Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 257
    • 258
    • 259
    • 260
    • 261
    • 269
    • 270
    • 259 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151911
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ilias-a @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Ούτε καν. Ανά 1000χλμ να βλέπω λάδια?
      Δεν είναι ζωή αυτή...

      Σε καμια περιπτωση δε θα αφηνα την τυχη της ζωης αυτων που κουβαλω μαζι και τη δικη μου σε ενα μηχανημα, οσο τελειο και να ηταν αυτο, γιατι θα βαριομουν να κοιταξω λαδια, υγρα φρενων, ψυξης, πιεση ελαστικων, κλπ διαγνωστικους ελεγχους ακομα και συχνοτερα απο 1000 χιλιομετρα.

      Chrisk6 panos2171 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • Chrisk6
        Chrisk6 @ilias-a last edited by

        @ilias-a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        Ούτε καν. Ανά 1000χλμ να βλέπω λάδια?
        Δεν είναι ζωή αυτή...

        Σε καμια περιπτωση δε θα αφηνα την τυχη της ζωης αυτων που κουβαλω μαζι και τη δικη μου σε ενα μηχανημα, οσο τελειο και να ηταν αυτο, γιατι θα βαριομουν να κοιταξω λαδια, υγρα φρενων, ψυξης, πιεση ελαστικων, κλπ διαγνωστικους ελεγχους ακομα και συχνοτερα απο 1000 χιλιομετρα.

        2024 έχουμε.
        Όλα αυτά που είπες τα βλέπεις από τα όργανα του αυτοκινήτου σου.
        Να ήσουν το 1980 ναι...

        Το θέμα είναι πόσο λάδι καίει ο κινητήρας και τι θεωρούμε λογικό και αν το δεχόμαστε επίσης.

        I alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a @Chrisk6 last edited by

          @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

          2024 έχουμε.
          Όλα αυτά που είπες τα βλέπεις από τα όργανα του αυτοκινήτου σου.
          Να ήσουν το 1980 ναι...

          Το θέμα είναι πόσο λάδι καίει ο κινητήρας και τι θεωρούμε λογικό και αν το δεχόμαστε επίσης.

          Μεινε μονο στα οργανα, για το λαδι εχει δωσει ο κατασκευαστης το φυσιολογικο στο βιβλιαρακι του, σε οσους κανουν τον κοπο να το διαβασουν.

          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Chrisk6
            Chrisk6 @ilias-a last edited by

            @ilias-a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            2024 έχουμε.
            Όλα αυτά που είπες τα βλέπεις από τα όργανα του αυτοκινήτου σου.
            Να ήσουν το 1980 ναι...

            Το θέμα είναι πόσο λάδι καίει ο κινητήρας και τι θεωρούμε λογικό και αν το δεχόμαστε επίσης.

            Μεινε μονο στα οργανα, για το λαδι εχει δωσει ο κατασκευαστης το φυσιολογικο στο βιβλιαρακι του, σε οσους κανουν τον κοπο να το διαβασουν.

            Ανά 1000 χλμ να το κοιτάω αποκλείεται πάντως.
            Μέχρι και η Peugeot στο βιβλιαράκι αναφέρει έλεγχο ανά 5000χλμ...στα λάδια.
            Όποιος το μελετήσει θα το δει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @jamesd last edited by realzeus

              @jamesd said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              @ilias-a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              1 λιτρο στα 15000 μια χαρα ειναι, ανα 1000 υποχρεωση σου να ριχνεις μια ματια στα λαδια.

              Λίγα δεν λες; Αν ανά 1000 χλμ, χρειάζεται συμπλήρωμα εμπίπτει στην κατηγορία «μπρίκι»

              Ο έλεγχος ελαίου κάθε 1000, ή άντε 2000 χλμ, είναι αυτονόητος. Και όχι, δεν είναι μπρίκι, αν θέλει συμπλήρωμα. Σε λίγο θα σας φανεί και περίεργο να ελέγχετε τον αέρα στα λάστιχα κάθε 15 μέρες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • alex-mix
                alex-mix @Chrisk6 last edited by

                @chrisk6 said in [PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)]

                Να ήσουν το 1980 ναι...

                Το 1980 δεν καιγανε λαδια😁😁😁

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • panos2171
                  panos2171 @ilias-a last edited by panos2171

                  @ilias-a said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  Ούτε καν. Ανά 1000χλμ να βλέπω λάδια?
                  Δεν είναι ζωή αυτή...

                  Σε καμια περιπτωση δε θα αφηνα την τυχη της ζωης αυτων που κουβαλω μαζι και τη δικη μου σε ενα μηχανημα, οσο τελειο και να ηταν αυτο, γιατι θα βαριομουν να κοιταξω λαδια, υγρα φρενων, ψυξης, πιεση ελαστικων, κλπ διαγνωστικους ελεγχους ακομα και συχνοτερα απο 1000 χιλιομετρα.

                  Παίζει ρόλο και πόσα χιλιόμετρα κάνεις βέβαια. Αν κάνεις στο 10ημερο 1000χλμ θα ελέγχεις 3-4 φορές το μήνα λάδια;
                  Υπάρχει ούτως ή άλλως το manual του κατασκευαστή που λέει ακριβώς πότε πρέπει να γίνονται οι έλεγχοι.
                  Το ότι πχ ένα vag σου λέει κάθε 1000χλμ δε σημαίνει ότι αυτό ισχύει για ένα ΤΟΥΟΤΑ η το αντίθετο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    hountalas last edited by

                    Καλά βρε σατανάδες,
                    κάτσε να πάει σε συνεργείο να δούμε τι φταίει.
                    Να δούμε τι φταίει για να προσπαθήσουμε να το προλάβουμε εάν γίνεται οι υπόλοιποι. Φαντάζομαι αυτό εξυπηρετεί το φόρουμ, να ενημερωνόμαστε για τα κουσούρια έτσι ώστε όσοι μπορούν να κάνουν ελέγχους.
                    Αν δεν είναι θέμα ιμάντα πάντως δεν έχω δει πολλά puretech να καίνε λάδι.

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @hountalas last edited by

                      @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                      Αν δεν είναι θέμα ιμάντα πάντως δεν έχω δει πολλά puretech να καίνε λάδι.

                      Εκτός από τη φθορά του ιμάντα χρονισμού, ο κινητήρας 1.2 PureTech τείνει να καταναλώνει πάρα πολύ λάδι.

                      https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-stellantis-1-2-puretech-de-nouvelles-solutions-contre-la-consommation-d-huile-30034597.html

                      https://forum.4troxoi.gr/topic/33699/κατασκευαστές-και-μοντέλα-peugeot-forum/12893?_=1725262380095

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hountalas @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Αν δεν είναι θέμα ιμάντα πάντως δεν έχω δει πολλά puretech να καίνε λάδι.

                        Εκτός από τη φθορά του ιμάντα χρονισμού, ο κινητήρας 1.2 PureTech τείνει να καταναλώνει πάρα πολύ λάδι.

                        https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-stellantis-1-2-puretech-de-nouvelles-solutions-contre-la-consommation-d-huile-30034597.html

                        https://forum.4troxoi.gr/topic/33699/κατασκευαστές-και-μοντέλα-peugeot-forum/12893?_=1725262380095

                        Αυτό πάει με το πρόβλημα του ιμάντα η μόνο του;
                        Αλλά και πάλι περισσότερο θα εμφανιστεί ο ιμάντας παρά το κάψιμο λαδιού.
                        Τουλάχιστον αυτό φαίνεται σε δείγμα που παίρνεις από το fb και από εδώ.

                        fanis75 Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @hountalas last edited by

                          @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          Αυτό πάει με το πρόβλημα του ιμάντα η μόνο του;

                          Μόνο του. Ειναι γενικότερο θέμα κατανάλωσης λαδιού του συγκεκριμένου μοτέρ. Εαν διαβάσεις αναλυτικά, υπάρχουν οδηγίες ελέγχου και επισκευής, από ψεκασμό με φλιτ, σε αντικατάσταση κυλίνδρων, μέχρι αντικατάσταση κινητήρα.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hountalas @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            Αυτό πάει με το πρόβλημα του ιμάντα η μόνο του;

                            Μόνο του. Ειναι γενικότερο θέμα κατανάλωσης λαδιού του συγκεκριμένου μοτέρ. Εαν διαβάσεις αναλυτικά, υπάρχουν οδηγίες ελέγχου και επισκευής, από ψεκασμό με φλιτ, σε αντικατάσταση κυλίνδρων, μέχρι αντικατάσταση κινητήρα.

                            Ναι το έκανα μια μετάφραση και είδα κάτι.
                            Αλλά έχω δει ότι χαλάνε τα υπόλοιπα παρά να γράφουν συχνά για κατανάλωση λαδιού.
                            Αυτά το 2020 που το πήρα δεν μας τα λέγατε!

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 @hountalas last edited by

                              @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              Αν δεν είναι θέμα ιμάντα πάντως δεν έχω δει πολλά puretech να καίνε λάδι.

                              Εκτός από τη φθορά του ιμάντα χρονισμού, ο κινητήρας 1.2 PureTech τείνει να καταναλώνει πάρα πολύ λάδι.

                              https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-stellantis-1-2-puretech-de-nouvelles-solutions-contre-la-consommation-d-huile-30034597.html

                              https://forum.4troxoi.gr/topic/33699/κατασκευαστές-και-μοντέλα-peugeot-forum/12893?_=1725262380095

                              Αυτό πάει με το πρόβλημα του ιμάντα η μόνο του;
                              Αλλά και πάλι περισσότερο θα εμφανιστεί ο ιμάντας παρά το κάψιμο λαδιού.
                              Τουλάχιστον αυτό φαίνεται σε δείγμα που παίρνεις από το fb και από εδώ.

                              Του κουμπαρου μου το Grandland πριν ''σκασει'' το μοτερ (1.2/130hp) μου ελεγε οτι εκαιγε λαδι αρκετο.
                              Το ειχε αναφερει και στα ενδιαμεσα σερβις...αλλα εγινε η δουλεια μετα απο λιγες χιλιαδες χιλιομετρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @hountalas last edited by

                                @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                Αυτά το 2020 που το πήρα δεν μας τα λέγατε!

                                Οποιος ρώταγε τα έλεγα, τουλάχιστον όσα ξέραμε ως τότε. Αλλά ειναι κίντερ έκπληξη αυτό το μοτέρ, κάθε λίγο βγαίνει κάτι καινούργιο.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hountalas last edited by

                                  Τι να πω, μακριά από εμάς.
                                  Εμένα τώρα έχει 54κ.
                                  Δεν είχα θέμα με λάδι ποτέ.
                                  Τα σέρβις τα έκανα σχετικά γρηγορότερα από αυτό που ζητάνε δηλαδή μέχρι 12-14κ τα πήγαινα τα λάδια. 0-30 στην αρχή και τώρα άλλαξε σε 0-20.
                                  Με τον ιμάντα να δω τι θα κάνω αν και με το μάτι φαίνεται οκ.

                                  alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alex-mix
                                    alex-mix @hountalas last edited by

                                    @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Τι να πω, μακριά από εμάς.
                                    Εμένα τώρα έχει 54κ.
                                    Δεν είχα θέμα με λάδι ποτέ.
                                    Τα σέρβις τα έκανα σχετικά γρηγορότερα από αυτό που ζητάνε δηλαδή μέχρι 12-14κ τα πήγαινα τα λάδια. 0-30 στην αρχή και τώρα άλλαξε σε 0-20.
                                    Με τον ιμάντα να δω τι θα κάνω αν και με το μάτι φαίνεται οκ.

                                    Παντως σου λεω στο κολλητο μου που εχει 30χιλ χλμ τον αλλαξανε απο μονοι τους

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 last edited by

                                      Υπαρχει τεχνικη οδηγια που λογικα θα την εφαρμοσουν.
                                      Αν υπαρχει λογος γι αλλαγη του ιμαντα θα πρεπει να την κανουν.
                                      Παντως η αυξημενη καταναλωση λαδιου ειναι σημαδι...
                                      Τουλαχιστον ετσι ειπανε μεσα απο την αντιπροσωπεια της Opel ατομα γνωστα που εργαζοντουσαν χρονια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n-k-9 last edited by

                                        Όταν φθείρεται ο ιμάντας, τα θραύσματα του βουλώνουν την σίτα της αντλίας λαδιού, με αποτέλεσμα αυτή να μην μπορεί να τραβήξει λάδι. Το λάδι ως ποσότητα υφίσταται, αλλά δεν ανεβαίνει πάνω. Τώρα γιατί η αυξημένη κατανάλωση λαδιού είναι σημάδι έναρξης φθοράς στον ιμάντα μόνο αυτοί το ξέρουν...

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @n-k-9 last edited by

                                          @n-k-9 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          Τώρα γιατί η αυξημένη κατανάλωση λαδιού είναι σημάδι έναρξης φθοράς στον ιμάντα μόνο αυτοί το ξέρουν...

                                          Σιγά μην ξέρουν - χρειάζονται μηχανικοί για αυτό και οι Γάλλοι δεν έχουν από δαύτους.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kkostask @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                            @n-k-9 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                            Τώρα γιατί η αυξημένη κατανάλωση λαδιού είναι σημάδι έναρξης φθοράς στον ιμάντα μόνο αυτοί το ξέρουν...

                                            Σιγά μην ξέρουν - χρειάζονται μηχανικοί για αυτό και οι Γάλλοι δεν έχουν από δαύτους.

                                            Έφυγαν όλοι και πήγαν στη vag…έτσι εξηγούνται όλα… 😊

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 257
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 259 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr