Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 271
    • 323
    • 324
    • 269 / 324
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6461
    164364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonn @tesa54 last edited by

      @tesa54 said in TOYOTA FORUM:

      Καλησπέρα προτείνετε κάποιο αξιόπιστο και σχετικά οικονομικό συνεργείο Toyota εξουσιοδοτημένο ή εξειδικευμένο για αλλαγή δίσκο-πλατό-ρουλεμάν σε Yaris 2018 γιατί φίλη πήγε σε αντιπροσωπεία στα ΔΠ και της είπαν 450 ανταλλακτικά και 350 εργατικά.

      Εγω εχω ΤΟΥΟΤΑ Rav4 και πολλα ΤΟΥΟΤΑ φτιαχνει ο Ivan, τιμιος προσεκτικος και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Με μαδουσαν στην αντιπροσωπια και τα εξειδικευμενα και πηγα εκει και βρηκα την υγεια μου! Προσοχη οχι στον Ελληνα συνεταιρο, στον Ivan πανε ολοι και τον Ivan θα ζητησεις στο τηλεφωνο!
      ΙΒΚΑΡ Car Services
      Διεύθυνση: Εκάβης 69, Γαλάτσι 111 46
      Τηλέφωνο: 21 0292 4955

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim last edited by

        https://toyota-club.net/files/faq/23-08-01_faq_hev_china_en.htm

        οι toyotaioi μελετούν τον ανταγωνισμό

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Γ
          Γιάννης 0 @ambition last edited by

          @ambition said in TOYOTA FORUM:

          Καλησπερα σε ολους.

          Εχω αποφασισει να παρω το Corolla Hybrid για ταξι.

          Μπορειτε να μου προτεινετε μια καλη αντιπροσωπεια να το πηγαινω για service οσο ειναι στην εγγυηση; Εννοω μια αντιπροσωπεια που ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ δεν θα με κοροιδεψει στα θεματα εγγυησης, δεν θα προσπαθησει να μου "πουλησει" πραγματα που δεν χρειαζομαι και θα βρει οποιο προβλημα εχω χωρις να με βασανισει;

          Μονο Αττικη

          Επισης επειδη εχω σκοπο να αλλαζω λαδια καθε 10κ (μπορει και λιγοτερο) και οχι καθε 15 που προτεινει η Toyota, μπορει καποιος να μου πει περιπου το κοστος;

          Ευχαριστω.

          Toyota Φωτεινός στο Ίλιον με μεγάλη διαφορά και ευγενικοτατοι.Οχι σαν μουτσοι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Εξειδικευμενο συνεργειο, Δημητρης Κοντραφουρης στο Κερατσινι.
            https://kontrafouris.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ataim
              ataim last edited by ataim

              Βάζω τίτλο στο παρακάτω, μπαταρίες, άλογα, κλπ.

              Ρίχνοντας μια ματιά στα specs των υβριδικών , ξεκινώντας από το yaris, βλέπουμε να φέρει μια μπαταρία 0,7kwh η οποία προσδίδει μόλις 25 άλογα (90 ο θερμικός, 115 σύνολο). Το lbx έχει μπαταρία 1kwh η οποία βγάζει κάτι παραπάνω, 45 άλογα. Πάμε στον 4cyl τώρα των Lexus RX/NX 350h που παράγει 185hp και φτάνει τα 245 combined, δηλαδή +60 από την μπαταρία που σε αυτή την περίπτωση είναι λίγο πάνω από 1,8kwh.
              Όλα τα παραπάνω είναι hsd/power split έχουν δηλαδή το γνωστό πλανητικό κιβώτιο. Έχει βγάλει όμως η toyota και το hybrid max που είναι ένα κλασσικό παράλληλο σύστημα με τον θερμικό των 270 ίππων να κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου και να λαμβάνει υποβοήθηση από δύο ηλεκτρομοτερ, ένα 80 ίππων μπροστά και ένα 100 ίππων πίσω. Η συνδυαστική μέγιστη ιπποδύναμη ανέρχεται στα 370 άλογα άρα αφαιρώντας τα του θερμικού, η μπαταρία βγάζει 100, αναμενόμενο καθώς ταυτίζεται με την ιπποδύναμη του πίσω κινητήρα. Όλα τα παραπάνω από μια μπαταρία χωρητικότητας 1,44kwh. Μάλιστα.

              Τι τρέχει εδώ; Γιατί βγάζουν 100 άλογα από μια μικρή μπαταρία και μόλις 60 από μια σαφώς μεγαλύτερη; Πρέπει να συμβαίνει το εξής, ειδικά στο hsd της toyota η μπαταρία δεν πρέπει να ξεμείνει ποτέ από ενέργεια και ισχύ καθώς τροφοδοτεί τον mg1 που έχει και τον ρόλο του διαφορικού, ελέγχει δηλαδή την ταχύτητα περιστροφής του πλανητικού. Στις υπόλοιπες υβριδικές μεταδόσεις, δεν τρέχει τίποτα, απλά χάνεις ισχύ μέχρι να φορτίσει πάλι η μπαταρία, στο hsd όμως σε πιθανότητα εκφόρτισης μπορεί το σύστημα να μπαίνει σε safe mode, για αυτό έχουν μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες με μικρά discharge. Για αυτό επίσης έχουν μεγαλύτερα μοτέρ και ιπποδυνάμεις στα phev γιατί δεν κινδυνεύουν να εκφορτισουν πλήρως. Ίσως στην επόμενη γενιά να αυξήσουν αρκετά την χωρητικότητα και το discharge, έχοντας καλύτερες ιπποδυνάμεις με τους νέους 4cyl θερμικούς.

              Τέλος αφού μια μπαταρία 1,44kwh αρκεί για να τροφοδοτήσει ένα μοτέρ 100 ίππων στον πίσω άξονα γιατί δεν το έχουν βάλει όλοι!! Αυτό θες και έναν μικρό πολυστροφο θερμικό μπροστά που θα φορτίζει την μπαταρία κ θα τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Γλιτώνεις και το βάρος/κατασκευή του κιβωτίου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • L
                lap last edited by

                Περίπου το ίδιο είχα πει και εγώ λόγω του psd της Toyota αλλά εσυ το εξεφρασες σε σωστά ελληνικά.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim @lap last edited by ataim

                  @lap said in TOYOTA FORUM:

                  Περίπου το ίδιο είχα πει και εγώ λόγω του psd της Toyota αλλά εσυ το εξεφρασες σε σωστά ελληνικά.

                  Το mg3 ήταν το έναυσμα να το ψάξω, που με 1,8kwh μπαταρία βγάζει +90 άλογα, γίνεται με τα όποια τερτιπια του συστήματος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    130+ νομίζω πως βγάζει στο MG3 και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να φορτίσει με ισχύ 43KW

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ataim
                      ataim @lap last edited by

                      @lap said in TOYOTA FORUM:

                      130+ νομίζω πως βγάζει στο MG3 και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να φορτίσει με ισχύ 43KW

                      135 είναι η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα, αν ο θερμικός του δίνει 60, η μπαταρία του δίνει τα υπόλοιπα 75. Στην περίπτωση που ο θερμικός δίνει 105 στους τροχούς, η μπαταρία πρέπει να δώσει 90 για να φτάσουμε τα 195. Στην πραγματικότητα γύρω στα 75, πρέπει να δίνει οπότε με τα 105 του θερμικού παει 180.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Να πούμε και για τη διαφορά των 140 ίππων των υβριδικών 1.8λτ με τα σχεδόν 200 του 2λτ, δηλαδή +0.2λτ με +60 ίππους, που οφείλεται;

                        Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim last edited by

                          Οφείλεται στον αρχαίο 1,8 ο οποίος θα έπρεπε να έχει καταργηθεί, τώρα με τους νέους 1,5 πάνε όλοι οι παλιοί κουβα. Θα καταργηθούν οι
                          3cyl 1,5
                          4cyl 1,8
                          4cyl 2,0
                          4cyl 2,5
                          4cyl 2,4t

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Οι 60 ίπποι πως προκύπτουν από 0.2λτ

                            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                            ataim fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim @piliourits last edited by ataim

                              @piliourits said in TOYOTA FORUM:

                              Οι 60 ίπποι πως προκύπτουν από 0.2λτ

                              Ο διλιτρος είναι νέος κινητήρας σχεδιάστηκε το 2017 με γνώμονα την οικονομία αλλά και την απόδοση ιπποδύναμης (κωδική ονομασία dynamic force), βγάζει 150 άλογα.

                              Ο 1,8 είναι ουσιαστικά εξέλιξη του 1,5 του Prius του 2000, είχε σχεδιαστεί με γνώμονα την μέγιστη οικονομία. Είναι αρχαίος, βγάζει μόλις 100 άλογα.

                              Εκεί οφείλεται η διαφορά συν στις μικρές διαφορές της μετάδοσης/μπαταρίας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                @piliourits said in TOYOTA FORUM:

                                Οι 60 ίπποι πως προκύπτουν από 0.2λτ

                                Οι 50 ίπποι ειναι από το θερμικό μοτέρ και η διαφορά ειναι ο αρχαίος 1.8 σε σχέση με τους πολύ νεώτερους και καλύτερoυς 1.5 και 2.0. Σκέψου ότι ο 1.5 υπολείπεται μόνο 5 ίππους από τον 1.8, για τόσο καλύτερο (και αποδοτικότερο) μοτερ μιλάμε!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • P
                                  parikon last edited by

                                  Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν η Toyota στην Ελλάδα έχει διαφορετικούς εξοπλισμούς από τις άλλες χώρες στην Ευρώπη;

                                  I A moysatos 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 @parikon last edited by

                                    @parikon said in TOYOTA FORUM:

                                    Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν η Toyota στην Ελλάδα έχει διαφορετικούς εξοπλισμούς από τις άλλες χώρες στην Ευρώπη;

                                    Τα επίπεδα εξοπλισμού αλλάζουν και σε όνομα και σε περιεχόμενο.
                                    Να κοιτάς αναλυτικά το περιέχει το κάθε μοντέλο και μα μην θεωρείς δεδομένο ότι ο εξοπλισμός σε ένα τεστ στο you tube θα είναι ο ιδιος.
                                    Σγνηθως στην Ελλάδα κόβουν

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      Alexandros A.92 @parikon last edited by Alexandros A.92

                                      @parikon said in TOYOTA FORUM:

                                      Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν η Toyota στην Ελλάδα έχει διαφορετικούς εξοπλισμούς από τις άλλες χώρες στην Ευρώπη;

                                      Εχει διαφορετικους και διαφορετικες ονομασιες. Δεν αλλαζουν εντελως αλλα μπορει να εχει 1-2 σημαντικες διαφορες και συνηθως λειπουν πραγματα απο εμας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • moysatos
                                        moysatos @parikon last edited by

                                        @parikon said in TOYOTA FORUM:

                                        Καλησπέρα, γνωρίζει κάποιος αν η Toyota στην Ελλάδα έχει διαφορετικούς εξοπλισμούς από τις άλλες χώρες στην Ευρώπη;

                                        Nαι έχουν διαφορά.
                                        Στην Κύπρο δεν υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις την ηλιοροφή ως έξτρα πακέτο. Υπάρχει μόνο στην έκδοση premiere ως στανταρ.

                                        Επίσης στην έκδοση chic έχεις την δυνατότητα με 1,300 ευρώ να βάλεις το visibility pack:
                                        -Dynamic guide lines on rear-view camera display
                                        -Intelligent Clearance Sonar (ICS) (rear, for objects, vehicle and pedestrians)
                                        -Toyota Teammate Advanced Park (Remote Controlled)
                                        -Adaptive High Beam System
                                        -Automatic headlamp levelling
                                        -Cornering lights
                                        -Panoramic View Monitor

                                        Εν τω μεταξύ το corolla cross είναι πιο ακριβό απο το chr

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          Alexandros A.92 @moysatos last edited by

                                          @moysatos said in TOYOTA FORUM:

                                          Εν τω μεταξύ το corolla cross είναι πιο ακριβό απο το chr

                                          και στην Ελλαδα ισχυει αυτο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus last edited by

                                            ΑΥΤΟ ΝΑΙ , είναι ενα Toyota που θα ήθελα να εχω

                                            b7fc8e6e-28fa-4fd3-8e2d-db5cfb47346f-image.png

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 269 / 324
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr