-
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευτελιστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι .. -
@criuser said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Σκέψου ότι αγορά με δόσεις μτχ σημαίνει 12 % επιτόκιο, ήτοι αν δώσεις μετρητά τα 7 και το βάλεις στην 4ετία για 10000, θα πληρώσεις 2400 τόκους.
Βασικά πρέπει να πείσεις τον Πήλιου να σου δώσει το αιρκρος του που έχει λίγα χλμ...
Αν πας στο υπάρχον αιρκρος σε χειροκίνητο ντίζελ που θα έχει επιτόκιο 7,4 θα έχεις όφελος σε τόκους.
Επίσης εμένα δεν μου αρέσει μπροστά, αλλά έχει προσφορές που φτάνουν τις 4000 στο C4, γιατί έρχεται facelift.
Δεν ειμαστε φαν των γαλλικών!
-
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δεν ειμαστε φαν των γαλλικών!
Και καλά κάνετε....ορισμένοι ξέρουν από αμάξια!
Σου είπα τι να πάρεις, απορώ γιατί το ψάχνεις/σκέφτεσαι ακόμα. Πήγαινε Σφακ, άκρες έχεις, δες τι έχει και πάρτο.
-
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
-
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
Μια φορα την εβδομαδα εχει περιθωριο να το πατήσει να κανει αναγέννηση... δεν θα με φοβιζε αυτό.
Υβριδικό μονο τογιοτα που δεν της αρεσουν οπως κανουν
Βενζίνη μονο πόνος στην τσεπη -
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
Μια φορα την εβδομαδα εχει περιθωριο να το πατήσει να κανει αναγέννηση... δεν θα με φοβιζε αυτό.
Υβριδικό μονο τογιοτα που δεν της αρεσουν οπως κανουν
Βενζίνη μονο πόνος στην τσεπηΠεριθωριο εχει. Το πατάει όμως γιατι πολλες γυναικες δεν το πατάνε ποτε ακομα και περιθωρια να έχουν?
αφου δεν της αρεσουν τα toyota ουτε το mg καλύτερα σε mild hybrid παρά σε Diesel εγω σου λέω
Ασε που μια τρομπα πετρελαιου να σου σκασει παει η εξοικονομηση χρηματων του Diesel (αμα βαζει σε οποιο πρατηριο να είναι, ειναι πιθανο σεναριο αυτό)
Δειξτης απλά το puma να κόψεις αντιδρασεις σε εμφανιση λεω εγώ xaxaxaxa
-
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
Μια φορα την εβδομαδα εχει περιθωριο να το πατήσει να κανει αναγέννηση... δεν θα με φοβιζε αυτό.
Υβριδικό μονο τογιοτα που δεν της αρεσουν οπως κανουν
Βενζίνη μονο πόνος στην τσεπηΠεριθωριο εχει. Το πατάει όμως γιατι πολλες γυναικες δεν το πατάνε ποτε ακομα και περιθωρια να έχουν?
αφου δεν της αρεσουν τα toyota ουτε το mg καλύτερα σε mild hybrid παρά σε Diesel εγω σου λέω
Ασε που μια τρομπα πετρελαιου να σου σκασει παει η εξοικονομηση χρηματων του Diesel (αμα βαζει σε οποιο πρατηριο να είναι, ειναι πιθανο σεναριο αυτό)
Δειξτης απλά το puma να κόψεις αντιδρασεις σε εμφανιση λεω εγώ xaxaxaxa
Το puma αρεσει και στο γιο αλλα το θεωρει μικρο και χωρος αερα!
Την εχει πιαασει μια φαση που θελει μαγαλο όχημα με ανεση!
Αν εξαιρεσεις το manual και οτι ως αντικαταστασης της avis ειναι μπιχλα και ταλαιπωρημενο, της εχει αρεσει το astra...
Η ιδια το παταει και γι αυτο δεν της αρεσουν τα υβριδικά της τογιοτα.. επειδή πατας και μονο μουγκρίζει...Κοιταω στο car σαν αυτό το astra diesel που οδηγεί σημερα και βλεπω με 15 χιλιαρικα από το 20 και μετά...
Δεν ειχα ποτε μου ομως opel ... απο πότε εγιναν στελαντις με γαλλικες μαλακίες πάνω;
Γνωστά προβλήματα; -
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δεν ειχα ποτε μου ομως opel ... απο πότε εγιναν στελαντις με γαλλικες μαλακίες πάνω;
Γνωστά προβλήματα;Και πριν τα Στελάντια, προβλήματα είχαν. Και τώρα έχουν, αλλά διαφορετικά. Από το 2021 (το Astra L) είναι Στέλα. Η γενικά Κ δεν ειναι, που έβγαινε μέχρι το 20221.
Τι ασχολείσαι με βλακείες? Πάρε έναν Άσσο να τελειώνεις...ακόμα δεν πηγες Σφάκ?
-
@gtsartsal said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Καινουργιο swift ή μαζντα 2?
18.000 εως 20.000. Οικονομικά - εύκολα στη χρήση για γυναίκες και αξιόπιστα!
Το σκ που ερχεται, αν δεν κάνω λαθος, θα έχει δοκιμή του swift! @dimsabas
Tελικά το Mazda 2 (το κανονικό) δεν της αρέσει;
-
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
Μια φορα την εβδομαδα εχει περιθωριο να το πατήσει να κανει αναγέννηση... δεν θα με φοβιζε αυτό.
Υβριδικό μονο τογιοτα που δεν της αρεσουν οπως κανουν
Βενζίνη μονο πόνος στην τσεπηΠεριθωριο εχει. Το πατάει όμως γιατι πολλες γυναικες δεν το πατάνε ποτε ακομα και περιθωρια να έχουν?
αφου δεν της αρεσουν τα toyota ουτε το mg καλύτερα σε mild hybrid παρά σε Diesel εγω σου λέω
Ασε που μια τρομπα πετρελαιου να σου σκασει παει η εξοικονομηση χρηματων του Diesel (αμα βαζει σε οποιο πρατηριο να είναι, ειναι πιθανο σεναριο αυτό)
Δειξτης απλά το puma να κόψεις αντιδρασεις σε εμφανιση λεω εγώ xaxaxaxa
Γνωστά προβλήματα;
Υγρος ιμαντας σε λαδι που τριβεται και τα τριματα προκαλουν προβλημα με την πάροδο του χρόνου και αρα θα θελει αλλαγη. Επειδη ομως είναι εμβαπτισμενος σε λαδι στον κινητήρα η αλλαγη κοστίζει πολύ.
Νταξει ολα τα Stellantis με τον 1,2 puretech το έχουν αυτό και δεν γινεται συντομα. Αν αλλαζεις και πιο συντομα λαδια καθε 5-7000χλμ από ότι λεει το manual θα παραταθει μετα τα 150000χλμ
κατα τα αλλα αποδοτικος ωραιος κινητηρας. ΜΑΠΑ manual μονο σε αυτοματο θα πήγαινα σε stellantis
γενικα στα opel είχα πολυ κακη εμπειρια με την αντιπροσωπεία πριν πολλα χρόνια και τους θεωρω κλέφτες και δεν ξαναπαιρνω. Βεβαια τοτε ΔΕΝ ηταν Stelantis group για να είμαι δίκαιος
-
@panormus772 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@gtsartsal said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Καινουργιο swift ή μαζντα 2?
18.000 εως 20.000. Οικονομικά - εύκολα στη χρήση για γυναίκες και αξιόπιστα!
Το σκ που ερχεται, αν δεν κάνω λαθος, θα έχει δοκιμή του swift! @dimsabas
Tελικά το Mazda 2 (το κανονικό) δεν της αρέσει;
Δεν υπαρχει μαζντα μαρκα για αυτήν! Εδω το mazdoyaris και μου ελεγε οτι την εριξα και της εδωσα αγνωστη μαρκα!
Περα από την πλακα εχει μια φίλη της και δεν της αρεσε... το βρηκε πρωτογονο -
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@cirus said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@andya3 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δες στο internet τα μεταχειρισμένα από Karenta. Μπορείς να βρεις ωραία T-Cross 2-3 ετών με λίγα χιλιόμετρα, εγγύηση από Karenta, και τιμές από 18-20k.
Το αυτοκίνητο είναι ότι πρέπει για γυναίκες, μικρό, ευκολοδήγητο και με χώρους και για οικογένεια. Στιβαρό στην οδήγηση, με ποιοτική αίσθηση, και δεν ακούγεται κιχ, ούτε τριξίματα, ούτε περίεργοι ήχοι. Κλασσικό vw.
Αν σκοπεύεις κιόλας να το κρατήσεις 3-4 χρόνια και μετά να το ξεφορτωθείς, το παίρνεις και με ballon, που νομίζω συμφέρει για τέτοιες περιπτώσεις.
Μτχ καρεντα θα κοιταζα αλλα μας είχαν κανει μια εξευετειστική προσφορά για το γιαρις (το δωσαμε 3500 παραπανω) που δεν θελω να τους βλεπω... ασε που δεν κανουν και κανέναν ελεγχο μόνο απο αδεια και ενα γενικό οπτικό κανουν, αρα δεν ξερω τι κατιμα θα εχουν.
Το t-cross θα της αρεσε γιατι εχει αναδιπλουμενους αλλα το έχουμε δει και απορρίψει λόγω υψηλης κατανάλωσης και γιατι στα suv δεν την κόβω να εχει ορατότητα και ανεση και δεν θα ηθελα να το σκίσει!
Εκτος αν εβρισκα κανα μτχ diesel.... αλλα και παλι ..Το diesel μεσα στην πολη και γυναικα οδηγος που δεν το πατάει να κάνει αναγεννηση το DPF ΔΕΝ είναι καλή επιλογη. Χωρια που με τα adblue τα τελευταια ακουω πολλα περιεργα. Τα πριν το Adblue euro 6 μια χαρα ηταν
μην γλιτωσεις καυσιμα και τα πληρωσεις αλλου. καλύτερα βενζινουλα ή υβριδικο (mild or full)
Μια φορα την εβδομαδα εχει περιθωριο να το πατήσει να κανει αναγέννηση... δεν θα με φοβιζε αυτό.
Υβριδικό μονο τογιοτα που δεν της αρεσουν οπως κανουν
Βενζίνη μονο πόνος στην τσεπηΠεριθωριο εχει. Το πατάει όμως γιατι πολλες γυναικες δεν το πατάνε ποτε ακομα και περιθωρια να έχουν?
αφου δεν της αρεσουν τα toyota ουτε το mg καλύτερα σε mild hybrid παρά σε Diesel εγω σου λέω
Ασε που μια τρομπα πετρελαιου να σου σκασει παει η εξοικονομηση χρηματων του Diesel (αμα βαζει σε οποιο πρατηριο να είναι, ειναι πιθανο σεναριο αυτό)
Δειξτης απλά το puma να κόψεις αντιδρασεις σε εμφανιση λεω εγώ xaxaxaxa
Το puma αρεσει και στο γιο αλλα το θεωρει μικρο και χωρος αερα!
Την εχει πιαασει μια φαση που θελει μαγαλο όχημα με ανεση!
Αν εξαιρεσεις το manual και οτι ως αντικαταστασης της avis ειναι μπιχλα και ταλαιπωρημενο, της εχει αρεσει το astra...
Η ιδια το παταει και γι αυτο δεν της αρεσουν τα υβριδικά της τογιοτα.. επειδή πατας και μονο μουγκρίζει...Εχει τον μεγαλυτερο χωρο αποσκευων αλλα μεσα ναι είναι λιγο στριμωχτα στις πίσω θέσεις στον αερα των ποδιων. Μπροστα είναι μια χαρά ανετοτατο
αν το παταει ομως το Puma θα το λατρέψει, ο ecoboost ειναι πολύ καλός κινητήρας και εχει δυναμη από χαμηλα.
Εσυ ομως εγραψες στην αρχη μικρες διαστάσεις , τωρα μου το αλλαζεις χαχαχαχαχαχα
-
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Δεν ειχα ποτε μου ομως opel ... απο πότε εγιναν στελαντις με γαλλικες μαλακίες πάνω;
Γνωστά προβλήματα;Και πριν τα Στελάντια, προβλήματα είχαν. Και τώρα έχουν, αλλά διαφορετικά. Από το 2021 (το Astra L) είναι Στέλα. Η γενικά Κ δεν ειναι, που έβγαινε μέχρι το 20221.
Τι ασχολείσαι με βλακείες? Πάρε έναν Άσσο να τελειώνεις...ακόμα δεν πηγες Σφάκ?
Σιγα μην κυκλοφορεί η κυρία και με BMW ρε συ Φάνη!
Καθηγητρια ειναι και δεν συναδει με το επαγγελμα της μπέμπα... -
Παγωμενε, άσε το φόρουμ και πήγαινε να ψωνίσεις...
-
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Σιγα μην κυκλοφορεί η κυρία και με BMW ρε συ Φάνη!
Γιατί?? Μια χαρά ειναι.
Θες ποιότητα και γκάζι και μεγάλο και και - εεε δεν θα τα βρεις αλλου!
Εκτός εαν πας σε Λέξους ή Μερτσέντα.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@fanis75 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Παγωμενε, άσε το φόρουμ και πήγαινε να ψωνίσεις...
Πολλα χλμ
-
Πάρε ένα Vitara που είναι αγαπημένο στις γυναίκες να τελειώνεις... χαχαχαχα.
(σε μεταχειρισμένα η κατάσταση είναι για κλάματα με τις τιμές που βλέπω)
-
@iceman7 said in Καθημερινό b-c νέο ή μτχ:
Πολλα χλμ
Δεν κοίταξα καν ποσα έχουν...χαχα!
Πήγαινε, θα σου βρουν, τόσα κονέ έχεις!! Άντε...ακόμα το ψάχνεις??
Αφού το ξέρεις, ό,τι άλλο και να πάρεις θα γκρινιάζεις και εσύ και οι γυναίκες.
Καθημερινό b-c νέο ή μτχ