Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 Aircross 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 Aircross 2024
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 23
    • 24
    • 5 / 24
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    468
    31861
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Πες μας από τώρα

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator last edited by

        Στα τωρινά επίπεδα, δεν περιμένω αυξήσεις,
        .....και με καλύτερο εξοπλισμό. Τους τελευταίους μήνες δεν έχει έρθει νέο μοντέλο ή fl με αυξημένη (ουσιαστικά) τιμή.

        R-LINE

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Αρχικά εξοπλισμοί :

          Εχουμε τα πάντα.

          YOU

          ACTIVE SAFETY BREAK
          LANE KEEP ASSIST
          DRIVER ATTENTION ALERT
          SPEED LIMIT INFORMATION
          CITROEN LED VISION
          ADVANCED COMFORT PHC ΑΝΑΡΤΗΣΗ
          SMARTPHONE STATION
          AIR CONDITION
          ΠΙΣΩ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ
          ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ
          ΤΡΟΧΟΙ 16

          PLUS ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΟU

          ΟΘΟΝΗ ΑΦΗΣ 10,25
          WIRELESS MIRROR SCREEN
          ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
          ΚΑΜΕΡΑ ΟΠΙΣΘΟΠΟΡΕΙΑΣ
          ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ
          ΠΙΣΩ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ
          ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ADVANCED COMFORT
          ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
          ΜΠΑΡΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
          ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ COLOR CLIPS
          TPOXOI 17

          MAX ΕΠΙΠΛΕΟΝ PLUS

          NAVIGATION 3D
          ΑΣΥΡΜΑΤΗ ΦΟΡΤΙΣΗ SMARTPHONE
          ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΟΠΤΕΥΣΗΣ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
          ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΪ
          ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΧΡΩΜΙΟΥ
          ΠΙΣΩ ΦΩΤΑ 3D - LED
          ΟΡΟΦΗ BΙ-ΤΟΝ
          ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 17

          ΤΙΜΕΣ

          1.2 1OO HP 6 MT 141 g:
          ΥΟU 19500 - PLUS 19500 - MAX 22000

          1.2 136 ΗΡ HYBRID 124-125 g: PLUS 25000 - MAX 27500

          E-C3 113 HP 320 KM AYTONOMIA 18,1 - 18,3 KWH/100 KM

          ΠΡΟ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΥΟU 27400 - PLUS 29500 - MAX 31600

          ΜΕΤΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΥΟU 20800 - PLUS 22500 - MAX 24000

          Οπως βλέπουμε οι τιμές των ηλεκτρικών είναι πολύ καλές και μάλιστα αξίζει να πάρει κάποιος την κορυφαία έκδοση, γιατί έχει μικρή διαφορά, αλλά και η μεσαία είναι καλά εξοπλισμένη.

          Το νέο 3 είναι ένα προηγούμενο αιρκρος σε στυλ με μεγάλους χώρους με μεταξόνιο από τα 2,605 μειωμένο στα 2,54 ώστε να μπει ακριβώς πάνω στο Γιάρις Κρος από το οποίο θα έχει και καλύτερους χώρους.
          Αυτούς τους 6,5 πόντους που πήρε από το παλιό αιρκρος τους έδωσε στο νέο, που πλέον με 2,67 μεταξόνιο είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο της Β σουβ και χτυπάει και αρκετά της επόμενης όπως το Κορόλα Κρος, από το οποίο η υβριδική έκδοση είναι πιο μεγάλη, πιο άνετη και πιο γρήγορη, ενώ στην κατανάλωση έχουν μισό λίτρο διαφορά, που στην πραγματικότητα να είναι 1 λίτρο διαφορά, αλλά σαν τιμή η διαφορά των 7000 που έχει το αιρκρος καθαρίζει κάθε σύγκριση.

          Ο υβριδικός κινητήρας δεν είναι ούτε απλός που δεν δίνει τίποτα, ούτε φουλ υβριδικός, που λόγω του σιβιτι, έχει θέματα στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Με το εξατάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο έχει πολύ καλές επιδόσεις.

          Για τις καταναλώσεις ακούγονται πολλά και νομίζω ότι ο καθένας θα αποφασίσει.

          Στο θέμα του ηλεκτρικού αλλάζει την αγορά ακόμα περισσότερο το 3 αιρκρος .

          Στοιχεία του 3 αιρκρος.

          ΜΗΚΟΣ 4,395 - ΠΛΑΤΟΣ 1,85 - ΥΨΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΕΣ 1,63
          ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2,67 - ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ 5ΘΕΣΙΟΥ 460 Λ. ΤΟ 7ΘΕΣΙΟ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΑ
          ΒΑΡΟΣ 1389 ΚΙΛΑ. ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 800 ΚΜ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 44 Λ.

          ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ 136 ΑΛΟΓΑ 230 ΡΟΠΗ - ΤΕΛΙΚΗ 193
          0-100 8,8 Δ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5,6 Λ/100

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • antonakis
            antonakis last edited by

            Λογικές για την κατηγορία τιμές.

            Moments before detonation...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Τι λογικές λες.

              7000 κάτω από το πανάσχημο Κορόλα Κρος το υβριδικό.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              fanis75 gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @criuser last edited by

                @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                7000 κάτω από το πανάσχημο Κορόλα Κρος το υβριδικό.

                Αστειο να λες το Κορόλα Κρος άσχημο μπροστά σε αυτό....μόνο τυφλός θα το έλεγα. Μην μιλήσως για αξιοπιστία, αντοχή κλπ. Αστεία σύγκριση κάνεις.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • gtsartsal
                  gtsartsal @criuser last edited by

                  @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                  Τι λογικές λες.

                  7000 κάτω από το πανάσχημο Κορόλα Κρος το υβριδικό.

                  Μόνο εσύ τα συγκρίνεις....

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                    7000 κάτω από το πανάσχημο Κορόλα Κρος το υβριδικό.

                    Αστειο να λες το Κορόλα Κρος άσχημο μπροστά σε αυτό....μόνο τυφλός θα το έλεγα. Μην μιλήσως για αξιοπιστία, αντοχή κλπ. Αστεία σύγκριση κάνεις.

                    Καλά θα δεις τι θα γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο, όχι σε επίπεδο ψωροκώσταινας με 100 συμπλέγματα.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                      @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                      Καλά θα δεις τι θα γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο, όχι σε επίπεδο ψωροκώσταινας με 100 συμπλέγματα.

                      Σε ευρωπαϊκό επίπεδο ξέρουμε ήδη τι έχει γίνει, μόνο στη Γαλλία πουλάνε τα Citroen σε όλες άλλες χώρες έχουν πεθάνει.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser @gtsartsal last edited by

                        @gtsartsal said in Citroen C3 Aircross 2024:

                        @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                        Τι λογικές λες.

                        7000 κάτω από το πανάσχημο Κορόλα Κρος το υβριδικό.

                        Μόνο εσύ τα συγκρίνεις....

                        Λαθος τα μαθηματικά τα συγκρίνουν.

                        Στοιχεία του 3 αιρκρος.

                        ΜΗΚΟΣ 4,395 - ΠΛΑΤΟΣ 1,85 - ΥΨΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΡΕΣ 1,63
                        ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2,67 - ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ 5ΘΕΣΙΟΥ 460 Λ. ΤΟ 7ΘΕΣΙΟ ΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΑ
                        ΒΑΡΟΣ 1389 ΚΙΛΑ. ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 800 ΚΜ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 44 Λ.

                        ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ 136 ΑΛΟΓΑ 230 ΡΟΠΗ - ΤΕΛΙΚΗ 193
                        0-100 8,8 Δ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5,6 Λ/100 ΡΥΠΟΙ 124-125

                        Στοιχεία Κορόλα Κρος

                        ΜΗΚΟΣ 4,46 - ΠΛΑΤΟΣ 1,82 - ΥΨΟΣ 1,62
                        ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2,64 - ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ 436 Λ.
                        ΒΑΡΟΣ 1410 ΚΙΛΑ.
                        ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ 140 ΑΛΟΓΑ - ΤΕΛΙΚΗ 170
                        0-100 10 Δ. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5 Λ/100 ΡΥΠΟΙ 114 γρ

                        Αρα τα μαθηματικά μας λένε ότι το αιρκρος είναι ανάλογων διαστάσεων, πιο άνετο εσωτερικά, πολύ πιο γρήγορο, ελάχιστα χειρότερο στην κατανάλωση και έχει τιμές στις 3 εκδόσεις του σάιτ 30930 - 32890 - 36440.

                        Δηλαδή η χαμηλή είναι 5930 ακριβότερη από την μεσαία του αιρκρος, η μεσαία 7890 από την μεσαία και 5390 από την ακριβότερη και οι δύο ακριβότερες έχουν 8940.

                        Κάθε ορθολογιστής θα δει ότι η σύγκριση είναι υπέρ του αιρκρος.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jamesd last edited by jamesd

                          ACC? Ελπίζω να μην το βλέπω ή να μην αναφέρεται εκ παραδρομής...Α για το παλιό λέτε;

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Μάλλον δεν....

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser @jamesd last edited by

                              @jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:

                              ACC? Ελπίζω να μην το βλέπω ή να μην αναφέρεται εκ παραδρομής...Α για το παλιό λέτε;

                              Δεν το χρειάζεται.

                              Είναι τόσο γρήγορο που δεν ακολουθεί κανέναν.

                              Αυτό το έχουν στάνταρ τα αργά Τογιότα και τα ΚΤΕΛ

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • V
                                vagkirk last edited by

                                Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα δει σε reviews, δεν ήξερα πως είναι , περίμενα το απλό C3 να έρθει πρώτο.

                                Έκανα ένα search στο YouTube, κατάλαβα αμέσως γιατί δεν έχει γίνει το παραμικρό hype με αυτό το αυτοκίνητο.
                                Εκτός από τους ίδιους τους marketing managers της Citroen που θα ντρέπονται να το προωθήσουν σωστά και δυναμικά, ακόμη και οι reviewers θα πρέπει να κινητοποιηθούν - πληρωθούν αδρά για να κάτσουν να δοκιμάσουν και να βρούνε τι κλασσικές ουδέτερες αρλουμπες θα πούνε σε αυτούς που θα το παρακολουθήσουν.

                                Προφανώς οι τύποι στην Citroen έχουν πετάξει λευκή πετσέτα, με μόνη εντολή το όσο δυνατόν μεγαλύτερο άρμεγμα του καταναλωτή.
                                Έδιωξαν το σχεδιαστικό τμήμα και με κάποιο ΑΙ software έδωσαν εντολή να αντιγράψουν το VW TCross αλλά χειρότερο, με μια αύρα σχεδιαστικής φιλοσοφίας Sannyong 15ετιας και σύγχρονου Lada.

                                Καλά μέσα μιλάμε για φτώχεια απόλυτη, μηδενική σχεδιαστική προσπάθεια, ποιότητα μυρίζει από το βίντεο ψαρίλα και πλαστικουρα.

                                ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ , και το ξανατονίζω , ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ , κατά την άποψη στην τιμή αυτή μου είναι το τέλειο αυτοκινητακι για το 90% των υποψηφίων αγοραστών SUV είτε με οικογένεια, είτε χωρίς.

                                19500€ σε αυτό το μέγεθος σβήνει τα πάντα στην αγορά από Supermini μέχρι όλα τα BSUV
                                100 αλογάκια, 6ταχυτο κιβώτιο και τα ομολογουμένως πολύ καλά άνετα αμορτισέρ, δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο στην πραγματικότητα σε συνδιασμό με τους καλούς χώρους που προσφέρει

                                Ναι θα μου πει κάποιος , αλλά λεβιεδακια πίσω , το Xiaomi Redmi τριετίας στο ταμπλό αντί για infotainment , και το Thermos με καφέ φίλτρου από το σπίτι δίπλα για να μαζέψουμε κεφάλαιο;

                                Ναι απολύτως θα πω εγώ !
                                Μόνο έτσι θα αντιμετωπίσουμε την φτώχεια Μητσοτάκη και θα στηρίξουμε την Ευρώπη απέναντι στην λαίλαπα των Κινέζων!

                                Και τέλος το ηλεκτρικό αν όντως βγαίνει στα 20000€ η βασική έκδοση με 300χλμ αυτονομία είναι το τέλειο αυτοκίνητο πόλης, ακόμη και για δεύτερο για όσους θέλουν την απόλυτη οικονομία.

                                Εκει έκανε μεγάλη ρελανς η Citroen.

                                Απορώ πόσο θα έχει το απλό C3 !!!

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  Alexandros A.92 @criuser last edited by

                                  @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                  ελάχιστα χειρότερο στην κατανάλωση

                                  Το ενα βεβαια ειναι θεωρητικο και το αλλο πραγματικο. Θα δουμε για την καταναλωση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Η θεωρητική διαφορά είναι μισό λίτρο καλύτερο το Κορόλα Κρος που σέρνεται στον δρόμο. Αντε να είναι 1,5 λίτρο. Δηλαδή 30 % απόκλιση στις επίσημες τιμές των δύο. Δηλαδή εδώ μιλάμε για 2,5 ευρώ στα 100 χλμ.

                                    Με 6000+ διαφορά τιμής, θέλεις 250000 χλμ για να τα πάρεις τα λεφτά σου πίσω, δηλαδή ποτέ.

                                    Και θα είσαι στενότερος, πολύ αργότερος και πιο άσχημος.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser @vagkirk last edited by criuser

                                      @vagkirk said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                      Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα δει σε reviews, δεν ήξερα πως είναι , περίμενα το απλό C3 να έρθει πρώτο.

                                      Έκανα ένα search στο YouTube, κατάλαβα αμέσως γιατί δεν έχει γίνει το παραμικρό hype με αυτό το αυτοκίνητο.
                                      Εκτός από τους ίδιους τους marketing managers της Citroen που θα ντρέπονται να το προωθήσουν σωστά και δυναμικά, ακόμη και οι reviewers θα πρέπει να κινητοποιηθούν - πληρωθούν αδρά για να κάτσουν να δοκιμάσουν και να βρούνε τι κλασσικές ουδέτερες αρλουμπες θα πούνε σε αυτούς που θα το παρακολουθήσουν.

                                      Προφανώς οι τύποι στην Citroen έχουν πετάξει λευκή πετσέτα, με μόνη εντολή το όσο δυνατόν μεγαλύτερο άρμεγμα του καταναλωτή.
                                      Έδιωξαν το σχεδιαστικό τμήμα και με κάποιο ΑΙ software έδωσαν εντολή να αντιγράψουν το VW TCross αλλά χειρότερο, με μια αύρα σχεδιαστικής φιλοσοφίας Sannyong 15ετιας και σύγχρονου Lada.

                                      Καλά μέσα μιλάμε για φτώχεια απόλυτη, μηδενική σχεδιαστική προσπάθεια, ποιότητα μυρίζει από το βίντεο ψαρίλα και πλαστικουρα.

                                      ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ , και το ξανατονίζω , ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ , κατά την άποψη στην τιμή αυτή μου είναι το τέλειο αυτοκινητακι για το 90% των υποψηφίων αγοραστών SUV είτε με οικογένεια, είτε χωρίς.

                                      19500€ σε αυτό το μέγεθος σβήνει τα πάντα στην αγορά από Supermini μέχρι όλα τα BSUV
                                      100 αλογάκια, 6ταχυτο κιβώτιο και τα ομολογουμένως πολύ καλά άνετα αμορτισέρ, δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο στην πραγματικότητα σε συνδιασμό με τους καλούς χώρους που προσφέρει

                                      Ναι θα μου πει κάποιος , αλλά λεβιεδακια πίσω , το Xiaomi Redmi τριετίας στο ταμπλό αντί για infotainment , και το Thermos με καφέ φίλτρου από το σπίτι δίπλα για να μαζέψουμε κεφάλαιο;

                                      Ναι απολύτως θα πω εγώ !
                                      Μόνο έτσι θα αντιμετωπίσουμε την φτώχεια Μητσοτάκη και θα στηρίξουμε την Ευρώπη απέναντι στην λαίλαπα των Κινέζων!

                                      Και τέλος το ηλεκτρικό αν όντως βγαίνει στα 20000€ η βασική έκδοση με 300χλμ αυτονομία είναι το τέλειο αυτοκίνητο πόλης, ακόμη και για δεύτερο για όσους θέλουν την απόλυτη οικονομία.

                                      Εκει έκανε μεγάλη ρελανς η Citroen.

                                      Απορώ πόσο θα έχει το απλό C3 !!!

                                      Μπορείς να πάρεις το Οπελ Φροντέρα που θα είναι σε κοντινές τιμές και έχει άλλο εσωτερικό

                                      3fd60540-4def-4ac8-927a-b1a7527268a6-image.png

                                      Απ΄ έξω είναι το ίδιο, απλώς η μάσκα αλλάζει.

                                      Εχουμε για όλα τα γούστα.

                                      Αλλωστε ποιος θα πάρει φόλκς από μία εταιρεία που κλείνει και φαληρίζει....😁 😀

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        v_a last edited by

                                        ΑΝ οι τιμές είναι σωστές, είναι έξυπνη κίνηση της Stellantis να χτυπηθεί η Dacia κύριοι, έτσι το βλέπω εγώ.
                                        Ούτε η Toyota, ούτε η Vag, η Dacia είναι αυτή που τα τελευταία χρόνια χτυπάει πανευρωπαϊκά καλές πωλήσεις με sandero - duster στα low budget οχήματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @criuser last edited by

                                          @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                          Αρα τα μαθηματικά μας λένε ότι το αιρκρος είναι ανάλογων διαστάσεων, πιο άνετο εσωτερικά, πολύ πιο γρήγορο, ελάχιστα χειρότερο στην κατανάλωση και έχει τιμές στις 3 εκδόσεις του σάιτ 30930 - 32890 - 36440.

                                          Αρα όσο έχει και η Κορόλα με το 1/3 της εγγύησης, βλάβες κάθε μονό μήνα (γιατί τους ζυγούς θα είναι στο συνεργείο) και κόστος τελικά 2 φορές το αμάξι. Ααα να μην ξεχάσω, η αναλώσιμη εβαπορέτα στα €1.200 + €1.500 εργασία για το καλό!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dimitrioskosmas @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                            @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

                                            Αρα τα μαθηματικά μας λένε ότι το αιρκρος είναι ανάλογων διαστάσεων, πιο άνετο εσωτερικά, πολύ πιο γρήγορο, ελάχιστα χειρότερο στην κατανάλωση και έχει τιμές στις 3 εκδόσεις του σάιτ 30930 - 32890 - 36440.

                                            Ααα να μην ξεχάσω, η αναλώσιμη εβαπορέτα στα €1.200 + €1.500 εργασία για το καλό!

                                            τους έκανες τα μούτρα κρέας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 5 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr