Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Junior (B-SUV)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Junior (B-SUV)
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 30
    • 31
    • 25 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    606
    50537
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Μόνο ένα γαλλικό πάει συνεργείο και τον πραγματικό λόγο τον ψάχνουμε ακόμα.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

        Μόνο ένα γαλλικό πάει συνεργείο και τον πραγματικό λόγο τον ψάχνουμε ακόμα.

        Ανάποδα το έγραψες: μόνο ένα δεν πάει και τον λόγο τον ξέρουμε. 😊

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jammamon last edited by

          Όταν οι κύριοι στην Άλφα (άρα και στη Στελλάντις) ξαναφυτρώσουν όρχεις και σχεδιάσουν κάτι ενδιαφέρον, ευχαρίστως να τα σκάσω τα 40.000ε που ζητάνε.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @jammamon last edited by

            @jammamon said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

            Όταν οι κύριοι στην Άλφα (άρα και στη Στελλάντις) ξαναφυτρώσουν όρχεις και σχεδιάσουν κάτι ενδιαφέρον, ευχαρίστως να τα σκάσω τα 40.000ε που ζητάνε.

            Έχει να συμβεί εδώ και 30 χρόνια περίπου, οπότε δεν πιστεύ ωότι θα συμβεί τώρα, ειδικά με Γαλλική ιδιοκτησία. Πλέον οι αλφα θα ειναι πεζώ με άλλο σήμα.....κατάντια.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit last edited by georgemit

              Ναι γιατί μέχρι τώρα που πατούσαν για 30 χρόνια στην έρμη την πλατφόρμα του fiat tipo είχαν καμία σχέση με τις άλφα του παρελθόντος. Placebo effect γι αυτούς που νόμιζαν ότι οδηγούσαν κάτι διαφορετικό.
              Ελάχιστες σύγχρονες alfa ξεχώριζαν, η εξής μία: 156. Κι αυτή Tipo 😀

              i30 160 N line!

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @georgemit last edited by

                @georgemit said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                Ναι γιατί μέχρι τώρα που πατούσαν για 30 χρόνια στην έρμη την πλατφόρμα του fiat tipo είχαν καμία σχέση με τις άλφα του παρελθόντος. Placebo effect γι αυτούς που νόμιζαν ότι οδηγούσαν κάτι διαφορετικό.
                Ελάχιστες σύγχρονες alfa ξεχώριζαν, η εξής μία: 156. Κι αυτή Tipo 😀

                Ακριβώς! Για αυτό είπα για 30 χρόνια, που βασικά ειναι 40 χρόνια.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  panormus772 last edited by

                  Η ίδια πλατφόρμα δεν σημαίνει πως είναι ίδια και τα αυτοκίνητα.
                  Είχαμε οικογενειακά πολλά Fiat και αρκετές Alfa.

                  Σίγουρα από το 90' και μετά, οι σύγχρονες AR -καλώς ή κακώς- δεν ήταν όπως η Giulia του 1972 του πατέρα μου (δεν πρόλαβα να την οδηγήσω,αλλά απ'όσα συζητούσα με τον συγχωρεμένο που εκείνος οδήγησε όλα του gruppo που είχαμε. Τελευταίο ήταν η Giulietta που πήρα εγώ το 2011 και 2-3 φορές την οδήγησε.Συμπτωματικά μετά το θάνατό του δεν ξαναείχαμε εγώ ή η αδελφή μου Fiat,Lancia ή Αlfa...)

                  Για να επανέλθω στο θέμα,έχοντας οδηγήσει Tipo και 156,147 καταλήξαμε πως ναι, μεταξύ τους δεν υπήρχε η οξύτητα,η "νευρικότητα",η σπιρτάδα,το cuore sportivo όπως ήταν η διαφορά Fiat/AR πριν το 85',αλλά υπήρχαν διαφορές που ξεχώριζαν την αίσθηση μιας 156 από το Tipo (και γενικά από τα Fiat της δεκαετίας 90-00'). Έχοντας oδηγήσει και τη γενιά Punto/Mito και Bravo(το είχα τεστάρει εκτεταμένα,δεν το είχαμε αποκτήσει) /Giulietta της δεκαετίας 2000-11 αυτή η διαφορά είχε αμβλυνθεί ακόμη περισσότερο (πλέον είχε αρχίσει κι η κοινή χρήση κινητήρων με μικροβελτιώσεις),ήθελε εμπειρία από ιταλικά για να τη διακρίνεις.Όμως υπήρχε,θες λίγο το τιμόνι,λίγο η ανάρτηση,λίγο τα φρένα κάτι σου περνούσε μια πιο σταθερή αίσθηση στο δρόμο.Όχι κάτι το τρομερό,αλλά υπαρκτό..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • C
                    civil357 last edited by

                    Για να φανταστώ λίγο τι ψάχνετε...

                    Μια τζούνιορ που θα τιμούσε την εταιρεία όπως ήταν πρίν πενήντα χρόνια, θα είχε πχ καμιά διακοσιαρια αλογάκια με το πιο ελαφρύ και σύγχρονο υβριδικό σύστημα από τη βασική της έκδοση. Θα φορούσε εξωγήινης τεχνολογίας φρένα έτσι ώστε να φρενάρει στην αντίστοιχη μισή απόσταση όπως έκαναν οι πρόγονοι της με τους ανταγωνιστές τους. Θα είχε την υπερ ανάρτηση με πίσω ενεργητική τετραδιευθυναη. Όλα αυτά θα κόστιζαν κοντά στα 60 χιλιάδες ευρώ, λέω εγώ τώρα....

                    Πέρασαν αυτά, δεν έβαλε μόνο η άλφα νερό στο κρασί της, έκαναν άλματα εξέλιξης και όλοι οι ανταγωνιστές της και δεν υπάρχει πια κανένα χάσμα.

                    Η άλφα γύρισε στις ρίζες της με το δίδυμο, δε βλέπω δυστυχώς να περπατησε εμπορικά.

                    Αν η τζούνιορ ήταν λίγο φθηνότερη είμαι σίγουρος ότι θα πουλούσε πολύ καλά, τώρα αναμονή.

                    Αυτή είναι η άλφα σε αυτές τις κατηγορίες εδώ και σαράντα χρόνια, μια πιο σπορτίφ πρόταση από τους ανταγωνιστές της, μακάρι να βάζει λεφτά στο ταμείο να βλέπουμε και καινούργιες Τζούλια...

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser last edited by

                      Θα έχει ηλεκτρική με 280 άλογα η κάπου τόσα.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @civil357 last edited by

                        @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                        Για να φανταστώ λίγο τι ψάχνετε...

                        Ψάχνω την Ιταλική BMW. Οπως η BMW συνεχίζει να είναι ανώτερη σε όλα από τον ατναγωνισμό, το ίδιο περίμενα να κάνει και η Άλφα. Προφανώς και δεν μπορεί, εδώ και πολλές δεκαετίες - ΟΚ δεν ειναι κακό. Αλλά να ξέρουμε ότι Αλφα δεν υπάρχει, έχει πεθάνει και απλά κρατάνε το σήμα για ρομαντικούς και για placebo effect.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        D C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrioskosmas @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                          @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                          Για να φανταστώ λίγο τι ψάχνετε...

                          Ψάχνω την Ιταλική BMW. Οπως η BMW συνεχίζει να είναι ανώτερη σε όλα από τον ατναγωνισμό, το ίδιο περίμενα να κάνει και η Άλφα. Προφανώς και δεν μπορεί, εδώ και πολλές δεκαετίες - ΟΚ δεν ειναι κακό. Αλλά να ξέρουμε ότι Αλφα δεν υπάρχει, έχει πεθάνει και απλά κρατάνε το σήμα για ρομαντικούς και για placebo effect.

                          στην ιουλια και την stelvio υπάρχει ακόμα
                          τα άλλα είναι ακριβές μπούρδες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            civil357 @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                            @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                            Για να φανταστώ λίγο τι ψάχνετε...

                            Ψάχνω την Ιταλική BMW. Οπως η BMW συνεχίζει να είναι ανώτερη σε όλα από τον ατναγωνισμό, το ίδιο περίμενα να κάνει και η Άλφα. Προφανώς και δεν μπορεί, εδώ και πολλές δεκαετίες - ΟΚ δεν ειναι κακό. Αλλά να ξέρουμε ότι Αλφα δεν υπάρχει, έχει πεθάνει και απλά κρατάνε το σήμα για ρομαντικούς και για placebo effect.

                            Δεν μπορώ να σκεφτώ alfa , σε γήινα μοντέλα , η οποία να ήταν σε όλα ( φαντάζομαι εννοείς όλα , όχι μόνο την οδήγηση) καλύτερη από τον ανταγωνισμό .
                            Μεταξύ μας , και χωρίς να θέλω να προβοκάρω ή να φύγω εκτός θέματος , δε μπορώ να σκεφτώ και καμία bmw (σε "Ελληνικά" πλαίσια τιμής) που να ήταν σε όλα ( τα παρόμοια όλα) , καλύτερη από τον ανταγωνισμό της (σε αντίστοιχα χρήματα).
                            Ο.κ. καταλαβαίνω τη συμπάθεια σου προς τους Βαυαρούς και το γεγονός ότι θα βγούμε εκτός θέματος , οπότε , αφήνω απλά το (προβοκατόρικο) ερώτημα εδώ : σε ποια όλα ήταν μέχρι να φέρει την κίνηση μπροστά η σειρά 1 καλύτερη από ένα αντίστοιχης τιμής Golf ;

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @civil357 last edited by fanis75

                              @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                              Δεν μπορώ να σκεφτώ alfa , σε γήινα μοντέλα , η οποία να ήταν σε όλα ( φαντάζομαι εννοείς όλα , όχι μόνο την οδήγηση) καλύτερη από τον ανταγωνισμό.

                              Ήταν π.χ. η Αλφέτα, την συνέκρινες με τις τότε bmw και γελάγανε και οι πέτρες σε κινητήρες, αναρτήσεις, φρένα και οδική συμπεριφορά, ακόμα και σε πολυτέλεια εσωτερικού. Υστερούσε στην συναρμογή και στην αντισκωριακή προστασία. Η GTV το ίδιο. Δηλαδή την δεκαετία του '60 και του '70 η Αλφα είχε πολύ μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό σε κινητήρες, αναρτήσεις και φρένα με πάρα πολλές πατέντες. Μέχρι και τα δισκοφρενα πίσω τα έβαζε στον άξονα και όχι στην πλήμνες, για να μην μπλοκάρουν τόσο έυκολα να να μειώνεται η μη-αναρτώμενη μάζα. Έβαζε το κιβώτιο πίσω (και δεν είχε καλή αίσθηση) για 50/50 κατανομή βάρους.

                              @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                              Ο.κ. καταλαβαίνω τη συμπάθεια σου προς τους Βαυαρούς και το γεγονός ότι θα βγούμε εκτός θέματος , οπότε , αφήνω απλά το (προβοκατόρικο) ερώτημα εδώ : σε ποια όλα ήταν μέχρι να φέρει την κίνηση μπροστά η σειρά 1 καλύτερη από ένα αντίστοιχης τιμής Golf ;

                              Ήταν καλύτερη σε:

                              1. Ανάρτηση
                              2. Οδική συμπεριφορά
                              3. Τιμόνι
                              4. Κιβώτιο
                              5. Ποιότητα κατασκευής
                              6. Κινητήρες
                              7. Φρένα
                              8. Τιμή

                              Υστερούσε μόνο σε χώρους (παντελώς αδιάφορο για εμένα).

                              ΥΓ: Κάποτε η 5αρα (e39) είχε ψηφιστεί ως το καλύτερο αυτοκίνητο (γήινο) του κόσμου, αφού ήταν άριστο σε όλα.

                              ΥΓ2: Να το πω πιο σωστά, σε όλα αυτά που έκαναν την Άλφα κάποτε να ξεχωρίζει με διαφορά από τον ανταγωνισμό και να θεωρείται στην κορυφή της σπορ αυτοκίνησης. Πλέον έμειναν μόνο τα σηματάκια κουόρε σπορτίβο και οι θύμισες στους ρομαντικούς.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              C C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                civil357 @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                Δεν μπορώ να σκεφτώ alfa , σε γήινα μοντέλα , η οποία να ήταν σε όλα ( φαντάζομαι εννοείς όλα , όχι μόνο την οδήγηση) καλύτερη από τον ανταγωνισμό.

                                Ήταν π.χ. η Αλφέτα, την συνέκρινες με τις τότε bmw και γελάγανε και οι πέτρες σε κινητήρες, αναρτήσεις, φρένα και οδική συμπεριφορά, ακόμα και σε πολυτέλεια εσωτερικού. Υστερούσε στην συναρμογή και στην αντισκωριακή προστασία. Η GTV το ίδιο. Δηλαδή την δεκαετία του '60 και του '70 η Αλφα είχε πολύ μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό σε κινητήρες, αναρτήσεις και φρένα με πάρα πολλές πατέντες. Μέχρι και τα δισκοφρενα πίσω τα έβαζε στον άξονα και όχι στην πλήμνες, για να μην μπλοκάρουν τόσο έυκολα να να μειώνεται η μη-αναρτώμενη μάζα. Έβαζε το κιβώτιο πίσω (και δεν είχε καλή αίσθηση) για 50/50 κατανομή βάρους.

                                @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                Ο.κ. καταλαβαίνω τη συμπάθεια σου προς τους Βαυαρούς και το γεγονός ότι θα βγούμε εκτός θέματος , οπότε , αφήνω απλά το (προβοκατόρικο) ερώτημα εδώ : σε ποια όλα ήταν μέχρι να φέρει την κίνηση μπροστά η σειρά 1 καλύτερη από ένα αντίστοιχης τιμής Golf ;

                                Ήταν καλύτερη σε:

                                1. Ανάρτηση
                                2. Οδική συμπεριφορά
                                3. Τιμόνι
                                4. Κιβώτιο
                                5. Ποιότητα κατασκευής
                                6. Κινητήρες
                                7. Φρένα
                                8. Τιμή

                                Υστερούσε μόνο σε χώρους (παντελώς αδιάφορο για εμένα).

                                ΥΓ: Κάποτε η 5αρα (e39) είχε ψηφιστεί ως το καλύτερο αυτοκίνητο (γήινο) του κόσμου, αφού ήταν άριστο σε όλα.

                                1. Το golf είχε παρόμοια πολλαπλών πίσω , στις δε εκδόσεις Gt και gti , παρόμοιες τιμολογιακά με παρόμοια κσλοεξοπλισμένο 116 , ε , ήταν (μακράν) καλύτερο...( μπορεί και να λανθάνω σε τιμές , ε υπήρχε ένα χάσμα πάντως).
                                2. Παρόμοια με παραπάνω.
                                3. Ναι , αλλά η 2 γενιά έβαλε πολύ νερό στο κρασί της.
                                4. Ε, όχι δα , το χειροκίνητο της 1 ήταν μετριότατο , ο.κ. θα μου πείς για τα διπλοσύμπλεκτα.
                                5. Διαφωνούμε , αλλά εμένα μου είναι αδιάφορο...
                                6. Σίγουρα όχι , το golf , είχε ήδη δεί το φως το αληθινό του τούρμπο , όταν οι άλλοι πάλευαν με τα 115 ατίθασα. Ξεκινούσε από 1,4 και έφτανε σε 3.2 V6.
                                  7.Τίποτα το ιδιαίτερο.
                                7. Μάλλον το αντίθετο.

                                Αν ξέφυγα εκτός θέματος (πολύ) το σταματάω....

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @civil357 last edited by

                                  @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                  @fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                  @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                  Δεν μπορώ να σκεφτώ alfa , σε γήινα μοντέλα , η οποία να ήταν σε όλα ( φαντάζομαι εννοείς όλα , όχι μόνο την οδήγηση) καλύτερη από τον ανταγωνισμό.

