Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 252
    • 269
    • 270
    • 250 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151942
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @nickthetrib last edited by

      @nickthetrib said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Μισό ιμάντα έχει ή καδένα τελικά το 1.2???
      Ρε μέτοχε! Τι στο πέος γίνεται με το stelantis group?

      Κανείς δεν ξέρει!! Ανάλογα με την παρτίδα παραγωγής, εαν ειναι ανάδρομος ο Ερμής, εαν είναι πρίν ή μετά το Μποζολέ κλπ. Ό,τι έχουν στοκ, βάζουν όπως έκαναν και με τα φανάρια....χαχα!! 😁

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Chrisk6
        Chrisk6 last edited by

        Πλεον καδενα με τον ''υβριδισμο''.
        Οι προηγουμενοι λογικα μονο ιμαντα που αλλαζεται με αναβαθμισμενο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          O 1.2 έχει ιμάντα μέχρι τώρα σε όλες τις εκδόσεις.

          Ο νέος 1.2 που φοράνε τα υβριδικά έχει καδένα και όχι ιμάντα.

          Με τον ιμάντα το πρόβλημα είναι ότι είναι μέσα στο λάδι και τα λάδια που είχαν αρχικά επιλεχθεί δεν ήταν σωστά και τον έφθειραν με αποτέλεσμα να φεύγουν κομματάκια και να προκαλούν θέματα και σε ακραίες περιπτώσεις κόψιμο.

          Εχουν αλλάξει 2-3 φορές από ότι έχω διαβάσει τις προδιαγραφές του λαδιού και προφανώς υπάρχει εντολή στα συνεργεία για έλεγχο του ιμάντα σε κάποια χλμ, ίσως ανάλογα και με το λάδι που έχει χρησιμοποιηθεί στα σέρβις και αν δουν να έχει θέμα να τον αλλάζουν.

          Προφανώς υπήρχε αστοχία μελέτης για τον συνδυασμό ιμάντα με το λάδι, όπως αντίστοιχα υπήρχε και στο πάχος της καδένας στο ντίζελ.

          Για το δοχείο αντ μπλού, η ευθύνη είναι καθαρά του προμηθευτή, ο οποίος το φτιάχνει και υπάρχει το πρόβλημα.

          Επί της ουσίας τα προβλήματα δεν κρύβονται, αναδεικνύονται από τους πελάτες και τα μμε, πράγμα που δεν συμβαίνει συχνά στις άλλες μάρκες και η εταιρεία θέλοντας ή μη, αναγκάστηκε να κάνει τις αλλαγές στην εγγύηση δωρεάν, ή και μετά την εγγύηση με δωρεάν ανταλλακτικά, για μεγάλο διάστημα.

          Ηδη σιγά σιγά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          Chrisk6 D fanis75 xenos 4 Replies Last reply Reply Quote 1
          • G
            Green Power last edited by Green Power

            @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

            Επί της ουσίας τα προβλήματα δεν κρύβονται, αναδεικνύονται από τους πελάτες και τα μμε, πράγμα που δεν συμβαίνει συχνά στις άλλες μάρκες και η εταιρεία θέλοντας ή μη, αναγκάστηκε να κάνει τις αλλαγές στην εγγύηση δωρεάν, ή και μετά την εγγύηση με δωρεάν ανταλλακτικά, για μεγάλο διάστημα.

            Λίγες μέρες στο εξοχικό ένας γείτονας με 2008 και μια θεία με c3 οκταετίας ντίζελ και τα δύο με πάνω από 100 χιλιάδες χλμ τα έχουν στο συνεργείο!

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Chrisk6
              Chrisk6 @criuser last edited by

              @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              Ηδη σιγά σιγά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση.

              Ωραια θα ηταν να εδιναν την μεγαλη σε διαρκει εγγυηση και στους αλλους κινητηρες. Οχι μονο στα ηλεκτρικα. Τωρα ειναι μεχρι 80Κ ή 100Κ και 5 χρονια?

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitrioskosmas @criuser last edited by

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                O 1.2 έχει ιμάντα μέχρι τώρα σε όλες τις εκδόσεις.

                Ο νέος 1.2 που φοράνε τα υβριδικά έχει καδένα και όχι ιμάντα.

                Με τον ιμάντα το πρόβλημα είναι ότι είναι μέσα στο λάδι και τα λάδια που είχαν αρχικά επιλεχθεί δεν ήταν σωστά και τον έφθειραν με αποτέλεσμα να φεύγουν κομματάκια και να προκαλούν θέματα και σε ακραίες περιπτώσεις κόψιμο.

                Εχουν αλλάξει 2-3 φορές από ότι έχω διαβάσει τις προδιαγραφές του λαδιού και προφανώς υπάρχει εντολή στα συνεργεία για έλεγχο του ιμάντα σε κάποια χλμ, ίσως ανάλογα και με το λάδι που έχει χρησιμοποιηθεί στα σέρβις και αν δουν να έχει θέμα να τον αλλάζουν.

                Προφανώς υπήρχε αστοχία μελέτης για τον συνδυασμό ιμάντα με το λάδι, όπως αντίστοιχα υπήρχε και στο πάχος της καδένας στο ντίζελ.

                Για το δοχείο αντ μπλού, η ευθύνη είναι καθαρά του προμηθευτή, ο οποίος το φτιάχνει και υπάρχει το πρόβλημα.

                Επί της ουσίας τα προβλήματα δεν κρύβονται, αναδεικνύονται από τους πελάτες και τα μμε, πράγμα που δεν συμβαίνει συχνά στις άλλες μάρκες και η εταιρεία θέλοντας ή μη, αναγκάστηκε να κάνει τις αλλαγές στην εγγύηση δωρεάν, ή και μετά την εγγύηση με δωρεάν ανταλλακτικά, για μεγάλο διάστημα.

                Ηδη σιγά σιγά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση.

                Μη πλατιαζεις που ελεγε ο Γ.Γεωργιου
                ΛΑΧΕΙΟ

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser @Green Power last edited by

                  @green-power said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  Επί της ουσίας τα προβλήματα δεν κρύβονται, αναδεικνύονται από τους πελάτες και τα μμε, πράγμα που δεν συμβαίνει συχνά στις άλλες μάρκες και η εταιρεία θέλοντας ή μη, αναγκάστηκε να κάνει τις αλλαγές στην εγγύηση δωρεάν, ή και μετά την εγγύηση με δωρεάν ανταλλακτικά, για μεγάλο διάστημα.

                  Λίγες μέρες στο εξοχικό ένας γείτονας με 2008 και μια θεία με c3 οκταετίας ντίζελ και τα δύο με πάνω από 100 χιλιάδες χλμ τα έχουν στο συνεργείο!

                  Οταν πουλάς εκατοντάδες χιλιάδες, λογικό είναι να υπάρχουν και ζημιές ή και κακή χρήση.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  limited_one 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @Chrisk6 last edited by

                    @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    Ηδη σιγά σιγά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση.

                    Ωραια θα ηταν να εδιναν την μεγαλη σε διαρκει εγγυηση και στους αλλους κινητηρες. Οχι μονο στα ηλεκτρικα. Τωρα ειναι μεχρι 80Κ ή 100Κ και 5 χρονια?

                    Η βασική είναι 5 χρόνια και 60000 χλμ και με ένα ποσό που είναι από 200-400 μπορείς να πας είτε στα 80000, είτε στα 100000, πάντα όμως για τα 5 χρόνια.

                    Στα καινούργια οι άλλοι κινητήρες σιγά σιγά τελειώνουν.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @dimitrioskosmas last edited by

                      @dimitrioskosmas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                      O 1.2 έχει ιμάντα μέχρι τώρα σε όλες τις εκδόσεις.

                      Ο νέος 1.2 που φοράνε τα υβριδικά έχει καδένα και όχι ιμάντα.

                      Με τον ιμάντα το πρόβλημα είναι ότι είναι μέσα στο λάδι και τα λάδια που είχαν αρχικά επιλεχθεί δεν ήταν σωστά και τον έφθειραν με αποτέλεσμα να φεύγουν κομματάκια και να προκαλούν θέματα και σε ακραίες περιπτώσεις κόψιμο.

                      Εχουν αλλάξει 2-3 φορές από ότι έχω διαβάσει τις προδιαγραφές του λαδιού και προφανώς υπάρχει εντολή στα συνεργεία για έλεγχο του ιμάντα σε κάποια χλμ, ίσως ανάλογα και με το λάδι που έχει χρησιμοποιηθεί στα σέρβις και αν δουν να έχει θέμα να τον αλλάζουν.

                      Προφανώς υπήρχε αστοχία μελέτης για τον συνδυασμό ιμάντα με το λάδι, όπως αντίστοιχα υπήρχε και στο πάχος της καδένας στο ντίζελ.

                      Για το δοχείο αντ μπλού, η ευθύνη είναι καθαρά του προμηθευτή, ο οποίος το φτιάχνει και υπάρχει το πρόβλημα.

                      Επί της ουσίας τα προβλήματα δεν κρύβονται, αναδεικνύονται από τους πελάτες και τα μμε, πράγμα που δεν συμβαίνει συχνά στις άλλες μάρκες και η εταιρεία θέλοντας ή μη, αναγκάστηκε να κάνει τις αλλαγές στην εγγύηση δωρεάν, ή και μετά την εγγύηση με δωρεάν ανταλλακτικά, για μεγάλο διάστημα.

                      Ηδη σιγά σιγά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση.

                      Μη πλατιαζεις που ελεγε ο Γ.Γεωργιου
                      ΛΑΧΕΙΟ

                      Οπως το βλέπει κανείς, ή όπως θέλει να το δει...

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

                        @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Για το δοχείο αντ μπλού, η ευθύνη είναι καθαρά του προμηθευτή, ο οποίος το φτιάχνει και υπάρχει το πρόβλημα.

                        Πρφανώς και όχι. Αυτό ειναι μπάλα στην εξέδρα. Η ευθύνη είναι του κατασκευαστή που διαλέγει τον προμηθευτή και του δίνει τις προδιαγραφές. Εαν ο προμηθευτής δεν κάνει καλά την δουλειά του, είναι ευθύνη του κατασκευαστή να αλλάξει προμηθευτή ή να δώσει άλλες προδιαγραφές.

                        Εαν μου χτίσεις ένα σπίτι και πέσει, εσύ έχεις την ευθύνη, όχι αυτός που έφτιαξε το τσιμέντο.

                        @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Οταν πουλάς εκατοντάδες χιλιάδες, λογικό είναι να υπάρχουν και ζημιές ή και κακή χρήση.

                        Και άλλοι πουλάνε εκατοντάδες χιλιάδες και δεν κάνουν τσίκ!! Αλλά τα Γαλλόχρεπα ειναι έτσι φτιαγμένα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @criuser last edited by

                          @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          Ηδη σιγά σιγά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση.

                          Ωραια θα ηταν να εδιναν την μεγαλη σε διαρκει εγγυηση και στους αλλους κινητηρες. Οχι μονο στα ηλεκτρικα. Τωρα ειναι μεχρι 80Κ ή 100Κ και 5 χρονια?

                          Η βασική είναι 5 χρόνια και 60000 χλμ και με ένα ποσό που είναι από 200-400 μπορείς να πας είτε στα 80000, είτε στα 100000, πάντα όμως για τα 5 χρόνια.

                          Στα καινούργια οι άλλοι κινητήρες σιγά σιγά τελειώνουν.

                          Αν ειναι ιδιες οι καλυψεις της εγγυησης των 60Κ, για 400ε θεωρω ολοι θα τα δωσουν για να εχουν 100Κ εγγυηση.
                          Τα 60Κ ειναι πολυ λιγα κατ εμε.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • limited_one
                            limited_one moderator @criuser last edited by limited_one

                            @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @green-power said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            Επί της ουσίας τα προβλήματα δεν κρύβονται, αναδεικνύονται από τους πελάτες και τα μμε, πράγμα που δεν συμβαίνει συχνά στις άλλες μάρκες και η εταιρεία θέλοντας ή μη, αναγκάστηκε να κάνει τις αλλαγές στην εγγύηση δωρεάν, ή και μετά την εγγύηση με δωρεάν ανταλλακτικά, για μεγάλο διάστημα.

                            Λίγες μέρες στο εξοχικό ένας γείτονας με 2008 και μια θεία με c3 οκταετίας ντίζελ και τα δύο με πάνω από 100 χιλιάδες χλμ τα έχουν στο συνεργείο!

                            Οταν πουλάς εκατοντάδες χιλιάδες, λογικό είναι να υπάρχουν και ζημιές ή και κακή χρήση.

                            Σε κακή χρήση οφείλονται αρκετά προβλήματα σε όλα τα αυτοκίνητα, άσχετα που είτε οι κάτοχοι δεν το παραδέχονται.
                            Επίσης γίνετε ελλιπή συντήρηση σε συνεργεία ( λάθος λάδια, κακής ποιότητας λάδια, ημιτασιόν ανταλλακτικά)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              Για το δοχείο αντ μπλού, η ευθύνη είναι καθαρά του προμηθευτή, ο οποίος το φτιάχνει και υπάρχει το πρόβλημα.

                              Πρφανώς και όχι. Αυτό ειναι μπάλα στην εξέδρα. Η ευθύνη είναι του κατασκευαστή που διαλέγει τον προμηθευτή και του δίνει τις προδιαγραφές. Εαν ο προμηθευτής δεν κάνει καλά την δουλειά του, είναι ευθύνη του κατασκευαστή να αλλάξει προμηθευτή ή να δώσει άλλες προδιαγραφές.

                              Εαν μου χτίσεις ένα σπίτι και πέσει, εσύ έχεις την ευθύνη, όχι αυτός που έφτιαξε το τσιμέντο.

                              Οχι. Για αυτό παίρνω δοκίμια σε κάθε ρίξιμο, όπως είναι υποχρεωμένη να παίρνει και η εταιρεία και να μου στείλει τα αποτελέσματα.

                              Σε περίπτωση κακού υλικού, η προμηθεύτρια εταιρεία έχει την ευθύνη....

                              Μου είχε συμβεί σε περίπτωση έτοιμου σοβά από πολύ μεγάλη εταιρεία που είχε αστοχία στην συμπεριφορά του στις βορεινές επιφάνειες. Ανέλαβε εκείνη όλο το κόστος αποκατάστασης χωρίς συζήτηση.

                              Επίσης σου μεταφέρω και τις εγγυήσεις όσων προϊόντων βάζω εγώ.

                              Δηλαδή εγώ είμαι υπεύθυνος για την αντλία θερμότητας, ή κάθε άλλη συσκευή, ή το ασανσέρ ?

                              Για αυτό γράφουμε ότι είναι αναγνωρισμένου εργοστασίου, ώστε να υπάρχει η εγγύηση.

                              Για το μπετόν υπάρχει και η περίπτωση του κτιρίου γραφείων επί της Λ. Κηφισίας, την δεκαετία του 1980, που το μπετόν που έστειλε επίσης μία μεγάλη εταιρεία είχε λάθος σύνθεση, από πρόβλημα της τότε λεγόμενης "κασέτας" σύνθεσης.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              L fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @Chrisk6 last edited by

                                @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                @chrisk6 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                Ηδη σιγά σιγά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα έχουν 8 χρόνια ή 160000 χλμ εγγύηση.

                                Ωραια θα ηταν να εδιναν την μεγαλη σε διαρκει εγγυηση και στους αλλους κινητηρες. Οχι μονο στα ηλεκτρικα. Τωρα ειναι μεχρι 80Κ ή 100Κ και 5 χρονια?

                                Η βασική είναι 5 χρόνια και 60000 χλμ και με ένα ποσό που είναι από 200-400 μπορείς να πας είτε στα 80000, είτε στα 100000, πάντα όμως για τα 5 χρόνια.

                                Στα καινούργια οι άλλοι κινητήρες σιγά σιγά τελειώνουν.

                                Αν ειναι ιδιες οι καλυψεις της εγγυησης των 60Κ, για 400ε θεωρω ολοι θα τα δωσουν για να εχουν 100Κ εγγυηση.
                                Τα 60Κ ειναι πολυ λιγα κατ εμε.

                                Εξαρτάται πόσα χλμ κάνεις τον χρόνο. Αν κάνεις 10000 χλμ γιατί να τα δώσεις ?

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap @criuser last edited by lap

                                  @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  Για το δοχείο αντ μπλού, η ευθύνη είναι καθαρά του προμηθευτή, ο οποίος το φτιάχνει και υπάρχει το πρόβλημα.

                                  Πρφανώς και όχι. Αυτό ειναι μπάλα στην εξέδρα. Η ευθύνη είναι του κατασκευαστή που διαλέγει τον προμηθευτή και του δίνει τις προδιαγραφές. Εαν ο προμηθευτής δεν κάνει καλά την δουλειά του, είναι ευθύνη του κατασκευαστή να αλλάξει προμηθευτή ή να δώσει άλλες προδιαγραφές.

                                  Εαν μου χτίσεις ένα σπίτι και πέσει, εσύ έχεις την ευθύνη, όχι αυτός που έφτιαξε το τσιμέντο.

                                  Οχι. Για αυτό παίρνω δοκίμια σε κάθε ρίξιμο, όπως είναι υποχρεωμένη να παίρνει και η εταιρεία και να μου στείλει τα αποτελέσματα.

                                  Σε περίπτωση κακού υλικού, η προμηθεύτρια εταιρεία έχει την ευθύνη....

                                  Μου είχε συμβεί σε περίπτωση έτοιμου σοβά από πολύ μεγάλη εταιρεία που είχε αστοχία στην συμπεριφορά του στις βορεινές επιφάνειες. Ανέλαβε εκείνη όλο το κόστος αποκατάστασης χωρίς συζήτηση.

                                  Επίσης σου μεταφέρω και τις εγγυήσεις όσων προϊόντων βάζω εγώ.

                                  Δηλαδή εγώ είμαι υπεύθυνος για την αντλία θερμότητας, ή κάθε άλλη συσκευή, ή το ασανσέρ ?

                                  Για αυτό γράφουμε ότι είναι αναγνωρισμένου εργοστασίου, ώστε να υπάρχει η εγγύηση.

                                  Για το μπετόν υπάρχει και η περίπτωση του κτιρίου γραφείων επί της Λ. Κηφισίας, την δεκαετία του 1980, που το μπετόν που έστειλε επίσης μία μεγάλη εταιρεία είχε λάθος σύνθεση, από πρόβλημα της τότε λεγόμενης "κασέτας" σύνθεσης.

                                  Και εκεί βαράνε οι εργολάβοι. Στο έξτρα κόστος των δοκιμίων. Τα κάνουν πλακάκια με το προμηθευτή και κάνουν δοκιμές σε δυο τρία δοκίμια δήθεν μεχρι να βγει το σωστό κάθε φορά.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @lap last edited by

                                    @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    @fanis75 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Για το δοχείο αντ μπλού, η ευθύνη είναι καθαρά του προμηθευτή, ο οποίος το φτιάχνει και υπάρχει το πρόβλημα.

                                    Πρφανώς και όχι. Αυτό ειναι μπάλα στην εξέδρα. Η ευθύνη είναι του κατασκευαστή που διαλέγει τον προμηθευτή και του δίνει τις προδιαγραφές. Εαν ο προμηθευτής δεν κάνει καλά την δουλειά του, είναι ευθύνη του κατασκευαστή να αλλάξει προμηθευτή ή να δώσει άλλες προδιαγραφές.

                                    Εαν μου χτίσεις ένα σπίτι και πέσει, εσύ έχεις την ευθύνη, όχι αυτός που έφτιαξε το τσιμέντο.

                                    Οχι. Για αυτό παίρνω δοκίμια σε κάθε ρίξιμο, όπως είναι υποχρεωμένη να παίρνει και η εταιρεία και να μου στείλει τα αποτελέσματα.

                                    Σε περίπτωση κακού υλικού, η προμηθεύτρια εταιρεία έχει την ευθύνη....

                                    Μου είχε συμβεί σε περίπτωση έτοιμου σοβά από πολύ μεγάλη εταιρεία που είχε αστοχία στην συμπεριφορά του στις βορεινές επιφάνειες. Ανέλαβε εκείνη όλο το κόστος αποκατάστασης χωρίς συζήτηση.

                                    Επίσης σου μεταφέρω και τις εγγυήσεις όσων προϊόντων βάζω εγώ.

                                    Δηλαδή εγώ είμαι υπεύθυνος για την αντλία θερμότητας, ή κάθε άλλη συσκευή, ή το ασανσέρ ?

                                    Για αυτό γράφουμε ότι είναι αναγνωρισμένου εργοστασίου, ώστε να υπάρχει η εγγύηση.

                                    Για το μπετόν υπάρχει και η περίπτωση του κτιρίου γραφείων επί της Λ. Κηφισίας, την δεκαετία του 1980, που το μπετόν που έστειλε επίσης μία μεγάλη εταιρεία είχε λάθος σύνθεση, από πρόβλημα της τότε λεγόμενης "κασέτας" σύνθεσης.

                                    Και εκεί βαράνε οι εργολάβοι. Στο έξτρα κόστος των δοκιμίων. Τα κάνουν πλακάκια με το προμηθευτή και κάνουν δοκιμές σε δυο τρία δοκίμια δήθεν μεχρι να βγει το σωστό κάθε φορά.

                                    Μην λες πασοκίες...

                                    Δεν θα το σχολιάσω άλλο αυτό το θέμα, γιατί πρέπει να παραμείνει σοβαρό και εκτός χαβαλέ.

                                    Γενικά πάντως δεν υπάρχει θέμα και με τις εταιρείες, γιατί δεν το ρισκάρουν να καταστραφούν.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ναι ναι.... έτσι είναι ακριβώς.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal last edited by gtsartsal

                                        https://www.ggde.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=529:κανονισμός-τεχνολογίας-σκυροδέματος-κτσ-2016&Itemid=326

                                        3 χρόνια υπεύθυνος εργοταξιακού εργαστηρίου ποιότητας και άλλα 4 χρόνια η σύζυγος σε άλλη μεγαλύτερη εταιρεία.

                                        πολύ δοκίμιο... πολλές δοκιμές από κοκκομετριες - συμπυκνώσεις - θραύσεις
                                        Αχ τι μου θυμίσατε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Υπάρχει κανονισμός και έτσι πρέπει να γίνεται. Εγώ κάτι άλλο αναφέρω. Κάτι που βρήκαν τρόπο οι Έλληνες να βγάλουν λεφτά και από αυτό.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gtsartsal
                                            gtsartsal @lap last edited by

                                            @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                            Υπάρχει κανονισμός και έτσι πρέπει να γίνεται. Εγώ κάτι άλλο αναφέρω. Κάτι που βρήκαν τρόπο οι Έλληνες να βγάλουν λεφτά και από αυτό.

                                            Δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό.... αν και δεν κατάλαβα καλά και τι εννοείς..

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 252
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 250 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr