σχεδόν επίπεδα στην πίσω πλευρά τους και άφηναν χώρο να κινηθεί το κάθισμα του συνοδηγού. Αντιθέτως, τα καθίσματα του cc έχουν έντονη καμπυλότητα, ψηλά εκεί που φαίνεται να βρίσκει το καρεκλάκι το κάθισμα είναι κυρτό προς τα πίσω, ενώ στο ύψος των γονάτων του πίσω καθήμενου δημιουργείται μια εσοχή. Tον λόγο δεν τον γνωρίζω αλλά σίγουρα εάν το κάθισμα ήταν επίπεδο κατασκευαστικά όπως του golf δεν θα υπήρχε το θέμα με το γυρισμένο προς τα πίσω καρεκλάκι.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως αφού μιλάτε για χώρους και επειδή όλοι έχουν τις ανάγκες τους, να πω ότι ο χώρος για τα πόδια του οδηγού στο kuga με το κάθισμα τέρμα πίσω είναι ελάχιστα μάλλον χειρότερος από του CC και πραγματικά απαράδεκτος για όχημα 4.6μ.Αυτό εξηγεί γιατί χωράει το κάθισμα γιατί απλά στριμώχνεται ο οδηγός και η εκμετάλλευση χώρου δεν είναι καλή. Για Legroom μόνο γερμανικά.
Καμια σχεση. Το καθισμα έχει μπει πισω από το συνοδηγού. Δεν υπάρχει τίποτα που να αφορά χώρους και να είναι καλύτερο στο ΨΨ απ ότι στο Kuga. Το Kuga είναι πιθανότατα το πιο ευρύχωρο Csuv μετά το ακόμα μακρύτερο Kodiaq.
-
Πάντως, για χώρους
#mono SKODA !!1!
Με κλειστά μάτια, απ το Φάμπια μέχρι τα θηρία, όλα έχουν εξαιρετικούς χώρους και πρακτικότητα για την κατηγορία τους.Στους υπόλοιπους κατασκευαστές, ψάχνουμε την περίπτωση.
-
Πάντως το swift έχει καλύτερους από τη fabia. Αν και η fabia μου αρέσει και εμένα.
-
Το Σουίφτ είναι απ τις καλές περιπτώσεις που λέγαμε.
Σχεδόν αποκλείεται όμως να έχει καλύτερο ή εφάμιλλο πορτμπαγκάζ, αν τα δεις από κοντά και τα φορτώσεις -
Αυτά τα καθίσματα που τα κάνουν όλα έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα ότι πιάνουν πολύ χώρο.
Κερδίζει πολύ το κουγκα στο ότι το κάθισμα κάνει μια κλίση και σηκώνεται όλη η βάση. Σίγουρα ο χώρος είναι μεγαλύτερος από του ψψ όμως.
Βέβαια με ένα αυγουλακι με βάση isofix θα ήταν πολύ πιο μαζεμένο σε διαστάσεις και θα έμπαινε άνετα και στο ψψ.
Εγώ στο πρώτο παιδί έβαλα σε κορσα του 2010 βάση/κάθισμα (recaro) και η συνοδηγός ήταν οκ. -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Δεν ξέρω εάν είμαι υπερβολικός αλλά το αμάξι είναι ακατάλληλο για οικογενειακό. Για να χωρέσει καθισμα νεογέννητου πρέπει να καταργηθεί η θέση του συνοδηγού.
Γενικά τα ιαπωνικά αυτοκίνητα έχουν προδιαγραφές για μικρά σωματότυπα όπως είναι και η πλειοψηφία των Ιαπώνων.
Toyota Corolla Cross