-
Θυμαμαι λάθος η κάποτε, πριν πολλα πολλα χρόνια, λέγαμε όσο περνάει ο καιρός η χρήση θα φθηνύνει ;
Εν πασει περίπτωση , τρελό cash cow -
Πληθωρισμος
-
Παντού εκτός από τα έσοδά μου...
Μετά τις εκλογές αναμένω και την αύξηση/ενεργοποίηση διοδίων εγνατίας. Το καθυστέρησαν όσο μπορούσαν -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Αυξήσεις σε δύο στάδια στα διόδια της Αττικής Οδού από την 1η Ιουλίου αλλά και από την 1η Ιανουαρίου του 2020 ανακοίνωσε η εταιρεία. Το διόδιο για τα ΙΧ αυξάνεται στα 3 ευρώ απο την 1η Ιουλίου και στα 3,30 απο την 1η Ιανουαρίου.
ΠηγήΘέλετε την πιο αποκρουστική πλευρά αυτής της θρασύτατης επίθεσης στα πολύ μειωμένα εισοδήματα που μας απομένουν μετά τις μειώσεις, φορολογίες, ΕΝΦΙΑ κλπ.; Με περισσή θρασύτητα ο παραχωρησιοούχος ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΕ ισχυρίζεται ότι μας έκαναν και χάρη διότι 'Υπενθυμίζεται ότι ο Ανάδοχος, παρά την αύξηση του πληθωρισμού και παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των διελεύσεων, αντιλαμβανόμενος τις οικονομικές δυσκολίες που ενέσκηψαν στη χώρα, διατήρησε σταθερή την τιμή των διοδίων τα τελευταία δεκατρία (13) χρόνια.'
Δεν λέει όμως ότι η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ κατασκευάστηκε με ίδια κεφάλαια του εργολάβου μόνον κατά 11% και τα υπόλοιπα τα πήραν δάνειο με (κρατηθείτε) κρατική εγγύηση. Δηλ. έβαλαν κάτι λίγα και τα υπόλοιπα φτιάχτηκαν στις πλάτες των φοροολογούμενων οι οποίοι συνεχίζουν να πληρώνουν επ άπειρον τον ιδιώτη για ένα έργο που έχει προ πολλού αποσβεστεί. Μας εμπαίζουν κατάμουτρα κιόλας διότι δεν έχουν αρκετές 'διελεύσεις' γράφε χαράτσι και έτσι με λύπη αναγκάζονται οι καημένοι να ανεβάσουν τιμές.
Προτείνω όσοι εδώ μέσα έχουν πάρει αύξηση φέτος 17% στις δουλειές τους (όση η διαφορά 2,80 ως 3,30 ευρώ) να σηκώσουν το χέρι. Και μετά να ρίξουν φάσκελο προς όποια κατεύθυνση νομίζουν. -
H αντίδραση του Υπουργείου Μεταφορών.
-
Πέραν των επιβαρύνσεων-ως αδυσώπητα αρπακτικά-δεν τολμούν να διευκολύνουν την κατάσταση με κάποια ενιαία πλατφόρμα, εφαρμογή, συσκευή ...έτσι για τα ευκόλως εννοούμενα!
-
Πήγανε να βάλουνε διόδια (βινιετα) και οι Γερμανοί αλλά φάγανε άκυρο απο το ευρωπαϊκό δικαστήριο. Πλάκα εχει που τους πήγανε οι δικό μας, οι Αυστριακοί στο δικαστήριο
https://www.dw.com/en/eu-court-rules-ag ... a-49243318
Προς το παρών
-
Από ό,τι διαβάζω, καλά έκανε η Αυστρία και θα έπρεπε και τα υπόλοιπα μέλη της ΕΕ να το υποστήριζαν.
-
Κατατέθηκε από τον Υπουργό πράξη νομοθετικού περιεχομένου για αναστολή των αυξήσεων στα διόδια και η ''Αττική Οδός Α.Ε.'' απαντά με προσφυγή στη Δικαιοσύνη
Πηγή -
Ετοιμαστείτε στο επόμενο διάστημα για διόδια στο Σχηματαρι-Χαλκιδα. Μπήκαν οι πινακίδες χιλιομετρικής απόστασης ανά 500μ, πινακίδες ορίου έργου στη γέφυρα και έκλεισαν το βενζινάδικο πριν τη γέφυρα προς Χαλκίδα.
-
Τελευταίες δύο φορές πέρασα τα διόδια Λιτοχώρου και μου είπαν πως αν πάω Πλαταμώνα να δείξω την υπάρχουν απόδειξη. Βάλαν τα νιαμού διόδια σε σημείο που μπαίνεις από τον επαρχιακό;
-
Με τη νέα κυβέρνηση αναμένω άμεσα ενεργοποίηση όλων των διοδίων στην Εγνατία. Θα δούμε σύντομα.
Και για Θεσσαλονίκη, μην ξεχνάτε και το 3χ στα διόδια μαλγάρων... -
Γίνονται έργα στις εισόδους (ή εξόδους) της Εγνατίας σε Σοχό και Λαγκαδίκια. Άλλη μια παράκαμψη που πάει προς κατάργηση.
-
εμεις που αντι για 2.70 πληρωναμε με το e-pass 2.55 (χωρίς προγραμμα), τώρα ειναι και αυτο 2.50 ?
-
-
Καμία έκπτωση λόγω e-PASS.
-
Μάλλον έχουν πολλοί πλέον epass οπότε δεν τους ενδιαφέρει να συνεχίσουν να το πριμοδοτούν.
Εν τω μεταξύ, τώρα με τη μείωση, θα υποβαθμιστεί περισσότερο ο δρόμος, από πλευράς κυκλοφοριακής συμφόρησης, αφού θα γίνει πιο ελκυστικός σε περιστασιακούς χρήστες. -
Μάλλον έχουν πολλοί πλέον epass οπότε δεν τους ενδιαφέρει να συνεχίσουν να το πριμοδοτούν.
Εν τω μεταξύ, τώρα με τη μείωση, θα υποβαθμιστεί περισσότερο ο δρόμος, από πλευράς κυκλοφοριακής συμφόρησης, αφού θα γίνει πιο ελκυστικός σε περιστασιακούς χρήστες.Ο δρόμος είναι ήδη υποβαθμισμένος. Τις βρες αιχμης είναι ρουτ περιφερικ στο Παρίσι.
Έχουν αργησει τραγικά οι επεκτάσεις και τα τούνελ
Όπως πάντα όλα με καθυστέρηση. -
Μάλλον έχουν πολλοί πλέον epass οπότε δεν τους ενδιαφέρει να συνεχίσουν να το πριμοδοτούν.
Εν τω μεταξύ, τώρα με τη μείωση, θα υποβαθμιστεί περισσότερο ο δρόμος, από πλευράς κυκλοφοριακής συμφόρησης, αφού θα γίνει πιο ελκυστικός σε περιστασιακούς χρήστες.Ο δρόμος είναι ήδη υποβαθμισμένος. Τις βρες αιχμης είναι ρουτ περιφερικ στο Παρίσι.
Έχουν αργησει τραγικά οι επεκτάσεις και τα τούνελ
Όπως πάντα όλα με καθυστέρηση.ολοι οι παρόμοιοι δρομοι που ειναι περιφερειακοι εχουν πολυ κινηση. Και Λονδινο και Παρισι και παντου. Χρειαζεται και αλλος δρομος παραλληλος για να διοχετευθει η επιπλεον κινηση. Θα ελεγα σε σχεση με αλλες πολεις ακομα ειναι καλα τα πραγματα.
-
Μάλλον έχουν πολλοί πλέον epass οπότε δεν τους ενδιαφέρει να συνεχίσουν να το πριμοδοτούν.
Εν τω μεταξύ, τώρα με τη μείωση, θα υποβαθμιστεί περισσότερο ο δρόμος, από πλευράς κυκλοφοριακής συμφόρησης, αφού θα γίνει πιο ελκυστικός σε περιστασιακούς χρήστες.Ο δρόμος είναι ήδη υποβαθμισμένος. Τις βρες αιχμης είναι ρουτ περιφερικ στο Παρίσι.
Έχουν αργησει τραγικά οι επεκτάσεις και τα τούνελ
Όπως πάντα όλα με καθυστέρηση.Ο δρομος εχει κινηση σε συγκεκριμενους κομβους σε ωρες αιχμης.
Διόδια