                                  Ήταν π.χ. η Αλφέτα, την συνέκρινες με τις τότε bmw και γελάγανε και οι πέτρες σε κινητήρες, αναρτήσεις, φρένα και οδική συμπεριφορά, ακόμα και σε πολυτέλεια εσωτερικού. Υστερούσε στην συναρμογή και στην αντισκωριακή προστασία. Η GTV το ίδιο. Δηλαδή την δεκαετία του '60 και του '70 η Αλφα είχε πολύ μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό σε κινητήρες, αναρτήσεις και φρένα με πάρα πολλές πατέντες. Μέχρι και τα δισκοφρενα πίσω τα έβαζε στον άξονα και όχι στην πλήμνες, για να μην μπλοκάρουν τόσο έυκολα να να μειώνεται η μη-αναρτώμενη μάζα. Έβαζε το κιβώτιο πίσω (και δεν είχε καλή αίσθηση) για 50/50 κατανομή βάρους.

                                  @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                  Ο.κ. καταλαβαίνω τη συμπάθεια σου προς τους Βαυαρούς και το γεγονός ότι θα βγούμε εκτός θέματος , οπότε , αφήνω απλά το (προβοκατόρικο) ερώτημα εδώ : σε ποια όλα ήταν μέχρι να φέρει την κίνηση μπροστά η σειρά 1 καλύτερη από ένα αντίστοιχης τιμής Golf ;

                                  Ήταν καλύτερη σε:

                                  1. Ανάρτηση
                                  2. Οδική συμπεριφορά
                                  3. Τιμόνι
                                  4. Κιβώτιο
                                  5. Ποιότητα κατασκευής
                                  6. Κινητήρες
                                  7. Φρένα
                                  8. Τιμή

                                  Υστερούσε μόνο σε χώρους (παντελώς αδιάφορο για εμένα).

                                  ΥΓ: Κάποτε η 5αρα (e39) είχε ψηφιστεί ως το καλύτερο αυτοκίνητο (γήινο) του κόσμου, αφού ήταν άριστο σε όλα.

                                  1. Το golf είχε παρόμοια πολλαπλών πίσω , στις δε εκδόσεις Gt και gti , παρόμοιες τιμολογιακά με παρόμοια κσλοεξοπλισμένο 116 , ε , ήταν (μακράν) καλύτερο...( μπορεί και να λανθάνω σε τιμές , ε υπήρχε ένα χάσμα πάντως).
                                  2. Παρόμοια με παραπάνω.
                                  3. Ναι , αλλά η 2 γενιά έβαλε πολύ νερό στο κρασί της.
                                  4. Ε, όχι δα , το χειροκίνητο της 1 ήταν μετριότατο , ο.κ. θα μου πείς για τα διπλοσύμπλεκτα.
                                  5. Διαφωνούμε , αλλά εμένα μου είναι αδιάφορο...
                                  6. Σίγουρα όχι , το golf , είχε ήδη δεί το φως το αληθινό του τούρμπο , όταν οι άλλοι πάλευαν με τα 115 ατίθασα. Ξεκινούσε από 1,4 και έφτανε σε 3.2 V6.
                                    7.Τίποτα το ιδιαίτερο.
                                  7. Μάλλον το αντίθετο.
                                  1. Ναι είχε, αλλά η BMW είχε πολύ καλύτερη ανάρτηση.
                                  2. Χειρότερο το Golf στον δρόμο, καλό ήταν αλλά Άσσος δεν ήταν
                                  3. Καθόλου, την είχα - εξαιρετικό τιμόνι.
                                  4. Μιλάω για αυτόματα, τα χειροκίνητα κιβώτια δεν υπάρχουν για εμένα.
                                  5. ΟΚ (πάντως το γκολφ διέλυε)
                                  6. Μην κοιτάς ψωροκώσταινα αλλά παγκόσμια. Τον inline 6 της BMW δεν τον έφτασε ποτέ! Τόσο στην 130 όσο και στις μετέπειτα 135. Και ο V6 σε σχέση με τον 3λιτρο inline ηταν μια μπούρδα.
                                  7. Συμφωνώ αλλά καλύτερα από Γκολφ.
                                  8. Όταν πήρα την 116 ήταν πιο φτηνή από το Γκολφ. Αλλά ΟΚ, ας το αφήσουμε εκτός γιατι ειναι εμπορική πολιτική της κάθε χώρας.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    το VR6 σχεδον inline ειναι και φαινεται γιατι ειναι εξισου ομαλο και μεταξενιο με τον κινητηρα της BMW. Ηταν βαρυ ομως.

                                    Μπουρδα σορρυ αλλα ειναι λαθος εκφραση αφου αυτος ο κινητηρας μπηκε μεχρι και σε Πορσε και το Βευρον.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                      @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                      Δεν μπορώ να σκεφτώ alfa , σε γήινα μοντέλα , η οποία να ήταν σε όλα ( φαντάζομαι εννοείς όλα , όχι μόνο την οδήγηση) καλύτερη από τον ανταγωνισμό.

                                      Ήταν π.χ. η Αλφέτα, την συνέκρινες με τις τότε bmw και γελάγανε και οι πέτρες σε κινητήρες, αναρτήσεις, φρένα και οδική συμπεριφορά, ακόμα και σε πολυτέλεια εσωτερικού. Υστερούσε στην συναρμογή και στην αντισκωριακή προστασία. Η GTV το ίδιο. Δηλαδή την δεκαετία του '60 και του '70 η Αλφα είχε πολύ μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό σε κινητήρες, αναρτήσεις και φρένα με πάρα πολλές πατέντες. Μέχρι και τα δισκοφρενα πίσω τα έβαζε στον άξονα και όχι στην πλήμνες, για να μην μπλοκάρουν τόσο έυκολα να να μειώνεται η μη-αναρτώμενη μάζα. Έβαζε το κιβώτιο πίσω (και δεν είχε καλή αίσθηση) για 50/50 κατανομή βάρους.

                                      @civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                      Ο.κ. καταλαβαίνω τη συμπάθεια σου προς τους Βαυαρούς και το γεγονός ότι θα βγούμε εκτός θέματος , οπότε , αφήνω απλά το (προβοκατόρικο) ερώτημα εδώ : σε ποια όλα ήταν μέχρι να φέρει την κίνηση μπροστά η σειρά 1 καλύτερη από ένα αντίστοιχης τιμής Golf ;

                                      Ήταν καλύτερη σε:

                                      1. Ανάρτηση
                                      2. Οδική συμπεριφορά
                                      3. Τιμόνι
                                      4. Κιβώτιο
                                      5. Ποιότητα κατασκευής
                                      6. Κινητήρες
                                      7. Φρένα
                                      8. Τιμή

                                      Υστερούσε μόνο σε χώρους (παντελώς αδιάφορο για εμένα).

                                      ΥΓ: Κάποτε η 5αρα (e39) είχε ψηφιστεί ως το καλύτερο αυτοκίνητο (γήινο) του κόσμου, αφού ήταν άριστο σε όλα.

                                      ΥΓ2: Να το πω πιο σωστά, σε όλα αυτά που έκαναν την Άλφα κάποτε να ξεχωρίζει με διαφορά από τον ανταγωνισμό και να θεωρείται στην κορυφή της σπορ αυτοκίνησης. Πλέον έμειναν μόνο τα σηματάκια κουόρε σπορτίβο και οι θύμισες στους ρομαντικούς.

                                      Η 5άρα μόνο σε μακρύ στέισον με πίσω επιβάτες που δεν ένοιωθαν τίποτα, θα ήταν το καλύτερο του κόσμου...😊

                                      Του άλλου δηλαδή...😰

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Για να επιστρέψουμε στο αμάξι, στα αμάξια γενικά...

                                        https://www.leblogauto.com/essai/essai-alfa-romeo-junior-veloce-280-cv-96537

                                        https://www.leblogauto.com/essai/essai-alfa-romeo-junior-elettrica-156cv-96535

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Λες να επιστρεψουμε στα αμαξια και βαζεις την πεζωαλφα…αντίφαση!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @criuser last edited by

                                            @criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):

                                            Για να επιστρέψουμε στο αμάξι, στα αμάξια γενικά...

                                            https://www.leblogauto.com/essai/essai-alfa-romeo-junior-veloce-280-cv-96537

                                            https://www.leblogauto.com/essai/essai-alfa-romeo-junior-elettrica-156cv-96535

                                            πολύ ομορφο είναι πάντως

                                            Cirus the virus

                                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 25 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr