Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 79
    • 80
    • 64 / 80
    Περί αυτοκίνησης
    92
    1584
    71381
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Πρόσεξε καλά, θα βάλω τον @dettol να σου απαντήσει

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        Γιατι εισαι το αφεντικο του και θα του δωσεις διαταγη;

        Τεσπα λεω να το σταματησουμε εδω να κανουμε και κατι αλλο σημερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster @lap last edited by red_monster

          @lap said in BYD forum:

          @red_monster said in BYD forum:

          @lap said in BYD forum:

          Ξέρω τι γράφω. Ποτέ δεν γράφω κάτι χωρίς να το έχω ψάξει.😁

          Στις σύνθετες διατομές παρόμοιων υλικών σε ενδιαφέρει το μέτρο ελαστικότητας και ο λόγος poisson. Ποιο είναι το μέτρο ελαστικότητας του κοινού με τον υψηλής αντοχής χάλυβα ?

          Πρώτα από όλα δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να ορίσεις και να υποθέσεις ότι το κράμα των AHSS με τον απλό χάλυβα που χρησιμοποιείται ευρέως κατά την κατασκευή οχημάτων είναι παρόμοια. Έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους και ανα γενιές.

          Δεύτερον δεν τους ενδιαφέρει μονάχα η ελαστικότητα αλλά και ακόμα παραπάνω ο η θλίψη.

          Οι διαφορές είναι τεράστιες

          Για παράδειγμα

          alt text

          Το δύσκολο κομμάτι είναι η συναρμολόγηση αυτών. Και για αυτό επιλέγονται υλικά χαμηλότερης ποιότητας που για να ανταπεξέλθουν στις δοκιμές πρόσκρουσης και έγκριση τύπων αυξάνουν το πάχος τους και παράλληλα αυξάνουν το βάρος του οχήματος. Κάτι που οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση. Και στον αντίποδα αυτού προσφέρουν οικολογικά ελαστικά μπας και μειώσουν κατά ελάχιστο τους ρύπους σε βαρύτερα αυτοκίνητα τα οποία θα υπόκεινται σε φυγόκεντρες δυνάμεις στις στροφές. Δηλαδή συνταγή καταστροφής.

          Δεν είναι σωστά αυτά που γράφεις και φαίνεται πως δεν γνωρίζεις καθόλου τεχνολογία υλικών.
          Πρώτα πρώτα γράφεις για θλίψη και βάζεις διάγραμμα για ΕΦΕΛΚΥΣΜΟ !

          Το διάγραμμα που βάζεις είναι το γνωστό τάση - παραμόρφωση πρώτου εξαμήνου και φαίνεται οτι δεν μπορείς να το διαβάσεις, μην εκτίθεσαι

          Σου λείπουν γνώσεις 4 στατικών, ενός εξαμήνου έκαστη, άλλων τόσων δυναμικών και 2-3 τεχνικών υλικών

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Σωστά, απλά τα περισσότερα συγκριτικά γραφήματα όταν μιλούν για κράμα μετάλλων χρησιμοποιούν ως μέθοδο αξιολόγησης το tensile strength. Ήταν το γρηγορότερο που μπορούσα να βρω.

            Εγώ ανέφερα στο ποστ μου την θλίψη διότι στα crash test εκ των πραγμάτων αυτό μετρούν.

            alt text

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Τα έχεις κάνει στο μυαλό σου σαλατα, αλλά σε αγαπαμε για αυτό που εισια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Δηλαδή Σεφ;

                Πες μας λοιπόν.

                Δεν ισχύει ότι με τα AHSS οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν λεπτότερα φύλλα χάλυβα μειώνοντας τη μάζα ως BIW του οχήματος;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
                  βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !

                  Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά

                  O L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    otso @red_monster last edited by

                    @red_monster said in BYD forum:

                    Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
                    βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !

                    Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά

                    Δεν μπορει να αλλαξει επαγγελμα , ανηκει στην καστα των ανεγγιχτων .

                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Μια ωραία σύνοψη όσων συζητούμε

                      Steel Generations
                      Each generation of AHSS has been developed to advance the strength-to-elongation characteristics. The strength and elongation properties of each AHSS type is illustrated on what the industry typically refers to as the “banana chart” (see Figure 1). Tensile strength is a measure of the peak load a material can withstand across a given area and typically is measured in megapascals (MPa). Total elongation is a measure of the ductility of a material.

                      Generation 1. Gen1 steels were developed out of mild steels with alloying elements added. As material engineers developed these high-strength, low-alloy (HSLA) steels using different alloying elements and strengthening mechanisms, the material strength increased, but at a lower elongation. The HSLA steels gave way to dual-phase (DP), transformation-induced plasticity (TRIP), and martensitic steels, all with the tradeoff of increasing strength at the cost of lower total elongation.

                      Generation 2. Material engineers developed Gen2 steels—twinning-induced plasticity (TWIP) steels and austenitic stainless steels—using significant amounts of alloying elements. Although they met the goal of dramatically increasing both the strength and elongation characteristics, the materials barely found a place in the automotive industry because of their high costs and challenges related to joining to other steel grades.

                      Generation 3. Gen3 steels present an opportunity to achieve the strength and ductility of Gen2 steels without the cost and joining problems associated with them. They combine high elongation with high tensile strength. A Gen3 steel generally is recognized as having a minimum tensile strength and elongation product of 20 GPa percent.

                      The automotive industry has examined the Gen3 metals and determined that they can be used to improve both tensile strength and ductility while reducing the autobody weight significantly by enabling improved geometry and decreasing material thickness. Steelmakers use a variety of techniques to create Gen3 steels, primarily through lean chemistry and state-of-the-art annealing practices.

                      https://www.thefabricator.com/thefabricator/article/bending/third-generation-advanced-high-strength-steel-emerges

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap @red_monster last edited by lap

                        @red_monster said in BYD forum:

                        Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
                        βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !

                        Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά

                        Ρε συ Τέρας, δεν σου ζήτησα να μου κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα. Εξέφρασα μια άποψη που την έχω διαβάσει σε δεκάδες πηγές σχετικές με το θέμα. Μου έκανες κριτική ότι δεν ισχύει. Προσπάθησα με τις ερασιτεχνικές μου γνώσεις να εδραιώσω και να επιχειρηματολογήσω στην συζήτηση πάνω σε αυτό που διάβασα (έχουν περάσει έτη από τότε και κάνω και λάθη μιας και η μνήμη φθείρεται με τα έτη εαν δεν εξασκεί κατι).

                        Σε ρωτάω λοιπόν πάνω σε αυτό το συγκεκριμένο που μου κάνεις κριτική.
                        Ισχύει ή δεν ισχύει ότι με τα AHSS οι κατασκευαστές μειώνουν τη μάζα του οχήματος χρησιμοποιώντας λεπτότερα φύλλα χάλυβα προσφέροντας ισάξιες ή και ανώτερες αποδόσεις σε τομείς όπως κατανάλωση και crash tests ;

                        Υ.γ

                        Συμφωνώ για την δια βίου μάθηση. Είναι μια από τις χαρές του ανθρώπου. Ίσως ανώτερη από τα υλικά αγαθά.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @otso last edited by

                          @otso said in BYD forum:

                          @red_monster said in BYD forum:

                          Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
                          βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !

                          Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά

                          Δεν μπορει να αλλαξει επαγγελμα , ανηκει στην καστα των ανεγγιχτων .

                          Εεεεε;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Διάγραμμα φάσεων σιδήρου-άνθρακα θα δούμε?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              alt text

                              Απολαύστε με δική σας ευθύνη

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τα παιδία παίζει...😊

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  red_monster @lap last edited by

                                  @lap said in BYD forum:

                                  @red_monster said in BYD forum:

                                  Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
                                  βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !

                                  Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά

                                  Ρε συ Τέρας, δεν σου ζήτησα να μου κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα. Εξέφρασα μια άποψη που την έχω διαβάσει σε δεκάδες πηγές σχετικές με το θέμα. Μου έκανες κριτική ότι δεν ισχύει. Προσπάθησα με τις ερασιτεχνικές μου γνώσεις να εδραιώσω και να επιχειρηματολογήσω στην συζήτηση πάνω σε αυτό που διάβασα (έχουν περάσει έτη από τότε και κάνω και λάθη μιας και η μνήμη φθείρεται με τα έτη εαν δεν εξασκεί κατι).

                                  Σε ρωτάω λοιπόν πάνω σε αυτό το συγκεκριμένο που μου κάνεις κριτική.
                                  Ισχύει ή δεν ισχύει ότι με τα AHSS οι κατασκευαστές μειώνουν τη μάζα του οχήματος χρησιμοποιώντας λεπτότερα φύλλα χάλυβα προσφέροντας ισάξιες ή και ανώτερες αποδόσεις σε τομείς όπως κατανάλωση και crash tests ;

                                  Υ.γ

                                  Συμφωνώ για την δια βίου μάθηση. Είναι μια από τις χαρές του ανθρώπου. Ίσως ανώτερη από τα υλικά αγαθά.

                                  Τι νόημα έχει η συζήτηση ? Συζητάμε κάτι το οποίο χρειάζεται τεχνικό υπόβαθρο, δεν το έχεις, googlaρεις με λέξεις κλειδιά και μας παρουσιάζει τα πρώτα αποτελέσματα τους γκουκλαρίσματος. Ξέρεις να διαβάζεις διάγραμμα τάσης παραμόρφωσης ? Τι θες να σου εξηγήσω λοιπόν ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Μπορώ να καταλάβω και να κατανοήσω ένα διάγραμμα τάσης παραμόρφωσης στον βαθμό που μου επιτρέπουν οι γνώσεις μου και η ενασχόληση μου με την σχετική βιβλιογραφία. Δηλαδή, γνωρίζω και κατανοώ τα βασικά αλλά σαφέστατα δεν θα ισχυριστώ ότι θα παράξω μελέτη στην βάση αυτών.

                                    Εγώ όμως δεν σε ρώτησα εάν γνωρίζεις και κατά πόσο την τεχνολογία των υλικών και τις τάσεις παραμόρφωσης αυτών.

                                    Εγώ ρώτησα το απλό και ξεκάθαρο:

                                    Ισχύει ή δεν ισχύει, αυτό που έχω διαβάσει σε πολλές σχετικές πηγές, ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν AHSS με σκοπό να μειώσουν το πάχος του χάλυβα των αυτοκινήτων σε διάφορα κομβικά σημεία του, ώστε αυτο με την σειρά του να μειώσει τη μάζα άρα και τους ρύπους προσφέροντας όμως ίδιου ή ακόμα και ανωτέρου επιπέδου ασφάλεια;

                                    Πάνω σε αυτό ήταν η ένσταση σου:

                                    @red_monster said in BYD forum:

                                    @lap said in BYD forum:

                                    Έτσι! μακρυά από τα eco ελαστικά. Εάν θέλουν να δώσουν οικονομία στ αυτοκίνητα τους ας τα συναρμολογήσουν με υψηλότερης αντοχής χάλυβα ώστε να μειώσουν το απαιτούμενο πάχος που χρειάζεται για την ασφάλεια τους και να μειώσουν με αυτόν τον τρόπο και τους ρύπους.

                                    Τι γράφεις πάλι ρε σύ ;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonmone last edited by

                                      IMG_6316.jpeg

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Ρε συ λαπ τι το ψάχνεις δε καταλαβαίνεις ότι απαξιει να σου απαντήσει γιατί δεν πήγες πολυτεχνείο;... ή απλά δεν ξέρει αυτό που τον ρωτάς και βαριέται να το ψάξει...
                                        Είναι σαν να προσπαθείς να μιλησεις επιστημονικά με έναν γιατρό για την λειτουργία πχ της καρδίας και εσύ να γκουγκαρεις λέξεις κλειδια για να μείνεις στην κουβέντα...
                                        Απλά ο γιατρός δεν θα μπει στην διαδικασία να σου εξηγήσει ή αν το κάνει θα πρέπει να σου μιλήσει με παρομοιωσεις για να στο παρουσιάσει απλουστευμενα...

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap @antonmone last edited by

                                          @antonmone said in BYD forum:

                                          IMG_6316.jpeg

                                          Μα γιατί;;;; προσφέρουμε θέαμα

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @tkin73 last edited by lap

                                            @tkin73 said in BYD forum:

                                            Ρε συ λαπ τι το ψάχνεις δε καταλαβαίνεις ότι απαξιει να σου απαντήσει γιατί δεν πήγες πολυτεχνείο;... ή απλά δεν ξέρει αυτό που τον ρωτάς και βαριέται να το ψάξει...
                                            Είναι σαν να προσπαθείς να μιλησεις επιστημονικά με έναν γιατρό για την λειτουργία πχ της καρδίας και εσύ να γκουγκαρεις λέξεις κλειδια για να μείνεις στην κουβέντα...
                                            Απλά ο γιατρός δεν θα μπει στην διαδικασία να σου εξηγήσει ή αν το κάνει θα πρέπει να σου μιλήσει με παρομοιωσεις για να στο παρουσιάσει απλουστευμενα...

                                            Οκ. Άρα, εγώ να μυρίσω τα νύχια μου για το τι εννοεί ο ποιητής.

                                            Υπόψιν όταν λέμε "γκουκγλαρω" σημαίνει πως κατεβάζω σχετικές μελέτες και επιστημονικά άρθρα για το θέμα που συζητούμε. Τα διαβάζω, τα κατανοώ μέχρι το σημείο που μπορώ, και δεν είναι πάντοτε χαμηλό και εξάγω μια γνώμη.Δεν διαβάζω ενημερωτικά sites άσχετων δημοσιογράφων.

                                            Νομίζω πως αγγίξαμε και σήμερα την τελειότητα στο offtopic.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 64 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr