-
Ωραία αφού δεν απαντάς τότε μην μπαίνεις σε αυτά τα μονοπάτια. Είναι λογικό να ακολουθήσει η ερώτηση που σου έκανα
-
Το να ζητας να κανει καποιος συζητηση μαζι σου οπως το εχεις κανει δηλ ζητας ο αλλος να αφιερωσει πολυ χρονο ενω θα μπορουσε να κανει κατι ποιο παραγωγικο δεν ειναι λιγο αυτο.
Σημερα εχω ορεξη να γραψω αλλα ο χρονος που ξοδευω εδω αφαιρειται απο χρονο που θα μπορουσα να κανω παραγωγικη δραστηριοτητα. Γενικα παντως δεν κανω συζητηση μαζι σου.
-
Πρόσεξε καλά, θα βάλω τον @dettol να σου απαντήσει
-
Γιατι εισαι το αφεντικο του και θα του δωσεις διαταγη;
Τεσπα λεω να το σταματησουμε εδω να κανουμε και κατι αλλο σημερα.
-
@red_monster said in BYD forum:
Ξέρω τι γράφω. Ποτέ δεν γράφω κάτι χωρίς να το έχω ψάξει.
Στις σύνθετες διατομές παρόμοιων υλικών σε ενδιαφέρει το μέτρο ελαστικότητας και ο λόγος poisson. Ποιο είναι το μέτρο ελαστικότητας του κοινού με τον υψηλής αντοχής χάλυβα ?
Πρώτα από όλα δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να ορίσεις και να υποθέσεις ότι το κράμα των AHSS με τον απλό χάλυβα που χρησιμοποιείται ευρέως κατά την κατασκευή οχημάτων είναι παρόμοια. Έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους και ανα γενιές.
Δεύτερον δεν τους ενδιαφέρει μονάχα η ελαστικότητα αλλά και ακόμα παραπάνω ο η θλίψη.
Οι διαφορές είναι τεράστιες
Για παράδειγμα
Το δύσκολο κομμάτι είναι η συναρμολόγηση αυτών. Και για αυτό επιλέγονται υλικά χαμηλότερης ποιότητας που για να ανταπεξέλθουν στις δοκιμές πρόσκρουσης και έγκριση τύπων αυξάνουν το πάχος τους και παράλληλα αυξάνουν το βάρος του οχήματος. Κάτι που οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση. Και στον αντίποδα αυτού προσφέρουν οικολογικά ελαστικά μπας και μειώσουν κατά ελάχιστο τους ρύπους σε βαρύτερα αυτοκίνητα τα οποία θα υπόκεινται σε φυγόκεντρες δυνάμεις στις στροφές. Δηλαδή συνταγή καταστροφής.
Δεν είναι σωστά αυτά που γράφεις και φαίνεται πως δεν γνωρίζεις καθόλου τεχνολογία υλικών.
Πρώτα πρώτα γράφεις για θλίψη και βάζεις διάγραμμα για ΕΦΕΛΚΥΣΜΟ !Το διάγραμμα που βάζεις είναι το γνωστό τάση - παραμόρφωση πρώτου εξαμήνου και φαίνεται οτι δεν μπορείς να το διαβάσεις, μην εκτίθεσαι
Σου λείπουν γνώσεις 4 στατικών, ενός εξαμήνου έκαστη, άλλων τόσων δυναμικών και 2-3 τεχνικών υλικών
-
Σωστά, απλά τα περισσότερα συγκριτικά γραφήματα όταν μιλούν για κράμα μετάλλων χρησιμοποιούν ως μέθοδο αξιολόγησης το tensile strength. Ήταν το γρηγορότερο που μπορούσα να βρω.
Εγώ ανέφερα στο ποστ μου την θλίψη διότι στα crash test εκ των πραγμάτων αυτό μετρούν.
-
Τα έχεις κάνει στο μυαλό σου σαλατα, αλλά σε αγαπαμε για αυτό που εισια
-
Δηλαδή Σεφ;
Πες μας λοιπόν.
Δεν ισχύει ότι με τα AHSS οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν λεπτότερα φύλλα χάλυβα μειώνοντας τη μάζα ως BIW του οχήματος;
-
Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά
-
@red_monster said in BYD forum:
Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά
Δεν μπορει να αλλαξει επαγγελμα , ανηκει στην καστα των ανεγγιχτων .
-
Μια ωραία σύνοψη όσων συζητούμε
Steel Generations
Each generation of AHSS has been developed to advance the strength-to-elongation characteristics. The strength and elongation properties of each AHSS type is illustrated on what the industry typically refers to as the “banana chart” (see Figure 1). Tensile strength is a measure of the peak load a material can withstand across a given area and typically is measured in megapascals (MPa). Total elongation is a measure of the ductility of a material.Generation 1. Gen1 steels were developed out of mild steels with alloying elements added. As material engineers developed these high-strength, low-alloy (HSLA) steels using different alloying elements and strengthening mechanisms, the material strength increased, but at a lower elongation. The HSLA steels gave way to dual-phase (DP), transformation-induced plasticity (TRIP), and martensitic steels, all with the tradeoff of increasing strength at the cost of lower total elongation.
Generation 2. Material engineers developed Gen2 steels—twinning-induced plasticity (TWIP) steels and austenitic stainless steels—using significant amounts of alloying elements. Although they met the goal of dramatically increasing both the strength and elongation characteristics, the materials barely found a place in the automotive industry because of their high costs and challenges related to joining to other steel grades.
Generation 3. Gen3 steels present an opportunity to achieve the strength and ductility of Gen2 steels without the cost and joining problems associated with them. They combine high elongation with high tensile strength. A Gen3 steel generally is recognized as having a minimum tensile strength and elongation product of 20 GPa percent.
The automotive industry has examined the Gen3 metals and determined that they can be used to improve both tensile strength and ductility while reducing the autobody weight significantly by enabling improved geometry and decreasing material thickness. Steelmakers use a variety of techniques to create Gen3 steels, primarily through lean chemistry and state-of-the-art annealing practices.
-
@red_monster said in BYD forum:
Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά
Ρε συ Τέρας, δεν σου ζήτησα να μου κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα. Εξέφρασα μια άποψη που την έχω διαβάσει σε δεκάδες πηγές σχετικές με το θέμα. Μου έκανες κριτική ότι δεν ισχύει. Προσπάθησα με τις ερασιτεχνικές μου γνώσεις να εδραιώσω και να επιχειρηματολογήσω στην συζήτηση πάνω σε αυτό που διάβασα (έχουν περάσει έτη από τότε και κάνω και λάθη μιας και η μνήμη φθείρεται με τα έτη εαν δεν εξασκεί κατι).
Σε ρωτάω λοιπόν πάνω σε αυτό το συγκεκριμένο που μου κάνεις κριτική.
Ισχύει ή δεν ισχύει ότι με τα AHSS οι κατασκευαστές μειώνουν τη μάζα του οχήματος χρησιμοποιώντας λεπτότερα φύλλα χάλυβα προσφέροντας ισάξιες ή και ανώτερες αποδόσεις σε τομείς όπως κατανάλωση και crash tests ;Υ.γ
Συμφωνώ για την δια βίου μάθηση. Είναι μια από τις χαρές του ανθρώπου. Ίσως ανώτερη από τα υλικά αγαθά.
-
@red_monster said in BYD forum:
Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά
Δεν μπορει να αλλαξει επαγγελμα , ανηκει στην καστα των ανεγγιχτων .
Εεεεε;
-
Διάγραμμα φάσεων σιδήρου-άνθρακα θα δούμε?
-
Απολαύστε με δική σας ευθύνη
-
Τα παιδία παίζει...
-
@red_monster said in BYD forum:
Τι να σου εξηγήσω ρε σύ ;
βρες βιβλια πρώτων εξαμήνων mech/civil/naval να τα πιάσεις απο την αρχή αν σου αρέσει το αντικείμενο, και εδώ είμαι να σου λύσω τυχόν απορίες !Εξάλλου η εκπαίδευση πλέον είναι δια βίου, που ξέρεις μπορεί να καταπιαστεις και επαγγελματικά
Ρε συ Τέρας, δεν σου ζήτησα να μου κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα. Εξέφρασα μια άποψη που την έχω διαβάσει σε δεκάδες πηγές σχετικές με το θέμα. Μου έκανες κριτική ότι δεν ισχύει. Προσπάθησα με τις ερασιτεχνικές μου γνώσεις να εδραιώσω και να επιχειρηματολογήσω στην συζήτηση πάνω σε αυτό που διάβασα (έχουν περάσει έτη από τότε και κάνω και λάθη μιας και η μνήμη φθείρεται με τα έτη εαν δεν εξασκεί κατι).
Σε ρωτάω λοιπόν πάνω σε αυτό το συγκεκριμένο που μου κάνεις κριτική.
Ισχύει ή δεν ισχύει ότι με τα AHSS οι κατασκευαστές μειώνουν τη μάζα του οχήματος χρησιμοποιώντας λεπτότερα φύλλα χάλυβα προσφέροντας ισάξιες ή και ανώτερες αποδόσεις σε τομείς όπως κατανάλωση και crash tests ;Υ.γ
Συμφωνώ για την δια βίου μάθηση. Είναι μια από τις χαρές του ανθρώπου. Ίσως ανώτερη από τα υλικά αγαθά.
Τι νόημα έχει η συζήτηση ? Συζητάμε κάτι το οποίο χρειάζεται τεχνικό υπόβαθρο, δεν το έχεις, googlaρεις με λέξεις κλειδιά και μας παρουσιάζει τα πρώτα αποτελέσματα τους γκουκλαρίσματος. Ξέρεις να διαβάζεις διάγραμμα τάσης παραμόρφωσης ? Τι θες να σου εξηγήσω λοιπόν ?
-
Μπορώ να καταλάβω και να κατανοήσω ένα διάγραμμα τάσης παραμόρφωσης στον βαθμό που μου επιτρέπουν οι γνώσεις μου και η ενασχόληση μου με την σχετική βιβλιογραφία. Δηλαδή, γνωρίζω και κατανοώ τα βασικά αλλά σαφέστατα δεν θα ισχυριστώ ότι θα παράξω μελέτη στην βάση αυτών.
Εγώ όμως δεν σε ρώτησα εάν γνωρίζεις και κατά πόσο την τεχνολογία των υλικών και τις τάσεις παραμόρφωσης αυτών.
Εγώ ρώτησα το απλό και ξεκάθαρο:
Ισχύει ή δεν ισχύει, αυτό που έχω διαβάσει σε πολλές σχετικές πηγές, ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν AHSS με σκοπό να μειώσουν το πάχος του χάλυβα των αυτοκινήτων σε διάφορα κομβικά σημεία του, ώστε αυτο με την σειρά του να μειώσει τη μάζα άρα και τους ρύπους προσφέροντας όμως ίδιου ή ακόμα και ανωτέρου επιπέδου ασφάλεια;
Πάνω σε αυτό ήταν η ένσταση σου:
@red_monster said in BYD forum:
Έτσι! μακρυά από τα eco ελαστικά. Εάν θέλουν να δώσουν οικονομία στ αυτοκίνητα τους ας τα συναρμολογήσουν με υψηλότερης αντοχής χάλυβα ώστε να μειώσουν το απαιτούμενο πάχος που χρειάζεται για την ασφάλεια τους και να μειώσουν με αυτόν τον τρόπο και τους ρύπους.
Τι γράφεις πάλι ρε σύ ;
-
-
Ρε συ λαπ τι το ψάχνεις δε καταλαβαίνεις ότι απαξιει να σου απαντήσει γιατί δεν πήγες πολυτεχνείο;... ή απλά δεν ξέρει αυτό που τον ρωτάς και βαριέται να το ψάξει...
Είναι σαν να προσπαθείς να μιλησεις επιστημονικά με έναν γιατρό για την λειτουργία πχ της καρδίας και εσύ να γκουγκαρεις λέξεις κλειδια για να μείνεις στην κουβέντα...
Απλά ο γιατρός δεν θα μπει στην διαδικασία να σου εξηγήσει ή αν το κάνει θα πρέπει να σου μιλήσει με παρομοιωσεις για να στο παρουσιάσει απλουστευμενα...
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!